Jou niet nee en dat is mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik denk zeker te weten dat het me nooit overkomt.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe dan? Hoe kan iemand vaststellen dat ik daadwerkelijk iets vergeten ben?
ja maar je kind is net zo doodquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je verliest een kind 5 minuten uit het oog. Vervolgens loopt het weg. Dat is wat anders dan 7 uur uit het oog verliezen/vergeten/niet aan denken
je zou (controversieel) hypnose kunnen doen bijvoorbeeld, de persoon de dag in kwestie na te laten gaanquote:
Nee, ik heb het over echt vergeten, niet uit het oog verliezen of moedwillig in een geparkeerde auto achterlaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je verliest een kind 5 minuten uit het oog. Vervolgens loopt het weg. Dat is wat anders dan 7 uur uit het oog verliezen/vergeten/niet aan denken
Ik beweer dan ook nergens dat je je kind niet kan vergeten. Absoluut. Alleen GEEN 7 UUR!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over echt vergeten, niet uit het oog verliezen of moedwillig in een geparkeerde auto achterlaten.
nee, ik zeg dat de verandering van geen kind na 1 kind veel groter is dan die van 2 naar 3 kinderenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt dat een tweede of derde kind herhaling van zetten is?
meerdere, sterker nog, ik heb ze zelf gedragen, gebaard en borstvoeding gegeven, en dat is lichamelijk nogal uitputtend .. zelfs zonder antidepressiva kan je na een onrustige nacht zo moe zijn dat je van voren niet meer weet of je van achteren leeft, en dan smeer je dus boterhammen met pindakaas terwijl ze dat al maanden niet meer lusten, en laat je de baby in de kinderwagen in de keuken voor de achterdeur staan en wil je zelf, net als vroeger, door de voordeur naar buiten ..quote:Je hebt zeker ook geen kinderen?
tja, er gaat wel eens iets mis, klopt, maar het zijn uiteraard altijd alleen maar de slechte dingen die in het nieuws komen .. van al die gevallen waarin het wel goed gaat, daarvan hoor/lees je nooit watquote:En gelukkig staat het PBC bekend om zijn effectieve objectieve methodes om vast te stellen of iemand faked of ECHT iets vergeten is of bijvoorbeeld gereed is voor terugkering in de maatschappij.
Zie het relaas van Milagro.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:49 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar je kind is net zo doodWat ik probeerde te verwoorden is dat mensen gewoon soms niet opletten. de vrouw in kwestie heeft misschien maar een gat van 5 minuten waar ze zich niet van bewust is.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef moussie het volgende:
[..]
nee, ik zeg dat de verandering van geen kind na 1 kind veel groter is dan die van 2 naar 3 kinderen
Dat nog steeds iets anders dan gewoon 7 uur niet aan je kind denkenquote:meerdere, sterker nog, ik heb ze zelf gedragen, gebaard en borstvoeding gegeven, en dat is lichamelijk nogal uitputtend .. zelfs zonder antidepressiva kan je na een onrustige nacht zo moe zijn dat je van voren niet meer weet of je van achteren leeft, en dan smeer je dus boterhammen met pindakaas terwijl ze dat al maanden niet meer lusten, en laat je de baby in de kinderwagen in de keuken voor de achterdeur staan en wil je zelf, net als vroeger, door de voordeur naar buiten ..
Maar er is dus een objectieve manier om vast te stellen of iemand echt iets vergeten is?quote:tja, er gaat wel eens iets mis, klopt, maar het zijn uiteraard altijd alleen maar de slechte dingen die in het nieuws komen .. van al die gevallen waarin het wel goed gaat, daarvan hoor/lees je nooit wat
Dat kan wel, het gebeurt. Meestal worden ze op tijd gespot omdat het op een parkeerterrein in de auto ligt en kan de politie de ouders opsporen, in dit geval niet en dan gaan de uren snel tellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook nergens dat je je kind niet kan vergeten. Absoluut. Alleen GEEN 7 UUR!
Als je denkt dat je het kind gewoon hebt afgeleverd bij de opvang? Kan ik het me goed voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat nog steeds iets anders dan gewoon 7 uur niet aan je kind denken
die ouders vergeten hun kind niet, dat zijn gewoon aso's of dombo's die "effe" relaxed willen shoppen en het kind bewust achterlaten, want "het slaapt toch?!"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat kan wel, het gebeurt. Meestal worden ze op tijd gespot omdat het op een parkeerterrein in de auto ligt en kan de politie de ouders opsporen, in dit geval niet en dan gaan de uren snel tellen.
Heb je heus geen PND voor nodig.
Ik heb het over vergeten, niet over de mensen die het kind bewust achterlaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:07 schreef milagro het volgende:
[..]
die ouders vergeten hun kind niet, dat zijn gewoon aso's of dombo's die "effe" relaxed willen shoppen en het kind bewust achterlaten, want "het slaapt toch?!"
die is veel erger nog, want bewust gedaan, uit gemakzucht en eigenbelang.
ze vergeten het kind niet, hooguit de tijd, wilden een uurtje (alsof dat kan, maar goed) shoppen maar dat werd ongemerkt toch 3 uur, tja, shit happens ......
![]()
![]()
komt idd maandelijks voor, ja, shoppende ouders die hun kind vergeten in de autoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb het over vergeten, niet over de mensen die het kind bewust achterlaten.
2-5quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
komt idd maandelijks voor, ja, shoppende ouders die hun kind vergeten in de auto
mwah, bijna goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
komt idd maandelijks voor, ja, shoppende ouders die hun kind vergeten in de auto
http://www.telegraaf.nl/b(...)schappen.html?p=13,1quote:
Binnenland
vr 27 apr 2007, 20:26 | 63 reacties
Ouders vergeten baby tijdens boodschappen
AMSTERDAM - Twee slordige ouders uit Steenwijk hebben hun baby achtergelaten in een winkel, meldt RTV Oost.
Tegelijk met de gealarmeerde politie keerden ook de ouders terug naar de winkel. Tijdens het boodschappen doen waren ze de baby vergeten. Het winkelpersoneel ontfermde zich in de tussentijd over het kindje. Ze gaven de 'vondeling' te eten. De baby maakt het goed.
De basis is het feit dat ze het kind al vaker niet naar de oppas bracht.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:22 schreef KroJo het volgende:
hoe haal je het in je hoofd om zonder enige basis zulke oordelen over die vrouw gaan uitten? vind je dat leuk ofzo, zo makkelijk andere te veroordelen?
Misschien was die moeder toen ziek thuis gebleven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
De basis is het feit dat ze het kind al vaker niet naar de oppas bracht.
Waar was dat kind dan op die tijd?
Vind het sowieso raar dat je dan de oppas ook niet even belt. (Die andere keren, dan, hè)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |