met of zonder de verwarming aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman laat Baklap een dag lang in een heet wadlopertje vertoeven![]()
muh gewoon voor 10,- per maand je mobiel abusen :pquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Dichterbijer het volgende:
muh? Reclame kijken en gratis internetten?? Gewoon inloggen op de accespoint enzo?
Ja op die startsite van KPN staat onder een link naar 15 minunten gratis internetten het enige dat je moet doen is een reclame van Microsoft Office te bekijken. Daarna kreeg je een code toegemailt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Dichterbijer het volgende:
muh? Reclame kijken en gratis internetten?? Gewoon inloggen op de accespoint enzo?
met cabine deur open rijden wordt veel gedaan :-)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef thats-me het volgende:
Toen ik een uurtje geleden in hengelo op een licht vertaagde 144 wachte Viel het me op dat de mensen mooi verdeeld over het perron stonden, tot dat er een omroep kwam *... de internationale trein vertrekt van spoor 2A .... * dus iedereen kijkt op, en gaat maar lopen van B naar A. Dus de trein komt er aan rijden, en zoals gewoonlijk bezet deze trein het (bijna) volledige perron.
Even later in de trein * Dames en heren dit bericht is voor alle reizigers die in de trein staan, achter in de trein zijn meer dan genoeg zit plaatsen.*
Fotoootje van vanochtend.
[afbeelding]
Wel lekker luchtig als je zo gaat rond rijden.![]()
En nog een foto van Lint 44 te Almelo
[afbeelding]
Klopt zeker bij Plan V/T zie je het vaak. Ik zag vandaag trouwens echt die dikke airco in de cabine van de VIRM staanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
met cabine deur open rijden wordt veel gedaan :-)
xD idd.. :p daar is een aantal delen terug een foto van geweest :-)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt zeker bij Plan V/T zie je het vaak. Ik zag vandaag trouwens echt die dikke airco in de cabine van de VIRM staan
Zie ook wel is in de middenbak als je 3x Plan V hebt, dat daar een deurtje open staat...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt zeker bij Plan V/T zie je het vaak. Ik zag vandaag trouwens echt die dikke airco in de cabine van de VIRM staan
Weet je tot wanneer nog?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef vw_caddy het volgende:
Nu structureel nog wadjes op Leeuwarden - Stavoren Fles.
quote:
Omdatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heeft dat ding zo'n bakbeest in de cabine?
Er zit toch standaard een airco in IRM-mat?
Of waren ze de cabine vergeten?
Die kan niet meer uit in de meeste wadlopersquote:
Zou opmerkelijk zijn, aangezien de meeste ander installaties in wadlopers nauwelijks meer AAN kunnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Die kan niet meer uit in de meeste wadlopers
De koelinstallatie van de motor is gekoppeld aan de verwarming. Als de motor te heet wordt dan wordt deze gekoeld met koelwater, en dat water raakt hij dan kwijt aan de verwarming.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou opmerkelijk zijn, aangezien de meeste ander installaties in wadlopers nauwelijks meer AAN kunnen
Wat er dus toe leidt dat hoe heter de buitenlucht, hoe harder de verwarming gaat stoken?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:15 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De koelinstallatie van de motor is gekoppeld aan de verwarming. Als de motor te heet wordt dan wordt deze gekoeld met koelwater, en dat water raakt hij dan kwijt aan de verwarming.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat er dus toe leidt dat hoe heter de buitenlucht, hoe harder de verwarming gaat stoken?
Die SHM rijtuigen met open balkons waren zo gek nog nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Motor wordt heet koelwater koelt de motor, het water gaat naar de verwarming waar het wordt omgezet in..... warmte.
Heerlijk ouderwets.
Techniek is al vrij oud hoor flesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat ze trouwens in Amersfoort gemaakt heben is ook super vet
een beamer die op een groot wit vlak op de vloer (3 x 3 meter zoiets) een soort zwembadje projecteert met een hoop vissen erin. Maar als je je voet op dat "scherm" zet, schieten de vissen weg en gaat het water kringelen. Erg gaaf gedaan
Jongequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Techniek is al vrij oud hoor fles
Ze hebben het sinds een krap jaar ook al bij je oude werkgever
gewoon een ranzige antenne er op.. klaarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Heeft iemand wat frequnties voor mij waarmee ik dingetjes op het spoor kan volgen? Ik heb een radioscannertje gekocht en aangezien de langste trein in NL 400 meter lang is en ikn 368 meter van het spoor woon kan ik de conducterus al ontvangen
Maar ik zoek nog, prorail , nedtrain, servicemedewerkers, pbt teams ..etc
Iemand frequenties?
Wat wou je horen dan, dat de HC een bakje koffie moet halen voor de Mcnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Heeft iemand wat frequnties voor mij waarmee ik dingetjes op het spoor kan volgen? Ik heb een radioscannertje gekocht en aangezien de langste trein in NL 400 meter lang is en ikn 368 meter van het spoor woon kan ik de conducterus al ontvangen
Maar ik zoek nog, prorail , nedtrain, servicemedewerkers, pbt teams ..etc
Iemand frequenties?
'Ja, horen dat HC's eigenlijk de gootslaafjes van de MCN zijn is best okeequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Brembo het volgende:
[..]
Wat wou je horen dan, dat de HC een bakje koffie moet halen voor de Mcn.
MCNs kan je afschaffen.. :-)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'Ja, horen dat HC's eigenlijk de gootslaafjes van de MCN zijn is best okee
rammelende berichtgeving, zoals wel vakerquote:AMSTERDAM - De spoorverbinding tussen Amsterdam en Utrecht is met ingang van zaterdag uitgebreid van twee naar vier spoorbanen. Minister van Verkeer Camiel Eurlings (CDA) heeft het vernieuwde traject zaterdag in Amsterdam in gebruik genomen.
anp
Langs het traject liggen vier nieuwe stations en verder zijn alle gelijkvloerse kruisingen verwijderd.
Met de uitbreiding van het traject kunnen er meer treinen rijden en dus meer passagiers worden vervoerd, meldt spoorbeheerder ProRail.
Ook ontstaat er door de extra sporen meer ruimte voor goederenvervoer. De spoorlijn Amsterdam-Utrecht stamt uit 1843 en had volgens ProRail de grenzen van haar capaciteit bereikt.
De vier nieuwe stations op het traject zijn Amsterdam Bijlmer, Abcoude, Breukelen en Maarssen. Het nieuwe station Bijlmer wordt aan het einde van dit jaar opgeleverd.
Ja, alleen was het vreemd dat die machinisten daar nog écht fluiten, bij ons in het hoge Noorden (quote:
dat wisselt, soms wordt wel wel gewoon gefloten, andere keren met spiegels :pquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:55 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ja, alleen was het vreemd dat die machinisten daar nog écht fluiten, bij ons in het hoge Noorden () gebruikten ze gewoon de spiegels + fluit
Overigens werd de trein die om 10.25 ongeveer binnen kwam in Nijmegen met 6 bakken gereden. De 4 voorste bakken werden afgekoppeld. Ook zag ik de 3218 weer rijdendquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat wisselt, soms wordt wel wel gewoon gefloten, andere keren met spiegels :p
meteen 160 dan maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Het wordt tijd daar dat er weer 140 gereden kan worden. Dan wordt de Maaslijn weer een alternatief voor de lijn via Utrecht of 's Hertogenbosch vanuit het Noorden gezien
Ik had alleen de 3108 gezien, voor de rest alleen maar DH-IIquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
veel DH-1 daar he?:p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |