jawel joh, je kunt gewoon door die glazen wand heen kijken. diegene die dat niet meer door heeft is echt rijp voor de gouden zooi.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef agter het volgende:
[..]
Stel je voor dat de volgende bewoners dat niet doorhebben, en dat er gewoon door gefilmd wordt...haha!
Persoonlijk werd ik nogal misselijk, dit op mijn nuchtere maag, maar t.o.v. die zwabberhoer was het een masteractie.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef SvenM het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=E9TUF9pIHCQ , geweldige gast die jaap
Niet iedereen laat zich meteen 1 dag na haar operatie door alle mannen van DGK bij haar tieten pakken en ligt te rollen als een grolse kater........quote:Op zondag 27 mei 2007 16:58 schreef Kinga het volgende:
Natasia vindt het ouderwets dat er niks gebeurd is
Wat een ranzbak..korte samenvatting filmpje:quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef SvenM het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=E9TUF9pIHCQ , geweldige gast die jaap
Als je nagaat , dat ze vanmiddag Brian een massage gaf met overvette massageolie, en daarna haar haar gladstreek, kan ik hem geen ongelijk geven.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
Ook Michael vindt dat Amanda voorzichtiger met haar haar moet omgaan.
8.30 uur, je mag uitslapen.quote:
ho ho....tegenwoordig heten die zielige kogels "Borsten" .....quote:Op zondag 27 mei 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
och och och... pas op voor de tietjes
mijn persoonlijke samenvatting:quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat een ranzbak..korte samenvatting filmpje:
japio die door zijn kots heen rolt
wappert het op palma
en dan knijpt die het uit in zijn eigen mond.de kots van een dag ERVOOR...zo onwijs fucking goor gewoon nog erger dan Jackass![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elle Bree komt optredenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Brian heeft het over een 'optreden op dat tijdstip' in verband met het tijdstip waarop Michael vertrekt. Wie weet daarvan?
Dank u welquote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Wat een ranzbak..korte samenvatting filmpje:
japio die door zijn kots heen rolt
wappert het op palma
en dan knijpt die het uit in zijn eigen mond.de kots van een dag ERVOOR...zo onwijs fucking goor gewoon nog erger dan Jackass![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaak ben ik altijd TE laat wakker om de ruzie's tussen Palma en Jaap te volgen. Ik slaap tot 10 uur uit. Of ik slaap heel de nacht niet, of eerder naar bed.quote:
Nog bedankt voor je ratings, slijmbal!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Brian heeft het over een 'optreden op dat tijdstip' in verband met het tijdstip waarop Michael vertrekt. Wie weet daarvan?
Op 't forum staat ook een DGK agenda.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Ik kan die agenda niet op de 10 site vinden...
Hoeveel weeg jij wel niet? Volgens mij zit je altijd te eten als er een ranzig verhaaltje langs komt fietsen...quote:
Die is er ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Ik kan die agenda niet op de 10 site vinden...
Who the fuck is Elle Breequote:
Er komt vanavond een jongedame genaamd elle bree een liedje zingen in de villa.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
morgen komt Palma toch weer?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga je zo vroeg op vakantie ?
Daar staat het optreden niet inquote:
Niet in paniek rakenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef demins het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je ratings, slijmbal!
Ik wist niet dat ik mijn posts moest tellen... wat nu?
Verwar je mij met iemand anders:? Ik eet twee keer per dag....quote:Op zondag 27 mei 2007 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel weeg jij wel niet? Volgens mij zit je altijd te eten als er een ranzig verhaaltje langs komt fietsen...
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoek de verschillen met het wallpaper op de PC
[afbeelding]
enge stalkerquote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoek de verschillen met het wallpaper op de PC
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hoorde ik Palma ook zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
morgen komt Palma toch weer?
Ze zei "maandag"
Dan heb je waarschijnlijk gelijk. Ik ga eens goed opletten wie het dan kan zijn...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:27 schreef kissa het volgende:
[..]
Verwar je mij met iemand anders:? Ik eet twee keer per dag....
Ik weeg 56,5 kg.
Ze trekt iig wat aanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:32 schreef Soho het volgende:
Hoe de fuck doet Lieke haar ondergoed aan?
Alleen over Amanda's haar is ie wat minder te sprekenquote:
Japio schrijft de tekst en stuurt de foto's naar Sjoerd. Hij moet ze bewerken en plaatst ze in het foto-programma.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef SiRojK het volgende:
Jaap post trouwens elke keer dingen over foto's, die er dan nog niet op staan... Irritant
Het is al de derde keer dat hij over haar haar begint (en ze vindt dat niet echt leuk). Helaas praat hij (opzettelijk) zo onduidelijk dat de kritiek niet helemaal duidelijk wordt; in elk geval vindt hij krullen mooier.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:33 schreef Marrije het volgende:
Gaat die Michael zeggen dat ie het haar van Amanda pluizig vindt.
Als hij denkt dat ie wat kan maken van haar haar, waarom doet ie dat dan niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is al de derde keer dat hij over haar haar begint (en ze vindt dat niet echt leuk). Helaas praat hij (opzettelijk) zo onduidelijk dat de kritiek niet helemaal duidelijk wordt; in elk geval vindt hij krullen mooier.
Tja... hij had ook commentaar op het vet in Erics haar maar toen bood hij ook niets aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij denkt dat ie wat kan maken van haar haar, waarom doet ie dat dan niet?
Op basis wat ik van die Michael heb gezien vind ik het een sukkel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... hij had ook commentaar op het vet in Erics haar maar toen bood hij ook niets aan.
welquote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef Kinga het volgende:
M weet dus niet dat Eric hoer is geweest
Mijn eerste indruk is: een uitbuitertje.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op basis wat ik van die Michael heb gezien vind ik het een sukkel.
Een poes hebben we daar al vaak zien lopen. De meesten hebben zelfs eten klaargezet voor de huiskat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Er lopen dus grote ratten of een poes over het terrein volgens Natasia. Daarom laat ze de vuilniszakken binnen staan.
Maar het ging erom dat Natasia dacht dat het een grote rat kon zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een poes hebben we daar al vaak zien lopen. De meesten hebben zelfs eten klaargezet voor de huiskat.
Huub is gek.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:35 schreef kybe het volgende:
Huub:kijken of ik dat kleine nichtje nog aan het janken kan krijgen.
Sorry, ik wist niet dat ze Brian verdachtquote:Op zondag 27 mei 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging erom dat Natasia dacht dat het een grote rat kon zijn.
Waarom dat dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:43 schreef kybe het volgende:
Natasia wil Jaap aanklagen.
Dat er een grote rat in de villa zit, klopt natuurlijk welquote:Op zondag 27 mei 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan check dit kapsel, lijkt wel of hij op zijn achterhoofd is gevallen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Lieke elke keer met die rollers in dr haar. . .als het er nou nog beter van werd. . .
Brian vroeg het even geleden aan Japio. Hij had alles allang uitgezocht (met hulp van 'achter') en hij weet precies hoever hij mag gaan met foto's.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:43 schreef kybe het volgende:
Natasia wil Jaap aanklagen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ze Brian verdacht![]()
Die stomme pannekoek natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef Kinga het volgende:
"Ons vriendinnetje is er, ik wil gewoon weten wat zij ervan vindt"
Wie zou dat toch zijn.
Daar bedoeld ze zeker Brian mee. De rat!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij gisteravond zei dat Natasia met Brian sex heeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom dat dan.
Japio doet tenminste zijn terror goed.
hij heeft toch ook een keer een advocaat langs laten komen om te kijken hoe ver hij met zijn terror (wo zijn website) kon gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian vroeg het even geleden aan Japio. Hij had alles allang uitgezocht (met hulp van 'achter') en hij weet precies hoever hij mag gaan met foto's.
Jah, toen werd ze gelijk helemaal para. Volgens mij verbergt Natas gewoon iets.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij gisteravond zei dat Natasia met Brian sex heeft.
Vond die opmerking briljant.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij gisteravond zei dat Natasia met Brian sex heeft.
Klopt. Had ik gezien. Jaap zoekt dus gewoon steeds het randje op, dus er is eigelijk niets aan de hand.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft toch ook een keer een advocaat langs laten komen om te kijken hoe ver hij met zijn terror (wo zijn website) kon gaan
Juist, daarom schreef ik ook "Hij had alles allang uitgezocht (met hulp van 'achter')"quote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft toch ook een keer een advocaat langs laten komen om te kijken hoe ver hij met zijn terror (wo zijn website) kon gaan
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Mijn vent valt onder het sucken echt niet in slaap hoor, daar krijgt hij de kans niet toe!
Natasia's liefdeseksleven.
Wat is het randje???quote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef F04 het volgende:
[..]
Klopt. Had ik gezien. Jaap zoekt dus gewoon steeds het randje op, dus er is eigelijk niets aan de hand.
En als hij te dicht bij het randje komt is de normale procedure dat de tegenpartij bezwaar maakt. Japio plaatst dan als een speer een rectificatie (zie bv Carlos en de golfleraar). Daarmee is er niets meer aan de hand.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef F04 het volgende:
[..]
Klopt. Had ik gezien. Jaap zoekt dus gewoon steeds het randje op, dus er is eigelijk niets aan de hand.
Oh, ja... natuurlijkquote:
Hoe bedoel je.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Gigageil het volgende:
Oh Jezus dit zijn voortekenen.......De Nieuwe Bewoner is geboren.......! ! let op mijn woorden......
![]()
Jawel, dat is echt zichtbaar fysiek geweld. Maar toch zijn de regels toch niet 100%.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat is het randje???
Als Nena in deze setting die Rat een schopje had gegeven was er ook niks aan de hand....
Jaap mag van mij Natasia nog veel meer gaan taggen en alhoewel ik de hoop al bijna heb opgegeven, mag hij Brian ook eens goed aanpakken.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond die opmerking briljant.
Ze moest hem daarna meteen schoppen en meppen.
Maar die heks mag alles.
Terwijl hij zonet Huub nog aardig vond. . . Michael waait ook met de wind mee. . .quote:Op zondag 27 mei 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ja... natuurlijk![]()
Daarnet noemden Eric en Michael allebei Huub een sukkel achter zijn rug om. Wat een vreemd geval, die Michael: mannen in je bed willen om erop neer te kunnen kijken als je ze hebt gehad.
Brian mag niet worden aangepakt van de Febo.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Jaap mag van mij Natasia nog veel meer gaan taggen en alhoewel ik de hoop al bijna heb opgegeven, mag hij Brian ook eens goed aanpakken.
Ja alles wijst daarop nu ik terugkijk en hoe hij nu doet.....quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
Denk je dat die Micheal er bij komt.
Mag hopen van niet.
weer een vriendje voor Natasia en Amanda.
Hij noemde hem een tijd geleden ook al een sukkel hoor. Een sukkel omdat hij het met iedereen deed.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl hij zonet Huub nog aardig vond. . . Michael waait ook met de wind mee. . .
..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas ging liever 's nachts werken als portier, "dan misten de kinderen me niet" zei ze tegen Lieke.![]()
Ben bang dat alles wat wij willen niet gaat uitkomen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Jaap mag van mij Natasia nog veel meer gaan taggen en alhoewel ik de hoop al bijna heb opgegeven, mag hij Brian ook eens goed aanpakken.
Ik hou het niet meer bijquote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij noemde hem een tijd geleden ook al een sukkel hoor. Een sukkel omdat hij het met iedereen deed.
Tegen beter weten in blijf ik toch hopen dat pannekoek een heldere ingeving krijgt.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian mag niet worden aangepakt van de Febo.
Dus de winnaar is al bekend.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian mag niet worden aangepakt van de Febo.
dat zou ik nou niet willen zeggen. ik zit altijd weer te wachten tot hij snapt en een uitbarsting krijgt. onze para brotha. CONJO BI MAMAAA AAHHHH. of wat hij dan ook roept op zo'n moment. pracht televisie.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus de winnaar is al bekend.
want zo komt hij wel heel makkelijk naar het eind.
Hij maakt ook amper tv.
Yep dat is meerdere keren ook door bewoners aan gegeven.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij maakt ook amper tv.
Huub speelt het niet slim meer,hij loopt alleen maar achter Jaap aan i.p.v zich met Brian en Natsia bezig te houden.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat alles wat wij willen niet gaat uitkomen.
Huub doet er zelf ook niet veel aan om Japio binnen te halen.
Kan er eigelijk nog een nieuwe miljonair bij komen? Want Nicolaas was er uit gestemd, en als iemand er uit is gestemd komt er niemand in de plaats?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef Gigageil het volgende:
Het zou weer een geniale plotwending zijn als Plasmaboy ineens zegt "Beste Miljonairs, Michael is de nieuwe Miljonair en is vanaf nu jullie medebewoner"........![]()
Er kan er op dit moment nog 1 inkomen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Kan er eigelijk nog een nieuwe miljonair bij komen? Want Nicolaas was er uit gestemd, en als iemand er uit is gestemd komt er niemand in de plaats?
Ze hadden nog steeds 1 miljonair tegoed heb ik begrepen......quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Kan er eigelijk nog een nieuwe miljonair bij komen? Want Nicolaas was er uit gestemd, en als iemand er uit is gestemd komt er niemand in de plaats?
De "golden boy" van de villa, waar alle redactievrouwtjes op soppen, hoeft geen tv te maken, hij is goed zoals hij is.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij maakt ook amper tv.
Hopelijk word het iemand die niet iedereen er snel uit wil hebben zoals Nicolaas. Ik hoop op een 2e Huub of Jaap.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze hadden nog steeds 1 miljonair tegoed heb ik begrepen......![]()
iedereen wou huub en jaap ook meteen er uit hebben :p eigenlijk wille ze over het algemeen een nieuwe link altijd meteen eruit hebben. het eerste dat natasia over amanda zei: die ligt er uit volgende maand :p ik hoop wel op een huub of jaap en geen lieke zij is droogquote:Op zondag 27 mei 2007 18:12 schreef F04 het volgende:
[..]
Hopelijk word het iemand die niet iedereen er snel uit wil hebben zoals Nicolaas. Ik hoop op een 2e Huub of Jaap.
Daar heeft Brian zijn stokje voor gestoken!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
iedereen wou huub en jaap ook meteen er uit hebben :p eigenlijk wille ze over het algemeen een nieuwe link altijd meteen eruit hebben. het eerste dat natasia over amanda zei: die ligt er uit volgende maand :p ik hoop wel op een huub of jaap en geen lieke zij is droog
ja na een jaar krijg je de villa en anders alleen een miljoen en de jackpot. dacht ik tenminste.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef F04 het volgende:
In september 2008 kan je de villa pas winnen als het goed is?
Twee jaarquote:Op zondag 27 mei 2007 18:16 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
ja na een jaar krijg je de villa en anders alleen een miljoen en de jackpot. dacht ik tenminste.
.. in gestoken ..quote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar heeft Brian zijn stokje voor gestoken!
Onzin, ze kunnen op ieder moment stoppen. Ook voordat de twee jaar om zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef F04 het volgende:
Dus voor SEP 2008 kan DGK niet stoppen?
Misschien zit de staff van DGK in geldnood en moeten via de betaalde streams aan hun geld komen.
Yep, mie, werd er helemaal para brother en alcoholist van, weet niet meer hoe ik het heb opgelost, heb iig een nieuw wachtwoord aangemaakt...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:12 schreef eeff het volgende:
Is er nog iemand anders die aldoor gedoe heeft met constant het FOK wachtwoord opnieuw in te voeren? Ff offtopic sorry...
Ik kan het slecht verstaan wat er gezegd wordt onder de dekens...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
filmpje van gisternacht
http://www.youtube.com/watch?v=35AOedj7c1Q
mitch is wat dat betreft een stuk slimmer. hij hapt niet meteen. amanda is ongelovelijk. heel aparte normen en waarden mbt sex en jongens.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:24 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda zijn helemaal koetsjiekoetsjie met elkaar.
Nu maar hopen dat Mitch nog iets kan bewerkstelligen.
Het ligt volgens mij aan de opdracht die Mitch meekrijgt van "de buren" en aangezien ik het gevoel heb, dat er een cocon van bescherming om Brian heen ligt, zal Mitch op de achtergrond blijven.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
mitch is wat dat betreft een stuk slimmer. hij hapt niet meteen. amanda is ongelovelijk. heel aparte normen en waarden mbt sex en jongens.
Hij krijgt vast als opdracht mee dat hij de drankjes moet verzorgen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij aan de opdracht die Mitch meekrijgt van "de buren" en aangezien ik het gevoel heb, dat er een cocon van bescherming om Brian heen ligt, zal Mitch op de achtergrond blijven.
doet me denken aan prison break...wat ze daar met knaapjes doen...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:37 schreef Dark het volgende:
Eric zit met Sjaak op schoot. Het lijkt net of hij een nieuwe ragdoll heeft.
op youtube staat een filmpje als het goed is.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat deed Huub nou met die gays?
staat daar een streamverslag van ergens
I hope soquote:Op zondag 27 mei 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
Over een kwartier is Michael weg, toch?
ja die zag ik hoe is dat zo gekomen dat huub met homo's in bed gaat liggenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef F04 het volgende:
[..]
op youtube staat een filmpje als het goed is.
Hij kwam rond half negen en had 24 uur een date met Ericquote:Op zondag 27 mei 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
Over een kwartier komt MMMMMMMMMMitch..quote:Op zondag 27 mei 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij kwam rond half negen en had 24 uur een date met Eric
Leuk voor AMMMMMMMMMandaquote:Op zondag 27 mei 2007 18:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over een kwartier komt MMMMMMMMMMitch..![]()
he wishedquote:Op zondag 27 mei 2007 18:45 schreef AnTjUh het volgende:
t lijkt wel of eric zn oren dichtgespoten zitten
hij hoort niks wat sjaak zegt
*snik* helaas wel............quote:Op zondag 27 mei 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
Er zijn genoeg andere momenten geweest waar 'zichtbaar' fysiek geweld was, maar niets mee gedaan is.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef F04 het volgende:
Jawel, dat is echt zichtbaar fysiek geweld. Maar toch zijn de regels toch niet 100%.
quote:'Fysiek geweld in de miljonairsvilla is uit den boze. We moeten in zo'n geval de spelregels strikt toepassen. We hebben Nena onmiddellijk gediskwalificeerd,' aldus producent Deborah Flens vandaag tegen dagblad De Telegraaf.
Heb jij een M in je naam[sub][/sub]quote:Op zondag 27 mei 2007 18:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De zangeres is een leuke meid volgens Lieke
Huub : "MMMMMMMMMM"
Het gaat een MMMMMM-etjes avond worden !
Mevr. D.Flens is erg kort van memorie.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere momenten geweest waar 'zichtbaar' fysiek geweld was, maar niets mee gedaan is.
Quote van Deborah Flens:
[..]
Huub is bi.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja die zag ik hoe is dat zo gekomen dat huub met homo's in bed gaat liggen![]()
Nog witter?? Het lijkt al een albino.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Knulletje trekt wit weg..........
[afbeelding]
Ga je op je brommertje?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:54 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Mmm.......da's niet eens zo'n dom idee..........*helm opzoek*
![]()
Vond Eric niet leuk om te horen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen Eric : "Bart kan trots op je zijn, geen sex met een ander gehad vannacht"
Als je het lief vraagt, mag je vast wel achterop z'n buikschuivertje...quote:
Waarschijnlijk z'n ware aard.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:03 schreef Marrije het volgende:
Michael stomme opschepper, bah: Ik ken mensen die rijker zijn dan wat hier is, kan ik zo verleiden. . .
Pffff.
Tsja, bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:05 schreef paraquat het volgende:
Ongelovelijk, wat is die Eric toch een watje.....ik ken nichten die deze Michael allang de deur uit geschopt hadden!
Het is mij een raadsel. Het is zo'n creep, maar Eric blijft hem maar aanhalen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Vindt Eric die Michael leuk of heeft hij zich daar nog geen uitspraken over gedaan?
Ja en dan er gauw voor de DGK-poort afspringen en op Michaelquote:Op zondag 27 mei 2007 18:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt, mag je vast wel achterop z'n buikschuivertje...
En volgens mij zijn er heel veel (oudere) mannen die door dit soort "onschuld" op zitten te geilenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een nietzeggende verveelde jochie is die Michael...![]()
Tsja het heeft een piemol dus dat is dan toch genoeg?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel. Het is zo'n creep, maar Eric blijft hem maar aanhalen.
Je mag um hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ja en dan er gauw voor de DGK-poort afspringen en op Michael
afrennen terwijl ik mijn brommer nog op de standaard moet zetten
zeker ????
Ech nie !! Hij's voor MIJ !!![]()
Maar ff serieus, wat vind jij leuk aan hem?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
zeker ????
Onschuld????? Het is zo'n doortrapte nicht.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En volgens mij zijn er heel veel (oudere) mannen die door dit soort "onschuld" op zitten te geilen
Het staat ook tussen haakjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onschuld????? Het is zo'n doortrapte nicht.
"onschuld" Leest u even de haakjes?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zich past dat wel bij Eric. . .quote:Op zondag 27 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind hem knap en (voor zover ik hem dan 'ken') lief...quote:Op zondag 27 mei 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat vind jij leuk aan hem?
U heeft het gelezenquote:
okquote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik vind hem knap en (voor zover ik hem dan 'ken') lief...
Niet zo'n extroverte-supernicht, maar gewoon een lief
leuk ventje![]()
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef Soury het volgende:
4 streams op die gasten, betekent dat dan dat Natas voor de tiet z'n viool zit voor te lezen![]()
Mwoah. . .quote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik vind hem knap en (voor zover ik hem dan 'ken') lief...
Niet zo'n extroverte-supernicht, maar gewoon een lief
leuk ventje![]()
Hij heet wel iets 'nichterigs' (vinnik leuk) maar ik bedoel dat hetquote:
amanda heeft de mooiste lach van DGKquote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef Kinga het volgende:
Kolere, die lach van Amanda gaat door merg en been
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
zeker ????
Nee het is een bescheiden type...heb je gisteren zijn t-shirt niet gezien met in grote letters SEX erop?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:16 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij heet wel iets 'nichterigs' (vinnik leuk) maar ik bedoel dat het
niet zo'n 'LOOK AT ME!!! HERE I AM!! -figuur'
Dat was in het Engels daar is ie niet zo goed inquote:Op zondag 27 mei 2007 19:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het is een bescheiden type...heb je gisteren zijn t-shirt niet gezien met in grote letters SEX erop?
Afhankelijk of je, later als hij groot is, je knikkers met hem wilt delen...quote:Op zondag 27 mei 2007 19:23 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Zal ik nou wel of niet in gemeenschap-van-goederen met hem gaan trouwen ??
*twijfel*
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was in het Engels daar is ie niet zo goed in![]()
Je hebt de bijrijders-helm vast opgezet?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
M: Ik wilde gewoon zien hoever Huub zou gaan. In de jacuzzi was hij al aan het flirten met mij. Dus toen hij Lieke lag te likken, hebben we hem geroepen , en hij kwam ook nog bij ons liggen, dat zegt genoeg. Huub en ik hebben ook gezoend.
Ik stop nu met luisteren.![]()
Doet ze misschien omdat ze denkt dat hij als nwe bewoner blijftquote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
Natas bemoederd dat joch vreselijk. Als ie al twijfels had (qua sex) heeft hij ze nu zeker niet meer![]()
Frans pijpt niet lekkerquote:
God moge ons behoedenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doet ze misschien omdat ze denkt dat hij als nwe bewoner blijft
Vandaar dat hij ontslagen is.quote:
I rest my case.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:
M zegt huub en japie walgelijk te vinden natas vindt hij wel lief
Griezelig mannetje is het dan dat hij dan toch vannacht Hupert bij hem in bed wildequote:Op zondag 27 mei 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:
M zegt huub en japie walgelijk te vinden natas vindt hij wel lief
Die leest zijn scenario nog even doorquote:Op zondag 27 mei 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
Waarom is Mitch er nog niet?!
Die staat buiten de poort kurken in z'n achterste te duwen. Dat valt niet meequote:Op zondag 27 mei 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
Waarom is Mitch er nog niet?!
Toch wel miljonairlike champagnekurken, mag ik hopen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat buiten de poort kurken in z'n achterste te duwen. Dat valt niet mee![]()
Vloertegelsquote:Op zondag 27 mei 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch wel miljonairlike champagnekurken, mag ik hopen.
Kreeg ze een vriendschapsringquote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zojuist hebben Brian & Amanda officieel verkeringDag Mitch
Denk dat Mitch voor alles in is als er maar voor gedokt wordt...zoals hij gisteren over Amanda sprak tegen Brian...afknapperquote:Op zondag 27 mei 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die staat buiten de poort kurken in z'n achterste te duwen. Dat valt niet mee![]()
En die dezelfde avond weer met Brain neuktquote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat Mitch voor alles in is als er maar voor gedokt wordt...zoals hij gisteren over Amanda sprak tegen Brian...afknapper![]()
Best gewetenloos als je een spelletje speelt met een meisje die echt kwijlend tegenover je zit van verliefdheid...
Hhah nee , iemand vroeg aan haar of zij nu Brian's vriendin was en toen wist ze geen antwoord dus ging ze naar Brian en vroeg dat en zei Brian: Kom hier.. ja. En toen lachtte beidequote:
Ah ha een serieuse relatie dusquote:Op zondag 27 mei 2007 19:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hhah nee , iemand vroeg aan haar of zij nu Brian's vriendin was en toen wist ze geen antwoord dus ging ze naar Brian en vroeg dat en zei Brian: Kom hier.. ja. En toen lachtte beide
Eentje is uitquote:
Spreek je over een aantal uurtjes welquote:Op zondag 27 mei 2007 19:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja volgens Amanda is het serieusEn Mitch is nu al verleden tijd
Hij staat nu in de douche.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef SIRA het volgende:
die onderbroek van die Rat, sjonge jonge zeg
Jeetje.........ziet er echt niet uit......quote:
nee amanda dan die zoent op 1 avond met 4 verschillende jongens terwijl ze een vriendje thuis heeft zitte :p over gewetenloosheid gesproken. wat dat betreft passen ze mischen wel bij elkaar :pquote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat Mitch voor alles in is als er maar voor gedokt wordt...zoals hij gisteren over Amanda sprak tegen Brian...afknapper![]()
Best gewetenloos als je een spelletje speelt met een meisje dat echt kwijlend tegenover je zit van verliefdheid...
Wat je stevig noemtquote:Op zondag 27 mei 2007 19:47 schreef SiRojK het volgende:
Ze hebben eindelijk iets steviger muziek gehaald![]()
Is dit nou een sodokuquote:
Amanda is een grote snol, heb ik geen medelijden mee, maar ik had Mitch leuker in geschat that's allquote:Op zondag 27 mei 2007 19:48 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
nee amanda dan die zoent op 1 avond met 4 verschillende jongens terwijl ze een vriendje thuis heeft zitte :p over gewetenloosheid gesproken. wat dat betreft passen ze mischen wel bij elkaar :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |