Als ik aan de Fauw denk moet ik meteen denken aan de aankoop van Tiendalli. Allebei fysiek niet sterk en redelijk presterend bij een subtopper. Ik weet niet of het veel is voor Feyenoord, maar het budget zal wel niet meer toelaten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:03 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zou De Fauw wel halen, als hij niet te duur is dan. Moet ook nog geld hebben voor een spits. Volgens mij is hij één van de beste verdedigers van buiten de eerste 3. Dit soort spelers moet je juist nu kopen, als de rest nog niet doorheeft hoe goed ze zijn
Feyenoordquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:54 schreef Vakkie_W het volgende:
WIJ ZIJN FEYENOORD, MAAR HET BESTUUR HOUDT NIET VAN ONS!!!!
Persoonlijke reden als afzegging hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef nostra het volgende:
Als die verhalen over Bosz en kornuiten waar zijn, dan is dat echt te gestoord voor woorden.
Adriaanse werd als de Messias gezien door de hele goegemeente en in ieder geval door Feyenoord zelf. Dat vond ik zelf ook. Natuurlijk kan je aan die inschatting sterk twijfelen, dan twijfel je aan het beleid dat uitgezet wordt, en of dat terecht is of niet bewijst zichzelf wel. Maar nu gaat het niet om het beleid, maar om de competentie om dat beleid uit te voeren - en zelfs bdaar stapelt men blijkbaar flater op flater. Te triest voor woorden.
Dat Feyenoord dat zo omschreef was Co op zijn zachtst gezegd not amused over. Dan kan het een Jood zijn, maar het is wel iemand die je dat soort dingen (als ze niet waar zijn, of fout geinterpreteerd kunnen worden) niet moet flikken. Dus wat is het dan, daar wil niemand iets over zeggen, prolly krijgt ie gewoon niet genoeg ruimte om te doen wat hij als noodzakelijk acht - en ik denk dat dat zulke basale dingen zijn dat Feyenoord die eisen al ruim vantevoren had kunnen inschatten, in plaats van in de media te blaten dat Adriaanse de eerste keus is.quote:
Ik sluit me daar bij aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:00 schreef venomsnake het volgende:
Ben enorm benieuwd wie er nu uiteindelijk gaat komen..
Wat een kut tvp..
vanHanegem komt echt niet hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik sluit me daar bij aan.
Denk dat Sollied of Been/Hanegem ook niet verkeerd kan zijn.
Misschien in combinatie met Been en dan moet Bosz nog zijn principes opzij zetten.quote:
quote:'Sollied belangrijkste kandidaat bij Feyenoord'
Nu Feyenoord's eerste keuze, Co Adriaanse, heeft afgezegd voor het trainerschap bij de Rotterdammers, komt Trond Sollied in beeld. De Noorse oefenmeester lijkt nu de belangrijkste kandidaat om Erwin Koeman op te volgen bij Feyenoord.
Adriaanse gaf eerder deze week te kennen niet meer geïnteresseerd te zijn in het baantje in Rotterdam-Zuid. De voormalig trainer van onder meer AZ en FC Porto zou af hebben gezegd wegens persoonlijke redenen.
Volgens diverse bronnen, waaronder Belgiumsoccer, heeft de Stadionclub zijn pijlen nu gericht op Sollied. De ervaren oefenmeester werd eerder dit seizoen ontslagen bij het Griekse Olympiakos Piraeus, waardoor hij momenteel niet in de voetbalwereld actief is. Feyenoord zou hier graag van willen profiteren en zou naar verluidt al in gesprek zijn met de 48-jarige Noor.
Sollied stond eerder bij FK Bodø-Glimt, Rosenborg BK, AA Gent en Club Brugge aan het roer als trainer en behaalde bij de verschillende clubs diverse successen, waaronder twee kampioenschappen en twee nationale bekers bij Club Brugge.
Bron: Belgium Soccer
quote:Feyenoord wil Noorse kampioenenmaker Trond Sollied
ROTTERDAM - Trond Sollied is de kandidaat voor Feyenoord om de club weer aan de top te brengen. Na het afketsen van de besprekingen met Co Adriaanse richt de Rotterdamse clubleiding zich op de 48-jarige Noorse kampioenenmaker. Sollied is al benaderd en wil dolgraag naar Feyenoord. Hij wist ook dat Adriaanse kandidaat was. Sollied stelde direct dat het voor hem geen bezwaar zou zijn om als tweede keus naar Feyenoord te komen, mocht Adriaanse 'nee' zeggen. Sollieds persoonlijke manager Harald Suain is overal van op de hoogte.
Feyenoord hoopt de nieuwe trainer snel te contracteren, zodat de club een aanvang kan nemen met de laatste saneringsronde van de selectie en zich eventueel kan versterken op de transfermarkt. Het is trouwens maar de vraag of de eventuele komst van Sollied potentiële geldschieters over de streep trekt om in Feyenoord te investeren.
Sollied zou de eerste Noorse trainer worden in de eredivisie en de eerste buitenlander sinds de huidige Belgische bondscoach René Vandereycken bij FC Twente is opgestapt. Bij Feyenoord was de Zweed Gunder Bengtsson de laatste buitenlander, van 1989 tot maart 1991.
Sollied is in Nederland relatief onbekend. Echter in zijn vaderland Noorwegen en in België en Griekenland heeft Sollied een grote naam. In alle competities won hij zowel het landskampioenschap als de nationale beker. Op dit moment zit Sollied werkloos thuis na zijn ontslag in december 2006 bij Olympiakos. In 2005 kwam de Noor naar Griekenland, won direct de dubbel, maar de clubleiding vergaf het Sollied niet dat hij de matige Griekse ploeg niet door de groepsfase van de Champions League wist te loodsen.
In België werkte Sollied anderhalf jaar bij AA Gent alvorens hij vijf jaar lang hoofdtrainer was bij Club Brugge. Met die club won hij twee kampioenschappen en twee Belgische bekers. De voormalig international begon zijn trainerscarrière bij Bodo/Glimt, waarmee hij promoveerde en de Noorse beker won voordat hij tweemaal op rij Noors kampioen werd met Rosenborg BK. Bijna bij alle clubs waar Sollied werkte, scoorde zijn ploeg het meest en kreeg de minste treffers tegen.
Sollied staat bekend als iemand die niet afwijkt van zijn visie en zijn eigenzinnige werkwijze. Hij maakt veel uren met zijn spelersgroep op het veld en is dan tot vervelens toe bezig om patronen in te slijpen. Zoals in het beleidsplan van Feyenoords technisch manager Peter Bosz staat beschreven, gaat Sollieds voorkeur uit naar een 4-3-3-systeem in een zone.
Sollied is na het afhaken van Adriaanse de geknipte persoon bij gebrek aan betere Nederlandse alternatieven. Nadat Erwin Koeman zich aan Feyenoord heeft vertild, zou de aanstelling van Foeke Booy, Ron Jans of Mario Been te veel risico met zich meenemen. Een buitenlandse kampioenenmaker kan met zijn vreemde ogen dwingen. Hoewel onbekend onbemind maakt, zal Sollied door het ontbreken van een verleden in Nederland het nodige krediet hebben als hij de Rotterdamse klus bij Feyenoord ter hand neemt.
bron
hij mag komen op voorwaarde dat ie z'n eigen assistenten meeneemtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:49 schreef Vakkie_W het volgende:
Alleen dan ben ik bang dat hij Metgod en Duud laat zitten op hun plek. Optyfen met die gasten.
en laat hem ook wat noorse talenten voor weinig meenemenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij mag komen op voorwaarde dat ie z'n eigen assistenten meeneemt
Preciesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het trouwens een eis dat de volgende trainer goed met de jeugd omgaat. Feyenoord heeft op zich een redelijk aantal talentvolle spelers rondlopen. De Guzman, Bruins, Slory, Vlaar, Vincken, Drenthe. En dan nog de semi-talenten als Wijnaldum en Lenky. Hier zit wel degeijk potentie in, maar als Feyenoord weereens als vanouds de jeugd verpest is dat eeuwig zonde, zeker aangezien Feyenoord geen geld heeft, en daarom de talentvolle jeugd eigenlijk op handen zou moeten dragen.
oh jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:30 schreef Erasmusch het volgende:
En dan niet die achterlijke 1-2 corners onder Gullit![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef methodmich het volgende:
Wim Rijsbergen werd gisteren alsnog als favoriet toegevoegd door Rijnmond sport. Ook helemaal geen gekke naam.
Verleden bij Feyenoord, als trainer goed gepresteerd in Nederland.
quote:Trainer
Hierna trainde hij van 1986 tot 2004 verschillende clubs, waaronder FC Groningen en was hij tijdelijk analyticus bij Studio Sport.
Daarna was hij onder Leo Beenhakker assistent-bondscoach van Trinidad en Tobago.
Nadat Beenhakker in 2006 naar Polen vertrok, volgde hij hem op als coach. Rijsbergens assistent wordt overigens ook een Nederlander: Jan van Deinsen.
ik zag in je stukje calimero en toen besloot ik om het maar niet te lezenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef sanni het volgende:
-waarschijnlijk lulverhaal-
Posts van die username sla ik sowieso elke keer over.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zag in je stukje calimero en toen besloot ik om het maar niet te lezen
moe jij niet op jacht naar de kopstukken van de scf, dom jochquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef sanni het volgende:
gejank en geneuz0l
Waar ik alleen bang voor ben is dat het weer hetzelfde oude liedje wordt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
moe jij niet op jacht naar de kopstukken van de scf, dom joch![]()
Verder zou die Trond volgens mij echt geen verkeerde zijn, ik hoop echt dat hij komt, en dat bosz en jansen tegelijkertijd optyfen, dat zou pas natte-droom-werk zijn![]()
Je moet maar zin hebben om zo'n hoop onzin te schrijven zeg...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef sanni het volgende:
Adriaanse komt dus niet. Met dank aan al die hersenlozen/mongoalen die zogenaamd die-hard feyenoorder zijn en met hun racistische trekjes alles en iedereen die niet uit de havenstad komt,maar uit Amsterdam e.o., uitkotsen. [afbeelding]. Je zou ze bijna linken aan de "eigen volk eerst" - lees: Rotterdammers eerst - extremisten. Metafoor: Stel je gaat bijna dood van de dorst in een woestijn en dan nog het water dat hun wordt aangeboden door de 'vijand' weigeren omdat ze liever door iemand van hun eigen soort worden geholpen. [afbeelding] Adriaanse is een vrij unieke man hoe je het wendt of keert als het gaat om dit soort zaken. Alles was er aan gelegen om voor hem een ideale plaats te creëeren zodat hij feyenoord er weer bovenop kon helpen met een goede basis voor de komende jaren waarop voortgeborduurd kon worden,maar nee, die kleine groep weet het beter met hun "echte feyenoorder/rotterdammer" cultuur. Ik heb begrepen dat die term " echte rotterdammers " ook wel meevalt omdat de eerste havenarbeiders van oorsprong brabanders waren die zich op de Kop van Zuid gingen vestigen. " Geen neuzen o.i.d " blijft de aloude kreet van die kleine groep racisten - ja die noem ik vanaf nu maar sow - terwijl duidelijk is dat zij mede verantwoordelijk zijn voor het calimero-gedrag en provinciale gedachtengoed dat feyenoord al jaren teistert terwijl de clubzoveel beter kan. Volgens mij geilen ze er gewoon op om altijd maar alles en iedereen de schuld te geven van de ellende die de stadionclub al jaren teistert, een incidenteel succesje daargelaten. Al staat de oplossing op het zwartste moment in de geschiedenis van de stadionclub voor hun ogen dan nog weten ze die kans niet te grijpen. In het geval van feyenoord zal een nieuwe trainer weer een korte opleving geven en zullen de zogenaamde "ziel van de club racisten" weer hun gelijk willen aantonen met " zie je nou wel, het gaat weer goed en we behouden onze eigen identiteit " maar onderin blijft het diezelfde krakkemikkige fundering van weleer,die vroeg of laat helemaal zal instorten. M.a.w de dag dat feyenoord uit de ere-divisie zal verdwijnen komt er hoe dan ook want het grote geld blijft weg en het provinciale gedachtengoed en calimero-gedrag van de racisten voert de boventoon. Het mooie is dan dat al die "ziel van de club racisten" dan nog zullen blijven volhouden: " Nou en? maar we zijn wel Rotterdams gebleven " feyenoord...het eeuwige zorgenkindje van Nederland met zijn calimero/provinciaals gedachtengoed.
Dan is ie zo weg...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:10 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is die Sollied niet iemand die zomaar gaat dansen naar de pijpen van onervaren bestuurders.
bron; RRquote:Borussia Mönchengladbach heeft belangstelling voor Danny Buijs. De Bundesligaclub heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord.
uitgegeven: 12:05 26-05-2007 gewijzigd: 12:05 26-05-2007
Volgende week zullen de clubs met elkaar verder praten over een mogelijke transfer. Buijs heeft in Rotterdam nog een 2-jarige verbintenis. Hij kwam afgelopen seizoen over van FC Groningen.
mee eens. Volgens mij is dat een redelijk onafhankelijke trainer, met inderdaad niet echt een Feyenoordhart, maar wel een goed idee over het reilen en zeilen bij Feyenoord na z'n jaren bij Club. Ik hoop dat hij komt, en sowieso, iets beters is er voorlopig niet voorhanden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:10 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is die Sollied niet iemand die zomaar gaat dansen naar de pijpen van onervaren bestuurders.
Ik hoop ook dat ie komt maar er zal op langere termijn weinig veranderen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mee eens. Volgens mij is dat een redelijk onafhankelijke trainer, met inderdaad niet echt een Feyenoordhart, maar wel een goed idee over het reilen en zeilen bij Feyenoord na z'n jaren bij Club. Ik hoop dat hij komt, en sowieso, iets beters is er voorlopig niet voorhanden.
Waarom moet Danny blijven? Heeft al heel het jaar niet nagedacht over het voetballen, maar hoe hij zo snel mogelijk ruzie kon maken met zijn tegenstanders. En dan heb ik het voornamelijk over de wedstrijd tegen Ajax, waar hij alleen maar van plan was om Davids zo snel mogelijk boos te krijgen. Ga lekker ergens anders de puber uithangen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Danny moet blijven. Vraag maar of ze snavels willen hebben!!
danny moet blijven omdat hij het in zich heeft om bosvelt 2 te worden. Punt. Vorig seizoen telt niet, anders kan je ook guzman cs verkopen. Vorig seizoen was nogal kut, in case you didn't notice ...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom moet Danny blijven? Heeft al heel het jaar niet nagedacht over het voetballen, maar hoe hij zo snel mogelijk ruzie kon maken met zijn tegenstanders. En dan heb ik het voornamelijk over de wedstrijd tegen Ajax, waar hij alleen maar van plan was om Davids zo snel mogelijk boos te krijgen. Ga lekker ergens anders de puber uithangen.
Liever geld vangen van Gladbach, Tiendalli weer op zijn normale niveau laten presteren en Koenders en/of Mulder van RKC halen als ze degraderen.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef denthemen het volgende:
Buijs nu al weg? Als je hem goed gebruikt is het een goeie speler
Een 2e Paul? Sorry, maar ik kan je nu echt niet meer serieus nemen. Buijs is een leuke voetballer en aardige jongen, maar voor een waardige vervanger van Bosvelt zal je nog ff verder moeten zoeken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Danny moet je behouden om meer redenen idd een 2de paul en een echte Feyenoorder!!
Tuurlijk,wel de meeste makkelijke manier om niet inhoudelijk te reageren he.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Je moet maar zin hebben om zo'n hoop onzin te schrijven zeg...
Die investeerders willen best er geld instoppen maar niet als er een klimaat is/wordt geschapen waar zij geen vat op hebben. Ook de supporters - een klein deel - is daar mede schuld aan. Hersenlozen die teveel aandacht krijgen en die je met regelmaat in de media als het weer misgaat ziet opduiken en zich als de ziel van de club voorstellen. Wat zijn die andere supporters dan? Als jij jaar in jaar uit blijft ageren met kreten die alles wat uit Mokum komt afwijst - zelfs als dat de club een voordeel oplevert - dan ben je niet goed wijs en seker geen echte supporter. Een echte supporter is begaan met de toekomst van zijn club en die laat elk vooroordeel die hij tegen wie dan ook heeft varen als de club daarmee zijn voordeel mee kan doen.quote:Hebben wij al die verkeerde mensen aangesteld? Verkeerde spelers gekocht? Goede mensen weggejaagd? Miljoenen de vuilnisbak in gegooid? Sponsors weggejaagd? Nee. Die zogenaamde investeerders (als die er al zijn) willen er gewoon geen geld in stoppen omdat het een bodemloze put is. Niemand vertrouwt dat zooitje wat er de baas is. Feyenoord geeft ons de schuld, alle supporters zijn de oorzaak dat het zo slecht gaat.
Maargoed, geloof lekker dat wij racisten zijn![]()
Het gaat er niet om dat vorig seizoen kut was, het is de manier waarop Buijs voetbalt. Buijs heeft niet de potentie om een tweede bosvelt te worden, aangezien hij daarvoor de voetbalintelligentie mist.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
danny moet blijven omdat hij het in zich heeft om bosvelt 2 te worden. Punt. Vorig seizoen telt niet, anders kan je ook guzman cs verkopen. Vorig seizoen was nogal kut, in case you didn't notice ...
Zou jij veel geld in een bedrijf willen stoppen waarvan je niet eens weet wie nou de leiding heeft? Zijn dat Bosz en zijn vriendjes? Is dat de RvC waar alleen maar figuren in zitten die een nieuw stadion willen bouwen? Je weet niet eens waar je geld terecht komt. In 1 of andere schuld die ze nog open hadden staan, of aan salariskosten van een technisch adviseur die wanneer iets verkeerd uitpakt totaal geen verantwoording hoeft af te leggen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef sanni het volgende:
[..]
Tuurlijk,wel de meeste makkelijke manier om niet inhoudelijk te reageren he.
[..]
Die investeerders willen best er geld instoppen maar niet als er een klimaat is/wordt geschapen waar zij geen vat op hebben. Ook de supporters - een klein deel - is daar mede schuld aan. Hersenlozen die teveel aandacht krijgen en die je met regelmaat in de media als het weer misgaat ziet opduiken en zich als de ziel van de club voorstellen. Wat zijn die andere supporters dan? Als jij jaar in jaar uit blijft ageren met kreten die alles wat uit Mokum komt afwijst - zelfs als dat de club een voordeel oplevert - dan ben je niet goed wijs en seker geen echte supporter. Een echte supporter is begaan met de toekomst van zijn club en die laat elk vooroordeel die hij tegen wie dan ook heeft varen als de club daarmee zijn voordeel mee kan doen. [afbeelding]
Leer eerst maar eens Nederlands. Dat als eerste.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef sanni het volgende:
[..]
[..]
Die investeerders willen best er geld instoppen maar niet als er een klimaat is/wordt geschapen waar zij geen vat op hebben. Ook de supporters - een klein deel - is daar mede schuld aan. Hersenlozen die teveel aandacht krijgen en die je met regelmaat in de media als het weer misgaat ziet opduiken en zich als de ziel van de club voorstellen. Wat zijn die andere supporters dan? Als jij jaar in jaar uit blijft ageren met kreten die alles wat uit Mokum komt afwijst - zelfs als dat de club een voordeel oplevert - dan ben je niet goed wijs en seker geen echte supporter. Een echte supporter is begaan met de toekomst van zijn club en die laat elk vooroordeel die hij tegen wie dan ook heeft varen als de club daarmee zijn voordeel mee kan doen. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef sanni het volgende:
[..]
[..]
eens!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:17 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
De media doet ook net alsof WIJ, de supporters zoveel macht hebben. Nou daar merk ik dan niks van. Want dan waren ze niet naar Co Adriaanse gestapt maar naar Van Hanegem. Dan zat Fraser ook nog gewoon bij de club. Dan had je ook niet zo'n idioot uitkaart-systeem. Wij hebben helemaal geen fuck te vertellen
Ik snap ook totaal niet waarom je nog Feyenoord-supporter zou willen zijn. Even zonder trollen, dat meen ik serieus. Als je kijkt hoe de club Feyenoord zijn supporters in de kou laat staan, als je kijkt hoe het bestuur de club naar de verdoemenis helpt en alle protesterende supporters gewoon negeert dan verdient Feyenoord geen (grote) achterban meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:17 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
De media doet ook net alsof WIJ, de supporters zoveel macht hebben. Nou daar merk ik dan niks van. Want dan waren ze niet naar Co Adriaanse gestapt maar naar Van Hanegem. Dan zat Fraser ook nog gewoon bij de club. Dan had je ook niet zo'n idioot uitkaart-systeem. Wij hebben helemaal geen fuck te vertellen
Nee, het bestuur verdient geen achterban meer, en het scheelt, die hebben ze ook niet. Bestuur, spelers, allemaal passanten. De club Feyenoord niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet waarom je nog Feyenoord-supporter zou willen zijn. Even zonder trollen, dat meen ik serieus. Als je kijkt hoe de club Feyenoord zijn supporters in de kou laat staan, als je kijkt hoe het bestuur de club naar de verdoemenis helpt en alle protesterende supporters gewoon negeert dan verdient Feyenoord geen (grote) achterban meer.
Maar wat is de club Feyenoord dan nog zonder het bestuur, de techische staf en de spelers?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, het bestuur verdient geen achterban meer, en het scheelt, die hebben ze ook niet. Bestuur, spelers, allemaal passanten. De club Feyenoord niet.
Het Ajax bestuur doet ook niet anders. Alleen staan wij er financieel en sportief iets beter voor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap ook totaal niet waarom je nog Feyenoord-supporter zou willen zijn. Even zonder trollen, dat meen ik serieus. Als je kijkt hoe de club Feyenoord zijn supporters in de kou laat staan, als je kijkt hoe het bestuur de club naar de verdoemenis helpt en alle protesterende supporters gewoon negeert dan verdient Feyenoord geen (grote) achterban meer.
Omdat clubliefde boven álles gaat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
vertel eens, wat is Tiendalli's normale niveau?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef Steven184 het volgende:
Liever geld vangen van Gladbach, Tiendalli weer op zijn normale niveau laten presteren en Koenders en/of Mulder van RKC halen als ze degraderen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:
Onder het normale niveau van Zuiverloonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vertel eens, wat is Tiendalli's normale niveau?
Je hebt wel een punt, maar supporter zijn staat los van de resultaten van een club natuurlijk, vind ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het niveau dat hij bij Utrecht haalde in zijn laatste periode daar en tijdens het EK van jong Oranje toen ze dat wonnen. Daar presteerde Tiendalli degelijk en constant, wanneer hij dat niveau haalt is het een waardig speler voor Feyenoord 1.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vertel eens, wat is Tiendalli's normale niveau?
Weer een kwart miljoen weggedonderd dan, net zoals het totaal onnodige miljoen voor Tiendalliquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef --Iris-- het volgende:
Denk dat-ie voor een half miljoen weggaat.
Dat er een user rondloopt die Erasmusch heet wil niet zeggen dat de brug dan ook zo heet. 't Is gewoon Erasmusbrug.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat er een user rondloopt die Erasmusch heet wil niet zeggen dat de brug dan ook zo heet. 't Is gewoon Erasmusbrug.
Rijsbergen gaat toch wel lang genoeg mee als trainer om hem daarop te kunnen beoordelenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:39 schreef ruud_fr het volgende:
oh ok
maar een goede speler is nog geen goede trainer
Kwestie van tijd...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat er een user rondloopt die Erasmusch heet wil niet zeggen dat de brug dan ook zo heet. 't Is gewoon Erasmusbrug.
Ook gekozen als 2e MVP in de Franse competitie. Niet verkeerd bezig daaro.quote:Hattrick Elmander loodst Toulouse Europa in
Dankzij drie goals van ex-Feyenoorder Johan Elmander tegen Bordeaux komt Toulouse volgend seizoen uit in de voorronde van de Champions League. Bordeaux is hierdoor veroordeeld tot UEFA Cup-voetbal.
In het Stadium Municipal kwamen de bezoekers uit Bordeaux nog wel na een kwartier spelen op voorsprong door een doelpunt van Wendel. Tien minuten voor de rust zorgde Elmander voor de 1-1.
Vlak na rust was het weer de Zweed die scoorde en daarmee de thuisploeg op voorsprong bracht. Met zijn derde treffer was het feest voor Toulouse compleet. De ploeg was al zo goed als zeker van Europees voetbal en mag dus uitkijken naar een mooi avontuur.
Eensch!quote:
weet ik nietquote:Op zondag 27 mei 2007 11:20 schreef BobbyHill het volgende:
Rijsbergen gaat toch wel lang genoeg mee als trainer om hem daarop te kunnen beoordelen![]()
Hij draait echt een geweldig seizoen en zou de interesse hebben opgewekt van Barcelona en Arsenal.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook gekozen als 2e MVP in de Franse competitie. Niet verkeerd bezig daaro.
quote:'Feyenoord niet de enige geïnteresseerde in Sollied'
Geplaatst op 27-05-2007 12:37 door Yannick Spoorenberg
Image: uploads/sollied, trond.jpgFeyenoord lijkt niet de enige club die in Trond Sollied de ideale hoofdcoach ziet. Naast de Rotterdammers zouden ook Hertha BSC, VfL Wolfsburg en Bordeaux concrete interesse hebben in de Noorse oefenmeester.
Sollied is momenteel niet actief in de voetbalwereld. Eerder dit jaar werd de trainer ontslagen bij het Griekse Olympiakos Piraeus. Dit was opmerkelijk te noemen, aangezien Sollied de dubbel pakte in Griekenland. Echter leek de belangrijkste reden voor zijn ontslag te zijn dat hij slechts de groepsfase in de Champions League wist te behalen met zijn Griekse ploeg.
Mocht de Stadionclub er niet in slagen om de Noor in te lijven, dan lijken Ron Jans, Mario Been en Foeke Booy de belangrijkste gegadigden voor het hoofdtrainerschap bij de Rotterdamse ploeg.
Beenquote:
Omdat het geen Amsterdammers zijn?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:30 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag : waarom zullen die mensen die Adriaanse (schijnbaar) bedreigt hebben waarschijnlijk die 2 wél met rust laten en ze een kans gunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |