Vaak ben ik altijd TE laat wakker om de ruzie's tussen Palma en Jaap te volgen. Ik slaap tot 10 uur uit. Of ik slaap heel de nacht niet, of eerder naar bed.quote:
Nog bedankt voor je ratings, slijmbal!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Brian heeft het over een 'optreden op dat tijdstip' in verband met het tijdstip waarop Michael vertrekt. Wie weet daarvan?
Op 't forum staat ook een DGK agenda.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Ik kan die agenda niet op de 10 site vinden...
Hoeveel weeg jij wel niet? Volgens mij zit je altijd te eten als er een ranzig verhaaltje langs komt fietsen...quote:
Die is er ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Ik kan die agenda niet op de 10 site vinden...
Who the fuck is Elle Breequote:
Er komt vanavond een jongedame genaamd elle bree een liedje zingen in de villa.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Brian heeft het over een 'optreden op dat tijdstip' in verband met het tijdstip waarop Michael vertrekt. Wie weet daarvan?
morgen komt Palma toch weer?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ga je zo vroeg op vakantie ?
Daar staat het optreden niet inquote:
Niet in paniek rakenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef demins het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je ratings, slijmbal!
Ik wist niet dat ik mijn posts moest tellen... wat nu?
Verwar je mij met iemand anders:? Ik eet twee keer per dag....quote:Op zondag 27 mei 2007 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel weeg jij wel niet? Volgens mij zit je altijd te eten als er een ranzig verhaaltje langs komt fietsen...
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoek de verschillen met het wallpaper op de PC
[afbeelding]
enge stalkerquote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoek de verschillen met het wallpaper op de PC
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hoorde ik Palma ook zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
morgen komt Palma toch weer?
Ze zei "maandag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |