/offtopic Welke USB ding heb jij op het oog?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
onderweg ook hoor
* Ou-Tannu moet nog steeds ff een USB DVB-T ding halen
Ik val liever in slaap met wat muziek op m'n kop.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
onderweg ook hoor
* Ou-Tannu moet nog steeds ff een USB DVB-T ding halen
Ik snapte ook niet hoe de wc duur werktequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:02 schreef Brembo het volgende:
Vandaag in de 4011 gezeten, vond het allemaal nog niet optimaal. Qua beenruimte is het even groot als ICRm. Maar het treinstel had echt geen goede wegligging, waar mat'64 soepel door heen vliegt, zit dit dingen te schokken
Ook de airco maakt boel herrie, en die wc-deur. En binnen geen reisformatie van bestemming of TFT-scherm met reisinformatie. Vind het maar matig.
1tje die CONAX kaart van kpn vreetquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
/offtopic Welke USB ding heb jij op het oog?
Lees: Reisinformatie, het zou ideaal zijn als je in de trein zit en dan de vertrektijden met eventuele vertraging van het volgende station ziet. En met GPS kan je positie van jou trein markeren, weet de reiziger waar die is en wat de vertraging voor hem wordt. Ook eventuele storingen kan je dan duidelijk maken.quote:
Ik zat in de middenbak vlakbij bij de WC maar vond het allemaal niet echt heerlijk stil.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet hoe de wc duur werkte
Dat kan al. Mobiele NS site icm KPN LBS systeem. Kan je adhv je huidige locatie actuele vertrektijden van dichtsbijzijnde stations opvragen (indien beschikbaar, maar het worden er steeds meer).quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef Brembo het volgende:
[..]
Lees: Reisinformatie, het zou ideaal zijn als je in de trein zit en dan de vertrektijden met eventuele vertraging van het volgende station ziet.
Ja, maar 6 werkstations kunnen toch ook maar 6 bakken moderniseren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Werkstations zijn denk ik groot genoeg. De NS wil niet meer dan 5 stellen tegelijkertijd in revisie hebben. Zo lang de 4012 nog niet in dienst gespot is, rijdt de 4017 ook nog rond.
Haarlem heeft een heel rijtje spuitcabines volgens mij. Tilburg heeft ook spuitcabines trouwens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, wel meer, omdat in sommige stadia de bakken gewoon naast of achter elkaar kunnen staan, zodat er doorgewerkt kan worden. Alleen bij het schilderen kan er maar aan een bak tegelijk gewerkt worden, tenzij ze meerdere spuitcabines hebben. Gelukkig werken de spuiters snel, zodat dat geen obstakel vormt.
je hebt hooguit een vertraging op de maaslijn :-)quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Wadloper het volgende:
Morgen een ritje naar Valkenburg en weer met de auto terug
Alleen weet ik nog niet of ik via Veolia ga, of met NS via Utrecht. Naar Valkenburg vanuit Maastricht moet ik sowieso met Veolia.
Maar zijn de wadlopers daar nog wel te vertrouwen op de maaslijn?That's the question
Geldt dat niet voor elke willekeurige spoorlijn in Nederlandquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
je hebt hooguit een vertraging op de maaslijn :-)
op de maaslijn is het niet een kans eigenlijks maar gewoon keihard gegarandeerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor elke willekeurige spoorlijn in Nederland
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op de maaslijn is het niet een kans eigenlijks maar gewoon keihard gegarandeerd
Nee, behalve als het de 800, 3600 of 3700 is. DIt zijn series die vaak met vertragingen kampen. de 3800/8000 kampt vaak met lichte vertragingen, maar deze zijn nog te overzien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor elke willekeurige spoorlijn in Nederland
Dan moet je wat eerder op reis, zodat je ruimte hebt om vertragingen op te vangen onderweg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef Wadloper het volgende:
[..]
![]()
Het probleem is, ik wil echt 14.58 in Valkenburg zijnVertraging kan ik niet hebben
![]()
Echt wel.quote:Trouwens, Valkenburg heeft wel een kneitermooi station
Het woord Veolivla zegt genoegquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op de maaslijn is het niet een kans eigenlijks maar gewoon keihard gegarandeerd
Ik vertrek al met de V-IRM (quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je wat eerder op reis, zodat je ruimte hebt om vertragingen op te vangen onderweg.
dan plan je toch dat je om 14:00 in valkenburg wil zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef Wadloper het volgende:
[..]
![]()
Het probleem is, ik wil echt 14.58 in Valkenburg zijnVertraging kan ik niet hebben
![]()
Trouwens, Valkenburg heeft wel een kneitermooi station
Maar dan ben je toch ruim op tijd? Dan heb je in Maastricht zelfs nog tijd om even de stad in te gaan en een biertje te drinken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik vertrek al met de V-IRM () naar Zwolle vanuit Groningen
Vroeger kan ik echt niet
Vorige keer dat ik met de 3700 reisde, was deze in Zutphen op tijd. Zowel die van als naar Zwolle. In de ochtend was deze nog 10 minuten vertraagd in Zwolle. Dit was vorige week dinsdag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Wadloper het volgende:
Daarom vraag ik ook of de 3700 en Veolivla veel vertragingen hebben, en of de wadlopers betrouwbaar zijn daar
Want vandaag stond er ook al een set wadlopers stil dacht ik
In Maastricht wou ik nog even gaan spotten + fotograferenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch ruim op tijd? Dan heb je in Maastricht zelfs nog tijd om even de stad in te gaan en een biertje te drinken.![]()
Wanneer gaan wij eens richting Maastricht om het rondje Limburg te doen? Pakken we Venlo-Eindhoven ook nog even mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
Suc6 dan maar vast :d
Dank jequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
Suc6 dan maar vast :d
als ik weer vrije dagen hebquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens richting Maastricht om het rondje Limburg te doen? Pakken we Venlo-Eindhoven ook nog even mee.![]()
3700 vanuit Zwolle is vaak op tijd, problemen zitten hem meer in dat het vanuit Nijmegen naar Zwolle toe. Maar als de 3600 vertraagd is, dan is de 3700 automatisch ook vertraagd, heeft zoveel nut die lijn splitsen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Wadloper het volgende:
Daarom vraag ik ook of de 3700 en Veolivla veel vertragingen hebben, en of de wadlopers betrouwbaar zijn daar
Want vandaag stond er ook al een set wadlopers stil dacht ik
Nee, het mat rijdt niet doorquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:11 schreef FredvZ het volgende:
Begrijp ik het dan goed dat de 3600 en 3700 dus gesplistst zijn, maar het mat nog wel gewoon doorrijd
Dan is het idd een zinloze splitsing
Nou ja, als je van [ergens op Roosendaal-Oss] naar [ergens op Dieren - Zwolle] moet (of omgekeerd), en je weet hoe knetter hoerig dat tijdelijke station in Arnhem is, dan is Nijmegen opeens best een aangename plaats om te vertoevenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
Maar ja, wat is erger, de oplossing of de kwaal.
Kan heel simpel stoptrein Den Bosch - Nijmegen doortrekken naar Arnhem. Eventueel kan er 1x per uur trein uit Zutphen via Arnhem naar Nijmegen gaan. Dan hoef je allee nog een paar spitstreinen te hebben, maar zal je waarschijnlijk 1 of 2 ICRm stammen schelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dan sla je al die stopstations over op die lijn. Dan moet je daar een oplossing voor vinden, door een stopper Arnhem-Nijmegen in te voeren, tussen de 3600 en de IC Nijmegen - Den Helder door.
2 keer per dag VIRM. Trein 526, vertrek 7.42 uur naar Den Haag en Trein 561 aankomst 19.15 uur uit Den Haag. De stellen van de 526 komen vanuit het onderhoudsbedrijf in Onnen. De stellen van de 561 gaan hier naar toe. Onnen onderhoudt namelijk de VIRM VI.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:47 schreef Luco het volgende:
Wat, V-IRM op Groningen?? Vind die treinen altijd wel relaxed zitten, alleen jammer dat je je bagage net niet kwijt kan
Het scheelt dat ze de BK van het Willemsplein naar het station heben verhuisdquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat tijdelijke Arnhem is gewoon kloteDaar is het gewoon niet leuk meer om te wachten
Zuid->Noord heb je gelukkig nog een cross-platform overstap in Ah. Bovendien wil je het liefst in Arnhem overstappen (vanuit het noorden) omdat je dan eerder in ICRm kan zitten ipv die roestbakken (hoewel er steeds meer IRM in IRM rijdt, gelukkig...)quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als je van [ergens op Roosendaal-Oss] naar [ergens op Dieren - Zwolle] moet (of omgekeerd), en je weet hoe knetter hoerig dat tijdelijke station in Arnhem is, dan is Nijmegen opeens best een aangename plaats om te vertoevenPlus dat de overstap in Nijmegen in beide richtingen langer is vanwege de stops van de 37 tussen Ah en Nm. Voorts is Nijmegen ook maar een winderig tochthol hoor
verbieden die treinstellen dan maarquote:
Arnhem heeft wel het voordeel dat je maar 10 min overstap hebt in beide richtingen. Terwijl Nijmegen toch al gauw een kwartier is, maar ik stap zelf liever in Nijmegen over heb een hekel aan stoptreinenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als je van [ergens op Roosendaal-Oss] naar [ergens op Dieren - Zwolle] moet (of omgekeerd), en je weet hoe knetter hoerig dat tijdelijke station in Arnhem is, dan is Nijmegen opeens best een aangename plaats om te vertoevenPlus dat de overstap in Nijmegen in beide richtingen langer is vanwege de stops van de 37 tussen Ah en Nm. Voorts is Nijmegen ook maar een winderig tochthol hoor
Kreeg op het stukje Zutphen - Deventer er al zo ongeveer koppijn van. Gelukkig is er in Deventer een overstap naar de trein naar Enschede.quote:
Met de huidige setup van dat station is dat geen voordeel meer, maar een nadeelquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:39 schreef Brembo het volgende:
Arnhem heeft wel het voordeel dat je maar 10 min overstap hebt in beide richtingen.
Nee hoor, Arnhem is best handig, 3600 -> 3700 is cross platform overstapquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en je weet hoe knetter hoerig dat tijdelijke station in Arnhem is
Had het eigenlijk bij Almelo alweer gehad en ben toen maar richting Mariënberg gegaanquote:
Het is het eindpunt van de trein,quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had het eigenlijk bij Almelo alweer gehad en ben toen maar richting Mariënberg gegaan![]()
Ja leuk, Helaasquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:56 schreef MREn het volgende:
Maar je kan niet even snel wat kopen bij smullers of AH. Wat dat betreft is Dv weer een mooi station, zeker bij overstapen 16/1700->3700 kan je mooi nog wat lekkers halen.
glanerbrug mes in je rugquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Of naar Glanerbrug
Vind de opstelling echt niets 2x2 tegen over elkaar zit veel beterquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef Xbox_360 het volgende:
Zat vanochtend voor het eerst herin:
[afbeelding]
Die verbeterde koplopers zijn echt![]()
![]()
Morgen dan vanuit Enschede eens via Deventer en Arnhem naar Aalten toe ipv de standaard route met de busquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
vermoedelijk weer in de 3700, maar niets is natuurlijk zeker bij de NS.
Vanochtend reed ie tussen Nijmegen en Zwolle.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmm, ook maar eens gauw een keer instappen in die nieuwe
Iemand enig idee waar die morgen rijdt?
Oude volkswijsheid. Woont ook alleen maar van dat geblondeerde goude ketting en slipper schorem.quote:
Nee, voetbal kijken en er nog een mening over hebben getuigt van veel belangstelling in de wereld om je heen...quote:
Ach dit topic loopt op een dood spoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, voetbal kijken en er nog een mening over hebben getuigt van veel belangstelling in de wereld om je heen...
* Peterselieman laat Baklap een dag lang in een heet wadlopertje vertoevenquote:
met of zonder de verwarming aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman laat Baklap een dag lang in een heet wadlopertje vertoeven![]()
muh gewoon voor 10,- per maand je mobiel abusen :pquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Dichterbijer het volgende:
muh? Reclame kijken en gratis internetten?? Gewoon inloggen op de accespoint enzo?
Ja op die startsite van KPN staat onder een link naar 15 minunten gratis internetten het enige dat je moet doen is een reclame van Microsoft Office te bekijken. Daarna kreeg je een code toegemailt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Dichterbijer het volgende:
muh? Reclame kijken en gratis internetten?? Gewoon inloggen op de accespoint enzo?
met cabine deur open rijden wordt veel gedaan :-)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef thats-me het volgende:
Toen ik een uurtje geleden in hengelo op een licht vertaagde 144 wachte Viel het me op dat de mensen mooi verdeeld over het perron stonden, tot dat er een omroep kwam *... de internationale trein vertrekt van spoor 2A .... * dus iedereen kijkt op, en gaat maar lopen van B naar A. Dus de trein komt er aan rijden, en zoals gewoonlijk bezet deze trein het (bijna) volledige perron.
Even later in de trein * Dames en heren dit bericht is voor alle reizigers die in de trein staan, achter in de trein zijn meer dan genoeg zit plaatsen.*
Fotoootje van vanochtend.
[afbeelding]
Wel lekker luchtig als je zo gaat rond rijden.![]()
En nog een foto van Lint 44 te Almelo
[afbeelding]
Klopt zeker bij Plan V/T zie je het vaak. Ik zag vandaag trouwens echt die dikke airco in de cabine van de VIRM staanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
met cabine deur open rijden wordt veel gedaan :-)
xD idd.. :p daar is een aantal delen terug een foto van geweest :-)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt zeker bij Plan V/T zie je het vaak. Ik zag vandaag trouwens echt die dikke airco in de cabine van de VIRM staan
Zie ook wel is in de middenbak als je 3x Plan V hebt, dat daar een deurtje open staat...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt zeker bij Plan V/T zie je het vaak. Ik zag vandaag trouwens echt die dikke airco in de cabine van de VIRM staan
Weet je tot wanneer nog?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef vw_caddy het volgende:
Nu structureel nog wadjes op Leeuwarden - Stavoren Fles.
quote:
Omdatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heeft dat ding zo'n bakbeest in de cabine?
Er zit toch standaard een airco in IRM-mat?
Of waren ze de cabine vergeten?
Die kan niet meer uit in de meeste wadlopersquote:
Zou opmerkelijk zijn, aangezien de meeste ander installaties in wadlopers nauwelijks meer AAN kunnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Die kan niet meer uit in de meeste wadlopers
De koelinstallatie van de motor is gekoppeld aan de verwarming. Als de motor te heet wordt dan wordt deze gekoeld met koelwater, en dat water raakt hij dan kwijt aan de verwarming.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou opmerkelijk zijn, aangezien de meeste ander installaties in wadlopers nauwelijks meer AAN kunnen
Wat er dus toe leidt dat hoe heter de buitenlucht, hoe harder de verwarming gaat stoken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:15 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De koelinstallatie van de motor is gekoppeld aan de verwarming. Als de motor te heet wordt dan wordt deze gekoeld met koelwater, en dat water raakt hij dan kwijt aan de verwarming.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat er dus toe leidt dat hoe heter de buitenlucht, hoe harder de verwarming gaat stoken?
Die SHM rijtuigen met open balkons waren zo gek nog nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Motor wordt heet koelwater koelt de motor, het water gaat naar de verwarming waar het wordt omgezet in..... warmte.
Heerlijk ouderwets.
Techniek is al vrij oud hoor flesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat ze trouwens in Amersfoort gemaakt heben is ook super vet
een beamer die op een groot wit vlak op de vloer (3 x 3 meter zoiets) een soort zwembadje projecteert met een hoop vissen erin. Maar als je je voet op dat "scherm" zet, schieten de vissen weg en gaat het water kringelen. Erg gaaf gedaan
Jongequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Techniek is al vrij oud hoor fles
Ze hebben het sinds een krap jaar ook al bij je oude werkgever
gewoon een ranzige antenne er op.. klaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Heeft iemand wat frequnties voor mij waarmee ik dingetjes op het spoor kan volgen? Ik heb een radioscannertje gekocht en aangezien de langste trein in NL 400 meter lang is en ikn 368 meter van het spoor woon kan ik de conducterus al ontvangen
Maar ik zoek nog, prorail , nedtrain, servicemedewerkers, pbt teams ..etc
Iemand frequenties?
Wat wou je horen dan, dat de HC een bakje koffie moet halen voor de Mcnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Heeft iemand wat frequnties voor mij waarmee ik dingetjes op het spoor kan volgen? Ik heb een radioscannertje gekocht en aangezien de langste trein in NL 400 meter lang is en ikn 368 meter van het spoor woon kan ik de conducterus al ontvangen
Maar ik zoek nog, prorail , nedtrain, servicemedewerkers, pbt teams ..etc
Iemand frequenties?
'Ja, horen dat HC's eigenlijk de gootslaafjes van de MCN zijn is best okeequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Brembo het volgende:
[..]
Wat wou je horen dan, dat de HC een bakje koffie moet halen voor de Mcn.
MCNs kan je afschaffen.. :-)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'Ja, horen dat HC's eigenlijk de gootslaafjes van de MCN zijn is best okee
rammelende berichtgeving, zoals wel vakerquote:AMSTERDAM - De spoorverbinding tussen Amsterdam en Utrecht is met ingang van zaterdag uitgebreid van twee naar vier spoorbanen. Minister van Verkeer Camiel Eurlings (CDA) heeft het vernieuwde traject zaterdag in Amsterdam in gebruik genomen.
anp
Langs het traject liggen vier nieuwe stations en verder zijn alle gelijkvloerse kruisingen verwijderd.
Met de uitbreiding van het traject kunnen er meer treinen rijden en dus meer passagiers worden vervoerd, meldt spoorbeheerder ProRail.
Ook ontstaat er door de extra sporen meer ruimte voor goederenvervoer. De spoorlijn Amsterdam-Utrecht stamt uit 1843 en had volgens ProRail de grenzen van haar capaciteit bereikt.
De vier nieuwe stations op het traject zijn Amsterdam Bijlmer, Abcoude, Breukelen en Maarssen. Het nieuwe station Bijlmer wordt aan het einde van dit jaar opgeleverd.
Ja, alleen was het vreemd dat die machinisten daar nog écht fluiten, bij ons in het hoge Noorden (quote:
dat wisselt, soms wordt wel wel gewoon gefloten, andere keren met spiegels :pquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:55 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ja, alleen was het vreemd dat die machinisten daar nog écht fluiten, bij ons in het hoge Noorden () gebruikten ze gewoon de spiegels + fluit
Overigens werd de trein die om 10.25 ongeveer binnen kwam in Nijmegen met 6 bakken gereden. De 4 voorste bakken werden afgekoppeld. Ook zag ik de 3218 weer rijdendquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat wisselt, soms wordt wel wel gewoon gefloten, andere keren met spiegels :p
meteen 160 dan maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Het wordt tijd daar dat er weer 140 gereden kan worden. Dan wordt de Maaslijn weer een alternatief voor de lijn via Utrecht of 's Hertogenbosch vanuit het Noorden gezien
Ik had alleen de 3108 gezien, voor de rest alleen maar DH-IIquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
veel DH-1 daar he?:p
:'D maar hoe bevielen de MAASlopers?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:59 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik had alleen de 3108 gezien, voor de rest alleen maar DH-II
Dus waar ze die DH-I stellen gelaten hebben, geen idee
Ze hebben zelfs eerste klas gemaakt in de 3222, en de anderen die geen 1e klas hadden![]()
Alleen een rood hoofdsteuntje!!!
Geen foto van helaas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |