Dat kan wel, het gebeurt. Meestal worden ze op tijd gespot omdat het op een parkeerterrein in de auto ligt en kan de politie de ouders opsporen, in dit geval niet en dan gaan de uren snel tellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook nergens dat je je kind niet kan vergeten. Absoluut. Alleen GEEN 7 UUR!
Als je denkt dat je het kind gewoon hebt afgeleverd bij de opvang? Kan ik het me goed voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat nog steeds iets anders dan gewoon 7 uur niet aan je kind denken
die ouders vergeten hun kind niet, dat zijn gewoon aso's of dombo's die "effe" relaxed willen shoppen en het kind bewust achterlaten, want "het slaapt toch?!"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kan wel, het gebeurt. Meestal worden ze op tijd gespot omdat het op een parkeerterrein in de auto ligt en kan de politie de ouders opsporen, in dit geval niet en dan gaan de uren snel tellen.
Heb je heus geen PND voor nodig.
Ik heb het over vergeten, niet over de mensen die het kind bewust achterlaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:07 schreef milagro het volgende:
[..]
die ouders vergeten hun kind niet, dat zijn gewoon aso's of dombo's die "effe" relaxed willen shoppen en het kind bewust achterlaten, want "het slaapt toch?!"
die is veel erger nog, want bewust gedaan, uit gemakzucht en eigenbelang.
ze vergeten het kind niet, hooguit de tijd, wilden een uurtje (alsof dat kan, maar goed) shoppen maar dat werd ongemerkt toch 3 uur, tja, shit happens ......
![]()
![]()
komt idd maandelijks voor, ja, shoppende ouders die hun kind vergeten in de autoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het over vergeten, niet over de mensen die het kind bewust achterlaten.
2-5quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
komt idd maandelijks voor, ja, shoppende ouders die hun kind vergeten in de auto
mwah, bijna goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
komt idd maandelijks voor, ja, shoppende ouders die hun kind vergeten in de auto
http://www.telegraaf.nl/b(...)schappen.html?p=13,1quote:
Binnenland
vr 27 apr 2007, 20:26 | 63 reacties
Ouders vergeten baby tijdens boodschappen
AMSTERDAM - Twee slordige ouders uit Steenwijk hebben hun baby achtergelaten in een winkel, meldt RTV Oost.
Tegelijk met de gealarmeerde politie keerden ook de ouders terug naar de winkel. Tijdens het boodschappen doen waren ze de baby vergeten. Het winkelpersoneel ontfermde zich in de tussentijd over het kindje. Ze gaven de 'vondeling' te eten. De baby maakt het goed.
De basis is het feit dat ze het kind al vaker niet naar de oppas bracht.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:22 schreef KroJo het volgende:
hoe haal je het in je hoofd om zonder enige basis zulke oordelen over die vrouw gaan uitten? vind je dat leuk ofzo, zo makkelijk andere te veroordelen?
Misschien was die moeder toen ziek thuis gebleven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
De basis is het feit dat ze het kind al vaker niet naar de oppas bracht.
Waar was dat kind dan op die tijd?
Vind het sowieso raar dat je dan de oppas ook niet even belt. (Die andere keren, dan, hè)
mensen die het voor hun werk doen, die zijn dus niet emotioneel betrokkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
2-5
(geen ouders maar mensen die het voor hun werk doen)
27-4
(lees ook de reacties waarin mensen vertellen over wanneer zij hun kind vergaten)
7-3
5 minuten werk.
Kan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien was die moeder toen ziek thuis gebleven?
Ja, dan ben je dus ook niet helemaal in orde. Denken dat een baby van 5 maanden makkelijk alleen kan blijven. En kennelijk bracht ze de baby normaal gesproken naar een oppas, dus die insteek lijkt me niet helemaal kloppen. Waarom je baby in een auto laten zitten als je een oppas hebt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:37 schreef Gia het volgende:
Dat ze misschien gedacht heeft dat het geen kwaad kon. Met de bedoeling om overdag even te gaan kijken?
volgens de oppas was dat op dagen dat moeder niet hoefde te werken ..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
De basis is het feit dat ze het kind al vaker niet naar de oppas bracht.
Waar was dat kind dan op die tijd?
Vind het sowieso raar dat je dan de oppas ook niet even belt. (Die andere keren, dan, hè)
ga maar weer tekeer , zoals je altijd schijnt te moeten doen in discussies de laatste tijd ,met je gejijbakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef Dagonet het volgende:
Ja hoor milagro, iedereen die hun kind een keer vergeet is geestelijk niet in orde en heeft een depressie. Jezus wat een makkelijke uitweg, accepteer gewoon dat mensen soms dingen vergeten in plaats van zo krampachtig je eigen gevoel op de hele mensheid te projecteren. Dat jíj je het niet kan voorstellen wil niet zeggen dat het niet kan of gebeurt, zelfs bij normale, geestelijk gezonde mensen.
Geldt ook voor Swets trouwens.
Oh, en dat bericht van 7-3 komt van het laatste nieuws uit België af.
En voor wat bericht 1 betreft: Kleuterbegeleiders vergeten kinderen in supermarkt
Gezeik over bronnen altijd..
wrom?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:15 schreef Scofield het volgende:
SLOTJE???
En alle kinderen die tijdens de vakantie heen- of terugreis worden vergeten op parkeerplaatsen ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef Dagonet het volgende:
Er werd hierboven anders stellig beweert dat je je kind niet kán vergeten.
Met jouw nick is dat natuurlijk niet raar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
En alle kinderen die tijdens de vakantie heen- of terugreis worden vergeten op parkeerplaatsen ?![]()
Ik denk niet dat dat echt 'vergeten' is, maar vaker een misverstand. Pa denkt dat ma het in de gaten heeft gehouden en andersom. Of een kind is naar de wc gegaan, zonder er iets van te zeggen en de ouders zijn in de veronderstelling dat alle kinderen in de auto zitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
En alle kinderen die tijdens de vakantie heen- of terugreis worden vergeten op parkeerplaatsen ?![]()
of in de veronderstelling zijn dat kind bij de opvang zit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat echt 'vergeten' is, maar vaker een misverstand. Pa denkt dat ma het in de gaten heeft gehouden en andersom. Of een kind is naar de wc gegaan, zonder er iets van te zeggen en de ouders zijn in de veronderstelling dat alle kinderen in de auto zitten.
Vind ik toch nog iets heel anders.
Waarom is dat anders dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat echt 'vergeten' is, maar vaker een misverstand. Pa denkt dat ma het in de gaten heeft gehouden en andersom. Of een kind is naar de wc gegaan, zonder er iets van te zeggen en de ouders zijn in de veronderstelling dat alle kinderen in de auto zitten.
Vind ik toch nog iets heel anders.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Met jouw nick is dat natuurlijk niet raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |