Nee, maar het is wel leuk dat je voorronde cl speelt, maar dat hadden we dit seizoen ook zonder de play-offs gedaanquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar niemand boeide de play offs toch?
De voorronde CL boeit mij iig wel, de play offs kunnen wat mij betreft niet snel genoeg afgeschaft wordenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar niemand boeide de play offs toch?
Ik zei niks vorig jaar.quote:
Vandaar dat er vandaag geen enkele AZ supporter in het stadion zat?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:26 schreef antigluut het volgende:
Maar ze worden toch in de eerste ronde uitgeschakeld door FC Kopenhagen, dus wat heb je eraan??
Boeie, wij hebben iig kans om in de CL komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef antigluut het volgende:
![]()
[..]
En toen werden jullie uitgeschakeld door FC Kopenhagen![]()
![]()
Dan hadden ze vorig jaar hun plek moeten afstaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Noshiba het volgende:
ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, is toch gewoon terecht ajax is 2e geowrden en heeft recht op die plaats!
Omdat 020 het niet goed vond dat ze kwamen!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:38 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vandaar dat er vandaag geen enkele AZ supporter in het stadion zat?
Ajax toch ook...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sukkel....
Eindelijk is er een club die tot de laatste dag strijdt voor kampioenschap en de finale van de beker haalt. AZ kan echt trots zijn op dit seizoen.
Bedanktquote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef dndiek het volgende:
Gefeliciteerd voor de Ajax-fans
De resultaten tegen IK Start waren anders prima!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Adidah het volgende:
En nu maar hopen dat we geen Scandinavische tegenstander krijgen tijdens de voorrondes.
Ze vonden hun railrunnertje toch te duur?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:39 schreef antigluut het volgende:
[..]
Omdat 020 het niet goed vond dat ze kwamen!
wedden om 100 eu dat ajax milan niet tegenkomt?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Bernard0s het volgende:
Zo komt Ajax AC Milan of Werder Bremen tegen.
Mwah, de laatste paar weken maken veel goed voor Ajax. Maar de uitschakeling in de voorronde cl en in de titelstrijd waren natuurlijk rampzalig.quote:
Bedoel je niet ANTI voetbalquote:Op zondag 27 mei 2007 16:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft AZ gewoon helemaal niets, met dat 'mooie' voetbal![]()
AJAX![]()
![]()
![]()
In de poules van de CL misschien ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Bernard0s het volgende:
Zo komt Ajax AC Milan of Werder Bremen tegen.
Nee, maar ze vonden bussen veel leuker zoals jullie dat ook vinden en de rest van de voetbalsupporters ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ze vonden hun railrunnertje toch te duur?
Oh nee dat kon niet ofzo toch? Ze kunnen alleen ploegen uit de 2e voorronde treffen?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wedden om 100 eu dat ajax milan niet tegenkomt?
oh, dan werkte de buitenspelval niet goed!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef venomsnake het volgende:
whaha, die van Gaal.. ''dat jij dat allemaal weet'''![]()
mms://213.75.12.112/EREDIV04 kost wel nog 4 euro dus je kan net zo goed vanavond 19:00 naar Tien kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef HellFreez het volgende:
heeft iemand een link voor de pers conferentie?
PSVquote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Vind wel dat Ten Cate terug kan kijken op een geslaagd seizoen. Volop meegedaan voor de titel. Dat na het rampzalige vorige seizoen.
De beker winnen en de play-offs winnen. Dan bevestig je duidelijk dat je de op een na beste was van dit seizoen.
Ik vind zelfs dat we de beste zijn, want we hebben het onderling resultaat met PSV dik in het voordeel, en als dit de Primera Division was, waren we kampioen geworden daardoorquote:Op zondag 27 mei 2007 16:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Vind wel dat Ten Cate terug kan kijken op een geslaagd seizoen. Volop meegedaan voor de titel. Dat na het rampzalige vorige seizoen.
De beker winnen en de play-offs winnen. Dan bevestig je duidelijk dat je de op een na beste was van dit seizoen.
Ajax ging wel met de trein naar de bekerfinale hoor, die bleven niet thuis.... terwijl AZ met bussen gingen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:43 schreef antigluut het volgende:
[..]
Nee, maar ze vonden bussen veel leuker zoals jullie dat ook vinden en de rest van de voetbalsupporters ook.
Dit is wel een hele grote Calimero-opmerkingquote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat we de beste zijn, want we hebben het onderling resultaat met PSV dik in het voordeel, en als dit de Primera Division was, waren we kampioen geworden daardoor
Ach ja, kan zijn. Stekelenburg werd van het jaar ook getrapt met 2 benen en er kwam een score uit. Het is makkelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef martjin het volgende:
Als je dat gifje van die goal van Heitinga per frame bekijkt, lijkt het er verdacht veel op de KJH hem wel degelijk aanraakt, ik zeg buitenspel, meters, heerlijk toch
wat een opluchtingquote:
4 toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ach ja, kan zijn. Stekelenburg werd van het jaar ook getrapt met 2 benen en er kwam een score uit. Het is makkelijk.
020 moet weer een uitzondering zijn.....quote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ajax ging wel met de trein naar de bekerfinale hoor, die bleven niet thuis.... terwijl AZ met bussen gingen.
quote:Huntelaar pakt Donk terug
zondag 27 mei, door SV, Amsterdam, 16:49u, AS
Klaas Jan Huntelaar en Ryan Donk vochten in de laatste wedstrijd van het seizoen tussen Ajax en AZ hevige gevechten uit. De strijd liep in de eerste helft echter uit de hand.
Na een aanval van AZ sprong Donk met zijn benen boven op de op grond liggende Huntelaar. Deze actie ontaardde in een lichte vechtpartij, waarbij onder andere Stekelenburg geel kreeg.
In de tweede helft maakte de jonge verdediger van AZ de 2-0 voor Ajax. Huntelaar trakteerde Donk vervolgens op een sterk staaltje buikschuiven.
In de competitie van Rimboebambië schijnt het zo te zijn dat degene die het minste aantal punten haalt kampioen is. Dus eigenlijk is ADO de beste.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat we de beste zijn, want we hebben het onderling resultaat met PSV dik in het voordeel, en als dit de Primera Division was, waren we kampioen geworden daardoor
Als we 1 puntje minder hadden dan PSV, waren hun wel de beste
Zal best, maar er zit wel een kern van waarheid in, niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is wel een hele grote Calimero-opmerking.
Dan zou je elke week het mooiste voetbal van de wereld zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef jimjim1983 het volgende:
whehe je zou maar voor AZ zijn zeg
Nee, want je weet wat ze zeggen. Kampioen wordt je tegen de kleintjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zal best, maar er zit wel een kern van waarheid in, niet?
Je kunt ook moeilijk een eitje staan bakken tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Frustratie bij Huntelaar omdat hij (wederom) niks heeft klaargemaakt.
Mooiste voetbal van de wereldquote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef antigluut het volgende:
[..]
Dan zou je elke week het mooiste voetbal van de wereld zien.
http://www.youtube.com/watch?v=z4ZJDp6bYxw
Op de training ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Blaten jullie maar lekker door over Huntelaar, maar prikt er dit seizoen wel even 35 goals in het net. En ja zijn gedrag, dat zal aan mijn reet roesten.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, wij gaan de CL voorronde in. De groeten.
resultaat =! mooi voetbal.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooiste voetbal van de wereld![]()
Reality check
http://www.youtube.com/watch?v=8DVRJu161sU&mode=related&search=
Huntelaar was goedquote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ohja je mag iemand niet ff opfocken, gelukkig gebeurd dat nooit hequote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk een eitje staan bakken tijdens de wedstrijd.
Goede grap man, echt HI-LA-RISCH!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk een eitje staan bakken tijdens de wedstrijd.
Nee klopt, dat mag inderdaad niet. Spelbederf heet dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:57 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ohja je mag iemand niet ff opfocken, gelukkig gebeurd dat nooit he![]()
En WIJ lache weer als jullie er in de voorrondes uit vliegenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Blaten jullie maar lekker door over Huntelaar, maar prikt er dit seizoen wel even 35 goals in het net. En ja zijn gedrag, dat zal aan mijn reet roesten.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee klopt, dat mag inderdaad niet. Spelbederf heet dat.
Volgens mij heb ik dan iets verkeerd gezien aan het eind van de eredivisiequote:Op zondag 27 mei 2007 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Misschien komen jullie weer ver in de Uefa Cupquote:Op zondag 27 mei 2007 17:00 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
En WIJ lache weer als jullie er in de voorrondes uit vliegen![]()
ja en er ieder jaar niks aan over houdenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef antigluut het volgende:
[..]
Dan zou je elke week het mooiste voetbal van de wereld zien.
http://www.youtube.com/watch?v=z4ZJDp6bYxw
lol.. ik ben voor geen enkele club in de ere dus helaas, ik vlieg er niet uit in de uefa want ik doe nog niet eens meequote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Misschien komen jullie weer ver in de Uefa Cup![]()
Aardige inhaalslag dan vandaagquote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef Robinho90 het volgende:
ajacieden die zeuren over calimero gedrag. Bij die amsterdamse kutclub zijn jullie er anders meester in!
Oh dat is een regel dat je zo niet mag juichen? Goed om te weten.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je de regels niet kent, kijk dan geen voetbal.
Dat zal wel ja. Ik vraag me ook af wat ten Cate gaat zeggen. Toen ze van PSV verloren met 1-0 was die vrije trap geen echt doelpunt volgens hem. Ben benieuwd wat hij dan nu zegt over een buitenspeldoelpunt en een eigen goal.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd of Huntelaar het eerlijk toe gaat geven. Of dat men er weer omheen gaat draaien. Ik zet in op het smoesje dat hij uitgleed.
Spelbederf mag inderdaad niet. Begrijpend lezen.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Oh dat is een regel dat je zo niet mag juichen? Goed om te weten.
Gaatie DAT zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Daarbij vraag ik me toch wel eens iets af, hoeveel van de Ajaxsupporters hier gaan wel eens uberhaupt kijken naar Ajax? Of komen de verhalen "tja ik kon vandaag niet, ik ben ziek enz weer"
Internet hooligans![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |