Lees eens iets over Michael Rivero.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef Resonancer het volgende:
[afbeelding]
Lees b.v. 's wat over dit mannetje..
Zakheim..
http://911review.org/brad.com/batcave/Dov_Zakheim_911.html
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_1047.shtml
Maar laten we maar geloven dat hij het beste met ons allen voorheeft...![]()
Dit ?quote:
quote:They are also promoting Mike Rivero of whatreallyhappened, and he has also been shown to be a liar.
In fact, on 14 February 2007, Rivero once again desperately struggled to defend his opinion that Flight 77 really did crash into the Pentagon. He wrote this at his web site:
The Pod People And The Plane That Crashed Into the Pentagon
Posted Feb 14, 2007 08:59 PM PST
Category: 911
My comment below about "Loose Change" triggered a flood of emails demanding to know why I think a 757 actually hit the Pentagon.
This is my answer.
An explosion of disbelief - fresh doubts over 9/11
Posted Feb 14, 2007 07:22 PM PST
Category: 911
I am concerned that the focus is on "Loose Change", a film which still perpetuates the "No Plane at the Pentagon" hoax.
How obvious do Rivero's lies have to do be before people put him and the people he promotes on a list of suspects?
When a person promotes Mike Piper, Mike Rivero, or other liars, we have to wonder if they are truly naive or stupid, or if they are also part of the Zionist operation to take over the truth movement.
http://www.iamthewitness.com/Help-us-stop-the-corruption.html
Alsof Steve Jones nooit bewijs vervalst heeft. Alsof complotverhalen die allang onderuit zijn gehaald nooit meer gebruikt worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef huupia het volgende:
hmm, jij gelooft in mensen die " aantoonbaar " hebben gelogen. bush en zen maatjes
wie kan er nou niet denken ?
Alleen onzin die niks met dit topic te maken heeft. Of wat moeten we hiermee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef Resonancer het volgende:
[knip]
2 actuele vb en waarbij er aantoonbaar bewijs is van n complot door de overheid, en jij vind het onzin.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Alleen onzin die niks met dit topic te maken heeft. Of wat moeten we hiermee?
De vraag in dit topic is niet of er complotten zijn. Maar waarom mensen perse in een complot willen geloven als er duidelijke bewijzen zijn dat die (betreffende) complotverhalen onzin zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 08:22 schreef Resonancer het volgende:
2 actuele vb en waarbij er aantoonbaar bewijs is van n complot door de overheid, en jij vind het onzin.
Waarom zj d 2 vb-en geen complotten, welke definitie voor complot hanteer jij?
Voor jou zijn het duidelijke bewijzen, voor mij allerminst.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De vraag in dit topic is niet of er complotten zijn. Maar waarom mensen perse in een complot willen geloven als er duidelijke bewijzen zijn dat die (betreffende) complotverhalen onzin zijn.
Je openingspost is slecht.quote:Waarom is dat? Waar wilt iemand/je perse de overheid beschuldigen van complotten?
Vertel jij dan eens waarom complotgelovers nog steeds beweren dat een CNN verslaggever heeft gezegd dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen terwijl overduidelijk is dat die uitspraak compleet uit hun context is gerukt.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:02 schreef Resonancer het volgende:
Voor jou zijn het duidelijke bewijzen, voor mij allerminst.
Jouw manier van discusieren is bedroevend.quote:Je openingspost is slecht.
thx, zou 'n slechte OP daar soms de oorzaak van zijn ?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef calvobbes het volgende:
Jouw manier van discusieren is bedroevend.
Waarom generaliseer je zo. "complotgelovers" ?quote:Vertel jij dan eens waarom complotgelovers nog steeds beweren dat een CNN verslaggever heeft gezegd dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen terwijl overduidelijk is dat die uitspraak compleet uit hun context is gerukt.
En daar geef ik dus antw op, omdat ze aantoonbaar bestaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef calvobbes het volgende:
Dit topic gaat over de vraag waarom mensen perse in een overheids complot willen geloven.
Ik ken maar heel weinig mensen die voor 100% in chemtrails geloven, ikzelf voldoe daar ook niet aan.quote:En verklaar eens waarom jij elke logica met betrekking tot chemtrails negeert maar wel iedereen die in chemtrails gelooft nablaat.
Zou niet moeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef Resonancer het volgende:
thx, zou 'n slechte OP daar soms de oorzaak van zijn ?
Omdat ik weinig tot geen uitzonderingen zie. Ik zie nog vaak zat dezelfde verhalen langskomen. Mensen zoals jij die voor de 9876287974329874 keer natuurkunde wetten negeren en telkens maar weer hetzelfde riedeltje neerplempen.quote:Waarom generaliseer je zo. "complotgelovers" ?
Wat een generalisaties weer. Dat er complotten zijn geweest wil nog niet zeggen dat alles wat er gebeurd een complot is.quote:En daar geef ik dus antw op, omdat ze aantoonbaar bestaan.
Ik heb ook nog nergens bewijs gezien dat jij geen pedo bent. Zullen we jou dan ook maar veroordelen?quote:Ik ken maar heel weinig mensen die voor 100% in chemtrails geloven, ikzelf voldoe daar ook niet aan.
Tot dusver heb ik nog niet 1 feit gelezen dat mij overtuigd van het NIET bestaan van Chemtrails.
Ik dacht dat het daar hier niet om ging. Lijkt me toch handig als eerst 's ff duidelijk is hoe jij je OP hebt bedoeld. Zoals gewoonlijk wil je antw op vragen die mij niet duidelijk genoeg zijn, tja dat kun je janken noemen...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zou niet moeten.
[..]
Omdat ik weinig tot geen uitzonderingen zie. Ik zie nog vaak zat dezelfde verhalen langskomen. Mensen zoals jij die voor de 9876287974329874 keer natuurkunde wetten negeren en telkens maar weer hetzelfde riedeltje neerplempen.
Waarom geef je WEER geen antwoord op mijn vraag?
Je negeert zoveel vragen en dan straks weer janken dat ik je niet goed aanspreek...
De oorzaak blijft i.m.o toch je slechte OP.quote:Wat een generalisaties weer. Dat er complotten zijn geweest wil nog niet zeggen dat alles wat er gebeurd een complot is.
Je doet maar. Hecht geen waarde aan jouw oordeel.. oh nee nu ben je opeens met meerdere... helpquote:Ik heb ook nog nergens bewijs gezien dat jij geen pedo bent. Zullen we jou dan ook maar veroordelen?
Wat is er precies onduidelijk aan:quote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef Resonancer het volgende:
Ik dacht dat het daar hier niet om ging. Lijkt me toch handig als eerst 's ff duidelijk is hoe jij je OP hebt bedoeld. Zoals gewoonlijk wil je antw op vragen die mij niet duidelijk genoeg zijn, tja dat kun je janken noemen...
Volgens mij zijn dat zeer legitieme vragen en laten ze weinig aan duidelijkheid over.quote:Vertel jij dan eens waarom complotgelovers nog steeds beweren dat een CNN verslaggever heeft gezegd dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen terwijl overduidelijk is dat die uitspraak compleet uit hun context is gerukt.
Leg eens uit waarom nog steeds wordt beweerd dat Odigo medewerkers in het WTC gebouw werkten.
En verklaar eens waarom jij elke logica met betrekking tot chemtrails negeert maar wel iedereen die in chemtrails gelooft nablaat.
We zijn inmiddels 200 reacties verder dan die openingpost. Beetje vreemd dat je daar pas nu moeilijk over gaat doen he. Ook wel een beetje vreemd dat de meeste mensen geen probleem hebben met de openingspost, maar dat alleen mensen die fervent roepen dat er complotten zijn, lopen te zeuren over de openingspost.quote:De oorzaak blijft i.m.o toch je slechte OP.
En je verwacht wel dat ik waarde hecht aan jouw oordeel. Je doet anders wel heel erg je best om mij en anderen ervan te overtuigen dat er overal complotten zijn.quote:Je doet maar. Hecht geen waarde aan jouw oordeel..
Trouwens wel grappig dat je dit niet duidelijk genoeg vind maar wel elk vaag complotverhaal als zoete koek slikt en zelfs natuurkunde wetten negeert om maar in complotten te blijven geloven.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef Resonancer het volgende:
Ik dacht dat het daar hier niet om ging. Lijkt me toch handig als eerst 's ff duidelijk is hoe jij je OP hebt bedoeld. Zoals gewoonlijk wil je antw op vragen die mij niet duidelijk genoeg zijn
dat weet hij zelf denk ik ook niet zoquote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef Resonancer het volgende:
Ik dacht dat het daar hier niet om ging. Lijkt me toch handig als eerst 's ff duidelijk is hoe jij je OP hebt bedoeld.
Ach daar is de lokale stoorzender ook weerquote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef TeenWolf het volgende:
dat weet hij zelf denk ik ook niet zo![]()
beter lokaal dan interlokaal zoals jouquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ach daar is de lokale stoorzender ook weer
Mag je weer een kwartiertje buitenspelen van de dokter?
Laten we bij het begin beginnen, je OP.quote:
De 9-11 verhalen ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
Dit is niet bedoeld als troll, flame of bedoeld om reacties uit te lokken, ik ben gewoon benieuwd waarom mensen perse in een complot willen geloven.
Voor chemtrails is geen bewijs te vinden dat ze bestaan maar toch willen een aantal mensen niks anders dan zeggen dat de overheid ons daarmee dom wilt houden.
Voor de 9/11 verhalen is ook geen bewijs te vinden. Een aantal complot gelovers trekken natuurkunde wetten in twijfel en blijven geloven in mensen die valse foto's verspreiden en leveren zelf geen overtuigend bewijs dat het gegaan is zoals de verhalen zeggen.
Na veel discussies en topics daarover zou je toch onderhand wel mogen verwachten dat mensen ook wel inzien dat wat ze denken misschien niet de waarheid is. Maar een aantal mensen blijft maar doorgaan met het beschuldigen van diverse overheden en het verkondigen van complot verhalen.
Waarom is dat? Waar wilt iemand/je perse de overheid beschuldigen van complotten?
Je beantwoord vragen met werdervragen. Nogmaals, begin 's met n duidelijke OP.quote:Volgens mij zijn dat zeer legitieme vragen en laten ze weinig aan duidelijkheid over.
Ik kan die vragen echt niet duidelijker krijgen. Dus als jij dat niet snapt, dan is dat een probleem dat ik niet op kan lossen en lijkt het mij duidelijk dat jij niet in staat bent een normale discussie te voeren.
Ik bekijk dit topic pas net, en als je het terugleest zul je toch echt zien dat je OP meerdere mensen onduideljk is en dat ze daarom niet de antw geven die jij verwacht.quote:We zijn inmiddels 200 reacties verder dan die openingpost. Beetje vreemd dat je daar pas nu moeilijk over gaat doen he. Ook wel een beetje vreemd dat de meeste mensen geen probleem hebben met de openingspost, maar dat alleen mensen die fervent roepen dat er complotten zijn, lopen te zeuren over de openingspost.
Is dat tactiek om maar geen antwoord te hoeven geven op simpele vragen.
Ik post o.a. info waarin complotten met naam en toenaam beschreven worden. Dat jij daaruit concludeert dat er overal complotten zijn... zover ga ik niet. Ik verwacht van jouw alleen dat je je aan de regels houd, verder niks.quote:En je verwacht wel dat ik waarde hecht aan jouw oordeel. Je doet anders wel heel erg je best om mij en anderen ervan te overtuigen dat er overal complotten zijn.
je haalt weer vanalles door elkaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef Resonancer het volgende:
Laten we bij het begin beginnen, je OP.
Ik begrijp niet wat je precies wilt bediscuseren daarom vraag ik om n duidelijk OP.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
je haalt weer vanalles door elkaar.
Ik stel jou een aantal duidelijke vragen, jij gaat lopen zeiken over de openingspost. Dat is gewoon een zwaktebod. Wat denk je nou te bereiken met dergelijke afleidingsmanoeuvre's?
Durf je de discussie nou echt niet aan of wil je gewoon koste wat het kost voorkomen dat je door de mand valt?
beetje vreemd dat je wel eerste allerei offtopic zooi in dit topic post en dan past komt klagen dat de openingspost niet duidelijk is.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:23 schreef Resonancer het volgende:
Ik begrijp niet wat je precies wilt bediscuseren daarom vraag ik om n duidelijk OP.
Ik ben ook vreemd, maar ik klaag nu omdat jij mij verwijt off topic onzin te posten terwijl die reactie wel aansluit bij je OP.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je wel eerste allerei offtopic zooi in dit topic post en dan past komt klagen dat de openingspost niet duidelijk is.
Leg eens uit, wat heeft een T-shirt te maken met mensen die in complotten willen geloven?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef Resonancer het volgende:
Ik ben ook vreemd, maar ik klaag nu omdat jij mij verwijt off topic onzin te posten terwijl die reactie wel aansluit bij je OP.
Je OP is niet per defenitie slecht. Naarmate de discussie vordert blijkt echter dat dit je vraag niet is en baken je de boel verder af. Btje de NST methode..quote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef calvobbes het volgende:
Als je de openingspost niet goed vind, wat doe je hier dan in de eerste plaats? Blijkbaar voel je je toch aangesproken ofzo....
Ja dat kan gebeuren he dat dingen veranderen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:38 schreef Resonancer het volgende:
Je OP is niet per defenitie slecht. Naarmate de discussie vordert blijkt echter dat dit je vraag niet is en baken je de boel verder af. Btje de NST methode..
Dat hangt van de tekst op het T-shirt af.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Leg eens uit, wat heeft een T-shirt te maken met mensen die in complotten willen geloven?
uhm, volgens mij vraag ik al n paar keer om duidelijkheid, maar krijg het niet dus ik ga me weer ff verschuilen hoor..quote:Als je nou een keer duidelijk zou zijn (ipv je te verschuilen achter linkdumps en copy past gedoe) dan zouden mensen ook geen verkeerd beeld van je krijgen....
Ooooh, welk beeld zouden de mensen nu wel niet van me hebben ?quote:I intend to set forth in this paper an overwhelming body of evidence which should forever destroy the notion that a Saudi Arabian caveman and his band of half-trained, nerdy Arab flight school attendees, orchestrated the most sophisticated terror operation in world history.
http://www.apfn.org/apfn/WTC_STF.htm
Het zou wel handig zijn dat je die veranderingen ook ff in je OP weergeeft.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren he dat dingen veranderen.
Net zoals complotgelovers hun verhalen aanpassen zodat ze vol kunnen houden dat er een complot is (gezegd door Lambiekje), worden zaken wel eens anders. Mijn vragen uit de OP worden in een discussie ook anders. Lijkt mij niks vreemds aan. Dus ik snap je probleem niet.
Ik probeer antw te geven op je in de OP gestelde vraag, Nee, Ja.quote:Wat denk je nou te bereiken met dit gezever? Probeer je gewoon de discussie te saboteren of moet alles politiek correct behandeld worden voor jou?
Zoals ik al eerder zei, volgens mij zijn mijn vragen duidelijk en de meeste mensen hebben er geen problemen mee. Als het voor jou niet duidelijk is, dan is het jouw eigen probleem maar vooral een teken van onvermogen om een normale discussie te voeren.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:47 schreef Resonancer het volgende:
uhm, volgens mij vraag ik al n paar keer om duidelijkheid, maar krijg het niet dus ik ga me weer ff verschuilen hoor..
Moet je ook worden geholpen als je naar de WC gaat ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:52 schreef Resonancer het volgende:
Het zou wel handig zijn dat je die veranderingen ook ff in je OP weergeeft.
Aha. Als je nou dan zelf ook eens politiek correct handeld, dan zal ik dat ook misschien gaan doen. Je stelt aan mij dus eisen die je voor jezelf niet hanteert.quote:Ik probeer antw te geven op je in de OP gestelde vraag, Nee, Ja.
Ik denk dat Open Your Mind de situatie aardig beschrijft, zo welbespraakt ben ik i.d.d. niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, volgens mij zijn mijn vragen duidelijk en de meeste mensen hebben er geen problemen mee. Als het voor jou niet duidelijk is, dan is het jouw eigen probleem maar vooral een teken van onvermogen om een normale discussie te voeren.
Samen met het feit dat je vanalles negeert en moeilijk loopt te doen over details krijg ik het idee dat je de discussie aan het saboteren bent.
Je moet niet alleen de titel lezen. In één zin kun je niet altijd uitleggen wat je bedoeld.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef OpenYourMind het volgende:
Wanneer ik de titel lees is dit topic alleen van toepassing voor de mensen die perse in een complot willen geloven, waarbij het dus niet uitmaakt welk complot, zolang je maar overtuigd bent dat er hoe dan ook een complot moet zijn.
In discussies met mensen die in een complot geloven merk ik vaak zat dat die mensen geen antwoorden hebben op simpele vragen. Als details van hun verhalen kritisch worden bekeken gebeurd het vaak dat de complotgelover stil blijft, niks meer zegt of met een nieuw verhaal op de proppen komt.quote:De vragen die je later stelt over 9/11, natuurwetten en dergelijke zijn veel specifieker. Het probleem met die vragen is echter dat jij (en ik ook in sommige gevallen) vindt dat deze theorieen bewezen onjuist zijn terwijl een ander dat niet vindt. Degene die erin gelooft zal zichzelf dus ook niet zien als iemand die perse in een complot moet geloven maar dat diegene dit doet met overtuiging van de desbetreffende theorie.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
In deze doel ik op mensen die natuurkunde wetten aan hun laars lappen, mensen die uitspraken bewust uit hun context rukken (bijv. 9/11 CNN verslaggever), deskundigen klakkeloos aan de kant schuiven etc. Mensen die duidelijk bewijs aan de kant schuiven, maar zelf niks overtuigend kunnen brengen.
[..]
Het lijkt me sterk dat er mensen zijn die denken dat alle complotten onzin zijn. Ik denk ook wel dat er complotten zijn.
Maar als mensen maar blijven roepen dat iets een complot is terwijl de bewijzen het tegendeel aantonen, dan is dat wel effe wat anders.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef Resonancer het volgende:
Mijn eerder gegeven antw.. Die "complotgelovers' waar jij op doelt zijn NWO pionnen is het enige wat ik aan deze discussie nog kan toevoegen.
Ik ben al weg hoor en dat heeft niks met vermijden te maken. Ik snap gewoon niet wat je wil vragen en kan niks aan deze discussie toevoegen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef calvobbes het volgende:
In plaats van de discussie op een volwassen manier aan te gaan, zoek je allerlei uitvluchten om de discussie te vermijden.
quote:Moet je ook worden geholpen als je naar de WC gaat ofzo?
Volwassen discussiequote:In plaats van de discussie op een volwassen manier aan te gaan, zoek je allerlei uitvluchten om de discussie te vermijden.
Ja die is met jou niet te voeren zoals ik al eerder zei. Misschien moet je uitspraken ook eens in hun context laten ipv een manier zoeken om ze verkeerd uit te leggen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef Resonancer het volgende:
Volwassen discussie![]()
Dat is inderdaad zeer vervelend en geeft vaak aan dat men niet tot in de details op de hoogte is of gewoon het ene "bewijs" voor hem/haar overtuigender vindt dan het andere...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef calvobbes het volgende:
In discussies met mensen die in een complot geloven merk ik vaak zat dat die mensen geen antwoorden hebben op simpele vragen. Als details van hun verhalen kritisch worden bekeken gebeurd het vaak dat de complotgelover stil blijft, niks meer zegt of met een nieuw verhaal op de proppen komt.
Dit zie ik ook in verschillende discussies, ook buiten FOK.quote:Dat geeft mij het idee dat die complotgelover ook wel weten dat er iets niet klopt. Maar om een of anderen reden willen ze dat niet zien.
Het lijkt mij dus niet zo dat het in die gevallen om interpretatie gaat, maar mensen koste wat het kost hun verhaal in stand willen houden.
Nu gaat het over Complotten i.h.a.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:21 schreef calvobbes het volgende:
Volgens mij kun je best wel wat aan deze discussie toevoegen, maar WIL je het niet. Ik krijg steeds meer het idee dat jij één van diegenen bent die koste wat het kost wilt geloven in complotten, ook al geven allerlei bewijzen jou ongelijk.
Die is er nooit geweest. Je ziet dingen die er niet zijn....quote:Op zondag 10 juni 2007 21:06 schreef Resonancer het volgende:
Nu gaat het over Complotten i.h.a.
Is de afbakening 9-11/Chemtrails verdwenen?
Hologram theorie..quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef calvobbes het volgende:
Die is er nooit geweest. Je ziet dingen die er niet zijn....
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef calvobbes het volgende:
En ik ga GEEN inhoudelijke discussie voeren over complotverhalen. Ik ben hier benieuwd waarom jij en anderen perse in complotten willen geloven.
Maar daar ging het hier niet over dus helaas, want ik denk dat het wel over de inhoud MOET gaan wil 'n discussie over complotten zin hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef calvobbes het volgende:
Tja, daarom besteed je miljarden aan onderwijs terwijl je giftige stoffen uit vliegtuigen sproeien om mensen dom te houden...
Dat denk ik dus ook. Een operatie als 9/11 kan niet geheim worden gehouden volgens mij.
Maar heb je het dan over de.. ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:21 schreef calvobbes het volgende:
Dit topic gaat over de vraag waarom mensen perse in een overheids complot willen geloven.
of het?quote:overheid (de ~ (v.))
instantie waar het openbaar gezag berust
Want daar zit 'n wereld van verschil in.quote:overheidsapparaat (het ~)
al wie en al wat betrokken is bij het functioneren van de overheid.
Dat de overheid en mulinationals in het geheim opereren dat kun je niet ontkennen.quote:complottheorie (de ~ (v.))
1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering.
samenzweren (onov.ww.)
1 zich in het geheim met anderen verbinden om een ander nadeel te berokkenen.
Het is maar hoe je het wilt zien. Je bent weer druk bezig met de discussie te saboteren. Je probeert met zeuren om details elke normaal gesprek te frustreren.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef Resonancer het volgende:
De insteek was 9-11 toch? Is i.d.d anders dan afbakening, maar ik vraag het voor de zekerheid ff, want je zwalkt wel vaker.
Dus als je mij beschuldigd van zwalken, ben je wel heel erg hypocriet....quote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef Resonancer het volgende:
Ik ben al weg hoor en dat heeft niks met vermijden te maken. Ik snap gewoon niet wat je wil vragen en kan niks aan deze discussie toevoegen.
relaaaaaaaaaaaaaaaaxquote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het wilt zien. Je bent weer druk bezig met de discussie te saboteren. Je probeert met zeuren om details elke normaal gesprek te frustreren.
Wat denk je hier nou mee te bereiken? En waarom kom je weer terug als je de discussie toch maar niks vind en hebt gezegd dat je ermee zou stoppen?
[..]
Dus als je mij beschuldigd van zwalken, ben je wel heel erg hypocriet....
Mag ik misschien reageren op je opm? Dat is nl het kenmerk van n discussie. Maar, het gaat jouw helemaal niet om discuseren. Jij wilt horen waarom er complotgelovers zijn die onethisch handelen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef calvobbes het volgende:
Wat denk je hier nou mee te bereiken? En waarom kom je weer terug als je de discussie toch maar niks vind en hebt gezegd dat je ermee zou stoppen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef calvobbes het volgende:
Wat denk je nou te bereiken met dit gezever?
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef calvobbes het volgende:
Jouw manier van discusieren is bedroevend.
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:00 schreef calvobbes het volgende:
Alleen onzin die niks met dit topic te maken heeft. Of wat moeten we hiermee?
Ik doe mijn best om mijn eigen mening weer te geven en dan kom jij met de dooddoener " het is maar hoe je het bekijkt" .quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef calvobbes het volgende:
Kom tegen eens een keer met een eigen mening in plaats van alleen maar anderen hun sprookjes neer te plempen. Het lijkt wel alsof je niet zelf kunt denken...
kun je toch niet over je kant laten gaan. Zo 'n mooie discussie om zeep helpen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef calvobbes het volgende:
Je bent weer druk bezig met de discussie te saboteren.
Ja doe dat eens een keer. Reageer eens op de vragen die gesteld worden, ga de discussie eens echt aan in plaats van zeuren op de openingspost en andere posts van mij.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:41 schreef Resonancer het volgende:
Mag ik misschien reageren op je opm? Dat is nl het kenmerk van n discussie.
Ik probeerde netjes te blijven ondanks je vervelende reacties, maar..quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja doe dat eens een keer. Reageer eens op de vragen die gesteld worden, ga de discussie eens echt aan in plaats van zeuren op de openingspost en andere posts van mij.
Nogmaals veel succes met je geweldige discussie, ik zal geboeid mee blijven lezen.quote:All the members and partners of Nato signed up to the same permissive - not to say illegal - terms that allowed CIA operations to permeate throughout the European continent and beyond; all knew that CIA practices for the detention, transfer and treatment of terrorist suspects left open considerable scope for abuses and unlawful measures; yet all remained silent and kept the operations, the practices, their agreements and their participation secret."
http://www.informationliberation.com/index.php?id=22382
Blijkbaar wel. Want alhoewel je nu al twee keer hebt gezegd dat je dit topic zou laten voor wat het was, blijf je maar reageren.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef Resonancer het volgende:
Ik probeerde netjes te blijven ondanks je vervelende reacties, maar..
Dacht je nou echt dat ik mijn mening nog wil delen met zo'n respectloos, onbeschoft, onbespraakt figuur als jij.
je kan ook die interlokale stoorzender links laten liggen Reso....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik probeerde netjes te blijven ondanks je vervelende reacties, maar..
Dacht je nou echt dat ik mijn mening nog wil delen met zo'n respectloos, onbeschoft, onbespraakt figuur als jij. Oh ja.. daar is n smiley voor..![]()
Tegen beter weten in heb ik het toch weer 's geprobeerd...helaas..Je wordt alleen maar vervelender.
Ik ben hier voor mijn lol, jij ontneemt mij de lol.
Ik ben hier om te leren en anderen info te verschaffen, jij leert mij niks en vindt mijn info onzin.
maw , wat doe ik hier ?
En... ik ben veel te druk met leugens te copy pasten.
[..]
Nogmaals veel succes met je geweldige discussie, ik zal geboeid mee blijven lezen.![]()
Tja, heb ik al vaker geprobeerd, het is soms sterker dan mezelf.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je kan ook die interlokale stoorzender links laten liggen Reso....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |