Co komt toch niet vanwege de gebrekkige sportieve en financiele mogelijkheden?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Stevens schijnt ook bedankt te hebben voor de rol als trainer, die wil zijn contract in Duitsland uitdienen.... jammer! Ben benieuwd of die Sollied nu wel of niet benaderd is, waar blijft die transpirantie betreffende een eventuele nieuwe trainer?
Wat een onzin trouwens dat Co niet komt vanwege de anti-ajax stemming onder de supporter. Wanneer hebben de supporters bij Feyenoord ooit inspraak gehad (roze keepersshirt uitgezonderd), en daarbij heeft Co daar wellicht schijt aan. Een té grote uitdaging en te weinig middelen dat zullen eerdere de redenen zijn dat Co bedankte voor de eer.
Foeke Booy had ik na Gullit een prima keuze gevonden, maar na twee jaar Erwin Koeman zeg ik NEE. Dan zie ik nog liever Ron Jans komen!
Volgend jaar Venlo Away....
Omdat Bosz, Jansen en Jacobs niets op tafel konden leggen over de financien waar hij over zou kunnen gaan beschikken. Ze konden hem alleen mondelingen toezeggingen doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:09 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Co komt toch niet vanwege de gebrekkige sportieve en financiele mogelijkheden?
Hoeveel zouden ze dan vragen voor die belg?quote:Vertrek Huysegems naar Roda hoogst onzeker
27 mei 2007
De kans dat Feyenoorder Stein Huysegems naar Roda JC vertrekt lijkt klein. Directeur Huub Narinx van Roda JC laat weten dat de transfersom momenteel te hoog is voor de geel-zwarten.
"Huysegems past perfect bij ons, maar we hebben bij Feyenoord geïnformeerd naar zijn transfersom en weten nu dat het een enorm moeilijke klus wordt om hem te halen", zegt Narinx tegenover Voetbal International. De Belgische aanvaller is pas bezig aan zijn eerste seizoen in Rotterdamse dienst.
Ik neem aan dat ze geen verlies willen lijden, en gewoon 2,5 miljoen vragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze dan vragen voor die belg?
Ik zou hem zeker niet voor minder dan 2.5 laten gaan. Eerst maar eens zien hoe hij onder een andere coach presteert.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze dan vragen voor die belg?
10 jaar, en al een relatiequote:Op zondag 27 mei 2007 15:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
profiel van de zoon van Bosz
http://apeldoorner.com/?p=profiel&pid=16262
[..]
Volgens mij lezen ze hier mee... Het is net afgeschrevenquote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Je kan toch een maand lang Auto Incasso's terugboeken? of zouden ze die maand bij Feyenoord ook wachten?
Ik ben bang dat de directie zijn zinnen heeft gezet op een Nederlandse coach en dat Sollied (wat een buitenkansje zou zijn voor Feyenoord) ergens anders aan de slag gaat.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:10 schreef ruud_fr het volgende:
liever Sollied
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:51 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van!
feyenoord kakkelakken!
![]()
Persoonlijk door Bosz gescout, dus die zal wel komen.quote:'Feyenoord aast op Colombiaanse verdediger'
maandag 28-05-2007
-
Feyenoord heeft interesse in de Colombiaanse verdediger Aquivaldo Mosquera.
Mosquera speelt momenteel voor CF Pachuca, dat afgelopen weekend kampioen van Mexico werd. Hij wordt gezien als één van de beste verdedigers van de Mexicaanse competitie.
Hoe serieus de interesse van Feyenoord is, is niet bekend. Het is een gegeven dat technisch manager Peter Bosz enkele maanden terug in Mexico was om spelers te bekijken voor de club. Feyenoord zal pas spelers aantrekken als bekend is wie de nieuwe trainer wordt.
bron: ELF
Geretsquote:Op maandag 28 mei 2007 16:43 schreef BobbyHill het volgende:
Aan Gerets had ik helemaal niet gedacht. Is eigenlijk helemaal geen gek idee, als Sollied niet komt.
Ik vraag me ook af hoe goed zijn voetbalkennis zou zijn...quote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef EnactedChaos het volgende:
We hebben superman nodig.
En die bestaat niet.
Daar sta jij nog van te kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:55 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe goed zijn voetbalkennis zou zijn...
Mjah, dat zag Saddam Hoessein waarschijnlijk ook wel van zichzelf, probleem is dat machtsgeile dictators daar geen boodschap aan hebben..quote:Op maandag 28 mei 2007 16:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Ziet die tyfus mongool van een Bosz niet in dat hij zelf het grootste probleem is in de organisatie?
Gaan we weerquote:
Gewoon dom dat jij het cynisme er niet in zietquote:
Vakkie_Wquote:
Iemand met verstandquote:Op maandag 28 mei 2007 17:03 schreef mrRich het volgende:
[..]
Word een beetje moe van al dat gezeik Booy en Gerets zouden voor feyenoord prima trainers zijn.
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gewoon dom dat jij het cynisme er niet in ziet![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:00 schreef Vakkie_W het volgende:
De enige manier om hem van de troon te stoten is door zijn familie te bedreigen. Normaal gesproken ben ik tegen, maar in dit geval.....
Bosz![]()
Wat wil je daar mee zeggen??? Dat ik dat serieus meen?quote:
1. Of je bent een mongool die het echt gaat doenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen??? Dat ik dat serieus meen?![]()
![]()
![]()
Je vergeet optie 3quote:Op maandag 28 mei 2007 17:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Of je bent een mongool die het echt gaat doen
2. Of je bent een enorme mongool om zulk soort dingen te zeggen en er nooit iets van waar te maken, een held dus
IDD daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Of je bent een mongool die het echt gaat doen
2. Of je bent een enorme mongool om zulk soort dingen te zeggen en er nooit iets van waar te maken, een held dus
Als je het 1 keer had geroepen was optie 3 een mogelijkheid, nu ben je gewoon de internet heldquote:Op maandag 28 mei 2007 17:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je vergeet optie 3
- Cynisme. Om maar even aan te geven dat Bosz oogkleppen op heeft en zich op geen enkele manier af laat zetten als TD.
Grappig, een Kloon van mij. Ik post namelijk nergens actief op een ander forum. Ik lees wel veel op andere forums, maar ik heb nog nooit een andere Vakkie_W gezien. Geef eens een link....quote:Op maandag 28 mei 2007 17:26 schreef mrRich het volgende:
Tja als jij dezelfde vakkie_W bent als op vele andere feyenoord fansites is optie 3 voor jouw geen optie want dan heb ik je dit soort dingen ook al eerder horen roepen.
En verder vind ik dat je niets onderbouwt je loopt gewoon het zelfde te bleren als die lex kroon die ook elke kroniek hetzelfde zegt.
Je zit zelfs op TMF.nl.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Grappig, een Kloon van mij. Ik post namelijk nergens actief op een ander forum. Ik lees wel veel op andere forums, maar ik heb nog nooit een andere Vakkie_W gezien. Geef eens een link....
Nee die mongool ben ik nietquote:Op maandag 28 mei 2007 17:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/?profile_id=284724.
Als je wat beter had opgelet dan had vast wel gelezen dat ik uit Arnhem kom. En de 27 heb ik ook nog lang niet bereikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |