Jawel, dat is echt zichtbaar fysiek geweld. Maar toch zijn de regels toch niet 100%.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat is het randje???
Als Nena in deze setting die Rat een schopje had gegeven was er ook niks aan de hand....
Jaap mag van mij Natasia nog veel meer gaan taggen en alhoewel ik de hoop al bijna heb opgegeven, mag hij Brian ook eens goed aanpakken.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond die opmerking briljant.
Ze moest hem daarna meteen schoppen en meppen.
Maar die heks mag alles.
Terwijl hij zonet Huub nog aardig vond. . . Michael waait ook met de wind mee. . .quote:Op zondag 27 mei 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ja... natuurlijk![]()
Daarnet noemden Eric en Michael allebei Huub een sukkel achter zijn rug om. Wat een vreemd geval, die Michael: mannen in je bed willen om erop neer te kunnen kijken als je ze hebt gehad.
Brian mag niet worden aangepakt van de Febo.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Jaap mag van mij Natasia nog veel meer gaan taggen en alhoewel ik de hoop al bijna heb opgegeven, mag hij Brian ook eens goed aanpakken.
Ja alles wijst daarop nu ik terugkijk en hoe hij nu doet.....quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
Denk je dat die Micheal er bij komt.
Mag hopen van niet.
weer een vriendje voor Natasia en Amanda.
Hij noemde hem een tijd geleden ook al een sukkel hoor. Een sukkel omdat hij het met iedereen deed.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl hij zonet Huub nog aardig vond. . . Michael waait ook met de wind mee. . .
..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas ging liever 's nachts werken als portier, "dan misten de kinderen me niet" zei ze tegen Lieke.![]()
Ben bang dat alles wat wij willen niet gaat uitkomen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Jaap mag van mij Natasia nog veel meer gaan taggen en alhoewel ik de hoop al bijna heb opgegeven, mag hij Brian ook eens goed aanpakken.
Ik hou het niet meer bijquote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij noemde hem een tijd geleden ook al een sukkel hoor. Een sukkel omdat hij het met iedereen deed.
Tegen beter weten in blijf ik toch hopen dat pannekoek een heldere ingeving krijgt.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian mag niet worden aangepakt van de Febo.
Dus de winnaar is al bekend.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian mag niet worden aangepakt van de Febo.
dat zou ik nou niet willen zeggen. ik zit altijd weer te wachten tot hij snapt en een uitbarsting krijgt. onze para brotha. CONJO BI MAMAAA AAHHHH. of wat hij dan ook roept op zo'n moment. pracht televisie.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus de winnaar is al bekend.
want zo komt hij wel heel makkelijk naar het eind.
Hij maakt ook amper tv.
Yep dat is meerdere keren ook door bewoners aan gegeven.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij maakt ook amper tv.
Huub speelt het niet slim meer,hij loopt alleen maar achter Jaap aan i.p.v zich met Brian en Natsia bezig te houden.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat alles wat wij willen niet gaat uitkomen.
Huub doet er zelf ook niet veel aan om Japio binnen te halen.
Kan er eigelijk nog een nieuwe miljonair bij komen? Want Nicolaas was er uit gestemd, en als iemand er uit is gestemd komt er niemand in de plaats?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef Gigageil het volgende:
Het zou weer een geniale plotwending zijn als Plasmaboy ineens zegt "Beste Miljonairs, Michael is de nieuwe Miljonair en is vanaf nu jullie medebewoner"........![]()
Er kan er op dit moment nog 1 inkomen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Kan er eigelijk nog een nieuwe miljonair bij komen? Want Nicolaas was er uit gestemd, en als iemand er uit is gestemd komt er niemand in de plaats?
Ze hadden nog steeds 1 miljonair tegoed heb ik begrepen......quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Kan er eigelijk nog een nieuwe miljonair bij komen? Want Nicolaas was er uit gestemd, en als iemand er uit is gestemd komt er niemand in de plaats?
De "golden boy" van de villa, waar alle redactievrouwtjes op soppen, hoeft geen tv te maken, hij is goed zoals hij is.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij maakt ook amper tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |