Waarschijnlijk z'n ware aard.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:03 schreef Marrije het volgende:
Michael stomme opschepper, bah: Ik ken mensen die rijker zijn dan wat hier is, kan ik zo verleiden. . .
Pffff.
Tsja, bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:05 schreef paraquat het volgende:
Ongelovelijk, wat is die Eric toch een watje.....ik ken nichten die deze Michael allang de deur uit geschopt hadden!
Het is mij een raadsel. Het is zo'n creep, maar Eric blijft hem maar aanhalen.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Vindt Eric die Michael leuk of heeft hij zich daar nog geen uitspraken over gedaan?
Ja en dan er gauw voor de DGK-poort afspringen en op Michaelquote:Op zondag 27 mei 2007 18:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt, mag je vast wel achterop z'n buikschuivertje...
En volgens mij zijn er heel veel (oudere) mannen die door dit soort "onschuld" op zitten te geilenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat een nietzeggende verveelde jochie is die Michael...![]()
Tsja het heeft een piemol dus dat is dan toch genoeg?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel. Het is zo'n creep, maar Eric blijft hem maar aanhalen.
Je mag um hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ja en dan er gauw voor de DGK-poort afspringen en op Michael
afrennen terwijl ik mijn brommer nog op de standaard moet zetten
zeker ????
Ech nie !! Hij's voor MIJ !!![]()
Maar ff serieus, wat vind jij leuk aan hem?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
zeker ????
Onschuld????? Het is zo'n doortrapte nicht.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En volgens mij zijn er heel veel (oudere) mannen die door dit soort "onschuld" op zitten te geilen
Het staat ook tussen haakjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onschuld????? Het is zo'n doortrapte nicht.
"onschuld" Leest u even de haakjes?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zich past dat wel bij Eric. . .quote:Op zondag 27 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind hem knap en (voor zover ik hem dan 'ken') lief...quote:Op zondag 27 mei 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat vind jij leuk aan hem?
U heeft het gelezenquote:
okquote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik vind hem knap en (voor zover ik hem dan 'ken') lief...
Niet zo'n extroverte-supernicht, maar gewoon een lief
leuk ventje![]()
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef Soury het volgende:
4 streams op die gasten, betekent dat dan dat Natas voor de tiet z'n viool zit voor te lezen![]()
Mwoah. . .quote:Op zondag 27 mei 2007 19:11 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik vind hem knap en (voor zover ik hem dan 'ken') lief...
Niet zo'n extroverte-supernicht, maar gewoon een lief
leuk ventje![]()
Hij heet wel iets 'nichterigs' (vinnik leuk) maar ik bedoel dat hetquote:
amanda heeft de mooiste lach van DGKquote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef Kinga het volgende:
Kolere, die lach van Amanda gaat door merg en been
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:08 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
zeker ????
Nee het is een bescheiden type...heb je gisteren zijn t-shirt niet gezien met in grote letters SEX erop?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:16 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij heet wel iets 'nichterigs' (vinnik leuk) maar ik bedoel dat het
niet zo'n 'LOOK AT ME!!! HERE I AM!! -figuur'
Dat was in het Engels daar is ie niet zo goed inquote:Op zondag 27 mei 2007 19:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het is een bescheiden type...heb je gisteren zijn t-shirt niet gezien met in grote letters SEX erop?
Afhankelijk of je, later als hij groot is, je knikkers met hem wilt delen...quote:Op zondag 27 mei 2007 19:23 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Zal ik nou wel of niet in gemeenschap-van-goederen met hem gaan trouwen ??
*twijfel*
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was in het Engels daar is ie niet zo goed in![]()
Je hebt de bijrijders-helm vast opgezet?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
M: Ik wilde gewoon zien hoever Huub zou gaan. In de jacuzzi was hij al aan het flirten met mij. Dus toen hij Lieke lag te likken, hebben we hem geroepen , en hij kwam ook nog bij ons liggen, dat zegt genoeg. Huub en ik hebben ook gezoend.
Ik stop nu met luisteren.![]()
Doet ze misschien omdat ze denkt dat hij als nwe bewoner blijftquote:Op zondag 27 mei 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
Natas bemoederd dat joch vreselijk. Als ie al twijfels had (qua sex) heeft hij ze nu zeker niet meer![]()
Frans pijpt niet lekkerquote:
God moge ons behoedenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doet ze misschien omdat ze denkt dat hij als nwe bewoner blijft
Vandaar dat hij ontslagen is.quote:
I rest my case.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:
M zegt huub en japie walgelijk te vinden natas vindt hij wel lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |