Ik ben tevreden en content.quote:
1 september.quote:
Volwassen gevoel geeft dat. Verantwoording dragen, kansen zoeken en grijpen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:07 schreef Monidique het volgende:
Heel goed.
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:11 schreef Monidique het volgende:
Gadverdamme, Bas, dat klinkt eng.
En morgen naar de meubelboulevard.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Suf he? Veel suffer dan dat wordt het ook niet.
Nou ja, je kan ook volvo gaan rijden of audi.
En bij de woonboulevard de halve dag buiten staan roken omdat vrouwlief niet kan stoppen met praten met die aardige verkoper.quote:
1 september klinkt meer alsof je nu klaar bent met je eindexamen en meer dan 3 maanden vakantie hebt voor je aan de echte school mag beginnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volwassen gevoel geeft dat. Verantwoording dragen, kansen zoeken en grijpen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:37 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn energie verspillen aan nutteloze nobodies zoals jij
Ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
1 september klinkt meer alsof je nu klaar bent met je eindexamen en meer dan 3 maanden vakantie hebt voor je aan de echte school mag beginnen.
In het gat gesprongen?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:49 schreef Autodidact het volgende:
Gebroken...
En iemand dacht....dit moeten we vierenquote:1 Toen de dag van het Pinksterfeest aanbrak waren ze allen bij elkaar. 2 Plotseling klonk er uit de hemel een geluid als van een hevige windvlaag, dat het huis waar ze zich bevonden geheel vulde. 3 Er verschenen aan hen een soort vlammen, die zich als vuurtongen verspreidden en zich op ieder van hen neerzetten, 4 en allen werden vervuld van de heilige Geest en begonnen op luide toon te spreken in vreemde talen, zoals hun door de Geest werd ingegeven.
hekserij is het, of de stomdronken geest was bijna geheel uit de flesquote:Op zondag 27 mei 2007 14:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En iemand dacht....dit moeten we vieren
In welke aflevering van het grote JanMfeuilleton stond dit?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hekserij is het, of de stomdronken geest was bijna geheel uit de fles
Ik heb nu even geen zin in je bs, Jehan.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
In welke aflevering van het grote JanMfeuilleton stond dit?
Kijk maar eens een kwartiertje rond op het forum.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen zin in je bs, Jehan.
Het wachten is op stinkpop, de waterversiequote:Op zondag 27 mei 2007 14:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kijk maar eens een kwartiertje rond op het forum.
quote:Een paar minuten daarna besliste AZ-verdediger Donk de wedstrijd door de bal zijn eigen doel binnen te glijden.
Oordeel zelf:quote:Op zondag 27 mei 2007 18:04 schreef sigme het volgende:
Een bal een doel binnenglijden. Vind ik een rare verwoording; tenzij de mens glijdend over het gras met de bal op de borst de doellijn passeert.
Hilarische reactiequote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
Geloof je zelf dat ze uit elkaar gaan?
Nee toch zeker. We zijn nu al een jaar verder en ze zijn nog niet uit elkaar en ze zouden al getrouwd zijn. Beyoncé probeert die roddels zoveel mogelijk te voorkomen door niks over haar relatie te zeggen en dan word zoiets verzonnen!
Laat je zelf toch na kijken!
Beyoncé en Shawn (Jay-Z) gaan echt niet uit elkaar!
De concerten van Beyoncé en Shawn worden zo gepland dat ze elkaar vaak kunnen zien!
Als je niks van hun afweet hou je bek dan dicht!!
Ohw ,en die ene die zei dat Rihanna 10x knapper is dan Beyoncé moet ook een bril. Dat kapsel dat ze nou heeft is nog lelijker dan wat ze eerst had. En dat betekend niet dat ik ze niet goed vindt zingen. Ik vindt haar ook getallenteerd maar niet zo goed als Beyoncé!
En als je niet eens fan van Beyoncé bent waarom praat je dan over haar? Dat betekend dat je je intresseert voor haar!
x.Brigitte
http://youtube.com/watch?v=7Bpj00T26nsquote:Op zondag 27 mei 2007 20:05 schreef Apropos het volgende:
Niggers. And you dont want to be a ******, because niggers are living contradictions. Niggers are filled with unfulfilled ambitions. Niggers wax and wane. Niggers love to complain. Niggers love to hear themselves talk but hate to explain! Niggers love to be another man's judge and jury. Niggers procrastinate until it's time to worry. Niggers love to be late! Niggers hate to hurry!
Huntelaar, ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
Boejakasjha!
http://www.youtube.com/watch?v=ZunUW6kt2gkquote:Op zondag 27 mei 2007 20:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Vergeten in te loggen als StefanP?
http://www.youtube.com/watch?v=Jyg-uCosYvwquote:Op zondag 27 mei 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a2Q2EBxP-88 so sad..
Ik heb 'm geshowed in tha hood men! Al die negertjes vonden de term Fok! wel stoer!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:22 schreef Aoristus het volgende:
Muthafucking Muta. Heb je al iets tofs gedaan met je t-shirt?
*kras*quote:Op zondag 27 mei 2007 20:22 schreef Aoristus het volgende:
Muthafucking Muta. Heb je al iets tofs gedaan met je t-shirt?
Nigga moment?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Om 20:40 Wilders in Reporter Ned3 bij de KRO![]()
het ontwerp is van ijsmeis, volgens mij heb je een aandeel in handenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb 'm geshowed in tha hood men! Al die negertjes vonden de term Fok! wel stoer!
Heb je de .rar ook gekregen?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het ontwerp is van ijsmeis, volgens mij heb je een aandeel in handen
Wie niet? Dat is basic manquote:
Ik. Ik heb alleen ooit een verdwaalde foto gezien in B&H, die prompt werd verwijderd.quote:
Je wilt 'm zeker hebben he, de rar?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik. Ik heb alleen ooit een verdwaalde foto gezien in B&H, die prompt werd verwijderd.
Die kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |