danny moet blijven omdat hij het in zich heeft om bosvelt 2 te worden. Punt. Vorig seizoen telt niet, anders kan je ook guzman cs verkopen. Vorig seizoen was nogal kut, in case you didn't notice ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom moet Danny blijven? Heeft al heel het jaar niet nagedacht over het voetballen, maar hoe hij zo snel mogelijk ruzie kon maken met zijn tegenstanders. En dan heb ik het voornamelijk over de wedstrijd tegen Ajax, waar hij alleen maar van plan was om Davids zo snel mogelijk boos te krijgen. Ga lekker ergens anders de puber uithangen.
Liever geld vangen van Gladbach, Tiendalli weer op zijn normale niveau laten presteren en Koenders en/of Mulder van RKC halen als ze degraderen.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef denthemen het volgende:
Buijs nu al weg? Als je hem goed gebruikt is het een goeie speler
Een 2e Paul? Sorry, maar ik kan je nu echt niet meer serieus nemen. Buijs is een leuke voetballer en aardige jongen, maar voor een waardige vervanger van Bosvelt zal je nog ff verder moeten zoeken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Danny moet je behouden om meer redenen idd een 2de paul en een echte Feyenoorder!!
Tuurlijk,wel de meeste makkelijke manier om niet inhoudelijk te reageren he.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Je moet maar zin hebben om zo'n hoop onzin te schrijven zeg...
Die investeerders willen best er geld instoppen maar niet als er een klimaat is/wordt geschapen waar zij geen vat op hebben. Ook de supporters - een klein deel - is daar mede schuld aan. Hersenlozen die teveel aandacht krijgen en die je met regelmaat in de media als het weer misgaat ziet opduiken en zich als de ziel van de club voorstellen. Wat zijn die andere supporters dan? Als jij jaar in jaar uit blijft ageren met kreten die alles wat uit Mokum komt afwijst - zelfs als dat de club een voordeel oplevert - dan ben je niet goed wijs en seker geen echte supporter. Een echte supporter is begaan met de toekomst van zijn club en die laat elk vooroordeel die hij tegen wie dan ook heeft varen als de club daarmee zijn voordeel mee kan doen.quote:Hebben wij al die verkeerde mensen aangesteld? Verkeerde spelers gekocht? Goede mensen weggejaagd? Miljoenen de vuilnisbak in gegooid? Sponsors weggejaagd? Nee. Die zogenaamde investeerders (als die er al zijn) willen er gewoon geen geld in stoppen omdat het een bodemloze put is. Niemand vertrouwt dat zooitje wat er de baas is. Feyenoord geeft ons de schuld, alle supporters zijn de oorzaak dat het zo slecht gaat.
Maargoed, geloof lekker dat wij racisten zijn![]()
Het gaat er niet om dat vorig seizoen kut was, het is de manier waarop Buijs voetbalt. Buijs heeft niet de potentie om een tweede bosvelt te worden, aangezien hij daarvoor de voetbalintelligentie mist.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
danny moet blijven omdat hij het in zich heeft om bosvelt 2 te worden. Punt. Vorig seizoen telt niet, anders kan je ook guzman cs verkopen. Vorig seizoen was nogal kut, in case you didn't notice ...
Zou jij veel geld in een bedrijf willen stoppen waarvan je niet eens weet wie nou de leiding heeft? Zijn dat Bosz en zijn vriendjes? Is dat de RvC waar alleen maar figuren in zitten die een nieuw stadion willen bouwen? Je weet niet eens waar je geld terecht komt. In 1 of andere schuld die ze nog open hadden staan, of aan salariskosten van een technisch adviseur die wanneer iets verkeerd uitpakt totaal geen verantwoording hoeft af te leggen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef sanni het volgende:
[..]
Tuurlijk,wel de meeste makkelijke manier om niet inhoudelijk te reageren he.
[..]
Die investeerders willen best er geld instoppen maar niet als er een klimaat is/wordt geschapen waar zij geen vat op hebben. Ook de supporters - een klein deel - is daar mede schuld aan. Hersenlozen die teveel aandacht krijgen en die je met regelmaat in de media als het weer misgaat ziet opduiken en zich als de ziel van de club voorstellen. Wat zijn die andere supporters dan? Als jij jaar in jaar uit blijft ageren met kreten die alles wat uit Mokum komt afwijst - zelfs als dat de club een voordeel oplevert - dan ben je niet goed wijs en seker geen echte supporter. Een echte supporter is begaan met de toekomst van zijn club en die laat elk vooroordeel die hij tegen wie dan ook heeft varen als de club daarmee zijn voordeel mee kan doen. [afbeelding]
Leer eerst maar eens Nederlands. Dat als eerste.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef sanni het volgende:
[..]
[..]
Die investeerders willen best er geld instoppen maar niet als er een klimaat is/wordt geschapen waar zij geen vat op hebben. Ook de supporters - een klein deel - is daar mede schuld aan. Hersenlozen die teveel aandacht krijgen en die je met regelmaat in de media als het weer misgaat ziet opduiken en zich als de ziel van de club voorstellen. Wat zijn die andere supporters dan? Als jij jaar in jaar uit blijft ageren met kreten die alles wat uit Mokum komt afwijst - zelfs als dat de club een voordeel oplevert - dan ben je niet goed wijs en seker geen echte supporter. Een echte supporter is begaan met de toekomst van zijn club en die laat elk vooroordeel die hij tegen wie dan ook heeft varen als de club daarmee zijn voordeel mee kan doen. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef sanni het volgende:
[..]
[..]
eens!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:17 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
De media doet ook net alsof WIJ, de supporters zoveel macht hebben. Nou daar merk ik dan niks van. Want dan waren ze niet naar Co Adriaanse gestapt maar naar Van Hanegem. Dan zat Fraser ook nog gewoon bij de club. Dan had je ook niet zo'n idioot uitkaart-systeem. Wij hebben helemaal geen fuck te vertellen
Ik snap ook totaal niet waarom je nog Feyenoord-supporter zou willen zijn. Even zonder trollen, dat meen ik serieus. Als je kijkt hoe de club Feyenoord zijn supporters in de kou laat staan, als je kijkt hoe het bestuur de club naar de verdoemenis helpt en alle protesterende supporters gewoon negeert dan verdient Feyenoord geen (grote) achterban meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:17 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
De media doet ook net alsof WIJ, de supporters zoveel macht hebben. Nou daar merk ik dan niks van. Want dan waren ze niet naar Co Adriaanse gestapt maar naar Van Hanegem. Dan zat Fraser ook nog gewoon bij de club. Dan had je ook niet zo'n idioot uitkaart-systeem. Wij hebben helemaal geen fuck te vertellen
Nee, het bestuur verdient geen achterban meer, en het scheelt, die hebben ze ook niet. Bestuur, spelers, allemaal passanten. De club Feyenoord niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet waarom je nog Feyenoord-supporter zou willen zijn. Even zonder trollen, dat meen ik serieus. Als je kijkt hoe de club Feyenoord zijn supporters in de kou laat staan, als je kijkt hoe het bestuur de club naar de verdoemenis helpt en alle protesterende supporters gewoon negeert dan verdient Feyenoord geen (grote) achterban meer.
Maar wat is de club Feyenoord dan nog zonder het bestuur, de techische staf en de spelers?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, het bestuur verdient geen achterban meer, en het scheelt, die hebben ze ook niet. Bestuur, spelers, allemaal passanten. De club Feyenoord niet.
Het Ajax bestuur doet ook niet anders. Alleen staan wij er financieel en sportief iets beter voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet waarom je nog Feyenoord-supporter zou willen zijn. Even zonder trollen, dat meen ik serieus. Als je kijkt hoe de club Feyenoord zijn supporters in de kou laat staan, als je kijkt hoe het bestuur de club naar de verdoemenis helpt en alle protesterende supporters gewoon negeert dan verdient Feyenoord geen (grote) achterban meer.
Omdat clubliefde boven álles gaat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
vertel eens, wat is Tiendalli's normale niveau?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef Steven184 het volgende:
Liever geld vangen van Gladbach, Tiendalli weer op zijn normale niveau laten presteren en Koenders en/of Mulder van RKC halen als ze degraderen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:
Onder het normale niveau van Zuiverloonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vertel eens, wat is Tiendalli's normale niveau?
Je hebt wel een punt, maar supporter zijn staat los van de resultaten van een club natuurlijk, vind ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het niveau dat hij bij Utrecht haalde in zijn laatste periode daar en tijdens het EK van jong Oranje toen ze dat wonnen. Daar presteerde Tiendalli degelijk en constant, wanneer hij dat niveau haalt is het een waardig speler voor Feyenoord 1.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vertel eens, wat is Tiendalli's normale niveau?
Weer een kwart miljoen weggedonderd dan, net zoals het totaal onnodige miljoen voor Tiendalliquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef --Iris-- het volgende:
Denk dat-ie voor een half miljoen weggaat.
Dat er een user rondloopt die Erasmusch heet wil niet zeggen dat de brug dan ook zo heet. 't Is gewoon Erasmusbrug.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat er een user rondloopt die Erasmusch heet wil niet zeggen dat de brug dan ook zo heet. 't Is gewoon Erasmusbrug.
Rijsbergen gaat toch wel lang genoeg mee als trainer om hem daarop te kunnen beoordelenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:39 schreef ruud_fr het volgende:
oh ok
maar een goede speler is nog geen goede trainer
Kwestie van tijd...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat er een user rondloopt die Erasmusch heet wil niet zeggen dat de brug dan ook zo heet. 't Is gewoon Erasmusbrug.
Ook gekozen als 2e MVP in de Franse competitie. Niet verkeerd bezig daaro.quote:Hattrick Elmander loodst Toulouse Europa in
Dankzij drie goals van ex-Feyenoorder Johan Elmander tegen Bordeaux komt Toulouse volgend seizoen uit in de voorronde van de Champions League. Bordeaux is hierdoor veroordeeld tot UEFA Cup-voetbal.
In het Stadium Municipal kwamen de bezoekers uit Bordeaux nog wel na een kwartier spelen op voorsprong door een doelpunt van Wendel. Tien minuten voor de rust zorgde Elmander voor de 1-1.
Vlak na rust was het weer de Zweed die scoorde en daarmee de thuisploeg op voorsprong bracht. Met zijn derde treffer was het feest voor Toulouse compleet. De ploeg was al zo goed als zeker van Europees voetbal en mag dus uitkijken naar een mooi avontuur.
Eensch!quote:
weet ik nietquote:Op zondag 27 mei 2007 11:20 schreef BobbyHill het volgende:
Rijsbergen gaat toch wel lang genoeg mee als trainer om hem daarop te kunnen beoordelen![]()
Hij draait echt een geweldig seizoen en zou de interesse hebben opgewekt van Barcelona en Arsenal.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook gekozen als 2e MVP in de Franse competitie. Niet verkeerd bezig daaro.
quote:'Feyenoord niet de enige geïnteresseerde in Sollied'
Geplaatst op 27-05-2007 12:37 door Yannick Spoorenberg
Image: uploads/sollied, trond.jpgFeyenoord lijkt niet de enige club die in Trond Sollied de ideale hoofdcoach ziet. Naast de Rotterdammers zouden ook Hertha BSC, VfL Wolfsburg en Bordeaux concrete interesse hebben in de Noorse oefenmeester.
Sollied is momenteel niet actief in de voetbalwereld. Eerder dit jaar werd de trainer ontslagen bij het Griekse Olympiakos Piraeus. Dit was opmerkelijk te noemen, aangezien Sollied de dubbel pakte in Griekenland. Echter leek de belangrijkste reden voor zijn ontslag te zijn dat hij slechts de groepsfase in de Champions League wist te behalen met zijn Griekse ploeg.
Mocht de Stadionclub er niet in slagen om de Noor in te lijven, dan lijken Ron Jans, Mario Been en Foeke Booy de belangrijkste gegadigden voor het hoofdtrainerschap bij de Rotterdamse ploeg.
Beenquote:
Omdat het geen Amsterdammers zijn?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag : waarom zullen die mensen die Adriaanse (schijnbaar) bedreigt hebben waarschijnlijk die 2 wél met rust laten en ze een kans gunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |