quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:05 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb het topic zo'n beetje gevolgd en er zitten me wat vragen dwars. De "believers" hebben ook nooit gereageerd op mijn vragen over de omvang van de chemtrail activiteiten.
A. Geloven jullie dat het goedje gemengt word in de brandstof of in een cilinder die de stof injecteerd in de motor ?
Als het in de brandstof gemengt word is het vrijwel onmogelijk want ik als piloot tankt uit dezelfde tankauto's die de commerciele vliegtuigen gebruiken en dan mag je en zgn white bucket test doen of een deeltjes test met de daarvoor bestemde meet apparatuur.
Als het in cilinders zit dan moeten die enorme capaciteit hebben om mee te gaan over grotere afstanden. En zo niet dan moeten die dus per vlucht bijgevuld worden.
Een vliegtuig heeft een bepaald gewicht wat correspondeerd met de boord computer. Dus voordat je tankt weet je welk gewicht er aan benzine in de vleugels word getankt en je weet dus ook hoeveel dat precies weegt. Bij de kleinste afwijking zal een piloot niet willen opstijgen omdat het onduidelijke gewicht aangeeft dat er wat mis kan zijn met het toestel.
Dus dan zit je met het probleem over de omvang van het geheel.
Dan zouden er bij elke check-up een speciale monteur moeten controleren of de cilinder nog vol zit en eventueel bijvullen. Dat betekend dus pakweg duizenden mensen die betrokken zijn bij deze conspiracy. Elke vliegtuigmaatschappij heeft eigen grondpersoneel meestal of delen het met elkaar.
Ook moeten ze dan die zgn. Cilinders ongezien op het vliegveld krijgen. Dit zal ongetwijfeld lukken maar er zijn ook een hoop steek proeven ter controle van inhoud van ingevoerde producten (op het vliegveld terrein) Doordat die controles onafhankelijk gebeuren is het dus vrijwel onmogelijk om dit te doen zonder dat iemand argwaan krijgt.
In afwachting van jullie antwoorden.
Het weer is redelijk stabiel de laatse tijd. En het wordt zomer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef Max_Dark het volgende:
Barst maar weer los.
Vraag ik me af waarom die vliegtuigen nooit sprayen wanneer ze in de final approach laag over een stad vliegen. Dan lijken mij die chemicalien een stuk handiger! Om daar verder op in te gaan - Waarom verbied de overheid zoveel routes die over de stad lopen, als ze tegelijkertijd de populatie willen vergiftigen? Dan gaan argumenten "Dat is slecht voor de gezondheid" toch wel snel de deur uit!
(Oh ja, en ik heb uit eigen observatie de laatste tijd een serieuze afname in de hoeveelheid contrails gezien - blijkbaar stoppen ze ermee!) (De meest betrouwbare bron ben je zelf - als ik de believers mag geloven)
Je zou haast denken van niet, want het is niet voor het eerst dat die vragen langs zijn gekomen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:36 schreef screwyou het volgende:
Come on I know u can do better...... (or can't they?)
quote:I found it interesting that the military refused to provide a sample of their jet fuel for testing.
http://educate-yourself.o(...)mtrails27feb07.shtml
De regering ? Ik denk eerder aan het millitair industrieel complex. En daar zitten i.d.d. n aantal mensen van in de regering.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:53 schreef Fionn het volgende:
Tja, en als iemand in de regering van amerika iets zegt en er wetten over voorstelt is het waar![]()
Natuuuurlijk, de regering(die volgens believers zelf verantwoordelijk is), stelt wetten voor die hun eigen (quasi)geheime gemene plan verbiedt en ontmaskert
Je beschuldigt mij van niet objectieve cijfers, ( heb ik ook nergens beweerd) maar doet vervolgens precies hetzelfde.quote:Of is dit toevallig de ene dude die niet bij de 'NWO' zit ofzo?Ze hebben dus de hele luchtvaartindustrie in hun zak, maar ergens is nog 1 regeringsventje die ze vergeten zijn....Heet ie obelix ofzo?
Je had idd elk getal kunnen typen. Omdat je gewoon geen objectieve data aanvoert. het is gebaseerd op jouw waarneming van veranderingen binnen een straal van 20-30 km. Dat is dus niet 'ongeveer' maar met een marge waar je een ster doorheen kan laten passeren zonder dat de randjes schroeien.
Nogmaals; de vliegroutes zijn verlegd, mijn woonplaats heeft nu ook aanmerkelijk meer dan 2x zoveel vliegbewegingen.
Yep, en daarvoor hoeven ze niet eens op 10 km hoogte te zitten,quote:De vliegtuigen van schiphol stijgen veel steiler op zodra ze van de baan loskomen, om zo min mogelijk laag over bebouwde gebieden te vliegen. Daardoor zitten ze sneller op hoogtes die contrails mogelijk maken.
Aangezien dit voor elk vliegtuig telt kan er een gigantische contrail-toename zijn, omdat nu nagenoeg elk vliegtuig dat overvliegt een trail achterlaat.
quote:As aircraft engines become more fuel efficient, contrails will form more frequently at lower flight levels because exhaust plumes of more efficient engines are cooler for the same water content
http://www.grida.no/climate/ipcc/aviation/041.htm
In mijn waarnemingen is dan heel NL 1 grote corridor.quote:De net- achtige patronen en parallele lijnen zijn simpelweg doordat er min of meer vaste routes worden gebruikt voor de vliegtuigen. Die corridors zijn vrij nauw , omdat die zo zijn uitgestippeld dat vliegtuigen zo min mogelijk boven bewoond gebied vliegen. Aangezien er vaak elke 5-10 minuten een vliegtuig opstijgt per gebruikte baan, en er ook nog eens een stel vliegtuigen in parkeerbanen wachten om te landen zie je dan dus meerdere ongeveer paralelle contrails, die elkaar ook kruisen.
Dat mag je nasa e.d. dan ook ff vertellen.quote:Laatste detail; het gepraat over contrails als 'sunscreen' tegen global warming gebruiken kan meteen de prullebak in.
quote:What consequence might these jet-triggered clouds have? Well, most clouds fall into one of two categories. High, thin cirrus clouds are normally warming clouds: they let sunlight through but are good at trapping heat radiating back upwards from the Earth. Low, thick stratus clouds, on the other hand, are typically cooling clouds, because they tend to be more efficient at blocking and reflecting sunlight than they are at trapping radiated heat. Contrails are initially thick, bright, highly reflective clouds, but over time they morph into wispy cirrus clouds. Are they then warming or cooling clouds?
For a long time, scientists didn't even have a baseline from which to begin to answer that question. Studying contrails has always been difficult: they're high in the sky and either so fleeting that they're gone in minutes or so persistent that dozens or even hundreds can crisscross one another, making the study of individual contrails to get a baseline all but impossible
These results suggest that contrails can suppress both daytime highs (by reflecting sunlight back to space) and nighttime lows (by trapping radiated heat). That is, they can be both cooling and warming clouds. But what is the net effect? Do they cool more than they warm, or vice versa? "Well, the assumption is a net warming," Travis says, "but there is a lot of argument still going on about how much of a warming effect they produce."
http://www.pbs.org/wgbh/nova/sun/contrail.html
http://adsabs.harvard.edu/abs/2003EAEJA.....1321Tquote:The study does not really provide a clear-cut answer to the question of whether the overall effect of the contrails is a net warming or a net cooling averaged over the whole 24 hours. This question is controversial. But what seems clear is that contrails contribute to a reduction in the amount of daytime solar radiation reaching the surface, and that this has significant effects on temperature.
http://www.bbc.co.uk/sn/t(...)zon/dimming_qa.shtml
Hoe kom jij aan dat OBJECTIEVE getal ?quote:Tegen global warming helpt het ook al niet, en dan nog, naar verhouding zijn die plekjes waar vliegtuigen vliegen maar zo klein ten opzichte van die enorme aardbol dan contrails nauwelijk 0.001% extra wolken vormen.
En dit;quote:For 1992, a range for the best estimate of the additional aviation-induced cirrus clouds was derived from decadal trends in high fuel-use regions (0-0.2% global cover)
http://www.grida.no/climate/ipcc/aviation/041.htm
quote:The mean coverage of line-shaped contrails is currently greatest over the United States of America, Europe, and the North Atlantic; it amounts to 0.5% on average over central Europe during the daytime.
http://www.grida.no/climate/ipcc/aviation/032.htm
quote:These artificial cirrus clouds can last for many hours, and the amount of sky they end up covering can be astonishing: one study showed that contrails from just six aircraft expanded to shroud some 7,700 square miles.
http://www.pbs.org/wgbh/nova/sun/contrail.html
Niet per se vanaf de vliegvelden nee..quote:Vanuit de ruimte zie je echt niet grote witte vlekken zich uitspreiden vanaf grote vliegvelden ofzo.
quote:In the year 2050, the maximum contrail coverage is expected to occur over Europe (4.6%, 4 times more than 1992)
http://www.grida.no/climate/ipcc/aviation/041.htm
Altijd handig. Eén ding eruit pakken en de rest van de post gewoon negeren... Werkt weer zeer overtuigend....quote:Op zondag 3 juni 2007 13:36 schreef Resonancer het volgende:
@ Buschetta, waar test je dan allemaal op ? Strontium, Titanium, Barium, Cesium?
En ik neem aan dat dit over de burgeluchtvaart gaat?
Want Jp8-100 enz.. daar kom je niet zo snel aan, zelfs discovery channel niet.
[..]
erg goeie post, zeer duidelijk allemaal.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De regering ? Ik denk eerder aan het millitair industrieel complex. En daar zitten i.d.d. n aantal mensen van in de regering.
[..]
Je beschuldigt mij van niet objectieve cijfers, ( heb ik ook nergens beweerd) maar doet vervolgens precies hetzelfde.
Dacht jij dat ik mijn hele leven op dezelfde plek doorbreng?
Heeft n mens geen mogelijkheden om op andere plekken waarnemingen te doen zonder daar zelf fysiek aanwezig te zijn?
Je verwacht dat ik in mijn eentje doe wat de wetenschappers niet lukt?
De NASA en het KNMIzetten schoolinderen in om trails te tellen aangezien ze niet alles op de radar kunnen zien.
http://ieeexplore.ieee.or(...)6/16826/00775088.pdf
Daarom noem ik het ook mijn aanname.
[..]
Yep, en daarvoor hoeven ze niet eens op 10 km hoogte te zitten,
[afbeelding]
25-05-2007
http://www.mijnalbum.nl/Album=AVS74GE8
En daar is wel 'n reden voor te vinden:
[..]
[..]
In mijn waarnemingen is dan heel NL 1 grote corridor.
[..]
Dat mag je nasa e.d. dan ook ff vertellen.
[..]
[..]
http://adsabs.harvard.edu/abs/2003EAEJA.....1321T
'N sunscreen hoeft niet allen om warmte te gaan maar kan ook bedoeld zijn om schadelijke straling tegen te houden. Want ja ook Europa heeft zijn ozongaten.
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=6329
[..]
Hoe kom jij aan dat OBJECTIEVE getal ?
Ik lees dit;
[..]
En dit;
[..]
[..]
[..]
Niet per se vanaf de vliegvelden nee..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, zo zien we allemaal wat anders.
Er staat ons nog heel wat te wachten:
[..]
Ach , ik heb graag eerst duidelijkheid over wat er precies gevraagd word voordat ik ergens antwoord geef.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Altijd handig. Eén ding eruit pakken en de rest van de post gewoon negeren... Werkt weer zeer overtuigend....
Tja niet iedereen kun je in 'n hokje plaatsen, ik ben hopelijk iemand die alle opties openhoud.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:25 schreef Max_Dark het volgende:
Resonancer ik dacht dat je een believer was maar ik zie hier alleen maar argumenten om contrails te verklaren.
quote:It’s clear that there are more contrails nowadays than there used to be. Realizing that there is also a lot more air traffic, I assumed that more aircraft equals more contrails. But I was wrong.
A caller, Ken, provided some useful information. He had been an aircraft mechanic for many years and told me about some changes in aircraft that can account for “most of the changes in contrails.” The most significant involved a switch to turbofans.
There were also changes in fuel, mostly involving additives that made engines last longer and burn cleaner. They also reduce icing and prevent sparking. But they have caused the exhaust stream to change a bit, promoting longer-lasting contrails.
http://www.gazettetimes.c(...)ty/1loc31_taylor.txt
Deze uitleg moet mij ervan overtuigen dat wat ik waarneem contrails zijn? Ik kan ipv contrails in jouw verhaal net ook chemtrails neerzetten en dan klopt het nog steeds.quote:Dat je in "heel Nederland" contrails kan zien betekent niet dat ze overal overvliegen, maar omdat ze zich op grote hoogtes bevinden kan een steeds groter wordend oppervlakte ze waarnemen. Immers zien we ook allemaal de zon terwijl die zich niet direct boven ons hoeft te bevinden. Met andere woorden - Je ziet contrails die in werkelijkheid een heel stukkie NAAST het land waar jij je op bevind hangen.
Achja... Als mensen die in chemtrails geloven een onduidelijk, onlogisch en onpraktisch verhaal op het internet gooien, dan twijfel je daar niet aan en neem je het meteen voor waar aan. Ik zie jou in ieder geval verdomd weinig kritisch reageren op de verhalen die je hier neerplempt.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Resonancer het volgende:
Ach , ik heb graag eerst duidelijkheid over wat er precies gevraagd word voordat ik ergens antwoord geef.
Nee, dat moet je ervan overtuigen dat Nederland niet "1 grote corridor" ("In mijn waarnemingen is dan heel NL 1 grote corridor") is maar dat de toename in vliegverkeer over de bestaande airways het probleem lijkt te verergeren.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef Resonancer het volgende:
Deze uitleg moet mij ervan overtuigen dat wat ik waarneem contrails zijn? Ik kan ipv contrails in jouw verhaal net ook chemtrails neerzetten en dan klopt het nog steeds.
Ow ik dacht dat ze 'bang' waren geworden van dit topic en de aandacht die Spits eraan had besteedquote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef Autoreply het volgende:
't gaat niet hard meer met deze reeks.
Hebben jullie overigens al gehoord van die staking bij een van de leveranciers van de spray? Naar het schijnt hebben ze productieproblemen en zijn er daardoor de laatste tijd weinig productieproblemen chemtrails.
Zelfs je "humor" bevat fouten.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:06 schreef Autoreply het volgende:
't gaat niet hard meer met deze reeks.
Hebben jullie overigens al gehoord van die staking bij een van de leveranciers van de spray? Naar het schijnt hebben ze productieproblemen en zijn er daardoor de laatste tijd weinig productieproblemen.
Ach je moet toch wat he.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:49 schreef Resonancer het volgende:
Zelfs je "humor" bevat fouten.
Je vervalt i.d.d. constant in herhalingen, legt mij weer 's woorden in de mond, trekt ongefundeerde conclusies, dringt mij 'n mening op, leest niet goed, hebt zelden 'n inhoudelijke opmerking Onverbetelijk!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ach je moet toch wat he.
Deze discussie heeft eigenlijk toch geen zin, want jij en anderen willen perse geloven dat Chemtrails bestaan. Uit het feit dat je zeer selectief reageert en elke vorm van logica en praktische zaken negeert, krijg ik het idee dat jij koste wat het kost overheden wilt beschuldigen van complotten.
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:36 schreef Resonancer het volgende:
@ Buschetta, waar test je dan allemaal op ? Strontium, Titanium, Barium, Cesium?
En ik neem aan dat dit over de burgeluchtvaart gaat?
Want Jp8-100 enz.. daar kom je niet zo snel aan, zelfs discovery channel niet.
[..]
Yep, dus ik vraag het nogmaals, waar meet je op, wat meet je, waar meet je mee? Je hebt vast wel de iso nr's oid?quote:
Daarbij geldt dat Agent Orange laag boven de begroeiing werd afgeworpen en niet op een kilometertje of tien hoog.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:24 schreef Buschetta het volgende:
Om je een idee te geven over de spray capaciteit van een toestel wat VOLLEDIG is gevuld met een stof zoals jij voorsteld. De Agent Orange vluchten die in de Vietnam oorlog vlogen droegen 1000 gallons bij zich. Die vliegtuigen waren speciaal omgebouwd voor dit doel. Ze konden 1 tot 1,5 gallons per acre besproeien. Dat betekend dus dat een volledig gevuld toestel zo'n (laten we het ruime nemen) 1000 acre kon besproeien. Dat is dus zo'n 4 vierkante kilometer. Hoe kunnen jullie dan beweren/geloven dat die toestellen die zgn chemtrails veroorzaken hele stukken besproeien ? Dat is wetenschappelijk gezien simpelweg onmogelijk zonder een heel toestel om te bouwen.
Ok.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Yep, dus ik vraag het nogmaals, waar meet je op, wat meet je, waar meet je mee? Je hebt vast wel de iso nr's oid?
N vraag waar ik ook mee zit is: Waar vgl je jouw uitslag van de testen mee?
Misschien heeft jouw "standaard dichtheid voor Jett Fuel" ook wel die toevoegingen en lijkt "alles in orde", de dichtheid alleen zegt niks over de preciese samenstelling. VROM/RIVM weten dat ook niet.
Als jij zegt dat het door mij eerder genoemde Cesium nooit aan brandstof kan worden toegevoegd dan heb je ongelijk, het is nl gebeurd.
Het andere gedeelte van jouw theorie (extra tanks burgeluchtvaart) vind ik zo ongeloofwaardig (te grootschallig complot om geheim te houden) dat ik daar niet op in ga. Millitaire toestellen daarentegen?
Daarover is bedocumenteerd bewijs aanwezig dat men de bevolking eerder heeft besproeid, en niet alleen dmv vliegtuigen en met Agent Orange. Als je linkjes wil dan hoor ik het wel.
Sorry, misverstand. Ik vind het "sproeien " dmv extra tanks in de burgerluchtvaart ongeloofwaardig/onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ok.
Duidelijk. Ik dacht dat je de burgerluchtvaart ook verantwoordelijk achtte voor de "chemtrails". Maar we zijn beiden dus van mening dat die tak van de luchtvaart niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor het hier beschreven fenomeen? Qua grootschaligheid een onmogelijke conspiracy.
Ik ging ervan uit dat je wel geloofde in dit gegeven dus vandaar de opmerking "geloof je het zelf?". De meetapparatuur en gebruikte technieken zoek ik voor je uit om je wat linkjes te plaatsen.
Tot die tijd vroeg ik me af of je misschien een beknopte weergave te geven van wat jouw inzichten zijn en algemene indruk op het geheel zoals ze beschreven wordt op de diverse chemtrail websites.
Ik ben ook iemand die overal voor open staat. Ik kan alleen het feit dat de burgerluchtvaart betrokken is bij zo'n conspiracy niet geloven doordat ik zelf vlieg. Maar daar zijn we het over eens dus.
Uhmm... Ja dat krijg je als jij zelf simpele vragen niet beantwoord:quote:Op maandag 4 juni 2007 18:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je vervalt i.d.d. constant in herhalingen, legt mij weer 's woorden in de mond, trekt ongefundeerde conclusies, dringt mij 'n mening op, leest niet goed, hebt zelden 'n inhoudelijke opmerking Onverbetelijk!
Dus hou eens op met dat gejank en ga gewoon de discussie aan als je niet wilt dat mensen een verkeerde mening over jou krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:49[/url] schreef calvobbes het volgende:
Zeg eens eerlijk, zou het voor jou mogelijk zijn om in te zien dat er geen complot is in deze?
Heb je het nou tegen jezelf?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Dus hou eens op met dat gejank en ga gewoon de discussie aan als je niet wilt dat mensen een verkeerde mening over jou krijgen.
Je reageert selectief, negeert logische verklaringen en reageer eigenlijk alleen maar met copy paste verhalen. Alsof je zelf niet kunt nadenken.
Toevoegen aan kerosine is onmogelijk, en te testen. Een liter kerosine heeft een bepaalde hoeveelheid brandbaar materiaal, en verder additieven (om de motor te smeren, o.a.). Van een afgemeten liter kerosine kun je dus de verbrandingswaarde bepalen en bijv. uitrekenen hoe lang het erover doet om op te branden. Vervolgens neem je een liter kerosine uit de tank van een willekeurig toestel dat volgens jou "chemtrail-materiaal" bevat (Immers "lijkt "alles in orde"" en worden er dus mensen om de tuin geleid - deze zitten dus niet in het complot), en laat je dit verbranden. Is er een inconsistentie met je berekende verbrandingswaarde dan zit er blijkbaar TOCH iets in de kerosine.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sorry, misverstand. Ik vind het "sproeien " dmv extra tanks in de burgerluchtvaart ongeloofwaardig/onwaarschijnlijk.
Toevoegingen aan kerosine daarentegen vind ik niet onwaarschijnlijk, vandaar mijn praktijk gerichte vragen. Ik ben erg benieuwd naar je linkjes. b.v.d.
Nee, dat is nou net het hele punt in deze discussies. Wanneer men zich er niet meer onderuit kan lullen gewono het volgende punt in de groep gooien, tot er een tjid verstreken is, en dan gewoon zo'n 'oud' punt weer opnieuw presenteren. En zo blijf je in een rondje gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef Autoreply het volgende:
Kan niet een van de believers 's een korte samenvatting met jullie argumenten geven? Nu roepen jullie iets wat onderuit wordt gehaald en vervolgens gaan jullie vrolijk verder met het volgende argument. Kan dat niet wat samenhangender?
Klopt. Feitelijk beweer ik dus gewoon dat believers maar een beetje in het rond lullen en daag ik ze uit om 's met een beargumenteerd verhaal tek omenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is nou net het hele punt in deze discussies. Wanneer men zich er niet meer onderuit kan lullen gewono het volgende punt in de groep gooien, tot er een tjid verstreken is, en dan gewoon zo'n 'oud' punt weer opnieuw presenteren. En zo blijf je in een rondje gaan.
Dat is het al een topic of 10 volgens mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef calvobbes het volgende:
We kunnen hier beter het BNW slowchat topic van maken.
Heeft het topic toch nog enig nut.
Ik zag gisteren zo'n black helicopter.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:16 schreef calvobbes het volgende:
We kunnen hier beter het BNW slowchat topic van maken.
Heeft het topic toch nog enig nut.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:46 schreef Buschetta het volgende:
Ik ging ervan uit dat je wel geloofde in dit gegeven dus vandaar de opmerking "geloof je het zelf?". De meetapparatuur en gebruikte technieken zoek ik voor je uit om je wat linkjes te plaatsen.
quote:A second parliamentarian has raised in the Greek parliament the question of aerial spraying:
http://groups.google.com/(...)abe/c7bbcc2d34d6ab2a
http://www.godlikeproductions.com/bbs/message.php?messageid=397559&mpage=1&showdate=6/8/07&forum=1
Boeiend één Griekse parlementarier die vragen stelt over "lucht sproeien".quote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef Resonancer het volgende:
REMINDER:
[..]
Ik woon bijna naast schiphol, die vliegtuigen zitten niet op 'n hoogte waarop ze (normaal gesproken) contrails veroorzaken. Dat het in NL zoveel voor zou komen heeft denk ik eerder met atmosferische omstandigheden te maken. Ik denk niet dat het in NL meer voorkomt dan in andere landen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef Buschetta het volgende:
Ach ik heb de moeite ook opgegeven op dit topic.
Ik ben dit weekend door een groot deel van europa getrokken en geen enkele contrail gezien die bleef hangen. Dat het in NL zoveel voorkomt is echt doordat Schiphold een erg drukke luchthaven is.
Oneens, lees mijn eerder posten's.quote:Er zijn ook onvoldoende tegen gegevens die aangeven dat er zoiets kan bestaan als chemtrails.
Ik kan me goed indenken waarom sommige mensen dat zouden willen.quote:Ik zeg laat het voor eens en altijd afgelopen en en sluit de chemtrail discussie.
Waar moet ik op ingaan? Of ik dat wel of niet mogelijk vind?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef Max_Dark het volgende:
Ja, ik kan ook me oma als bron opgeven, dat geeft haar nog geen wetenschappelijke onderbouwing. Ga eens in op mijn argument over het toevoegen van stoffen aan brandstof dan? En welke ISO nummers? Daar heb je het niet over gehad namelijk.
quote:
En zelfs al horen die er niet bij, dan nog verandert dat niets of Buscetta die tests wel of niet werkelijk doet. Even aangenomen dat hij ze wel doet, dan boeit het niet of hij ISO nummers of wat dan ook wel of niet kan geven, hij doet dan nog steeds die tests.quote:
Effe naar boven scrollen en alle posts lezen, held.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waar moet ik op ingaan? Of ik dat wel of niet mogelijk vind?
Buschetta (aan wie de vraag gericht was) weet wel waar ik het over heb. Hij bood mij aan info te verstrekken over de testen die hij in de praktijk doet.
Dan ga ik er stilzwijgend vanuit dat daar ISO nrs bij horen, of dat ik die i.i.g kan vinden in de linkjes die hij me beloofde, maar dat gaat dus helaas niet door. Dus ga ik zelf maar weer verder zoeken.
http://www.swri.org/3pubs/brochure/d03/filtra/home.htm
http://www.qinetiq.com/ho(...)fuels_committee.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |