Die grotere tegenstanders (AEK, Fenerbahce, Spartak etc. ) zitten toch in dezelfde ''lotinggroep'' als ajax?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk.
Denk het ook jaquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die grotere tegenstanders (AEK, Fenerbahce, Spartak etc. ) zitten toch in dezelfde ''lotinggroep'' als ajax?
Racing Genkquote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef vogeItjesdans het volgende:
Wat een held is Heitinga toch, doe mij maar AEK of RosenbOrg ofzo, geen Kopenhagen aub
Nee.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die grotere tegenstanders (AEK, Fenerbahce, Spartak etc. ) zitten toch in dezelfde ''lotinggroep'' als ajax?
Sparta Praag, Fenerbahce en AEK Athene zijn lastigquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk.
Ik wil wel naar Dinamoquote:
Sparta Praag valt toch wel mee?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
Sparta Praag, Fenerbahce en AEK Athene zijn lastig
ik zeg, FC Kopenhagenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef BB-boy het volgende:
Mogelijke tegenstanders:
klikquote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor![]()
Jij zegt gewoon de ploegen die 3e voorronde spelen![]()
dat zou jou shirtje zijn geweest Denthemenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Landgeld het volgende:
Davidszag je hoe hij zijn shirtje aan zo'n jongen in de rolstoel gaf..
Gelukkig weet Ajax.netwerk het altijd goed, die haden het vorig jaar ook foutquote:
Nog een?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Al die clubs moeten wij als Ajax weg kunnen spelen, helemaal als we Perez behouden en er een goede rechtsbuiten bij krijgen.
Ik had met een AZ colega gewed om een fles wijn/sixpack bier.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Pff heerlijk dit, had niet echt vertrouwen erin dat we de Play-offs zouden winnen.
Mwah, zeuren over die 1e goal kan ik goed begrijpen, hoewel die 1e goal natuurlijk geen excuus is voor dit verlies. Zou wat anders zijn als het bij die 1-0 was gebleven, maar die 2 andere goals waren wel prima in orde en Ajax was volgens de berichten die ik las in het wedstrijdtopic ook nadrukkelijker aanwezig de 2e helft.quote:
Is hij zo goed? Bij Twente deed hij het leuk maar met ajax in de champions league spelen is natuurlijk wat anders.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Is hij zo goed? Bij Twente deed hij het leuk maar met ajax in de champions league spelen is natuurlijk wat anders.
Ajax was de 2e helft veel sterker, die 1-0 zat eraan te komenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, zeuren over die 1e goal kan ik goed begrijpen, hoewel die 1e goal natuurlijk geen excuus is voor dit verlies. Zou wat anders zijn als het bij die 1-0 was gebleven, maar die 2 andere goals waren wel prima in orde en Ajax was volgens de berichten die ik las in het wedstrijdtopic ook nadrukkelijker aanwezig de 2e helft.
Mandy ook welquote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]. Wil je echt een rechtsbuiten (die sowieso al schaars zijn) die er meteen staat in de CL moet je een Ribery halen.
Ik begrijp uit het interview dat in de herhaling duidelijk te zien is dat Huntelaar de bal niet raakt. Derhalve kan Heitinga dus niet buitenspel staan. Van Gaal gaf dat na dat argument dan ook wel toe trouwens, dus irreëel is hij momenteel niet. Ajax domineerde de tweede helft wel inderdaad, maar AZ had volgens van Gaal ook geen aanvallende intenties omdat hij maar één fitte spits ter beschikking had. Dat is overigens wel opvallend: een niet aanvallend ingesteld AZ.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, zeuren over die 1e goal kan ik goed begrijpen, hoewel die 1e goal natuurlijk geen excuus is voor dit verlies. Zou wat anders zijn als het bij die 1-0 was gebleven, maar die 2 andere goals waren wel prima in orde en Ajax was volgens de berichten die ik las in het wedstrijdtopic ook nadrukkelijker aanwezig de 2e helft.
Das waar, maar nog steeds moet die 1-0 er in en kan zo'n doelpunt wel inhakken op het mentale aspect. Ik zal ook niet zeggen dat Ajax hier een beetje onverdiend heeft gewonnen, maar je kan toch verbaasd zijn hoe makkelijk de scheids- en lijnrechter hier mee omgingen. De 2-0 was wat gelukkig maar foutjes maak je vaak onder druk van de tegenstander, dus die helpt er wel wat aan mee. Derde doelpunt heb ik nog niet gezien maar daar heb ik niets over gehoord dus die zal wel in orde zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ajax was de 2e helft veel sterker, die 1-0 zat eraan te komen![]()
Tevez.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]. Wil je echt een rechtsbuiten (die sowieso al schaars zijn) die er meteen staat in de CL moet je een Ribery halen.
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 16:51 schreef toma het volgende:
dit is soww belangrijk. Als je zo'n wedstrijd wint bepalen de betere spelers ofdat ze doorgaan bij Ajax of naar Ajax toe willen gaan om CL te spelen.
Betaal jij die 25 miljoen?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
quote:Huntelaar pakt Donk terug
zondag 27 mei, door SV, Amsterdam, 16:49u, AS
Klaas Jan Huntelaar en Ryan Donk vochten in de laatste wedstrijd van het seizoen tussen Ajax en AZ hevige gevechten uit. De strijd liep in de eerste helft echter uit de hand.
Na een aanval van AZ sprong Donk met zijn benen boven op de op grond liggende Huntelaar. Deze actie ontaardde in een lichte vechtpartij, waarbij onder andere Stekelenburg geel kreeg.
In de tweede helft maakte de jonge verdediger van AZ de 2-0 voor Ajax. Huntelaar trakteerde Donk vervolgens op een sterk staaltje buikschuiven.
Ok. Als blijkt dat Huntelaar de bal niet raakte dan ben ik het er gewoon mee eens dat het geen buitenspel was. Dan was volgens mij Jaliens iets te laat met terugstappen ter hoogte van Huntelaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik begrijp uit het interview dat in de herhaling duidelijk te zien is dat Huntelaar de bal niet raakt. Derhalve kan Heitinga dus niet buitenspel staan. Van Gaal gaf dat na dat argument dan ook wel toe trouwens, dus irreëel is hij momenteel niet. Ajax domineerde de tweede helft wel inderdaad, maar AZ had volgens van Gaal ook geen aanvallende intenties omdat hij maar één fitte spits ter beschikking had. Dat is overigens wel opvallend: een niet aanvallend ingesteld AZ.
Inderdaad, die zijn dus niet haalbaar en zul je het wel moeten doen met Bakircioglu en De Mul.quote:
Geen Ajax speler.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Tevez.
Heb je toevallig nog die grote foto die je in je avater verwerkt hebt.
Daarom wil die wel terug naar Ajax en dan kan bakircogulu als backup dienen voor Perez en voor Mandy.quote:
Check me fobo.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Tevez.
Heb je toevallig nog die grote foto die je in je avater verwerkt hebt.
Waar?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Henk Kluivert bedoelde daar
Je wou een speler die er meteen stond? Bakircioglu heeft dit seizoen meer gespeeld dan Van der Meyde in z'n laatste 3 jaarquote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom wil die wel terug naar Ajax en dan kan bakircogulu als backup dienen voor Perez en voor Mandy.
Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Zo begaan zijn de meeste niet met de club.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef El-Salvador het volgende:
Waarschijnlijk hebben veel az supps zich voor de trein gegooid want het giert hier van de politiewagens en ambulances in Alkmaar![]()
Ik wil een rechtsvoor die goed mee kan in de champions league. Bij bakircogulu heb ik daar twijfels bij, bij Mandy minder.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je wou een speler die er meteen stond? Bakircioglu heeft dit seizoen meer gespeeld dan Van der Meyde in z'n laatste 3 jaar.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef El-Salvador het volgende:
Waarschijnlijk hebben veel az supps zich voor de trein gegooid want het giert hier van de politiewagens en ambulances in Alkmaar![]()
Nee waarschijnlijk kopen een aantal az "supporters" nu weer een ajax seizoenskaart.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Zo begaan zijn de meeste niet met de club.
ik kan het niet zienquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef Suijk het volgende:
In ieder geval weer een zomer lang hopen op CL winst volgend jaar.
Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie iddquote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef vogeItjesdans het volgende:
Gaat van Gaal weer zeiken over de scheidsrechters hoor.
AZ-Ajax 1-1 denk is terugquote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef twi het volgende:
Van Gaal is op dit moment echt een hele grote calimero. Zeuren dat de arbitrage in topwedstrijden vaak tegen AZ is. En dat je echt beter moet zijn dan de topclub, want anders zal de beslissing altijd in het voordeel van de tegenpartij (de topclub) worden genomen.
Het hoort gewoon bij Van Gaal, hij springt ook 60 keer per wedstrijd op van de bank om zogenaamd slechte beslissingen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef twi het volgende:
Van Gaal is op dit moment echt een hele grote calimero. Zeuren dat de arbitrage in topwedstrijden vaak tegen AZ is. En dat je echt beter moet zijn dan de topclub, want anders zal de beslissing altijd in het voordeel van de tegenpartij (de topclub) worden genomen.
En ook dat inderdaad, niet zo janken dus.quote:
Snap niet waar die mening op is gebaseerd. Van der Meyde is ook veruit niet meer van wat het is geweest bij Ajax.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik wil een rechtsvoor die goed mee kan in de champions league. Bij bakircogulu heb ik daar twijfels bij, bij Mandy minder.
Een trainer die slecht tegen zijn verlies kan is een toppertje hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 17:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het hoort gewoon bij Van Gaal, hij springt ook 60 keer per wedstrijd op van de bank om zogenaamd slechte beslissingen.
Het is ook een toppertje. Henk ten Cate is precies hetzelfde. Maar zelfs bij helden irriteert het soms, als hij zelf een paar maanden terug zegt dat je niet over de arbitrage moet zeurenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een trainer die slecht tegen zijn verlies kan is een toppertje hoor. Hij wil altijd de beste zijn en daar horen nou eenmaal geen nederlagen bij
Wel jammer dat jullie alle finales hebben verloren.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een trainer die slecht tegen zijn verlies kan is een toppertje hoor. Hij wil altijd de beste zijn en daar horen nou eenmaal geen nederlagen bij
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Gaal: ''Mag ik even uitspreken of wil jij er weer tussen gaan, Bert?''
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:07 schreef Nashje het volgende:
Vanavond Japie bij Studio Voetbal trouwens.
Dat wordt smullen om 19 uur vanavondquote:
Vind je het gek, die mongool doet ook zo dom zegquote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef BB-boy het volgende:
Bert Maalderink kan niet genoeg afgezeken worden.
Hij heeft ook gewoon gelijk?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef twi het volgende:
Henk haalt de playoffs gigantisch onderuit. Geweldig
Heel goed stukje, alleen die afsluiter "sommige spelers hebben wel 70 wedstrijden gespeeld" hoefde niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef twi het volgende:
Henk haalt de playoffs gigantisch onderuit. Geweldig
Frits Barend ook, die kan Louis ook gigantisch opnaaienquote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef BobbyHill het volgende:
Maalderink stelt ook de grootste kutvragen die je bedenken kan. Heerlijk hoe Louis daar elke keer weer van over de kook gaat
Misschien dat ie het WK nog meetelde...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heel goed stukje, alleen die afsluiter "sommige spelers hebben wel 70 wedstrijden gespeeld" hoefde niet.
Dat kan nooit.
WK, kwalificatie, oefenduels dus wel he.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heel goed stukje, alleen die afsluiter "sommige spelers hebben wel 70 wedstrijden gespeeld" hoefde niet.
Dat kan nooit.
Rivaliteit, beseffen jullie niet dat wij maar een echte rivaal hebben en dat is Feyenoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Bij deze nog even:
Ajax, bedankt voor de heerlijke rivaliteit dit seizoen. Dat er volgend jaar maar net zoveel gezeur onderling mag komen!
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef twi het volgende:
Van Gaal is echt compleet over de zeikGeweldig
Zit echt hard op te lachenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef twi het volgende:
Van Gaal is echt compleet over de zeikGeweldig
PSV. Is de enige die met Ajax meedoet om het kampioenschap.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:23 schreef stefmans het volgende:
Rivaliteit, beseffen jullie niet dat wij maar een echte rivaal hebben en dat is Feyenoord.
zij zien ons wel als rivaal, net als dat psv dat van ons vindt, alleen wij vinden hen lachertjesquote:Op zondag 27 mei 2007 17:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Rivaliteit, beseffen jullie niet dat wij maar een echte rivaal hebben en dat is Feyenoord.
rivaliteit is wat anders als strijd!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
PSV. Is de enige die met Ajax meedoet om het kampioenschap.
PSV publiek is triest, maar om de prestaties van PSV kan ik niet meer lachen hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:24 schreef denthemen het volgende:
zij zien ons wel als rivaal, net als dat psv dat van ons vindt, alleen wij vinden hen lachertjes
Tegen Rosenbergquote:Mogelijke tegenstanders van Ajax van ongeplaatste clubs in de voorronde: Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Enkele van deze ploegen moeten zich vanuit de tweede voorronde nog wel weten te plaatsen voor de derde voorronde van de Champions League.
Staan ze nu niet gewoon te juichen omdat Ajax heeft gewonnen?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef El-Salvador het volgende:
Ja, maar Feyenoord is zo ver weggezakt dat het geen spannende rivaliteit meer is. Als Heracles al met 4-1 wint...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef Noshiba het volgende:
rivaliteit is wat anders als strijd!
Spannend of niet, aan het begin van het seizoen kijk ik uit naar 2 wedstrijdenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar Feyenoord is zo ver weggezakt dat het geen spannende rivaliteit meer is. Als Heracles al met 4-1 wint...
Vandaar dat je 80 topics volspamt over AZ.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:23 schreef stefmans het volgende:
Ik post bijna nooit in dat topic, alleen als ik kan lachenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vandaar dat je 80 topics volspamt over AZ.
Duidelijk.
dat topic? Jij post nooit in Ajax-topics?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik post bijna nooit in dat topic, alleen als ik kan lachen![]()
Het is ook niet leuk om bij Philips te zitten. Maar omdat ik in Eindhoven woon kijk ik er anders tegen aan, denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Noshiba het volgende:
Spannend of niet, aan het begin van het seizoen kijk ik uit naar 2 wedstrijden
010 UIT en 010 Thuis dat zijn gewoon DE wedstrijden en die strijd blijft er, en het leeft niet alleen bij mij zo want feyenoord uit is altijd binnen 1/2 minuut uitverkocht maar psv uit nee hoor misschien 3/4 vol!
Sorry ik las het fout, maar kom maar op met post waarin ik iets zeg over AZ want die zul je niet veel vinden.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
dat topic? Jij post nooit in Ajax-topics?
Dat van die dagjesmensen was op je vingers na te tellen héquote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef devv05 het volgende:
Blij dat ik er toch bij wasWat een kutdagjesmensen op 410 ook zeg, zelfs een paar AZ'ers
Tot de rust dan...
Bwhehehehe!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik er in zou kunnen berusten, is dat we het vorig seizoen van AZ hebben "gestolen". Maar Ajax wint met 3-0, dus waar hebben we het over.
Ik had het niet over jou alleen hoor (misschien doet mijn laatste reactie anders vermoeden maar goed ...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sorry ik las het fout, maar kom maar op met post waarin ik iets zeg over AZ want die zul je niet veel vinden.
Utrecht in de bekerfinalequote:
Hangt er vanaf of Huntelaar hem raakte. Zo ja, wel...zo nee, niet. Maar dat is dus niet duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:49 schreef BB-boy het volgende:
Was het nou wel of geen buitenspel?
ik denk wel dat het buitenspel was. want je ziet de bal na de voorzet niet meer zo hoog opstuiteren, terwijl dat eigenlijk wel hoortquote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of Huntelaar hem raakte. Zo ja, wel...zo nee, niet. Maar dat is dus niet duidelijk.
Perez heb ik amper gezien, hij speelde niet echt denderend, vond ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een geniale uitslag! Wie wil HTC nu nog weg hebben?
Perez!
Ach, als hij hem wel raakte.....dan was het buitenspel, so be it. Zulk soort scheidsrechterlijke dwalingen leveren tenminste altijd wel lekker gefrustreerde reacties altijd opquote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef Houniet het volgende:
ik denk wel dat het buitenspel was. want je ziet de bal na de voorzet niet meer zo hoog opstuiteren, terwijl dat eigenlijk wel hoort
Volgens de diverse interviewers niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:49 schreef BB-boy het volgende:
Was het nou wel of geen buitenspel?
Maakt niet uit, ik hoop voor hem dat hij een vaste plek krijgt volgend jaar om zich voor eens en altijd te bewijzen! Forza AJAX!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Perez heb ik amper gezien, hij speelde niet echt denderend, vond ik.
hij heeft het verdiendquote:
Uiteraard maar het was vrij extreem. Anyway, geweldigquote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat van die dagjesmensen was op je vingers na te tellen hé
Edje wat een geweldige voetballer, met zijn kracht en doorzettingsvermogen. Als je zag hoe de mul hem zo hard en verkeerd gaf en Davids het nog kon reddenquote:
die conferenties kan je volgens mij altijd terug kijken op 10. maar dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef andre347 het volgende:
Kunnen we de persconferentie ergens nog zien, of moeten we wachten totdat het 8, 9 uur is totdat er een sv op Tien komt?
Je geeft zelf al het antwoordquote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Perez!
Ik zou er geen probleem mee hebben hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Perez!
Hij kan het natuurlijk niet hebben dat hij uitgelult wordt door een lulletje als Frits.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef patrickt37 het volgende:
Wat een enorme slechte verliezer die v. Gaal. Die persconferentie sloeg weer totaal nergens op.
De arbitrage is nooit in hun voordeel, tot Frits hem naar het Wegereef doelpunt vroeg. Toen was v. Gaal echt gefrustreerd.![]()
![]()
![]()
Als het goed is wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Komt Japie vanavond nog bij Studio Voetbal?
Eindelijk ja. Ik zei toch dat het deze wedstrijd goed zou komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Komt Japie vanavond nog bij Studio Voetbal?
die jongen heeft niks geen wedstrijd ritmequote:Op zondag 27 mei 2007 18:15 schreef El-Salvador het volgende:
Enig minpuntje vandaag: Mitea. Zat totaal niet in de wedstrijd.
Ik vind van Gaal dit seizoen ook een enorme huillie, maar uitgelult worden door Frits Barend.. daar zou ik ook moordneigingen van krijgenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij kan het natuurlijk niet hebben dat hij uitgelult wordt door een lulletje als Frits.
Waarom stelt Henkie hem op vraag ik me dan af.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die jongen heeft niks geen wedstrijd ritme
Geen idee, een onbekend vertrouwen in hem denk ik, of hem een paar kansen gunnen ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Waarom stelt Henkie hem op vraag ik me dan af.
Want?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
In Amsterdam mogen ze erg blij zijn met Tom de Mul.
quote:Huntelaar: eerste doelpunt was buitenspel
Huntelaar gaf op Nu.nl toe dat het eerste doelpunt eigenlijk buitenspel was. "Ik verlengde de bal met de punt van mijn schoen. John Heitinga stond dus buitenspel. De scheidsrechter kon het moeilijk zien. Ik raakte de bal amper."
Heldquote:
Klagen doe je in het klaagbaak topic over Ajaxquote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Was de 1ste goal niet heel erg buitenspel?
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Kijk eens 1 post boven jequote:Op zondag 27 mei 2007 18:28 schreef valek het volgende:
Wat is je echte account?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:34 schreef Rumille het volgende:
Kijk, KJH is wel eerlijk.
@Rompompom, zoek bij de Klaagbaak het Huntelaar topic ^^.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:31 schreef rompompom het volgende:
Die buikschuiver van KJH naar Donk na het tweede doelpunt, is daar een gifje van?!
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://i184.photobucket.com/albums/x272/RayMania4/2-0Donk.gif!
![]()
![]()
![]()
Hoezo eigen goal?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef Suijk het volgende:
Het is ook wel een hele mooie eigen goal van Donk natuurlijk.
Je hebt ook al het vak rijmpjes maken op de basisschool onder de knie?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
DONK DONK, KABOUTER DONK, IK PAS WANT JE ANUS STONK.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Whatever.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
nevermind
upload 'm eens bij tinypic.com. bandwidth limit exceeded.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
http://i184.photobucket.com/albums/x272/RayMania4/2-0Donk.gif!
![]()
![]()
![]()
Jezus wat een kneus ben jij af en toequote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Joh, AZ speelde in het wit-rood-wit en Ajax in het zwart.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bleh! Die halzen van Tele2 hebben nu AZ-Ajax 3-0 in hun uitslagen staan. Wat een voetballiefhebbers zijn het daar toch bij die zender
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:02 schreef Robinho90 het volgende:
Ik zou me hier nog laten zien, geloof dat het Sandman was die ik had beloofd mijn gezicht hier nog te laten zien. Balen, maar ajax was vandaag de gelukkige en op basis van de 2e helft ook gewoon de terechte winnaar. AZ speelde te defensief en als AZ iets niet kan is dat op de nul spelen. Helaas, maar waar. Veel succes in de (voorronde) Champions League (al zal het me niet verrotten als jullie eruit vliegen)
AZ is het vandaag gelukt om op de 0 te spelen hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 19:02 schreef Robinho90 het volgende:
Ik zou me hier nog laten zien, geloof dat het Sandman was die ik had beloofd mijn gezicht hier nog te laten zien. Balen, maar ajax was vandaag de gelukkige en op basis van de 2e helft ook gewoon de terechte winnaar. AZ speelde te defensief en als AZ iets niet kan is dat op de nul spelen. Helaas, maar waar. Veel succes in de (voorronde) Champions League (al zal het me niet verrotten als jullie eruit vliegen)
Zo kan het dus ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:02 schreef Robinho90 het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bleh! Die halzen van Tele2 hebben nu AZ-Ajax 3-0 in hun uitslagen staan. Wat een voetballiefhebbers zijn het daar toch bij die zender
Klikquote:Op zondag 27 mei 2007 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
upload 'm eens bij tinypic.com. bandwidth limit exceeded.
Was jij niet degene die Van Gaal een calimero noemde terwijl je 'm wel heel graag bij Ajax terug ziet komen?quote:
Fan-tas-tischquote:
Wat heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die Van Gaal een calimero noemde terwijl je 'm wel heel graag bij Ajax terug ziet komen?Kneus indeed
![]()
Dat soort spelers hebben we jarenlang bij Ajax gemist.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Een sluwe rattekop is het, maar zolang hij blijft scoren hoor je mij niet klagen.
Om maar even aan te geven hoe snel je van mening kunt veranderen, gisteren was zijn terugkeer bij Ajax je grootste wens, nu is het weer een calimeroquote:
Dat ik Van Gaal graag terug zie heeft niks te maken met of ik 'm een calimero vind of niet, slimmerd. Ten Cate is ook een calimero en dat is juist iets wat ik geweldig vind, niet tegen je verlies kunnen. Maar wanneer het de tegenstander is, kan dat alsnog behoorlijk irritant zijn. Maar volgens mij staat dat al lang en breed in een andere post van me vanmiddag.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Om maar even aan te geven hoe snel je van mening kunt veranderen, gisteren was zijn terugkeer bij Ajax je grootste wens, nu is het weer een calimero.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef twi het volgende:
Van Gaal volgt heel geforceerd de analyse van Van Gangelen, maar hij gelooft er maar bar weinig van. Geweldig toch, zo'n trainer die eerst zegt dat hij nooit zal klagen over de arbitrage omdat dat er niet toe doet en er nu ineens wel duidelijk de grootste twijfels aan trekt
Terughalen die held!
Als 't een Feyenoorder was die zo deed had je het fantastisch gevonden.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Jezus... Huntelaar. Wat een mongool zeg. Als ik Donk was zou ik hem de volgende wedstrijd gewoon vol op zijn knie raken. Dan maar een paar wedstrijden schorsing.
Dat deed die al hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Jezus... Huntelaar. Wat een mongool zeg. Als ik Donk was zou ik hem de volgende wedstrijd gewoon vol op zijn knie raken. Dan maar een paar wedstrijden schorsing.
Scheer je nu maar weer weg kakkerlakje.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:33 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n mongool in de selectie van Feyenoord gezien als Huntelaar. Moet je blij mee zijn met zo'n kind in je selectie.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Als 't een Feyenoorder was die zo deed had je het fantastisch gevonden.
=doe ff normaal=quote:
Ben er heel blij mee. Vooral in Rotterdam was 't fantastisch dat 'ie meespeeldequote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n mongool in de selectie van Feyenoord gezien als Huntelaar. Moet je blij mee zijn met zo'n kind in je selectie.
Nee je moet blij zijn met 11 suffe debieltjes die niet eens europees voetbal kunnen halenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n mongool in de selectie van Feyenoord gezien als Huntelaar. Moet je blij mee zijn met zo'n kind in je selectie.
Hoezo afloopt? Het is 3-0 geworden.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef SCH het volgende:
Toch wel jammer dat het zo afloopt, met zo'n onterecht doelpunt.
Tsja, dat had je over het competitietreffen in Alkmaar ook kunnen zeggen. Maar daar mag je dan weer niks over zeggen natuurlijk he, SCH?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef SCH het volgende:
Toch wel jammer dat het zo afloopt, met zo'n onterecht doelpunt.
En vorige week ging je janken toen ik een speler van AZ uitlachte met een blessurequote:Op zondag 27 mei 2007 19:38 schreef Vakkie_W het volgende:
HOezo? Daar was geen onterecht doelpunt toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat had je over het competitietreffen in Alkmaar ook kunnen zeggen. Maar daar mag je dan weer niks over zeggen natuurlijk he, SCH?
Leuke trollpoging, dat wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
HOezo? Daar was geen onterecht doelpunt toch?
Maar oh god, ik wil geen discussie. Ik dacht dat jullie het ook wel jamemr zouden vinden op deze manier te winnen maar het is blijkbaar weer moeilijk om toe te geven. Laat maar dan![]()
![]()
quote:
Grapjas. Nog schijnheilig doen ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]troll? ik ben serieus. Ik vind het altijd jammer dat belangrijke duels op die manier beslist worden. Jij niet?
Heb zelf smakelijk gelachen om blessure Leonardoquote:Op zondag 27 mei 2007 19:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En vorige week ging je janken toen ik een speler van AZ uitlachte met een blessure![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar oh god, ik wil geen discussie. Ik dacht dat jullie het ook wel jamemr zouden vinden op deze manier te winnen maar het is blijkbaar weer moeilijk om toe te geven. Laat maar dan![]()
![]()
Ajax was stukken beter. Alsof die eerste goal alles heeft beslist.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:43 schreef SCH het volgende:troll? ik ben serieus. Ik vind het altijd jammer dat belangrijke duels op die manier beslist worden. Jij niet?
Ik om jullie prestaties, en dat doe ik al jaren.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb zelf smakelijk gelachen om blessure Leonardo
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Liefste zijn kniebanden ook nog ff afscheuren.
Kan me geen ruk schelen. Ik ben geen Feyenoord supporter voor de prestaties.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:45 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik om jullie prestaties, en dat doe ik al jaren.![]()
Als je objectief bent wel, maar dat ben jij niet. Ik ook niet, maar heel Nederland sprak er schande van dat die goal werd goedgekeurd.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
Whehe, wat ben je toch een ouwe zuiger he. Ja, vreselijk dat de wedstrijd BESLIST is met de 1-0 buitenspelgoal. Dat er nog 2 doelpunten na vallen maakt natuurlijk NIETS uit.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]Alsof het mij wat kan bommen wie van de 2 er wint.
Die was wel vrij bepalend toch? Ik heb alleen de samenvatting gezien.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:45 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ajax was stukken beter. Alsof die eerste goal alles heeft beslist.
Hej Relnicht, daar was zeker we leen onterecht doelpunt is geloof ik zelfs door de meeste anti Ajax mensen nog wel toegegevenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Nee, wel voor de topspelers in jullie selectie ^Ô^ Rot toch even een end op kerel, zoek ergens een leven ofzoquote:Op zondag 27 mei 2007 19:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelen. Ik ben geen Feyenoord supporter voor de prestaties.
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, wel voor de topspelers in jullie selectie ^Ô^ Rot toch even een end op kerel, zoek ergens een leven ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |