abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 mei 2007 @ 11:59:45 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49882902
Maar ik hou er mee op
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:03:53 #152
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49883044
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik beweer dan ook nergens dat je je kind niet kan vergeten. Absoluut. Alleen GEEN 7 UUR!
Dat kan wel, het gebeurt. Meestal worden ze op tijd gespot omdat het op een parkeerterrein in de auto ligt en kan de politie de ouders opsporen, in dit geval niet en dan gaan de uren snel tellen.

Heb je heus geen PND voor nodig.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:04:48 #153
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49883069
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:

Dat nog steeds iets anders dan gewoon 7 uur niet aan je kind denken
Als je denkt dat je het kind gewoon hebt afgeleverd bij de opvang? Kan ik het me goed voorstellen hoor.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_49883165
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat kan wel, het gebeurt. Meestal worden ze op tijd gespot omdat het op een parkeerterrein in de auto ligt en kan de politie de ouders opsporen, in dit geval niet en dan gaan de uren snel tellen.

Heb je heus geen PND voor nodig.
die ouders vergeten hun kind niet, dat zijn gewoon aso's of dombo's die "effe" relaxed willen shoppen en het kind bewust achterlaten, want "het slaapt toch?!"

die is veel erger nog, want bewust gedaan, uit gemakzucht en eigenbelang.
ze vergeten het kind niet, hooguit de tijd, wilden een uurtje ( alsof dat kan, maar goed) shoppen maar dat werd ongemerkt toch 3 uur, tja, shit happens ......
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:09:18 #155
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49883225
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:07 schreef milagro het volgende:

[..]

die ouders vergeten hun kind niet, dat zijn gewoon aso's of dombo's die "effe" relaxed willen shoppen en het kind bewust achterlaten, want "het slaapt toch?!"

die is veel erger nog, want bewust gedaan, uit gemakzucht en eigenbelang.
ze vergeten het kind niet, hooguit de tijd, wilden een uurtje ( alsof dat kan, maar goed) shoppen maar dat werd ongemerkt toch 3 uur, tja, shit happens ......
Ik heb het over vergeten, niet over de mensen die het kind bewust achterlaten.
pi_49883313
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik heb het over vergeten, niet over de mensen die het kind bewust achterlaten.
komt idd maandelijks voor, ja, shoppende ouders die hun kind vergeten in de auto
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:18:02 #157
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49883581
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef milagro het volgende:

komt idd maandelijks voor, ja, shoppende ouders die hun kind vergeten in de auto
2-5
(geen ouders maar mensen die het voor hun werk doen)
27-4
(lees ook de reacties waarin mensen vertellen over wanneer zij hun kind vergaten)

7-3

5 minuten werk.
pi_49883645
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef milagro het volgende:

[..]

mwah, bijna goed
quote:

Binnenland

vr 27 apr 2007, 20:26 | 63 reacties
Ouders vergeten baby tijdens boodschappen
AMSTERDAM - Twee slordige ouders uit Steenwijk hebben hun baby achtergelaten in een winkel, meldt RTV Oost.

Tegelijk met de gealarmeerde politie keerden ook de ouders terug naar de winkel. Tijdens het boodschappen doen waren ze de baby vergeten. Het winkelpersoneel ontfermde zich in de tussentijd over het kindje. Ze gaven de 'vondeling' te eten. De baby maakt het goed.
http://www.telegraaf.nl/b(...)schappen.html?p=13,1
pleased to meet you
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:23:02 #159
3542 Gia
User under construction
pi_49883777
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:22 schreef KroJo het volgende:
hoe haal je het in je hoofd om zonder enige basis zulke oordelen over die vrouw gaan uitten? vind je dat leuk ofzo, zo makkelijk andere te veroordelen?
De basis is het feit dat ze het kind al vaker niet naar de oppas bracht.
Waar was dat kind dan op die tijd?
Vind het sowieso raar dat je dan de oppas ook niet even belt. (Die andere keren, dan, hè)
pi_49883920
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Vind het sowieso raar dat je dan de oppas ook niet even belt. (Die andere keren, dan, hè)
Misschien was die moeder toen ziek thuis gebleven?
pi_49884096
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

2-5
(geen ouders maar mensen die het voor hun werk doen)
27-4
(lees ook de reacties waarin mensen vertellen over wanneer zij hun kind vergaten)

7-3

5 minuten werk.
mensen die het voor hun werk doen, die zijn dus niet emotioneel betrokken

ouders 2 kwamen binnen een uur, hooguit 2 dus al terug (de ouders kwamen tegelijk terug met de gewaarschuwde politie staat er en ik neem aan dat de politie niet pas na meer dan een uur gewaarschuwd is. vandaar die aanname van binnen een uur hooguit 2 ) , niettemin uitermate zorgelijk...

verder is er NIETS bekend over de toestand vd ouders 2, waren het ouders die je nogal eens terugziet in reportages op NED 2, oftewel minder geestelijk valide.... hier in de buurt is ook zo'n stel, allebei geestelijk niet in orde, maar wel kids

ouders 2 vallen dus ms ook wel onder de "niet normale omstandigheden" en zijn dus totaal geen bewijs van het tegendeel van wat ik zeg.

ouders 3.... en ook 1...... vind je het erg als ik waarmaarraar niet zo serieus neem als bron ?

en vergeet ook niet dat "vergeten, echt waar!!!!!! ik weet ook niet , hoe het kan" nogal eens als excuus wordt gebruikt, de bewuste keuze toegeven kan je in de problemen brengen immers.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:37:52 #162
3542 Gia
User under construction
pi_49884264
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef Toeps het volgende:

[..]

Misschien was die moeder toen ziek thuis gebleven?
Kan.

Maar schijnbaar wil er niemand open staan voor de mogelijkheid dat ze de baby bewust in de auto heeft gelaten, omdat er geen tijd meer was om langs de oppas te rijden. Dat ze misschien gedacht heeft dat het geen kwaad kon. Met de bedoeling om overdag even te gaan kijken?

Sommige mensen gaan gewoon heel makkelijk met hun kinderen om.

Ik heb eens een paar weken op een reddingsbridage geholpen, aan de kust. Je wilt niet weten hoeveel 'vondelingetjes' daar de hele middag braaf gaan zitten kleuren, om om 5 uur opgehaald te worden door de ouders, die 'niet in de gaten' hadden dat kindlief weg was.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:42:23 #163
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49884414
Ja hoor milagro, iedereen die hun kind een keer vergeet is geestelijk niet in orde en heeft een depressie. Jezus wat een makkelijke uitweg, accepteer gewoon dat mensen soms dingen vergeten in plaats van zo krampachtig je eigen gevoel op de hele mensheid te projecteren. Dat jíj je het niet kan voorstellen wil niet zeggen dat het niet kan of gebeurt, zelfs bij normale, geestelijk gezonde mensen.

Geldt ook voor Swets trouwens.

Oh, en dat bericht van 7-3 komt van het laatste nieuws uit België af.
En voor wat bericht 1 betreft: Kleuterbegeleiders vergeten kinderen in supermarkt

Gezeik over bronnen altijd. .
pi_49884537
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:37 schreef Gia het volgende:

Dat ze misschien gedacht heeft dat het geen kwaad kon. Met de bedoeling om overdag even te gaan kijken?
Ja, dan ben je dus ook niet helemaal in orde. Denken dat een baby van 5 maanden makkelijk alleen kan blijven. En kennelijk bracht ze de baby normaal gesproken naar een oppas, dus die insteek lijkt me niet helemaal kloppen. Waarom je baby in een auto laten zitten als je een oppas hebt? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49884541
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

volgens de oppas was dat op dagen dat moeder niet hoefde te werken ..
en misschien is het helemaal niet raar dat die oppas niet belt omdat ze daarover een afspraak hebben gemaakt
pleased to meet you
pi_49884770
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoor milagro, iedereen die hun kind een keer vergeet is geestelijk niet in orde en heeft een depressie. Jezus wat een makkelijke uitweg, accepteer gewoon dat mensen soms dingen vergeten in plaats van zo krampachtig je eigen gevoel op de hele mensheid te projecteren. Dat jíj je het niet kan voorstellen wil niet zeggen dat het niet kan of gebeurt, zelfs bij normale, geestelijk gezonde mensen.

Geldt ook voor Swets trouwens.

Oh, en dat bericht van 7-3 komt van het laatste nieuws uit België af.
En voor wat bericht 1 betreft: Kleuterbegeleiders vergeten kinderen in supermarkt

Gezeik over bronnen altijd. .
ga maar weer tekeer , zoals je altijd schijnt te moeten doen in discussies de laatste tijd ,met je gejijbak

betaalde verzorgers zijn niet emotioneel betrokken zoals ouders dat zijn, dat is hun werk, en enige emotionele afstand dus vereist, ergo, geen vergelijking.

van de berichten die je quote, leven de kinderen nog, en is het dus met een sisser afgelopen.
ik zeg niet dat er wel sprake MOET zijn van depressie of achterlijkheid, maar dat er totaal NIETS bekend is over de ouders, en je dus ook niet kan zeggen of het hier om uitzonderlijke situaties gaat.

niettemin is een winkel uitlopen, 2 meter verder ontdekken dat je je kind vergeten bent, te begrijpen, ja.... een kind uuuuuuren vergeten niet.
dat is zorgelijk en zeker NIET normaal en iets dat iedere ouder kan overkomen.

of er dan perse sprake moet zijn van depressie of achterlijjkheid? zeker niet, maar wel ernstige nalatigheid of onverschilligheid, een kind pas na uren missen is echt ridicuul.

de moeder wiens kind overleden is, doordat ze een compleet uur kwijt is, de rit naar werk via oppas en dan nog eens het kind niet opmerkt tijdens de rit en tijdens het uitstappen is ook niet normaal, maar die moeder heeft wat mij betreft een 'excuus' .... wat mij aan dat geval stoort, is dat haar omgeving haar PND of 'gewone" D niet heeft opgemerkt, of niet zwaar genoeg heeft ingeschat en haar heeft laten aanmodderen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:19:49 #167
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49885733
Er werd hierboven anders stellig beweert dat je je kind niet kán vergeten. Iedereen die iets anders beweert doet dat als een excuus. Je zegt het in de post hierboven al "een kind na uren missen is echt ridicuul". Dat dat voor jou is is prima, maar dat hoeft niet voor de hele wereld te gelden, die mogelijkheid sluit je echter uit. Helemaal trouwens als je in de heilige veronderstelling bent dat je het kind hebt afgeleverd bij de opvang, dan is het logisch dat je het kind niet mist of lopen jullie allemaal soms de hele dag rond met "waar is dingetje? Oh ja, die is op de opvang" om het uur? Want dat vind ik best ridicuul.

En dat het in bovenstaande berichten goed is afgelopen is puur toeval, in een half uur kan je kind al uit een afgesloten hotelkamer geroofd zijn en van het resort gesmokkeld. Laat staan als je het vergeet in een winkel of in je auto.

En de laatste tijd zijn we elkaar maar in twee topics tegengekomen, deze en het topic waarin jij voorstelt een kind uit z'n vertrouwde wereld te rukken en te dumpen in een totaal onbekend land zonder taal- of schriftkennis, familie of vriendjes omdat het zo zielig was voor de biologische ouders waarop ik je vroeg of je dan niet wreed voor het kind was.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:15:18 #168
148493 Scofield
No One Likes Us..We Do'nt
pi_49887681
SLOTJE???
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:22:41 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49887988
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:15 schreef Scofield het volgende:
SLOTJE???
wrom?

tot op de laatste posts na ging het nog wel ergens over hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_49890374
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef Dagonet het volgende:
Er werd hierboven anders stellig beweert dat je je kind niet kán vergeten.
En alle kinderen die tijdens de vakantie heen- of terugreis worden vergeten op parkeerplaatsen ?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:30:01 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49890562
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef Amnesia. het volgende:

[..]

En alle kinderen die tijdens de vakantie heen- of terugreis worden vergeten op parkeerplaatsen ?
Met jouw nick is dat natuurlijk niet raar.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:49:14 #172
3542 Gia
User under construction
pi_49891398
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef Amnesia. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat echt 'vergeten' is, maar vaker een misverstand. Pa denkt dat ma het in de gaten heeft gehouden en andersom. Of een kind is naar de wc gegaan, zonder er iets van te zeggen en de ouders zijn in de veronderstelling dat alle kinderen in de auto zitten.

Vind ik toch nog iets heel anders.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:58:19 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49891796
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat echt 'vergeten' is, maar vaker een misverstand. Pa denkt dat ma het in de gaten heeft gehouden en andersom. Of een kind is naar de wc gegaan, zonder er iets van te zeggen en de ouders zijn in de veronderstelling dat alle kinderen in de auto zitten.

of in de veronderstelling zijn dat kind bij de opvang zit?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_49892155
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom is dat anders dan?
2 ouders die er pas na 100km achterkomen dat ze iemand missen?

Stel, deze moeder heeft 3 kinderen én een drukke baan, ze brengt haar kinderen weg en rent nog net op tijd het bedrijf in waar ze werkt, het is verschrikkelijk druk en ze is continu bezig met haar werk, dan ga je echt niet in een hoekje zitten mijmeren over je drie kinderen; je bent dan bezig met je werk.
En als deze moeder al 1 of andere depressie heeft, slecht slaapt én medicatie heeft dan moet ze júist heel erg geconcentreerd bezig zijn met haar werk en zich niet laten afleiden, dan kan het in alle hectiek voorkomen dat je als ouder even niet bezig bent met je kinderen.

Megatriest dat ze nu 1 kindje is kwijtgeraakt maar het maakt van haar geen slecht mens.
Dat jij uberhaupt ook maar durft te denken dat ze dit misschien wel bewust heeft gedaan is al helemaal te gek voor woorden.
pi_49892244
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Met jouw nick is dat natuurlijk niet raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')