Daar kun je dan vast een leuke VLS van maken waar dat uit blijkt. Ben benieuwd hoe je aan de laterale kracht denkt te komen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Leuk en aardig ... maar voor mij is het een indicatie dat de manier van instorting ongeloofwaardiger en ongeloofwaardiger wordt.
Als het gebouw zo verzwakt aan een kant zou zijn dan had het scheef, of half moeten instorten. Of het had moeten omvallen en dan op andere gebouwen. Dus niet de rechtstandigheid zo als het gegaan is.
WTC7 begint een steeds grotere farce te worden.
nu dan gaat de 0,5(2)^0,5 regel in natuurlijk maar niet zo erg als hij doet voorstellenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar kun je dan vast een leuke VLS van maken waar dat uit blijkt. Ben benieuwd hoe je aan de laterale kracht denkt te komen...
Ben bang dat die regel me even niets zegtquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nu dan gaat de 0,5(2)^0,5 regel in natuurlijk maar niet zo erg als hij doet voorstellen
nee met die regel ontbind je een schuine vector (onder 45 graden) naar een horizontale en een verticale krachtsvector is een stuk makkelijker rekenen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben bang dat die regel me even niets zegtTis toch wel even geleden. Lijkt me dat je wel een moment krijgt rond de onbeschadigde kant, maar zal me verbazen als dit ook maar in de buurt van groot genoeg komt. Zitten we dan ongeveer op 1 lijn?
ohjaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee met die regel ontbind je een schuine vector (onder 45 graden) naar een horizontale en een verticale krachtsvector is een stuk makkelijker rekenen.
dat laatstequote:Op woensdag 6 juni 2007 01:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit is even nadenken, en ik denk dat iemand heeeeeeeeeeeeeeel veel tijd gehad heeft om dit allemaal uit te pluizen, vooral het laatste.
Dus zeker alles lezen, want het laatste doet je verstomd staan.
Zeker doen, het is de moeite waard en je schrikt er van!
1) New York City heeft 11 letters
2) Afghanistan heeft 11 letters
3) Ramsin Yuseb (de terrorist die gedreigd had om de Twin Towers te vernietigen in 1993) heeft 11 letters
4) George W Bush heeft 11 letters
Dat kan allemaal toeval zijn, maar het wordt nog interessanter:
1) New York is de 11de staat
2) Het eerste vliegtuig dat crashte in de Twin Towers had vluchtnummer 11
3) Vlucht 11 had 92 passagiers: 9 + 2 = 11
4) Vlucht 77 die ook in de Twin Towers vloog, had 65 passagiers: 6 + 5 =11
5) De tragedie had plaats op 11 september, oftewel zoals gekend 9/11 .. 9+1+1 = 11
6) De datum is ook gelijk aan het noodnummer in de US 911 : 9 + 1 + 1 = 11
Nog allemaal toevallig? Lees dan maar verder en beslis zelf:
1) Het aantal slachtoffers van de gekaapte vliegtuigen was 254 : 2 + 5+ 4 =11
2) 11 september is de 254ste dag van de kalender : dus weeral 2 + 5 + 4 =11
3) De bom in Madrid was op 3/11/2004 : 3+1+1+2+4 = 11
4) De tragedie van Madrid gebeurde 911 dagen na de crash op de Twin Towers.
En nu komen we aan iets heel raars:
De arend
Het volgende vers komt van de Koran, het rareig Boek van de Islam
"Er staat geschreven dat een Arabische zoon een te vrezen arend zal wakker maken. De wraak van de arend zal door alle landen van Allah gevoeld worden, terwijl de mensen die beefden van schrik juichten want de wraak van de arend zuiverde de landen van Allah en er was vrede"
Dit vers heeft nummer 9.11 in de Koran.
Nog steeds niet overtuigd ? Probeer dan dit en ik ben benieuwd hoe je je voelt nadien, ik kon mijn ogen niet geloven:
Open Microsoft Word en doe het volgende:
1) Typ in grote letters Q33 NY
Dat is het vluchtnummer van het eerste vliegtuig dat door de Torens vloog.
2) Selecteer Q33 NY
3) Verander de lettergrootte in 48
4) Verander het lettertype in WINGDINGS
Wat vind je daar van?!
Alles is 4quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit is even nadenken, en ik denk dat iemand heeeeeeeeeeeeeeel veel tijd gehad heeft om dit allemaal uit te pluizen, vooral het laatste.
3) Ramsin Yuseb (de terrorist die gedreigd had om de Twin Towers te vernietigen in 1993) heeft 11 letters
5) De tragedie had plaats op 11 september, oftewel zoals gekend 9/11 .. 9+1+1 = 11
De arend
"Er staat geschreven dat een Arabische zoon een te vrezen arend zal wakker maken. De wraak van de arend zal door alle landen van Allah gevoeld worden, terwijl de mensen die beefden van schrik juichten want de wraak van de arend zuiverde de landen van Allah en er was vrede"
Nog steeds niet overtuigd ? Probeer dan dit en ik ben benieuwd hoe je je voelt nadien, ik kon mijn ogen niet geloven:
2) Selecteer Q33 NY
Wat vind je daar van?!
Het is inderdaad frapant allemaal, echter denk je dat als er een conspiracy is dat ze zoveel moeite zouden doen om alles te laten kloppen terwijl mensen er vrij makkelijk(blijkbaar) achter komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
De arend
2) Selecteer Q33 NY
Wat vind je daar van?!
Een heleboel nietszeggende onzinquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat vind je daar van?!
dit is zo 2001, en al honderden keren op alle forums voorbijgekomenquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
De arend
2) Selecteer Q33 NY
Wat vind je daar van?!
rustig maar rustig maar, het was meer iets dat met een korreltje zout genomen diende te worden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:15 schreef calvobbes het volgende:
... Het heeft geen fuck te maken met of 9/11 wel of geen complot was. Het is zeker geen bewijs...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:42 schreef TeenWolf het volgende:
rustig maar rustig maar, het was meer iets dat met een korreltje zout genomen diende te worden.
haal even diep adem en schenk een lekker koud drankje in en tel tot tien...................voel je je al beter? gelukkig maar
grootste troller zegt watquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Altijd goed om te zien dat jouw manier van reageren niks veranderd. Nooit wat zinnigs bij te dragen, alleen maar lopen kloten en trollen en het dan raar vinden dat iemand het niet met jou eens is
Maak je maar niet zo druk om mij. Jouw getroll en geklier zijn mijn ontspanningquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
grootste troller zegt wat!
ontspan, ontspan
en jouw gestress en paniek is mijn amusementquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Maak je maar niet zo druk om mij. Jouw getroll en geklier zijn mijn ontspanning
Ow wat jammer dan voor je.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:37 schreef TeenWolf het volgende:
en jouw gestress en paniek is mijn amusement![]()
terwijl iedereen dat met dat windings met een korreltje zout en een glimlach nam begon jij gelijk van : "HET HEEEFT GEEN FUCK TE MAKEN MET 911!! EN IS ZEKER GEEN BEWIJS!!"quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow wat jammer dan voor je.
Dan moet je je vermaak toch ergens anders zoeken aangezien ik totaal niet in de stress of paniek raak van jou of iemand die weer met die suffe sommetjes en windings op de proppen komt'
Je hebt weer eens te snel je conclusies getrokken...
Als ik mijn mening duidelijk uit, wilt dat nog niet zeggen dat ik in de stress zit....quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:37 schreef TeenWolf het volgende:
terwijl iedereen dat met dat windings met een korreltje zout en een glimlach nam begon jij gelijk van : "HET HEEEFT GEEN FUCK TE MAKEN MET 911!! EN IS ZEKER GEEN BEWIJS!!"
stresskip
dan zijn het dus je normale reacties in de maatschappij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik mijn mening duidelijk uit, wilt dat nog niet zeggen dat ik in de stress zit....
Je trekt echt veel te snel conclusies. Als je nou gewoon eens rustig doet en niet overal wat achter zoekt, dan zouden dit soort discussies veel soepeler verlopen. Jij ziet dingen die er echt niet zijn
wat zit jij snel op de kast man, relaxquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik mijn mening duidelijk uit, wilt dat nog niet zeggen dat ik in de stress zit....
Je trekt echt veel te snel conclusies. Als je nou gewoon eens rustig doet en niet overal wat achter zoekt, dan zouden dit soort discussies veel soepeler verlopen. Jij ziet dingen die er echt niet zijn
De Al-Qaida organisatie terroriseert de Joden en de Amerikanen tegelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
2) Selecteer Q33 NY
Wat vind je daar van?!
Als jij dat abnormale reacties vind ben ik heel benieuwd hoe het in jouw maatschappij gaatquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef TeenWolf het volgende:
dan zijn het dus je normale reacties in de maatschappij.
succes ermee![]()
beter dan jouw iigquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij dat abnormale reacties vind ben ik heel benieuwd hoe het in jouw maatschappij gaat
Mwoah. Wat is beter....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:12 schreef TeenWolf het volgende:
beter dan jouw iig![]()
relaaaaaaaaaaaaaxquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah. Wat is beter....
Een maatschappij waarbij het normaal is om overal een complot in te zien, is in ieder geval anders dan mijn maatschappij.
Zoveel achterdocht en wantrouwen zit gelukkig niet in mijn maatschappij. Lijkt me tamelijk frustrerend en vermoeiend constant met een dergelijk wantrouwen te moeten leven
Ja, je mocht 's moe worden..laat dat maar aan andere over he..quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mwoah. Wat is beter....
Een maatschappij waarbij het normaal is om overal een complot in te zien, is in ieder geval anders dan mijn maatschappij.
Zoveel achterdocht en wantrouwen zit gelukkig niet in mijn maatschappij. Lijkt me tamelijk frustrerend en vermoeiend constant met een dergelijk wantrouwen te moeten leven
Wat grappig dat je pas weer komt reageren als het nergens over gaat. Er staan nog steeds een groot aantal andere vragen aan jou open. In plaats van die discussie aan te gaan kom je weer offtopic gedoe neerplempen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Resonancer het volgende:
Ja, je mocht 's moe worden..laat dat maar aan andere over he..
Bron? Volgens wikipedia unsourced namelijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Resonancer het volgende:
"The real truth of the matter is, as you and I know, that a financial
element in the large centers has owned the government of the U.S. since
the days of Andrew Jackson."
Quote by:
Franklin D. Roosevelt
(1882-1945), 32nd US President
Whehe, een quote uit een fictieboek van Disraeli... Werkelijk indrukwekkend.quote:"The world is governed by very different personages
from what is imagined by those who are not behind the scenes."
Quote by:
Benjamin Disraeli
(1804-1881) First Prime Minister of England
quote:'And is Soult a Hebrew?'
'Yes, and others of the French marshals, and the most famous; Massena, for
example; his real name was Manasseh: but to my anecdote. The consequence
of our consultations was, that some Northern power should be applied to in
a friendly and mediative capacity. We fixed on Prussia; and the President
of the Council made an application to the Prussian Minister, who attended
a few days after our conference. Count Arnim entered the cabinet, and I
beheld a Prussian Jew. So you see, my dear Coningsby, that the world is
governed by very different personages from what is imagined by those who
are not behind the scenes.'
'You startle, and deeply interest me.'
http://www.gutenberg.org/dirs/etext05/7cngb10.txt
in a letter written Nov. 21, 1933 to Colonel E. Mandell House.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:13 schreef gorgg het volgende:
[..]
Bron? Volgens wikipedia unsourced namelijk...
En van Roosevelt doen wel meer onzin-quotes de ronde.
Het gaat mij er vnl om WIE het zegt.quote:Whehe, een quote uit een fictieboek van Disraeli... Werkelijk indrukwekkend.
Groot aantal vragen? Jij stelt mij helemaal geen vragen. Jij beschuldigd, dringt mij mening op etc..quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat grappig dat je pas weer komt reageren als het nergens over gaat. Er staan nog steeds een groot aantal andere vragen aan jou open. In plaats van die discussie aan te gaan kom je weer offtopic gedoe neerplempen....
Wat quotes van (alang dode) mensen is jouw beste bewijs dat het een complot was?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
in a letter written Nov. 21, 1933 to Colonel E. Mandell House.
http://www.mayanmajix.com/art470.html
[..]
Het gaat mij er vnl om WIE het zegt.
Er zijn er nog duizenden te vinden die niet uit fictieboeken komen.
Ik dring jou geen mening op. Ik vraag jou hoe het zit. En er zijn veel meer mensen dan ik die vragen stellen. Dus reageer daar dan eens op. Maar nee, je reageert alleen op zaken die er niet toe doen met nog meer zaken die er niet toe doen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Resonancer het volgende:
Groot aantal vragen? Jij stelt mij helemaal geen vragen. Jij beschuldigd, dringt mij mening op etc..
Klopt. Staat zelfs ook in de pagina waar ik naar linkte.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
in a letter written Nov. 21, 1933 to Colonel E. Mandell House.
http://www.mayanmajix.com/art470.html
Mja, in dit geval dus een bedacht personage in een fictieboek.quote:[..]
Het gaat mij er vnl om WIE het zegt.
So? Het gaat meestal over uitspraken gemaakt door mensen lang geleden. En dan gaat het veelal nog over quotes die uit de context gehaald zijn. Vroeger was de macht van de enkele superrijken (zoals Morgan, Rockefeller etc.) veel groter dan de macht die de huidige superrijken hebben. Dit tijd is voorbij. De invloed die Bill Gates bijvoorbeeld heeft is hier gewoon niet mee te vergelijken.quote:Er zijn er nog duizenden te vinden die niet uit fictieboeken komen.
Iedere idioot kan zien dat dat gebouw van onderen uit naar beneden stortquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat die lui blind varen op Nederlandse explosieven expert die een internet filmpje heeft gezien.
Maar dat ze deskundigen die ter plekke zijn geweest compleet negeren....
Diegene die dan WEL deskundig zijn, die zeggen dat het geen controlled demolition is hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef Moonlith het volgende:
Iedere idioot kan zien dat dat gebouw van onderen uit naar beneden stortControlled demo. Daar hoeft je echt geen deskundige voor te zijn.
Beetje laat, maar bij welke NIST onderzoek is dat dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
NIST heeft gerotzooid met WT7 Fotos
ze weten het namelijk ook niet wat de oorzaak was, of ze weten het wel maar durven dit niet te bevestigenquote:Op zondag 17 juni 2007 11:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Beetje laat, maar bij welke NIST onderzoek is dat dan?
Die hebben hun onderzoek naar WTC7 nog niet eens afgerond....
Zoals ik net al zei, het onderzoek naar WTC7 door NIST is nog bezig.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef huupia het volgende:
ze weten het namelijk ook niet wat de oorzaak was, of ze weten het wel maar durven dit niet te bevestigen
Daar denken CD experts toch heel anders over.quote:wtc7 heeft alle karateristieken van een CD
Van vissen zijn veel verschillende soort hoorquote:als iets zwemt als een vis, ruikt als een vis en eruit ziet als een vis DAN IS HET TOCH ECHT EEN VIS![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, het onderzoek naar WTC7 door NIST is nog bezig.
het is nu 2007 , hoelang hebben ze nog nodig denk je ?
[..]
Daar denken CD experts toch heel anders over.
[url=http://www.onderzoek911.nl/introductie/rapporten/rapport_van_protec_s.shtml[..]]http://www.onderzoek911.nl/introductie/rapporten/rapport_van_protec_s.shtml[..][/url]
onder aan de site staat commentaar van mensen die het er anders niet mee eens zijn
Van vissen zijn veel verschillende soort hoor
maw hier heb je niks van terug
Geen idee. Een paar maanden volgens mij. Het heeft stilgelegen omdat er geen geld voor was als ik me niet vergis.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:13 schreef huupia het volgende:
het is nu 2007 , hoelang hebben ze nog nodig denk je ?
Zijn dat mensen die zelf wel eens een kantoorgebouw hebben neergehaald of toegang hebben gehad tot hetzelfde materiaal als die experts hebben onderzocht?quote:onder aan de site staat commentaar van mensen die het er anders niet mee eens zijn
Wat ik daar nou op zeggen dan?quote:maw hier heb je niks van terug
Pull it is geen term in de controlled demolition wereld. Pull it betekend dat ze weggaan van de plek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef Salvad0R het volgende:
http://youtube.com/watch?v=u0scE7bQWdk
Hier, de eigenaar van het WTC complex Larry Silverstein die op tape zegt dat WTC vernietigd is met controlled demolition.
Maar dat is natuurlijk gewoon een mening, in calvobbes ogen.
HOOR WAT IE ZEGT DAN, RANDAAP !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Pull it is geen term in de controlled demolition wereld. Pull it betekend dat ze weggaan van de plek.
Als je het zo goed weet, leg jij dan eens even uit hoe ze in zo'n korte tijd de voorbereidingen hebben getroffen voor een controlled demolition terwijl dat normaal gesproken maanden duurt voordat ze een gebouw netjes op kunnen blazen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:29 schreef Salvad0R het volgende:
HOOR WAT IE ZEGT DAN, RANDAAP !
"we made the decision to pull, then we watched the building collapse."
Jij bent ECHTTTTTTTTT ignorant, calvje .
Juist en hier sla je dus de spijker op zijn kop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, leg jij dan eens even uit hoe ze in zo'n korte tijd de voorbereidingen hebben getroffen voor een controlled demolition terwijl dat normaal gesproken maanden duurt voordat ze een gebouw netjes op kunnen blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |