IK kon het ook niet verstaan maar volgens mij zei Jaap ik ga Hedda erbij halen vannacht. Dus als hij de dekens wegtrekt, ik denk trouwens dat als Jaap weer gaat samen werken met Brian dat het hem procenten gaat kosten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Jaap smoezen door. Ze hebben het over de 45% van Huub en Brian zegt dat Huub nerveus wordt. Jaap heeft het over Hedda, maar ik kon niet precies verstaan wat.
Dat misverstand leeft nog steeds? Tikjes mogen idd wel, want dat is idd niet echt fysiek GEWELD. Huub heeft wel geschopt, maar raakte een stoel en NIET Nathanael, dus daar was geen sprake van fyziek geweld. Nathanael op zijn beurt heeft Huub overduidelijk een trap gegeven die echt harder was dan die van Nena naar Brian. Komt nog bij dat hij hem later in wurggreep naar buiten heeft gewerkt, dus ook dat was alles behalve okee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, Nu fisiek geweld toe is gestaan...
En dan nog, Huub mocht terug komen, terwijl hij ook geschopt had...
Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat nathanael terug mocht komen maar dat hij pas over een tijdje wilde...
Ik denk dat Jaap al die tijd met Huub een rol heeft gespeeld en nog altijd zijn geld zet op Brianquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Ik ga niet op deze onzin zitten wachten, ik walg nu al weer van Brian en op dit moment ook van Jaap, gewoon om het feit dat hij met die wifebeater wil gaan samenwerken. Ik lees morgen wel terug.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
Dus Amanda krijgt nu instructies...
Het mooie is, Jaap kan dat gewoon maken, die maakt altijd mayhem, bij iedereenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef Dark het volgende:
Huub heeft met Lieke snode plannen om Brian en Amanda te bedruipen met honing en veren uit een kapot kussen en Brian heeft een recept geknutseld van kruiden in het huis om jeukpeoder te maken voor het bed van Huub en Lieke!
Jaap speelt een dubbelspel en zegt tegen beiden dat hij meedoet met de mayhem!
Het zou ook wel eens omgekeerd kunnen zijn .......quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap al die tijd met Huub een rol heeft gespeeld en nog altijd zijn geld zet op Brian
Moet jij geen borst-plaatjes gaan schieten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
Dan hebben we iedereen gehad behalve Huub...
Huub is de target dus...
NL erbij, en het feest is compleet...
(daarom is NL er....)
Ik hoop het. Ik mag Huub niet meer zo (vind het asociaal hoe hij met Lieke omgaat), maar mag Brian nog veel minder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens omgekeerd kunnen zijn .......
De intentie was er om NL te raken, maar Huub schpte mis...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat misverstand leeft nog steeds? Tikjes mogen idd wel, want dat is idd niet echt fysiek GEWELD. Huub heeft wel geschopt, maar raakte een stoel en NIET Nathanael, dus daar was geen sprake van fyziek geweld. Nathanael op zijn beurt heeft Huub overduidelijk een trap gegeven die echt harder was dan die van Nena naar Brian. Komt nog bij dat hij hem later in wurggreep naar buiten heeft gewerkt, dus ook dat was alles behalve okee.
Wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Moet jij geen borst-plaatjes gaan schieten?
Daar zit wat in ja, maar blijkbaar moet een klap of trap wél raak zijn om als geweld te worden gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
De intentie was er om NL te raken, maar Huub schpte mis...
Ik kan ook een pistool pakken, en perongeluk mis schieten, maakt het natuurlijk niet minder erg...
Brian drinkt niet?? Jammer!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef SiRojK het volgende:
Huub is volgens mij al weer straalbezopen, wat een lamme kop heeft hij zeg...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap al die tijd met Huub een rol heeft gespeeld en nog altijd zijn geld zet op Brian
lees je eigen zin nog eens......wat lul je nou!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik mag Huub niet meer zo (vind het asociaal hoe hij met Lieke omgaat), maar mag Brian nog veel minder.
Mijn vermoeden dat Japio Brian wil pakken is gebaseerd op het feit dat Japio gisteren tot 4 keer aandrong de honing-veren actie te gaan doen. Op Huub's verzoek werd dat vandaag gepland (dan is Natasia afwezig en kan Brian niet helpen)quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik mag Huub niet meer zo (vind het asociaal hoe hij met Lieke omgaat), maar mag Brian nog veel minder.
ik hoop dat het niet zo is maar ik ga maar naar bed,quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
Dan hebben we iedereen gehad behalve Huub...
Huub is de target dus...
NL erbij, en het feest is compleet...
(daarom is NL er....)
Ja, Natasia. Vanmiddag overleden tijdens haar borst-vergroting. De arme schat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:01 schreef FuTilE het volgende:
Zo, terug van een paar dagen weggeweest... Is er al iemand dood?
Is niets mis mee hoor. Lees hem zelf nog eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef Villalux het volgende:
[..]
lees je eigen zin nog eens......wat lul je nou!
Toch had NL een blauwe plek, liet hij ook zien toen hij de eerste keer op bezoek kwam...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja, maar blijkbaar moet een klap of trap wél raak zijn om als geweld te worden gezien.
Overigens was het wel een vrij matig trapje. Geen vergelijken met die van Nathanael.
Zo zie je maar: Als zo'n borstvergroting goed uitgevoerd wordt, is het absoluut de moeite waard.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, Natasia. Vanmiddag overleden tijdens haar borst-vergroting.
Huub is alleen dom bezig met japio.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn vermoeden dat Japio Brian wil pakken is gebaseerd op het feit dat Japio gisteren tot 4 keer aandrong de honing-veren actie te gaan doen. Op Huub's verzoek werd dat vandaag gepland (dan is Natasia afwezig en kan Brian niet helpen)
Truste schatjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Brian vannacht de lul zou zijn, maar het is dus Huub.
Eigen schuld van hem omdat hij zo nodig Jaap moest taggen. En natuurlijk was daar een Brian om foto's te maken van Huub de schuldige.
Ik ga maar naar bed.
Ik vrees dat je gelijk hebt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die er 5 seconden na de trap al zat. Dat is dus onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Toch had NL een blauwe plek, liet hij ook zien toen hij de eerste keer op bezoek kwam...
LSD-schermpjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
Zit er geen lsd schermpje op dat dure fototoestel of is het stoer om je oog er tegen aan te houden?
Bang dat ze met Mitch bezig was misschien? (was even weg dus heb het niet gezien)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk para-momentje tijden de vorige COS: Braajen was Amanda kwijt en rende als een dolle door de hele villa om haar te zoeken.( hihi...![]()
![]()
)
Moet ik ook (maar ik doe het nog niet). Trustequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
Mensen ik moet slapen...
Toch weer een leuk avondje na lange tijd....
Vergeet niet dat bRian Jaap verraden heeft met de stemming, en Huub hem er toen in hield...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt!
Vind Huub een arrogante persoon, maar Brian maakt echt slechte gedachten in mij los.
En .......... gewoon just for the fun of it, zou ik zo graag Brian een keer radeloos zien![]()
De duurdere camara's hebben een finder naast dat lcd-schermpje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
Zit er geen lsd schermpje op dat dure fototoestel of is het stoer om je oog er tegen aan te houden?
ok laatste dan, dus jij bent een Brainlees FAN.........................................quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niets mis mee hoor. Lees hem zelf nog eens zou ik zeggen.
Dat heb ik gemist, maar is wel positief. Goeie jongen die Joris. Lieke heeft gewoon richting Huub nog niets fout gedaan, ondanks haar negatieve imago op vele forums/fora. Klasse dat Joris dat dus ook ziet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
Scan... ik heb Huub zelf horen zeggen dat tie in het begin niet wist wat hij met der aan moest.... maar dat hij zegt al een paar dagen dat tie der echt leuk vind...
Gisteren zei .... Joris dat Lieke wel oké was... en dat was voor Huub de bevestiging die hij nodig had.
En wees eerlijk... ze kan soms behoorlijk zeuren...(vrouw eigen, zegt mijn man)
Nee, voelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat doen ze "achter" bij Amanda?? Borsten bijvullen?
Ze heeft daar ook nog wat "verplichtingen"...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt, maar ze heeeel veel voor hem (te veel vind ik eigenlijk)... Ik zou het stiekem toch nog steeds prachtig vinden als ze Huub straks knetterhard laat vallen en het allemaal een groot spel wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar is wel positief. Goeie jongen die Joris. Lieke heeft gewoon richting Huub nog niets fout gedaan, ondanks haar negatieve imago op vele forums/fora. Klasse dat Joris dat dus ook ziet.
Ze heeft wel wat irritante trekjes inderdaad, dat kan ik niet ontkennen.
Ik vind Jaap wel geil... Die rondingenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
Ik vind Joop afstootwekkendJe zult hem maar
over je heen krijgen
![]()
Absoluut niet juist. Je hebt dus niet goed gelezen. Bright side schreef dat het wel eens andersom zou kunnen zijn. Dat Jaap dus een rol speelt bij Brian en in werkelijkheid aan de kant van Huub staat. Daarop reageerde ik dat ik dat hoop omdat ik Huub, ondanks ze foute reacties richting Lieke, nog altijd leuker vind dan Brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef Villalux het volgende:
[..]
ok laatste dan, dus jij bent een Brainlees FAN.........................................![]()
Ik ben het met je eens, dat Lieke onterecht een veel te negatief imago heeft gekregen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar is wel positief. Goeie jongen die Joris. Lieke heeft gewoon richting Huub nog niets fout gedaan, ondanks haar negatieve imago op vele forums/fora. Klasse dat Joris dat dus ook ziet.
Ze heeft wel wat irritante trekjes inderdaad, dat kan ik niet ontkennen.
Ik denk dus dat Jaap dat wel wist. Zijn reactie toen kwam ook heel erg gespeeld over. Brian wist dat Huub Jaap er niet uit zou stemmen en kon hem dus zelf risicoloos er wel uit stemmen, voor de spanning.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bRian Jaap verraden heeft met de stemming, en Huub hem er toen in hield...
Ze leggen haar het script de sturing nog maar eens een keertje uit...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap staat niet aan een kant, mensen kunnen zich bij hem aansluiten.. zo niet? dan word je vernietigt.. en dat allemaal onder Jaaps supervisiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet juist. Je hebt dus niet goed gelezen. Bright side schreef dat het wel eens andersom zou kunnen zijn. Dat Jaap dus een rol speelt bij Brian en in werkelijkheid aan de kant van Huub staat. Daarop reageerde ik dat ik dat hoop omdat ik Huub, ondanks ze foute reacties richting Lieke, nog altijd leuker vind dan Brian
Braajen wil Jaap zijn kont likken, maar zelfs die zoekt hij op de verkeerde plaats, kan hij dan echt niks...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rattestuctie's ....... Japio moet zich voor het karretje laten spannen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Precies hoe ik het graag wil zien.
Dat valt mij nu ook opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:15 schreef FuTilE het volgende:
Wat doet die Nathanael daar opeens?
Dat klinkt wel mooi, maar Jaap weet zelf donders goed dat hij wel een risico loopt. Tot nu toe moet hij het van een twijfelachtige backup van Brian hebben... en een net zo twijfelachtige backup van Huub. Zeer onzeker allemaal dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap staat niet aan een kant, mensen kunnen zich bij hem aansluiten.. zo niet? dan word je vernietigt.. en dat allemaal onder Jaaps supervisie
Huub heeft wel 20x bevestigd dat hij Jaap erin houdtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel mooi, maar Jaap weet zelf donders goed dat hij wel een risico loopt. Tot nu toe moet hij het van een twijfelachtige backup van Brian hebben... en een net zo twijfelachtige backup van Huub. Zeer onzeker allemaal dus.
+1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat Lieke onterecht een veel te negatief imago heeft gekregen.
De rat zijn lul die haar kontje gemist heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Is dat een maandverband?
[[url=http://aycu30.webshots.com/image/18589/2002801742019596186_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Dat lijkt me een piemel. oh mijn god, wat zijn we naïef geweest allemaal, het is een vent!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Is dat een maandverband?
[[url=http://aycu30.webshots.com/image/18589/2002801742019596186_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ze heeft vergeten haar pik naar achter op te binden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Is dat een maandverband?
Maar is Huub richting Jaap te vertrouwen? Daar geloof ik niets van. Als hij toen had geweten dat Brian hem eruit zou stemmen had Huub dat absoluut ook gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:17 schreef patist het volgende:
[..]
Huub heeft wel 20x bevestigd dat hij Jaap erin houdt
Mitch is weg en ze gaat maar weer over op Brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DELletje is van start gegaan
[afbeelding]
hier nog één.......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef rooie3 het volgende:
Brian is helemaal de jongen.
Hij denkt echt al dat zijn plannetjes gaan lukken.
Ik mag echt hopen van niet.
En dat hij vannacht goed op zijn bek gaat.
dat was ook een afspraak tussen brian en huub om verwarring te zaaienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar is Huub richting Jaap te vertrouwen? Daar geloof ik niets van. Als hij toen had geweten dat Brian hem eruit zou stemmen had Huub dat absoluut ook gedaan volgens mij.
Vind ik nu ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef nueffeniet het volgende:
tis eigenlijk wel een onwijs vies wijf die amanda
Die vallen er uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef Liess het volgende:
nooit van tampons gehoord...?
Ik ben heel bang dat Huub denkt dat hij hiermee Brian over de rooie kan krijgen,dus in de val van brian loopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef rooie3 het volgende:
Brian is helemaal de jongen.
Hij denkt echt al dat zijn plannetjes gaan lukken.
Ik mag echt hopen van niet.
En dat hij vannacht goed op zijn bek gaat.
Dus Brian heeft haar de hele tijd al anaal geneukt. Niet alleen die ene keerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze heeft vergeten haar pik naar achter op te binden..![]()
Zou Natrasha niet gebeuren, die is daar erg precies in![]()
Het traditionele dansje van Aman:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
THE BATTLE of THE LADIES .......
[afbeelding]
Zelfs die piemel is gescript, hoor. Alles is gescript, alles!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat lijkt me een piemel. oh mijn god, wat zijn we naïef geweest allemaal, het is een vent!
Amanda kennende lacht ze zich daar ook wel weer uit... triest genoeg. Maar het scheelde niet veel; ik snap niet dat ze het niet voelde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef Liess het volgende:
Zal wel sneu zijn als dat ding eruit valt............
Er is nu iets nieuws, dan wordt je helemaal niet meer ongesteldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef Liess het volgende:
nooit van tampons gehoord...?
Zeer zeker niet. Toen volgde ik alles nog vrij nauwkeurig. Huub zei tegen Eric en Lieke en Amanda dat hij Jaap er niet uit ging stemmen omdat hij 100% zeker wist dat Brian dat toch ook niet zou doen. Op die manier probeerde hij een wit voetje te halen bij Jaap. Hij zei niet voor niets dat het allemaal nep was toen Brian die avond zei dat hij Jaap eruit stemde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef patist het volgende:
[..]
dat was ook een afspraak tussen brian en huub om verwarring te zaaien
Ze IS behoorlijk smerig, toe nou. Ze heeft net Mitch proberen te err. ja zoiets. En inmiddels werkt ze ernaartoe om vanavond door rat geneukt te worden. Ze is een een uitgewoon sloerie, haar meerwaarde binnen DGK.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik nu ook.
Ze word met de dag erger.
Die kop als ze zo staat te dansen.
De sletterigheid straalt er vanaf.
Ach, die mensen zijn alle schaamte toch al voorbij. Ik zag net een filmpje van een (quasi-)masturberende Jaap in de jacuzzi en de bewoners die op dat moment rustig door converseerden met hem... Nou, dan ben je alle stations van schaamteloosheid al ruimschoots gepasseerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda kennende lacht ze zich daar ook wel weer uit... triest genoeg. Maar het scheelde niet veel; ik snap niet dat ze het niet voelde.
Maar jullie hebben er verder geen problemen mee dat ook Huub alles probeert te neuken wat los en vast zit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze IS behoorlijk smerig, toe nou. Ze heeft net Mitch proberen te err. ja zoiets. En inmiddels werkt ze ernaartoe om vanavond door rat geneukt te worden. Ze is een een uitgewoon sloerie, haar meerwaarde binnen DGK.
Ja dat is waar. En waar we nog opkeken van een nummertje onder de dekens in BB, is er nu dagelijks bijna geen ontkomen meer aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, die mensen zijn alle schaamte toch al voorbij. Ik zag net een filmpje van een (quasi-)masturberende Jaap in de jacuzzi en de bewoners die op dat moment rustig door converseerden met hem... Nou, dan ben je alle stations van schaamteloosheid al ruimschoots gepasseerd.
Yesssss....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef nueffeniet het volgende:
lol brian is ook tering dronken wordt lachen the next 3 houres
dat idee had ik ook, hij ging gelijk iets tegen Huub zeggen.... kon helaas niet verstaan watquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Mitch heeft instructies gehad
Hmm, toevallig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Desii het volgende:
En daar is Mitch weer...... na twaalven
Jawel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben er verder geen problemen mee dat ook Huub alles probeert te neuken wat los en vast zit?
Nee, dat zou wel erg smerig zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:26 schreef Liess het volgende:
Ze krijgt trouwens wel dikke benen zeg.... het moet niet dikker worden dan het nu is....
Jawel, waar ik vroeger alleen Braajen van beschuldigde, denken met zijn eikel, beschuldig ik ook HuuP, voor een miljoen is zelfs de brievenbus voor hem een potentieel slachtoffer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben er verder geen problemen mee dat ook Huub alles probeert te neuken wat los en vast zit?
Yep en amanda al eerder. En het is heel geloofwaardig dat Brian zomaar naar Fries gaatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jawel.
Maar van een meisje van 19 vind ik dit echt erg.
Ah joh, voor een paar goeie euro's zou ik d'r ook wel een keer neuken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef nueffeniet het volgende:
mitchie is ook een lowlife looser laat zich ook alles oplegen voor een paar euro`s moet er toch niet aan denken om dat vieze smerige vunzige wijf aan te raken
Ja wat is er mis met mijn opmerking dan? Ze krijgt toch ook dikke benen? Vergeleken met wat ze had! En als ze nog dikker zouden worden zou het zonde zijn van zo'n mooi lichaam.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel erg smerig zijn.
Ja sorry hoor, maar ik ben allergisch voor dat soort uiterlijk opmerkingen.
Als Braajen hier maar iets van meekrijgt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Ook Mitch wil nu wel eens goed proeven
[[url=http://aycu30.webshots.com/image/17629/2001473118600894056_rs.jpg]afbeelding][/URL]
En dan over te komen als een enorme hoer? Euh...... lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?
Haar vaste teaserriedel. Routineus rondbaltsen en dan na 13.47 minuten met een hese stem verklaren "je maakt me gek". Het droevige eraan is dat ze dat op haar 47e hoogstwaarschijnlijk nog precíes hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef patist het volgende:
je maakt me gek zegt amanslet
Of Mitch heeft de streams gezien waar Amanda toch regel matig zegt Mitch heel leuk te vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Ja als je thuis bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?
wat is een goeie euro tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ah joh, voor een paar goeie euro's zou ik d'r ook wel een keer neuken...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haar vaste teaserriedel. Routineus rondbaltsen en dan na 13.47 minuten met een hese stem verklaren "je maakt me gek". Het droevige eraan is dat ze dat op haar 47e hoogstwaarschijnlijk nog precíes hetzelfde doet.
Ik vind het wel erg toevallig dat hij buiten is. Of zou hij denken dat ze met Huub bezig is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Braajen hier maar iets van meekrijgt.
Ah gut viel je prins in 't witte paard daar net in de gracht...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef nueffeniet het volgende:
wat een wanker die mitch dat ie zich zo laat gebruiken khad hem wel wat classier ingeschat
Zal hij het maandverbandje ook nog gaan vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Mitch zoekt de borsten van Amanda...... ze zitten zowat in ziin nek.
Horse Gangsta! 187 on an undercover horse, fo rizzle.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:33 schreef Donnie29 het volgende:
Is Brian de nieuwe horse whisperer ofzo
Ik weet dat mannen wel een woorden / uitdrukkingen hebben, maar 1 tipje van de sluier, wij vrouwen ook!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ze heeft er gewoon jeuk aan zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet dat mannen wel een woorden / uitdrukkingen hebben, maar 1 tipje van de sluier, wij vrouwen ook!
En wij noemen dan:
K'heb juk aan mijn puk.
Op de seconde af gewoonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:35 schreef Villalux het volgende:
en brainlees kan weer terug........... doei
goeie screen, juiste momentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian had toch zo'n meesterlijk plan voor Amanda bedacht
[afbeelding]
Ja, maar gelijk is Aman zo nat als een vaatdoekje en Brian zometeen helemaal gelukkig omdat hij denkt dat het door hem komt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mitch gaat ..... meteen komt Brian weer terug
[afbeelding]
Kan Brian langs dat mega maandverband dan? Oh wacht, achterlangs.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Vanavond gaat Amanda weer liggen raggen met Brian..... Mitch kan zichzelf toch niet serieus nemen?
Zwanger.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef agter het volgende:
Je vraagt je wel eens af hoe Amanda zou zijn op een een onbewoond eiland met alleen Jaap...
Dan komen zo de ballonnetjes weer uit de kast voor zijn verlepte travestietenact.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:37 schreef webextreme.nl het volgende:
Hahahhaha die erik, smoooor bezopen!!
Maaaaar daat geeeeeft oooook niiiiieeeet.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
Eric vindt dat Amanda Mitch best wel lang had.
Ik ga daar wel iets beter van praten dan ditquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zitten ze aan de coke...
Hij heeft natuurlijk gelijk, eerst een half uur haar knippen etc, dan nog een half uur jacuzzi. Dat hoort toch niet bij zijn baan....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
Eric vindt dat Amanda Mitch best wel lang had.
De laatste.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef Liess het volgende:
nog 1 peukie dan..............
Stream 2, ze zitten op de trap voor het huis.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Waar zien jullie Eric? Zit ik dan toch herhalingen te kijken, ofzo?
Heb 'm nu op stream 1...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
op 1 en 2quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Één close-upje volstaat, dat is binnen 5 seconden onomstotelijk vast te stellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zitten ze aan de coke...
Heeft toch effect: alcohol van 3 naar 5.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:40 schreef ruby het volgende:
Amanda denkt dat het goed zit tussen Mitch en haar.
Wat is vervelend?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
Het geeft allemaal niet, maar het is eigenlijk best vervelend?
Hij werkt in een uur meer dan Melissa in de hele avond.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk gelijk, eerst een half uur haar knippen etc, dan nog een half uur jacuzzi. Dat hoort toch niet bij zijn baan....![]()
Concur!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef patist het volgende:
omg JAAP IS DRUNKUUUUUH
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef Clank het volgende:
Is NL al weg?? Wil die creep niet meer zien.
Wat Eric nu aan Amanda probeert duidelijk te maken. Hij zegt 100 keer: maar dat geeft ook niet! Ondertussen vindt ie het bloedvervelend dat de butler geen ruk uitvoert.quote:
Oftewel:ignorance is blissquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:40 schreef ruby het volgende:
Amanda denkt dat het goed zit tussen Mitch en haar.
Ik zet streams waar hij op te zien is sowieso al uit. Dus ja, ik hoop ook dat hij weg is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef Clank het volgende:
Is NL al weg?? Wil die creep niet meer zien.
Grappig dat Mitch nog even terug werd gestuurd door de redactie omdat hij vergeten was om met Amanda te zoenen....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze IS behoorlijk smerig, toe nou. Ze heeft net Mitch proberen te err. ja zoiets. En inmiddels werkt ze ernaartoe om vanavond door rat geneukt te worden. Ze is een een uitgewoon sloerie, haar meerwaarde binnen DGK.
Ah joh, dronken mensen spreken toch de waarheid. Maar ik weet daar natuurlijk niks vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat Eric nu aan Amanda probeert duidelijk te maken. Hij zegt 100 keer: maar dat geeft ook niet! Ondertussen vindt ie het bloedvervelend dat de butler geen ruk uitvoert.
Jaap herkent dit wel, hij heeft Bra al eerder kontlikker genoemt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is heel lief voor Jaap, hij heeft een glas laten vallen en gedienstig als Brian is geeft hij Jaap een glas water en ruimt later het glas wel op
Duh....... die liggen weer in 1 bed vanavond hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:44 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Grappig dat Mitch nog even terug werd gestuurd door de redactie omdat hij vergeten was om met Amanda te zoenen....
Ze denkt nog steeds dat als ze iemand op de trap zoent dat dat niet gezien wordt.
Zou ze ook nog met Brian gaan zoenen zonder hem eerst te vertellen dat ze weer met Mitch gezoend heeft?
Vind ik ook. Waarheid wie waarheid toekomt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Lijkt me wel zo vriendelijk als iemand even aan Brian vertelt dat zn neukertje de butler aan het opvrijen was, daar heeft hij recht op!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |