Nee, niet terecht: niet van Louis. Van Louis moet je namelijk geen commentaar hebben op scheidsrechterlijke dwalingen omdat het iets verandert. Althans dat was zijn mening na de 1-1 toen de Zeeuw probeerde Stekelenburg kapot te schoppen.quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:25 schreef venomsnake het volgende:
gaat een leuke persconferentie worden, die van Gaal kan totaal niet tegen zijn verlies..![]()
daar is de eerste slechte verliezer!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef antigluut het volgende:
Maar ze worden toch in de eerste ronde uitgeschakeld door FC Kopenhagen, dus wat heb je eraan??
Klopt wel opzichquote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef antigluut het volgende:
Maar ze worden toch in de eerste ronde uitgeschakeld door FC Kopenhagen, dus wat heb je eraan??
Was al veel te lang geleden.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hehe 1 eigen goal en 1 buitenspel Eindelijk weer Lucky Ajax
Alsof je in 30 seconden nog twee doelpunten kan makenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eerst van Egmond en nu dit... ...triest gewoon
quote:
Laat ons nou gewoon weer een zomer denken dat we de CL kunnen gaan winnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef antigluut het volgende:
Sukkel....quote:
Jepquote:Op zondag 27 mei 2007 16:27 schreef Sensation89 het volgende:
WTF doet die Huntelaar op dat Gifje??? Gaat ie nou voor Donk liggen ?
Jullie weten nog niet eens hoe het is om CL te spelen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef antigluut het volgende:
Dat is natuurlijk gelul. Absoluut het mooiste voetbal gemiddeld dit seizoenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:27 schreef Kremers het volgende:
Die derde was echt top![]()
![]()
![]()
Hahah, net goed voor AZ, met dat anti-voetbal van ze
quote:
Bedankt weer Ray.quote:
Bedankt voor al die gifjesquote:Op zondag 27 mei 2007 16:25 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, een stuk terugquote:Op zondag 27 mei 2007 16:29 schreef SiemeN het volgende:
Is er al een gifje van die buikschuiver van Huntelaar voor de neus van Donk?
Allang. Bijn het 2e doelpunt.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:29 schreef SiemeN het volgende:
Is er al een gifje van die buikschuiver van Huntelaar voor de neus van Donk?
Boeie, de play-offs staan los van de reguliere competitie. En als je dan anti-voetbal gaat spelen, dan word je gestraftquote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul. Absoluut het mooiste voetbal gemiddeld dit seizoen
die is wel sexyquote:
op kanaal 2 zoquote:
Euhm, even goed kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ray Ray, kan je even een samenvatting maken van de wedstrijd in gifjes?![]()
Plaats die gif van Donk er ook even bij waarbij die huilt![]()
zie blz 1quote:Op zondag 27 mei 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ray Ray, kan je even een samenvatting maken van de wedstrijd in gifjes?![]()
Plaats die gif van Donk er ook even bij waarbij die huilt![]()
Dank, niet meegekregen.quote:
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS VOOR VAN GAAL!!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
''HELEMAAL NIETS IN ALKMAAR'''
''HELEMAAL NIETS IN ALKMAAR''
![]()
![]()
![]()
planet voetbalquote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef addertje het volgende:
iemand een idee waar je de persconferentie kan volgen
Eerste (zeker) en derde doelpunt was buitenspel tochquote:Op zondag 27 mei 2007 16:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Die 2e was absoluut geen buitenspel, bij die ander kun je je afvragen wie de bal speelt
Het gaat om het moment van spelen, niet het moment van aannemenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Eerste (zeker) en derde doelpunt was buitenspel toch
7 schoten op doel om 1 van AZ, en allebei een keer de paal/lat geraakt. Duidelijk de betere dus.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef vogeItjesdans het volgende:
Tweede helft was Ajax veel beter dus terecht,
WANT DE WEDSTRIJD WAS IN AMSTERDAM!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
''HELEMAAL NIETS IN ALKMAAR'''
![]()
![]()
![]()
Nja..lekker belangrijkquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het gaat om het moment van spelen, niet het moment van aannemen![]()
Dat zeiden jullie vorig jaar ookquote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
Zal me rotten wat ze wel of niet in Alkmaar hebben.
Ajax gaat de CL in en dat is het belangrijkste![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar niemand boeide de play offs toch?
Nee, maar het is wel leuk dat je voorronde cl speelt, maar dat hadden we dit seizoen ook zonder de play-offs gedaanquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
De voorronde CL boeit mij iig wel, de play offs kunnen wat mij betreft niet snel genoeg afgeschaft wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zei niks vorig jaar.quote:
Vandaar dat er vandaag geen enkele AZ supporter in het stadion zat?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef antigluut het volgende:
Boeie, wij hebben iig kans om in de CL komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef antigluut het volgende:
![]()
[..]
En toen werden jullie uitgeschakeld door FC Kopenhagen![]()
![]()
Dan hadden ze vorig jaar hun plek moeten afstaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Noshiba het volgende:
ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, is toch gewoon terecht ajax is 2e geowrden en heeft recht op die plaats!
Omdat 020 het niet goed vond dat ze kwamen!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vandaar dat er vandaag geen enkele AZ supporter in het stadion zat?
Ajax toch ook...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sukkel....
Eindelijk is er een club die tot de laatste dag strijdt voor kampioenschap en de finale van de beker haalt. AZ kan echt trots zijn op dit seizoen.
Bedanktquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef dndiek het volgende:
Gefeliciteerd voor de Ajax-fans
De resultaten tegen IK Start waren anders prima!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Adidah het volgende:
En nu maar hopen dat we geen Scandinavische tegenstander krijgen tijdens de voorrondes.
Ze vonden hun railrunnertje toch te duur?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:39 schreef antigluut het volgende:
[..]
Omdat 020 het niet goed vond dat ze kwamen!
wedden om 100 eu dat ajax milan niet tegenkomt?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Bernard0s het volgende:
Zo komt Ajax AC Milan of Werder Bremen tegen.
Mwah, de laatste paar weken maken veel goed voor Ajax. Maar de uitschakeling in de voorronde cl en in de titelstrijd waren natuurlijk rampzalig.quote:
Bedoel je niet ANTI voetbalquote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft AZ gewoon helemaal niets, met dat 'mooie' voetbal![]()
AJAX![]()
![]()
![]()
In de poules van de CL misschien ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Bernard0s het volgende:
Zo komt Ajax AC Milan of Werder Bremen tegen.
Nee, maar ze vonden bussen veel leuker zoals jullie dat ook vinden en de rest van de voetbalsupporters ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ze vonden hun railrunnertje toch te duur?
Oh nee dat kon niet ofzo toch? Ze kunnen alleen ploegen uit de 2e voorronde treffen?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wedden om 100 eu dat ajax milan niet tegenkomt?
oh, dan werkte de buitenspelval niet goed!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef venomsnake het volgende:
whaha, die van Gaal.. ''dat jij dat allemaal weet'''![]()
mms://213.75.12.112/EREDIV04 kost wel nog 4 euro dus je kan net zo goed vanavond 19:00 naar Tien kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef HellFreez het volgende:
heeft iemand een link voor de pers conferentie?
PSVquote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Vind wel dat Ten Cate terug kan kijken op een geslaagd seizoen. Volop meegedaan voor de titel. Dat na het rampzalige vorige seizoen.
De beker winnen en de play-offs winnen. Dan bevestig je duidelijk dat je de op een na beste was van dit seizoen.
Ik vind zelfs dat we de beste zijn, want we hebben het onderling resultaat met PSV dik in het voordeel, en als dit de Primera Division was, waren we kampioen geworden daardoorquote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Vind wel dat Ten Cate terug kan kijken op een geslaagd seizoen. Volop meegedaan voor de titel. Dat na het rampzalige vorige seizoen.
De beker winnen en de play-offs winnen. Dan bevestig je duidelijk dat je de op een na beste was van dit seizoen.
Ajax ging wel met de trein naar de bekerfinale hoor, die bleven niet thuis.... terwijl AZ met bussen gingen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:43 schreef antigluut het volgende:
[..]
Nee, maar ze vonden bussen veel leuker zoals jullie dat ook vinden en de rest van de voetbalsupporters ook.
Dit is wel een hele grote Calimero-opmerkingquote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat we de beste zijn, want we hebben het onderling resultaat met PSV dik in het voordeel, en als dit de Primera Division was, waren we kampioen geworden daardoor
Ach ja, kan zijn. Stekelenburg werd van het jaar ook getrapt met 2 benen en er kwam een score uit. Het is makkelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef martjin het volgende:
Als je dat gifje van die goal van Heitinga per frame bekijkt, lijkt het er verdacht veel op de KJH hem wel degelijk aanraakt, ik zeg buitenspel, meters, heerlijk toch
wat een opluchtingquote:
4 toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ach ja, kan zijn. Stekelenburg werd van het jaar ook getrapt met 2 benen en er kwam een score uit. Het is makkelijk.
020 moet weer een uitzondering zijn.....quote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ajax ging wel met de trein naar de bekerfinale hoor, die bleven niet thuis.... terwijl AZ met bussen gingen.
quote:Huntelaar pakt Donk terug
zondag 27 mei, door SV, Amsterdam, 16:49u, AS
Klaas Jan Huntelaar en Ryan Donk vochten in de laatste wedstrijd van het seizoen tussen Ajax en AZ hevige gevechten uit. De strijd liep in de eerste helft echter uit de hand.
Na een aanval van AZ sprong Donk met zijn benen boven op de op grond liggende Huntelaar. Deze actie ontaardde in een lichte vechtpartij, waarbij onder andere Stekelenburg geel kreeg.
In de tweede helft maakte de jonge verdediger van AZ de 2-0 voor Ajax. Huntelaar trakteerde Donk vervolgens op een sterk staaltje buikschuiven.
In de competitie van Rimboebambië schijnt het zo te zijn dat degene die het minste aantal punten haalt kampioen is. Dus eigenlijk is ADO de beste.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat we de beste zijn, want we hebben het onderling resultaat met PSV dik in het voordeel, en als dit de Primera Division was, waren we kampioen geworden daardoor
Als we 1 puntje minder hadden dan PSV, waren hun wel de beste
Zal best, maar er zit wel een kern van waarheid in, niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is wel een hele grote Calimero-opmerking.
Dan zou je elke week het mooiste voetbal van de wereld zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
whehe je zou maar voor AZ zijn zeg
Nee, want je weet wat ze zeggen. Kampioen wordt je tegen de kleintjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal best, maar er zit wel een kern van waarheid in, niet?
Je kunt ook moeilijk een eitje staan bakken tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Frustratie bij Huntelaar omdat hij (wederom) niks heeft klaargemaakt.
Mooiste voetbal van de wereldquote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef antigluut het volgende:
[..]
Dan zou je elke week het mooiste voetbal van de wereld zien.
http://www.youtube.com/watch?v=z4ZJDp6bYxw
Op de training ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Blaten jullie maar lekker door over Huntelaar, maar prikt er dit seizoen wel even 35 goals in het net. En ja zijn gedrag, dat zal aan mijn reet roesten.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, wij gaan de CL voorronde in. De groeten.
resultaat =! mooi voetbal.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooiste voetbal van de wereld![]()
Reality check
http://www.youtube.com/watch?v=8DVRJu161sU&mode=related&search=
Huntelaar was goedquote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ohja je mag iemand niet ff opfocken, gelukkig gebeurd dat nooit hequote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk een eitje staan bakken tijdens de wedstrijd.
Goede grap man, echt HI-LA-RISCH!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk een eitje staan bakken tijdens de wedstrijd.
Nee klopt, dat mag inderdaad niet. Spelbederf heet dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:57 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ohja je mag iemand niet ff opfocken, gelukkig gebeurd dat nooit he![]()
En WIJ lache weer als jullie er in de voorrondes uit vliegenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Blaten jullie maar lekker door over Huntelaar, maar prikt er dit seizoen wel even 35 goals in het net. En ja zijn gedrag, dat zal aan mijn reet roesten.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee klopt, dat mag inderdaad niet. Spelbederf heet dat.
Volgens mij heb ik dan iets verkeerd gezien aan het eind van de eredivisiequote:Op zondag 27 mei 2007 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Misschien komen jullie weer ver in de Uefa Cupquote:Op zondag 27 mei 2007 17:00 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
En WIJ lache weer als jullie er in de voorrondes uit vliegen![]()
ja en er ieder jaar niks aan over houdenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef antigluut het volgende:
[..]
Dan zou je elke week het mooiste voetbal van de wereld zien.
http://www.youtube.com/watch?v=z4ZJDp6bYxw
lol.. ik ben voor geen enkele club in de ere dus helaas, ik vlieg er niet uit in de uefa want ik doe nog niet eens meequote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Misschien komen jullie weer ver in de Uefa Cup![]()
Aardige inhaalslag dan vandaagquote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef Robinho90 het volgende:
ajacieden die zeuren over calimero gedrag. Bij die amsterdamse kutclub zijn jullie er anders meester in!
Oh dat is een regel dat je zo niet mag juichen? Goed om te weten.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je de regels niet kent, kijk dan geen voetbal.
Dat zal wel ja. Ik vraag me ook af wat ten Cate gaat zeggen. Toen ze van PSV verloren met 1-0 was die vrije trap geen echt doelpunt volgens hem. Ben benieuwd wat hij dan nu zegt over een buitenspeldoelpunt en een eigen goal.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd of Huntelaar het eerlijk toe gaat geven. Of dat men er weer omheen gaat draaien. Ik zet in op het smoesje dat hij uitgleed.
Spelbederf mag inderdaad niet. Begrijpend lezen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Oh dat is een regel dat je zo niet mag juichen? Goed om te weten.
Gaatie DAT zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Daarbij vraag ik me toch wel eens iets af, hoeveel van de Ajaxsupporters hier gaan wel eens uberhaupt kijken naar Ajax? Of komen de verhalen "tja ik kon vandaag niet, ik ben ziek enz weer"
Internet hooligans![]()
Hij sprong er direct voor, je ziet het heel duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd of Huntelaar het eerlijk toe gaat geven. Of dat men er weer omheen gaat draaien. Ik zet in op het smoesje dat hij uitgleed.
"We zijn geen koorknapenvereniging"quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ik vraag me ook af wat ten Cate gaat zeggen. Toen ze van PSV verloren met 1-0 was die vrije trap geen echt doelpunt volgens hem. Ben benieuwd wat hij dan nu zegt over een buitenspeldoelpunt en een eigen goal.
Provocerend juichen? Nope.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Oh dat is een regel dat je zo niet mag juichen? Goed om te weten.
neej.. ik ben helaas nie voor AZ, Feyenoord, PSV enzquote:
Spelbederf als het spel stilstaat. Das knap.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spelbederf mag inderdaad niet. Begrijpend lezen.
Boehoe. De Zeeuw schopte Stekelenburg z'n kop d'r bijna vanaf in Alkmaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef antigluut het volgende:
Een fantastische klaas-jan huntelaar... JUIST ten cate!! lul maar lekker over je lieverdje..
KJH sprong tegen Waterman aan nadat hij de bal had afgegeven aan Gabri
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef Robinho90 het volgende:
ajacieden die zeuren over calimero gedrag. Bij die amsterdamse kutclub zijn jullie er anders meester in!
En daar zeikten velen hier toch ook maanden over?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Boehoe. De Zeeuw schopte Stekelenburg z'n kop d'r bijna vanaf in Alkmaar.
Zo diep is Marcel niet eens afgezakt.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?
Waarop de AZ'ers reageerden dat we niet moesten zeikenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En daar zeikten velen hier toch ook maanden over?
Wat jammer dat dat moppenprogramma met Ron Brandsteder niet meer bestaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef antigluut het volgende:
KJH sprong tegen Waterman aan nadat hij de bal had afgegeven aan Gabri
En nu doen sommigen precies hetzelfde. Lijken we toch allemaal op elkaarquote:Op zondag 27 mei 2007 17:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Waarop de AZ'ers reageerden dat we niet moesten zeiken.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En nu doen sommigen precies hetzelfde. Lijken we toch allemaal op elkaar
Want Stekelenburg ging ervoor liggen, Waterman stond nog een meter van KJH af.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van hequote:Op zondag 27 mei 2007 17:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Spelbederf als het spel stilstaat. Das knap.
Zo oud?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?
Het wordt steeds spannenderquote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo al een aantal jaartjes afgemaakt hoor. Ik ben een stukje ouder dan 19.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van he, ga eerst het VMBO afmaken en kom dan aub pas terug.
Idd dat was echt de domste uitspraak ooit.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van he, ga eerst het VMBO afmaken en kom dan aub pas terug.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo al een aantal jaartjes afgemaakt hoor. Ik ben een stukje ouder dan 19.
Ten Cate heeft op zich gelijk, alleen is dat pas veranderd na de bekerfinale.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef antigluut het volgende:
Ten Cate: Met de play-offs zou het zo kunnen zijn dat de nummer 2 geen Europees voetbal gaat spelen.
Nummer 1 t/m 5 gaan sowieso Europa in, maar niet perse in de CL. Ten Cate, jongen, WEES EENS DUIDELIJK!!!
Je one-linertjes komen aan als een bomquote:
Ik zie hem doorpraten hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef venomsnake het volgende:
v.Gaal antwoord niet meer op Frits zegt ie..![]()
Hij beschuldigd frits evan kritische vragen te stellen aan AZ en niet aan Ajax..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die had zn Ajax trainingspak van 1995 aangetrokken of wat?
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je one-linertjes komen aan als een bom![]()
Kind
Frits is toch ook gewoon een neusje.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij beschuldigd frits evan kritische vragen te stellen aan AZ en niet aan Ajax..![]()
Internethooligan? Vertel?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.
Maar het valt ook niet mee he. Doordeweeks vuilnisman in het weekend internethooligan.
Zegt de gast die zowat 24/7 op FOK rondhangt?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.
Maar het valt ook niet mee he. Doordeweeks vuilnisman in het weekend internethooligan.
lol ga jij maar weer lekker tuintjes schoffelen bij de sociale werkplaatsquote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo schiet in de lachquote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef WEST het volgende:
[..]
lol ga jij maar weer lekker tuintjes schoffelen bij de sociale werkplaats![]()
Die gast bezoekt wel alle wedstrijden van zijn voetbalclub en zit niet blij te doen op internet tijdens de wedstrijden.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Zegt de gast die zowat 24/7 op FOK rondhangt?
Puntquote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gast bezoekt wel alle wedstrijden van zijn voetbalclub en zit niet blij te doen op internet tijdens de wedstrijden.
Sociaal contact met anderen zal jou daarentegen wel vreemd zijn inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef WEST het volgende:
[..]
lol ga jij maar weer lekker tuintjes schoffelen bij de sociale werkplaats![]()
Die gast zit inderdaad iedere competitiewedstrijd in de arena. Om de pleeoffs geeft hij niet zoveel, dus daar gaat hij niet aan meewerken.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gast bezoekt wel alle wedstrijden van zijn voetbalclub en zit niet blij te doen op internet tijdens de wedstrijden.
Wat een held ben je ook!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk vandaag, je geeft er immers niet zoveel om.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die gast zit inderdaad iedere competitiewedstrijd in de arena. Om de pleeoffs geeft hij niet zoveel, dus daar gaat hij niet aan meewerken.
Maar blijf jezelf maar voor lul zetten hoor![]()
Toen van Nistelrooy het in het nederlands elftal deed vond je het prachtigquote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
nee hoor, ik heb fatsoenlijk werk en bovendien sport ik ook veel iets wat jij niet kanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sociaal contact met anderen zal jou daarentegen wel vreemd zijn inderdaad.
Dat was een hele andere situatie. Hier werd lang niet zo geprovoceerd als in die wedstrijd. Bovendien ging het toen niet om iemand die een eigen doelpunt had gescoord en halfjankend op de grond lag.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toen van Nistelrooy het in het nederlands elftal deed vond je het prachtig![]()
Wat is daar anders aan dan, behalve dat er in deze wedstrijd grotere rivaliteit was en grotere belangen waarbij frustratie dus eerder geuit zouden worden, daarin tegen was nederland- moldavie (Of welk team het toen ook wasquote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was een hele andere situatie. Hier werd lang niet zo geprovoceerd als in die wedstrijd. Bovendien ging het toen niet om iemand die een eigen doelpunt had gescoord en halfjankend op de grond lag.
De manier waarop vind ik voetbalonwaardig. Evenals het gedrag van sommige mensen rondom ajax, en natuurlijk de "fans" die hier op internet weer de gekste zijn. En uiteraard natuurlijk vooral het provoceren om het provoceren.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef Nashje het volgende:
TerrorRobbie waarom ben je zo gefrustreerd?
Hey een huilie!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was een hele andere situatie. Hier werd lang niet zo geprovoceerd als in die wedstrijd. Bovendien ging het toen niet om iemand die een eigen doelpunt had gescoord en halfjankend op de grond lag.
Anders verschil is ook nog dat Van Nistelrooij ervoor bestraft is, Huntelaar lijkt er wederom mee weg te komen. Net als met vele andere vieze frustratie acties van hem tegenover de tegenstanderd. Waarvan deze waarschijnlijk nog 1 van de netste is. Kan me overigens ook niet herineren dat ik juigend op de bank stond toen Ruud dat deed hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan, behalve dat er in deze wedstrijd grotere rivaliteit was en grotere belangen waarbij frustratie dus eerder geuit zouden worden, daarin tegen was nederland- moldavie (Of welk team het toen ook was) natuurlijk een echte klassieker
![]()
provoceren? horen wie dat zegt als er 1 het hele seizoen dat doet ben jij dat wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De manier waarop vind ik voetbalonwaardig. Evenals het gedrag van sommige mensen rondom ajax, en natuurlijk de "fans" die hier op internet weer de gekste zijn. En uiteraard natuurlijk vooral het provoceren om het provoceren.
.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef RayMania het volgende:
Kappen, laatste keer geweest. Genoeg nu.
Hier ging Donk eerst vol in de maag staan van Huntelaar, Huntelaar pakt hem daar op deze wijze voor terug. Lekker boeiend.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In ieder geval zijn we het wel met elkaar eens dat het triest gedrag is.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders verschil is ook nog dat Van Nistelrooij ervoor bestraft is, Huntelaar lijkt er wederom mee weg te komen. Net als met vele andere vieze frustratie acties van hem tegenover de tegenstanderd. Waarvan deze waarschijnlijk nog 1 van de netste is. Kan me overigens ook niet herineren dat ik juigend op de bank stond toen Ruud dat deed hoor.
Ja die laatste zin had dan ook betrreking op mijzelf.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef WEST het volgende:
[..]
provoceren? horen wie dat zegt als er 1 het hele seizoen dat doet ben jij dat wel.
Roep anders gewoon je mama erbij.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Welk gedeelte van deze post snap je niet?
[..]
De wereld vergaat ook niet. Ik zeg alleen dat het voorkomt uit frustratie.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier ging Donk eerst vol in de maag staan van Huntelaar, Huntelaar pakt hem daar op deze wijze voor terug. Lekker boeiend.
Als je dat nog niet snapt dan verwijs ik je naar je 'lollige' vmbo opmerking.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk vandaag, je geeft er immers niet zoveel om.
Omdat die hond boven op hem ging staan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De wereld vergaat ook niet. Ik zeg alleen dat het voorkomt uit frustratie.
Dat hij niet gescoord heeft natuurlijk, dat ze met 2-0 door zijn naar de CL interesseert de spelers nietquote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat die hond boven op hem ging staan.
KJH speelde erg goed, waarom zou hij in godsnaam gefrustreerd zijn geweest?
Dat waren ze met 1-0 ook al hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 17:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat hij niet gescoord heeft natuurlijk, dat ze met 2-0 door zijn naar de CL interesseert de spelers niet
Hij scoort alleen tegen de kleintjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat hij niet gescoord heeft natuurlijk, dat ze met 2-0 door zijn naar de CL interesseert de spelers niet
Of een 4-0 of 5-0quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij scoort alleen tegen de kleintjes.
Maar je wordt toch ook alleen kampioen tegen de kleintjesquote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat vind jij kleintjes in Nederland?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gevat, maar Ajax niet blijkbaar. Als je RKC vandaag weer zag spelen is het niet te begrijpen dat Ajax daar ooit 2-2 tegen gespeeld heeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je wordt toch ook alleen kampioen tegen de kleintjes![]()
Amenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef Messenga het volgende:
Oh, en in het buitenland Inter Milan, niet te vergeten.
Ja, maar toen werd Samuel geduwd.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef Messenga het volgende:
Oh, en in het buitenland Inter Milan, niet te vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |