Hij sprong er direct voor, je ziet het heel duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben benieuwd of Huntelaar het eerlijk toe gaat geven. Of dat men er weer omheen gaat draaien. Ik zet in op het smoesje dat hij uitgleed.
"We zijn geen koorknapenvereniging"quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Ik vraag me ook af wat ten Cate gaat zeggen. Toen ze van PSV verloren met 1-0 was die vrije trap geen echt doelpunt volgens hem. Ben benieuwd wat hij dan nu zegt over een buitenspeldoelpunt en een eigen goal.
Provocerend juichen? Nope.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Oh dat is een regel dat je zo niet mag juichen? Goed om te weten.
neej.. ik ben helaas nie voor AZ, Feyenoord, PSV enzquote:
Spelbederf als het spel stilstaat. Das knap.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Spelbederf mag inderdaad niet. Begrijpend lezen.
Boehoe. De Zeeuw schopte Stekelenburg z'n kop d'r bijna vanaf in Alkmaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef antigluut het volgende:
Een fantastische klaas-jan huntelaar... JUIST ten cate!! lul maar lekker over je lieverdje..
KJH sprong tegen Waterman aan nadat hij de bal had afgegeven aan Gabri
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef Robinho90 het volgende:
ajacieden die zeuren over calimero gedrag. Bij die amsterdamse kutclub zijn jullie er anders meester in!
En daar zeikten velen hier toch ook maanden over?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Boehoe. De Zeeuw schopte Stekelenburg z'n kop d'r bijna vanaf in Alkmaar.
Zo diep is Marcel niet eens afgezakt.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?
Waarop de AZ'ers reageerden dat we niet moesten zeikenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En daar zeikten velen hier toch ook maanden over?
Wat jammer dat dat moppenprogramma met Ron Brandsteder niet meer bestaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:08 schreef antigluut het volgende:
KJH sprong tegen Waterman aan nadat hij de bal had afgegeven aan Gabri
En nu doen sommigen precies hetzelfde. Lijken we toch allemaal op elkaarquote:Op zondag 27 mei 2007 17:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Waarop de AZ'ers reageerden dat we niet moesten zeiken.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En nu doen sommigen precies hetzelfde. Lijken we toch allemaal op elkaar
Want Stekelenburg ging ervoor liggen, Waterman stond nog een meter van KJH af.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van hequote:Op zondag 27 mei 2007 17:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Spelbederf als het spel stilstaat. Das knap.
Zo oud?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
wat een grote bek voor een jochie dat niet ouder kan zijn dan 17, Jorien?
Het wordt steeds spannenderquote:Op zondag 27 mei 2007 17:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo al een aantal jaartjes afgemaakt hoor. Ik ben een stukje ouder dan 19.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van he, ga eerst het VMBO afmaken en kom dan aub pas terug.
Idd dat was echt de domste uitspraak ooit.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast je snapt er echt niks van he, ga eerst het VMBO afmaken en kom dan aub pas terug.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo al een aantal jaartjes afgemaakt hoor. Ik ben een stukje ouder dan 19.
Ten Cate heeft op zich gelijk, alleen is dat pas veranderd na de bekerfinale.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:18 schreef antigluut het volgende:
Ten Cate: Met de play-offs zou het zo kunnen zijn dat de nummer 2 geen Europees voetbal gaat spelen.
Nummer 1 t/m 5 gaan sowieso Europa in, maar niet perse in de CL. Ten Cate, jongen, WEES EENS DUIDELIJK!!!
Je one-linertjes komen aan als een bomquote:
Ik zie hem doorpraten hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef venomsnake het volgende:
v.Gaal antwoord niet meer op Frits zegt ie..![]()
Hij beschuldigd frits evan kritische vragen te stellen aan AZ en niet aan Ajax..quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die had zn Ajax trainingspak van 1995 aangetrokken of wat?
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je one-linertjes komen aan als een bom![]()
Kind
Frits is toch ook gewoon een neusje.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij beschuldigd frits evan kritische vragen te stellen aan AZ en niet aan Ajax..![]()
Internethooligan? Vertel?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.
Maar het valt ook niet mee he. Doordeweeks vuilnisman in het weekend internethooligan.
Zegt de gast die zowat 24/7 op FOK rondhangt?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er maar op reageren.
Maar het valt ook niet mee he. Doordeweeks vuilnisman in het weekend internethooligan.
lol ga jij maar weer lekker tuintjes schoffelen bij de sociale werkplaatsquote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo schiet in de lachquote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef WEST het volgende:
[..]
lol ga jij maar weer lekker tuintjes schoffelen bij de sociale werkplaats![]()
Die gast bezoekt wel alle wedstrijden van zijn voetbalclub en zit niet blij te doen op internet tijdens de wedstrijden.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Zegt de gast die zowat 24/7 op FOK rondhangt?
Puntquote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gast bezoekt wel alle wedstrijden van zijn voetbalclub en zit niet blij te doen op internet tijdens de wedstrijden.
Sociaal contact met anderen zal jou daarentegen wel vreemd zijn inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef WEST het volgende:
[..]
lol ga jij maar weer lekker tuintjes schoffelen bij de sociale werkplaats![]()
Die gast zit inderdaad iedere competitiewedstrijd in de arena. Om de pleeoffs geeft hij niet zoveel, dus daar gaat hij niet aan meewerken.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gast bezoekt wel alle wedstrijden van zijn voetbalclub en zit niet blij te doen op internet tijdens de wedstrijden.
Wat een held ben je ook!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk vandaag, je geeft er immers niet zoveel om.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die gast zit inderdaad iedere competitiewedstrijd in de arena. Om de pleeoffs geeft hij niet zoveel, dus daar gaat hij niet aan meewerken.
Maar blijf jezelf maar voor lul zetten hoor![]()
Toen van Nistelrooy het in het nederlands elftal deed vond je het prachtigquote:Op zondag 27 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Frustratie bij Huntelaar omdat hij (wederom) niks heeft klaargemaakt.
nee hoor, ik heb fatsoenlijk werk en bovendien sport ik ook veel iets wat jij niet kanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sociaal contact met anderen zal jou daarentegen wel vreemd zijn inderdaad.
Dat was een hele andere situatie. Hier werd lang niet zo geprovoceerd als in die wedstrijd. Bovendien ging het toen niet om iemand die een eigen doelpunt had gescoord en halfjankend op de grond lag.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toen van Nistelrooy het in het nederlands elftal deed vond je het prachtig![]()
Wat is daar anders aan dan, behalve dat er in deze wedstrijd grotere rivaliteit was en grotere belangen waarbij frustratie dus eerder geuit zouden worden, daarin tegen was nederland- moldavie (Of welk team het toen ook wasquote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was een hele andere situatie. Hier werd lang niet zo geprovoceerd als in die wedstrijd. Bovendien ging het toen niet om iemand die een eigen doelpunt had gescoord en halfjankend op de grond lag.
De manier waarop vind ik voetbalonwaardig. Evenals het gedrag van sommige mensen rondom ajax, en natuurlijk de "fans" die hier op internet weer de gekste zijn. En uiteraard natuurlijk vooral het provoceren om het provoceren.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef Nashje het volgende:
TerrorRobbie waarom ben je zo gefrustreerd?
Hey een huilie!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat was een hele andere situatie. Hier werd lang niet zo geprovoceerd als in die wedstrijd. Bovendien ging het toen niet om iemand die een eigen doelpunt had gescoord en halfjankend op de grond lag.
Anders verschil is ook nog dat Van Nistelrooij ervoor bestraft is, Huntelaar lijkt er wederom mee weg te komen. Net als met vele andere vieze frustratie acties van hem tegenover de tegenstanderd. Waarvan deze waarschijnlijk nog 1 van de netste is. Kan me overigens ook niet herineren dat ik juigend op de bank stond toen Ruud dat deed hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan, behalve dat er in deze wedstrijd grotere rivaliteit was en grotere belangen waarbij frustratie dus eerder geuit zouden worden, daarin tegen was nederland- moldavie (Of welk team het toen ook was) natuurlijk een echte klassieker
![]()
provoceren? horen wie dat zegt als er 1 het hele seizoen dat doet ben jij dat wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De manier waarop vind ik voetbalonwaardig. Evenals het gedrag van sommige mensen rondom ajax, en natuurlijk de "fans" die hier op internet weer de gekste zijn. En uiteraard natuurlijk vooral het provoceren om het provoceren.
.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:38 schreef RayMania het volgende:
Kappen, laatste keer geweest. Genoeg nu.
Hier ging Donk eerst vol in de maag staan van Huntelaar, Huntelaar pakt hem daar op deze wijze voor terug. Lekker boeiend.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In ieder geval zijn we het wel met elkaar eens dat het triest gedrag is.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders verschil is ook nog dat Van Nistelrooij ervoor bestraft is, Huntelaar lijkt er wederom mee weg te komen. Net als met vele andere vieze frustratie acties van hem tegenover de tegenstanderd. Waarvan deze waarschijnlijk nog 1 van de netste is. Kan me overigens ook niet herineren dat ik juigend op de bank stond toen Ruud dat deed hoor.
Ja die laatste zin had dan ook betrreking op mijzelf.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef WEST het volgende:
[..]
provoceren? horen wie dat zegt als er 1 het hele seizoen dat doet ben jij dat wel.
Roep anders gewoon je mama erbij.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Welk gedeelte van deze post snap je niet?
[..]
De wereld vergaat ook niet. Ik zeg alleen dat het voorkomt uit frustratie.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier ging Donk eerst vol in de maag staan van Huntelaar, Huntelaar pakt hem daar op deze wijze voor terug. Lekker boeiend.
Als je dat nog niet snapt dan verwijs ik je naar je 'lollige' vmbo opmerking.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk vandaag, je geeft er immers niet zoveel om.
Omdat die hond boven op hem ging staan.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De wereld vergaat ook niet. Ik zeg alleen dat het voorkomt uit frustratie.
Dat hij niet gescoord heeft natuurlijk, dat ze met 2-0 door zijn naar de CL interesseert de spelers nietquote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat die hond boven op hem ging staan.
KJH speelde erg goed, waarom zou hij in godsnaam gefrustreerd zijn geweest?
Dat waren ze met 1-0 ook al hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 17:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat hij niet gescoord heeft natuurlijk, dat ze met 2-0 door zijn naar de CL interesseert de spelers niet
Hij scoort alleen tegen de kleintjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat hij niet gescoord heeft natuurlijk, dat ze met 2-0 door zijn naar de CL interesseert de spelers niet
Of een 4-0 of 5-0quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij scoort alleen tegen de kleintjes.
Maar je wordt toch ook alleen kampioen tegen de kleintjesquote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat vind jij kleintjes in Nederland?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gevat, maar Ajax niet blijkbaar. Als je RKC vandaag weer zag spelen is het niet te begrijpen dat Ajax daar ooit 2-2 tegen gespeeld heeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je wordt toch ook alleen kampioen tegen de kleintjes![]()
Amenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef Messenga het volgende:
Oh, en in het buitenland Inter Milan, niet te vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |