Dan heb je waarschijnlijk gelijk. Ik ga eens goed opletten wie het dan kan zijn...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:27 schreef kissa het volgende:
[..]
Verwar je mij met iemand anders:? Ik eet twee keer per dag....
Ik weeg 56,5 kg.
Ze trekt iig wat aanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:32 schreef Soho het volgende:
Hoe de fuck doet Lieke haar ondergoed aan?
Alleen over Amanda's haar is ie wat minder te sprekenquote:
Japio schrijft de tekst en stuurt de foto's naar Sjoerd. Hij moet ze bewerken en plaatst ze in het foto-programma.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef SiRojK het volgende:
Jaap post trouwens elke keer dingen over foto's, die er dan nog niet op staan... Irritant
Het is al de derde keer dat hij over haar haar begint (en ze vindt dat niet echt leuk). Helaas praat hij (opzettelijk) zo onduidelijk dat de kritiek niet helemaal duidelijk wordt; in elk geval vindt hij krullen mooier.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:33 schreef Marrije het volgende:
Gaat die Michael zeggen dat ie het haar van Amanda pluizig vindt.
Als hij denkt dat ie wat kan maken van haar haar, waarom doet ie dat dan niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is al de derde keer dat hij over haar haar begint (en ze vindt dat niet echt leuk). Helaas praat hij (opzettelijk) zo onduidelijk dat de kritiek niet helemaal duidelijk wordt; in elk geval vindt hij krullen mooier.
Tja... hij had ook commentaar op het vet in Erics haar maar toen bood hij ook niets aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij denkt dat ie wat kan maken van haar haar, waarom doet ie dat dan niet?
Op basis wat ik van die Michael heb gezien vind ik het een sukkel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... hij had ook commentaar op het vet in Erics haar maar toen bood hij ook niets aan.
welquote:Op zondag 27 mei 2007 17:37 schreef Kinga het volgende:
M weet dus niet dat Eric hoer is geweest
Mijn eerste indruk is: een uitbuitertje.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op basis wat ik van die Michael heb gezien vind ik het een sukkel.
Een poes hebben we daar al vaak zien lopen. De meesten hebben zelfs eten klaargezet voor de huiskat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Er lopen dus grote ratten of een poes over het terrein volgens Natasia. Daarom laat ze de vuilniszakken binnen staan.
Maar het ging erom dat Natasia dacht dat het een grote rat kon zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een poes hebben we daar al vaak zien lopen. De meesten hebben zelfs eten klaargezet voor de huiskat.
Huub is gek.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:35 schreef kybe het volgende:
Huub:kijken of ik dat kleine nichtje nog aan het janken kan krijgen.
Sorry, ik wist niet dat ze Brian verdachtquote:Op zondag 27 mei 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging erom dat Natasia dacht dat het een grote rat kon zijn.
Waarom dat dan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:43 schreef kybe het volgende:
Natasia wil Jaap aanklagen.
Dat er een grote rat in de villa zit, klopt natuurlijk welquote:Op zondag 27 mei 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan check dit kapsel, lijkt wel of hij op zijn achterhoofd is gevallen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Lieke elke keer met die rollers in dr haar. . .als het er nou nog beter van werd. . .
Brian vroeg het even geleden aan Japio. Hij had alles allang uitgezocht (met hulp van 'achter') en hij weet precies hoever hij mag gaan met foto's.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:43 schreef kybe het volgende:
Natasia wil Jaap aanklagen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ze Brian verdacht![]()
Die stomme pannekoek natuurlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef Kinga het volgende:
"Ons vriendinnetje is er, ik wil gewoon weten wat zij ervan vindt"
Wie zou dat toch zijn.
Daar bedoeld ze zeker Brian mee. De rat!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij gisteravond zei dat Natasia met Brian sex heeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom dat dan.
Japio doet tenminste zijn terror goed.
hij heeft toch ook een keer een advocaat langs laten komen om te kijken hoe ver hij met zijn terror (wo zijn website) kon gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian vroeg het even geleden aan Japio. Hij had alles allang uitgezocht (met hulp van 'achter') en hij weet precies hoever hij mag gaan met foto's.
Jah, toen werd ze gelijk helemaal para. Volgens mij verbergt Natas gewoon iets.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij gisteravond zei dat Natasia met Brian sex heeft.
Vond die opmerking briljant.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij gisteravond zei dat Natasia met Brian sex heeft.
Klopt. Had ik gezien. Jaap zoekt dus gewoon steeds het randje op, dus er is eigelijk niets aan de hand.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft toch ook een keer een advocaat langs laten komen om te kijken hoe ver hij met zijn terror (wo zijn website) kon gaan
Juist, daarom schreef ik ook "Hij had alles allang uitgezocht (met hulp van 'achter')"quote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij heeft toch ook een keer een advocaat langs laten komen om te kijken hoe ver hij met zijn terror (wo zijn website) kon gaan
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Mijn vent valt onder het sucken echt niet in slaap hoor, daar krijgt hij de kans niet toe!
Natasia's liefdeseksleven.
Wat is het randje???quote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef F04 het volgende:
[..]
Klopt. Had ik gezien. Jaap zoekt dus gewoon steeds het randje op, dus er is eigelijk niets aan de hand.
En als hij te dicht bij het randje komt is de normale procedure dat de tegenpartij bezwaar maakt. Japio plaatst dan als een speer een rectificatie (zie bv Carlos en de golfleraar). Daarmee is er niets meer aan de hand.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef F04 het volgende:
[..]
Klopt. Had ik gezien. Jaap zoekt dus gewoon steeds het randje op, dus er is eigelijk niets aan de hand.
Oh, ja... natuurlijkquote:
Hoe bedoel je.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Gigageil het volgende:
Oh Jezus dit zijn voortekenen.......De Nieuwe Bewoner is geboren.......! ! let op mijn woorden......
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |