Hopelijk word het iemand die niet iedereen er snel uit wil hebben zoals Nicolaas. Ik hoop op een 2e Huub of Jaap.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze hadden nog steeds 1 miljonair tegoed heb ik begrepen......![]()
iedereen wou huub en jaap ook meteen er uit hebben :p eigenlijk wille ze over het algemeen een nieuwe link altijd meteen eruit hebben. het eerste dat natasia over amanda zei: die ligt er uit volgende maand :p ik hoop wel op een huub of jaap en geen lieke zij is droogquote:Op zondag 27 mei 2007 18:12 schreef F04 het volgende:
[..]
Hopelijk word het iemand die niet iedereen er snel uit wil hebben zoals Nicolaas. Ik hoop op een 2e Huub of Jaap.
Daar heeft Brian zijn stokje voor gestoken!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
iedereen wou huub en jaap ook meteen er uit hebben :p eigenlijk wille ze over het algemeen een nieuwe link altijd meteen eruit hebben. het eerste dat natasia over amanda zei: die ligt er uit volgende maand :p ik hoop wel op een huub of jaap en geen lieke zij is droog
ja na een jaar krijg je de villa en anders alleen een miljoen en de jackpot. dacht ik tenminste.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef F04 het volgende:
In september 2008 kan je de villa pas winnen als het goed is?
Twee jaarquote:Op zondag 27 mei 2007 18:16 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
ja na een jaar krijg je de villa en anders alleen een miljoen en de jackpot. dacht ik tenminste.
.. in gestoken ..quote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar heeft Brian zijn stokje voor gestoken!
Onzin, ze kunnen op ieder moment stoppen. Ook voordat de twee jaar om zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef F04 het volgende:
Dus voor SEP 2008 kan DGK niet stoppen?
Misschien zit de staff van DGK in geldnood en moeten via de betaalde streams aan hun geld komen.
Yep, mie, werd er helemaal para brother en alcoholist van, weet niet meer hoe ik het heb opgelost, heb iig een nieuw wachtwoord aangemaakt...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:12 schreef eeff het volgende:
Is er nog iemand anders die aldoor gedoe heeft met constant het FOK wachtwoord opnieuw in te voeren? Ff offtopic sorry...
Ik kan het slecht verstaan wat er gezegd wordt onder de dekens...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:22 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
filmpje van gisternacht
http://www.youtube.com/watch?v=35AOedj7c1Q
mitch is wat dat betreft een stuk slimmer. hij hapt niet meteen. amanda is ongelovelijk. heel aparte normen en waarden mbt sex en jongens.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:24 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda zijn helemaal koetsjiekoetsjie met elkaar.
Nu maar hopen dat Mitch nog iets kan bewerkstelligen.
Het ligt volgens mij aan de opdracht die Mitch meekrijgt van "de buren" en aangezien ik het gevoel heb, dat er een cocon van bescherming om Brian heen ligt, zal Mitch op de achtergrond blijven.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef PaasAap2000 het volgende:
[..]
mitch is wat dat betreft een stuk slimmer. hij hapt niet meteen. amanda is ongelovelijk. heel aparte normen en waarden mbt sex en jongens.
Hij krijgt vast als opdracht mee dat hij de drankjes moet verzorgen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Het ligt volgens mij aan de opdracht die Mitch meekrijgt van "de buren" en aangezien ik het gevoel heb, dat er een cocon van bescherming om Brian heen ligt, zal Mitch op de achtergrond blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |