heb hem altijd al goed gevondenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:46 schreef AminBen het volgende:
[..]
Hij draait echt een geweldig seizoen en zou de interesse hebben opgewekt van Barcelona en Arsenal.
hihiquote:Op zondag 27 mei 2007 13:31 schreef Messenga het volgende:
Zo komt Ton Lokhoff steeds dichter in de buurt
nee, sommige malloten degraderen liever dan dat ze een door neuzen uitgekotse trainer hebbenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar wel mensen waarmee je 7e of lager wordt volgend seizoen... Als je van je club houdt, dan doet je dat ook even veel pijn als een Amsterdammer aan het roer.
Als die mensen van hun club hielden lieten ze een topcoach als Adriaanse hun club omhoog brengenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar wel mensen waarmee je 7e of lager wordt volgend seizoen... Als je van je club houdt, dan doet je dat ook even veel pijn als een Amsterdammer aan het roer.
quote:Ik hou niet van!
feyenoord kakkelakken!
heeft ie iig iets met z'n vader gemeenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
profiel van de zoon van Bosz
http://apeldoorner.com/?p=profiel&pid=16262
[..]
Zuiverloon is ook niet dé topper, maar zeker niet minder als De Fauw en Tiendalli en die had ons niks gekost.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:11 schreef BobbyHill het volgende:
Tiendalli heb ik nooit zo bijzonder gevonden. De Fauw is inderdaad geen gevestigde topper, maar die kan Feyenoord dus ook niet halen. Maar er lopen in Nederland best wat spelers rond die bij Feyenoord kunnen doorgroeien tot topkwaliteit. Die scouting moet z'n werk doen en spelers oppikken op potentie. Ze voeren daar volgens mij echt geen zak uit.
Bij NAC viel hij nou ook niet echt op door zijn goede spel.................quote:Op zondag 27 mei 2007 13:55 schreef EnactedChaos het volgende:
Elmander heeft trouwens nooit een kans gehad hier.
Zoals dat wel vaker gebeurt![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar Zuiverloon mocht het eerste halfjaar bij ons aanmodderen op de rechtsback, denk niet dat dat bij Feyenoord was gelukt. Pas de laatste maanden is hij een beetje fatsoenlijk bezig.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Zuiverloon is ook niet dé topper, maar zeker niet minder als De Fauw en Tiendalli en die had ons niks gekost.
Idd. En behalve dat ze ze niet halen, laten ze de goeien nog gaan ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Zuiverloon is ook niet dé topper, maar zeker niet minder als De Fauw en Tiendalli en die had ons niks gekost.
indirect wel door iedereen die uit Mokum komt bij voorbaat al uit te sluiten terwijl feyenoord al heel veel ex-Mokummers in zijn gelederen heeft gehad.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Hebben wij al die verkeerde mensen aangesteld?
Yep...door teveel met het emotionele te denken ipv het puur zakelijke. M.a.w.als je een goede Ajax speler kunt krijgen voor een redelijke prijs en er een duurdere b-speler die toevallig in Rotterdam is geboren en duurder kost alsnog nemen omdat " de achterban anders gaan zeiken "quote:Verkeerde spelers gekocht?
Zie boven m.b.t goede mensen,miljoenen weggooien is inherent aan de keuzes en sponsors?quote:Goede mensen weggejaagd? Miljoenen de vuilnisbak in gegooid? Sponsors weggejaagd?
Oke, wie past 't aanquote:Op zondag 27 mei 2007 21:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vincken heeft zijn contract met twee jaar verlengd hoor..
Dat is onzin. De afgelopen jaren was er nooit sprake dat er een "oud-ajacied" Feyenoord moest redden. Feyenoord koos toch voor Gullit ipv Jol. Daar had de supporter niks mee makenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:40 schreef sanni het volgende:
indirect wel door iedereen die uit Mokum komt bij voorbaat al uit te sluiten terwijl feyenoord al heel veel ex-Mokummers in zijn gelederen heeft gehad.
Ook dit is alleen iets sinds de komst van Charisteas. Daarvoor is er jarenlang geen sprake geweest van spelers die van Ajax vandaan kwamen. Tegen Charisteas werd vooral geprotesteerd omdat Feyenoord ons een nieuwe spits beloofde. En waar komen ze mee, met Charisteas... Dat ie Ajacied is was voor veel mensen al erg vervelend maar vooral een feit dat hij gewoon totaal geen meerwaarde voor Feyenoord heeft was het feit dat iedereen zo gek werd. Je zou denken als je bij Ajax zou shoppen, dat je dan naar een Huntelaar zou kijken ipv Charisteas die daar wegrotte op de bank.quote:Yep...door teveel met het emotionele te denken ipv het puur zakelijke. M.a.w.als je een goede Ajax speler kunt krijgen voor een redelijke prijs en er een duurdere b-speler die toevallig in Rotterdam is geboren en duurder kost alsnog nemen omdat " de achterban anders gaan zeiken "
Je zou het eerder zo opvatten. De investeerders blijven weg met het grote geld omdat het een hele onbetrouwbare business is bij Feyenoord, niet zozeer omdat er af en toe wat buiten het veld gebeurd. Bosz stelt zijn persoonlijke vriendjes aan en de RvC is niets meer dan een groep oude bekenden van Kerkum. Bovendien is het bij die investeerders totaal niet bekend wie nou de leiding heeft bij Feyenoord.quote:Zie boven m.b.t goede mensen,miljoenen weggooien is inherent aan de keuzes en sponsors?die blijven weg met het grote geld omdat er een kleine groep is die de dienst mag uitmaken en seggen het hart van de club te zijn.
Feyenoord heeft al voor genoeg verrassingen gezorgd dus dit moet haast wel waar zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 23:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Als Hugo B. net de waarheid sprak in Studio Voetbal dan moet Bosz hangen en wel heel snel!!
NOOIT heeft Feyenoord Sollied gesproken en ze zouden met Fuck Booy bezig zijn, stel je voor neemt die zak straks John mee................ze worden met de week gekker in het maasgebouw!!
zal niet verrassend zijn als Booy komt helaasquote:Op zondag 27 mei 2007 23:35 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al voor genoeg verrassingen gezorgd dus dit moet haast wel waar zijn![]()
whaha humorquote:Op zondag 27 mei 2007 15:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
truequote:Op zondag 27 mei 2007 23:41 schreef BB-boy het volgende:
Foeke = Koeman
wat denk je?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Borst heeft gesproken met investeerders van 25 á 30 miljoen. Waar wachten die investeerders dan op?
Op een goede trainer, en dat Bosz optyftquote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Borst heeft gesproken met investeerders van 25 á 30 miljoen. Waar wachten die investeerders dan op?
Ik zou mijn geld ook niet toe vertrouwen aan Bosz.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:44 schreef ruud_fr het volgende:
wat denk je?
Op een goed beleid wellichtquote:Op zondag 27 mei 2007 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
ik wel, maar dan is dat bedoeld als oprotpremiequote:Op zondag 27 mei 2007 23:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld ook niet toe vertrouwen aan Bosz.![]()
daar wil elke fan zo onderhand aan meebetalen!!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik wel, maar dan is dat bedoeld als oprotpremie
Wat ik me dan afvraag is welke profielschets ze dan hebben gemaakt voor een nieuwe trainer. Ze hebben immers naar buiten gebracht dat toen Adriaanse afzei ze opzoek gaan naar een andere trainer die binnen de profielschets past. Erop afgaand dat Adriaanse binnen die profielschets past, dan zijn er binnen dat profiel niet zo veel trainers die Nederlands kunnen praten:quote:Op zondag 27 mei 2007 23:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Als Hugo B. net de waarheid sprak in Studio Voetbal dan moet Bosz hangen en wel heel snel!!
NOOIT heeft Feyenoord Sollied gesproken en ze zouden met Fuck Booy bezig zijn, stel je voor neemt die zak straks John mee................ze worden met de week gekker in het maasgebouw!!
Die word kort gehouden door z'n familiequote:Op zondag 27 mei 2007 23:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
En waar is die Steven Rottier gebleven?
Ik blijf wachten tot Wimpie eens naar buiten treed met een uitleg over zijn werkzaamheden de laatste tijd.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik denk dat zelfs Guust Flater en Willie Wortel in de o zo duidelijk profielschets passen. En wel om het hele simpele feit dat de schets steeds vaker lijkt op dat er alleen in staat dat het een man moet zijn
Maar idd ik wil van Peter B wel eens horen op TV of Radio wat nou de schets is want ik pas dr zo onderhand ook in hek het idee!!
Denk het wel. Totaal geen slagvaardigheid daar in het Maasgebouw.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Je kan toch een maand lang Auto Incasso's terugboeken? of zouden ze die maand bij Feyenoord ook wachten?
De naam Koevermans werd hier na het vertrek van Kuyt met een hoop gelach ontvangen. Was niet goed genoeg. 22 goals is ook niet veel natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 10:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat dacht je van de verkoop van Koef destijds aan AZ. Koef wil zelf liever naar Feyenoord maar nee 8 ton is teveel. We halen voor veelteveel geld liever iemand waar al van bewezen is een kutspits te zijn. Tuurlk we hadden toen K2 maar ieder weldenkend mens wist dat Kuijt geen jaren lang zou blijven.
quote:Ari verkiest AZ boven Heerenveen
AZ heeft SC Heerenveen afgetroefd in de strijd om Ari da Silva. De 21-jarige Braziliaanse aanvaller zou voor een transfersom van 3 miljoen euro overkomen van Kalmar FF, zo maakt de Noord-Hollandse club zojuist bekend.
Ari, die recentelijk ook werd bekeken door scouts van Ajax, tekent een contract tot medio 2012 in Alkmaar. De aanvaller zal zich op 5 juli bij AZ melden voor de eerste training. Tot en met 1 juli speelt hij in de Zweedse competitie voor Kalmar.
Met Ari trekt AZ een talentvolle centrumspits aan. De Braziliaan werd vorig seizoen topscorer van de Zweedse Liga en behoort ook dit seizoen tot de betere spelers. Recentelijk mocht hij al meetrainen met het Braziliaanse nationale elftal.
Co komt toch niet vanwege de gebrekkige sportieve en financiele mogelijkheden?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Stevens schijnt ook bedankt te hebben voor de rol als trainer, die wil zijn contract in Duitsland uitdienen.... jammer! Ben benieuwd of die Sollied nu wel of niet benaderd is, waar blijft die transpirantie betreffende een eventuele nieuwe trainer?
Wat een onzin trouwens dat Co niet komt vanwege de anti-ajax stemming onder de supporter. Wanneer hebben de supporters bij Feyenoord ooit inspraak gehad (roze keepersshirt uitgezonderd), en daarbij heeft Co daar wellicht schijt aan. Een té grote uitdaging en te weinig middelen dat zullen eerdere de redenen zijn dat Co bedankte voor de eer.
Foeke Booy had ik na Gullit een prima keuze gevonden, maar na twee jaar Erwin Koeman zeg ik NEE. Dan zie ik nog liever Ron Jans komen!
Volgend jaar Venlo Away....
Omdat Bosz, Jansen en Jacobs niets op tafel konden leggen over de financien waar hij over zou kunnen gaan beschikken. Ze konden hem alleen mondelingen toezeggingen doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:09 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Co komt toch niet vanwege de gebrekkige sportieve en financiele mogelijkheden?
Hoeveel zouden ze dan vragen voor die belg?quote:Vertrek Huysegems naar Roda hoogst onzeker
27 mei 2007
De kans dat Feyenoorder Stein Huysegems naar Roda JC vertrekt lijkt klein. Directeur Huub Narinx van Roda JC laat weten dat de transfersom momenteel te hoog is voor de geel-zwarten.
"Huysegems past perfect bij ons, maar we hebben bij Feyenoord geïnformeerd naar zijn transfersom en weten nu dat het een enorm moeilijke klus wordt om hem te halen", zegt Narinx tegenover Voetbal International. De Belgische aanvaller is pas bezig aan zijn eerste seizoen in Rotterdamse dienst.
Ik neem aan dat ze geen verlies willen lijden, en gewoon 2,5 miljoen vragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze dan vragen voor die belg?
Ik zou hem zeker niet voor minder dan 2.5 laten gaan. Eerst maar eens zien hoe hij onder een andere coach presteert.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze dan vragen voor die belg?
10 jaar, en al een relatiequote:Op zondag 27 mei 2007 15:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Volgens mij lezen ze hier mee... Het is net afgeschrevenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Je kan toch een maand lang Auto Incasso's terugboeken? of zouden ze die maand bij Feyenoord ook wachten?
Ik ben bang dat de directie zijn zinnen heeft gezet op een Nederlandse coach en dat Sollied (wat een buitenkansje zou zijn voor Feyenoord) ergens anders aan de slag gaat.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:10 schreef ruud_fr het volgende:
liever Sollied
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:51 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van!
feyenoord kakkelakken!
![]()
Persoonlijk door Bosz gescout, dus die zal wel komen.quote:'Feyenoord aast op Colombiaanse verdediger'
maandag 28-05-2007
-
Feyenoord heeft interesse in de Colombiaanse verdediger Aquivaldo Mosquera.
Mosquera speelt momenteel voor CF Pachuca, dat afgelopen weekend kampioen van Mexico werd. Hij wordt gezien als één van de beste verdedigers van de Mexicaanse competitie.
Hoe serieus de interesse van Feyenoord is, is niet bekend. Het is een gegeven dat technisch manager Peter Bosz enkele maanden terug in Mexico was om spelers te bekijken voor de club. Feyenoord zal pas spelers aantrekken als bekend is wie de nieuwe trainer wordt.
bron: ELF
Geretsquote:Op maandag 28 mei 2007 16:43 schreef BobbyHill het volgende:
Aan Gerets had ik helemaal niet gedacht. Is eigenlijk helemaal geen gek idee, als Sollied niet komt.
Ik vraag me ook af hoe goed zijn voetbalkennis zou zijn...quote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef EnactedChaos het volgende:
We hebben superman nodig.
En die bestaat niet.
Daar sta jij nog van te kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:55 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe goed zijn voetbalkennis zou zijn...
Mjah, dat zag Saddam Hoessein waarschijnlijk ook wel van zichzelf, probleem is dat machtsgeile dictators daar geen boodschap aan hebben..quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Ziet die tyfus mongool van een Bosz niet in dat hij zelf het grootste probleem is in de organisatie?
Gaan we weerquote:
Gewoon dom dat jij het cynisme er niet in zietquote:
Vakkie_Wquote:
Iemand met verstandquote:Op maandag 28 mei 2007 17:03 schreef mrRich het volgende:
[..]
Word een beetje moe van al dat gezeik Booy en Gerets zouden voor feyenoord prima trainers zijn.
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gewoon dom dat jij het cynisme er niet in ziet![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:00 schreef Vakkie_W het volgende:
De enige manier om hem van de troon te stoten is door zijn familie te bedreigen. Normaal gesproken ben ik tegen, maar in dit geval.....
Bosz![]()
Wat wil je daar mee zeggen??? Dat ik dat serieus meen?quote:
1. Of je bent een mongool die het echt gaat doenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen??? Dat ik dat serieus meen?![]()
![]()
![]()
Je vergeet optie 3quote:Op maandag 28 mei 2007 17:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Of je bent een mongool die het echt gaat doen
2. Of je bent een enorme mongool om zulk soort dingen te zeggen en er nooit iets van waar te maken, een held dus
IDD daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Of je bent een mongool die het echt gaat doen
2. Of je bent een enorme mongool om zulk soort dingen te zeggen en er nooit iets van waar te maken, een held dus
Als je het 1 keer had geroepen was optie 3 een mogelijkheid, nu ben je gewoon de internet heldquote:Op maandag 28 mei 2007 17:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je vergeet optie 3
- Cynisme. Om maar even aan te geven dat Bosz oogkleppen op heeft en zich op geen enkele manier af laat zetten als TD.
Grappig, een Kloon van mij. Ik post namelijk nergens actief op een ander forum. Ik lees wel veel op andere forums, maar ik heb nog nooit een andere Vakkie_W gezien. Geef eens een link....quote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef mrRich het volgende:
Tja als jij dezelfde vakkie_W bent als op vele andere feyenoord fansites is optie 3 voor jouw geen optie want dan heb ik je dit soort dingen ook al eerder horen roepen.
En verder vind ik dat je niets onderbouwt je loopt gewoon het zelfde te bleren als die lex kroon die ook elke kroniek hetzelfde zegt.
Je zit zelfs op TMF.nl.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Grappig, een Kloon van mij. Ik post namelijk nergens actief op een ander forum. Ik lees wel veel op andere forums, maar ik heb nog nooit een andere Vakkie_W gezien. Geef eens een link....
Nee die mongool ben ik nietquote:Op maandag 28 mei 2007 17:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/?profile_id=284724.
Als je wat beter had opgelet dan had vast wel gelezen dat ik uit Arnhem kom. En de 27 heb ik ook nog lang niet bereikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |