/offtopic Welke USB ding heb jij op het oog?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
onderweg ook hoor
* Ou-Tannu moet nog steeds ff een USB DVB-T ding halen
Ik val liever in slaap met wat muziek op m'n kop.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
onderweg ook hoor
* Ou-Tannu moet nog steeds ff een USB DVB-T ding halen
Ik snapte ook niet hoe de wc duur werktequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:02 schreef Brembo het volgende:
Vandaag in de 4011 gezeten, vond het allemaal nog niet optimaal. Qua beenruimte is het even groot als ICRm. Maar het treinstel had echt geen goede wegligging, waar mat'64 soepel door heen vliegt, zit dit dingen te schokken
Ook de airco maakt boel herrie, en die wc-deur. En binnen geen reisformatie van bestemming of TFT-scherm met reisinformatie. Vind het maar matig.
1tje die CONAX kaart van kpn vreetquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:11 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
/offtopic Welke USB ding heb jij op het oog?
Lees: Reisinformatie, het zou ideaal zijn als je in de trein zit en dan de vertrektijden met eventuele vertraging van het volgende station ziet. En met GPS kan je positie van jou trein markeren, weet de reiziger waar die is en wat de vertraging voor hem wordt. Ook eventuele storingen kan je dan duidelijk maken.quote:
Ik zat in de middenbak vlakbij bij de WC maar vond het allemaal niet echt heerlijk stil.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:41 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet hoe de wc duur werkte
Dat kan al. Mobiele NS site icm KPN LBS systeem. Kan je adhv je huidige locatie actuele vertrektijden van dichtsbijzijnde stations opvragen (indien beschikbaar, maar het worden er steeds meer).quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef Brembo het volgende:
[..]
Lees: Reisinformatie, het zou ideaal zijn als je in de trein zit en dan de vertrektijden met eventuele vertraging van het volgende station ziet.
Ja, maar 6 werkstations kunnen toch ook maar 6 bakken moderniseren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Werkstations zijn denk ik groot genoeg. De NS wil niet meer dan 5 stellen tegelijkertijd in revisie hebben. Zo lang de 4012 nog niet in dienst gespot is, rijdt de 4017 ook nog rond.
Haarlem heeft een heel rijtje spuitcabines volgens mij. Tilburg heeft ook spuitcabines trouwens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, wel meer, omdat in sommige stadia de bakken gewoon naast of achter elkaar kunnen staan, zodat er doorgewerkt kan worden. Alleen bij het schilderen kan er maar aan een bak tegelijk gewerkt worden, tenzij ze meerdere spuitcabines hebben. Gelukkig werken de spuiters snel, zodat dat geen obstakel vormt.
je hebt hooguit een vertraging op de maaslijn :-)quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:27 schreef Wadloper het volgende:
Morgen een ritje naar Valkenburg en weer met de auto terug
Alleen weet ik nog niet of ik via Veolia ga, of met NS via Utrecht. Naar Valkenburg vanuit Maastricht moet ik sowieso met Veolia.
Maar zijn de wadlopers daar nog wel te vertrouwen op de maaslijn?That's the question
Geldt dat niet voor elke willekeurige spoorlijn in Nederlandquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
je hebt hooguit een vertraging op de maaslijn :-)
op de maaslijn is het niet een kans eigenlijks maar gewoon keihard gegarandeerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor elke willekeurige spoorlijn in Nederland
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op de maaslijn is het niet een kans eigenlijks maar gewoon keihard gegarandeerd
Nee, behalve als het de 800, 3600 of 3700 is. DIt zijn series die vaak met vertragingen kampen. de 3800/8000 kampt vaak met lichte vertragingen, maar deze zijn nog te overzien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor elke willekeurige spoorlijn in Nederland
Dan moet je wat eerder op reis, zodat je ruimte hebt om vertragingen op te vangen onderweg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef Wadloper het volgende:
[..]
![]()
Het probleem is, ik wil echt 14.58 in Valkenburg zijnVertraging kan ik niet hebben
![]()
Echt wel.quote:Trouwens, Valkenburg heeft wel een kneitermooi station
Het woord Veolivla zegt genoegquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
op de maaslijn is het niet een kans eigenlijks maar gewoon keihard gegarandeerd
Ik vertrek al met de V-IRM (quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je wat eerder op reis, zodat je ruimte hebt om vertragingen op te vangen onderweg.
dan plan je toch dat je om 14:00 in valkenburg wil zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef Wadloper het volgende:
[..]
![]()
Het probleem is, ik wil echt 14.58 in Valkenburg zijnVertraging kan ik niet hebben
![]()
Trouwens, Valkenburg heeft wel een kneitermooi station
Maar dan ben je toch ruim op tijd? Dan heb je in Maastricht zelfs nog tijd om even de stad in te gaan en een biertje te drinken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik vertrek al met de V-IRM () naar Zwolle vanuit Groningen
Vroeger kan ik echt niet
Vorige keer dat ik met de 3700 reisde, was deze in Zutphen op tijd. Zowel die van als naar Zwolle. In de ochtend was deze nog 10 minuten vertraagd in Zwolle. Dit was vorige week dinsdag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Wadloper het volgende:
Daarom vraag ik ook of de 3700 en Veolivla veel vertragingen hebben, en of de wadlopers betrouwbaar zijn daar
Want vandaag stond er ook al een set wadlopers stil dacht ik
In Maastricht wou ik nog even gaan spotten + fotograferenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch ruim op tijd? Dan heb je in Maastricht zelfs nog tijd om even de stad in te gaan en een biertje te drinken.![]()
Wanneer gaan wij eens richting Maastricht om het rondje Limburg te doen? Pakken we Venlo-Eindhoven ook nog even mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
Suc6 dan maar vast :d
Dank jequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
Suc6 dan maar vast :d
als ik weer vrije dagen hebquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens richting Maastricht om het rondje Limburg te doen? Pakken we Venlo-Eindhoven ook nog even mee.![]()
3700 vanuit Zwolle is vaak op tijd, problemen zitten hem meer in dat het vanuit Nijmegen naar Zwolle toe. Maar als de 3600 vertraagd is, dan is de 3700 automatisch ook vertraagd, heeft zoveel nut die lijn splitsen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef Wadloper het volgende:
Daarom vraag ik ook of de 3700 en Veolivla veel vertragingen hebben, en of de wadlopers betrouwbaar zijn daar
Want vandaag stond er ook al een set wadlopers stil dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |