Dat valt mij nu ook opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:15 schreef FuTilE het volgende:
Wat doet die Nathanael daar opeens?
Dat klinkt wel mooi, maar Jaap weet zelf donders goed dat hij wel een risico loopt. Tot nu toe moet hij het van een twijfelachtige backup van Brian hebben... en een net zo twijfelachtige backup van Huub. Zeer onzeker allemaal dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap staat niet aan een kant, mensen kunnen zich bij hem aansluiten.. zo niet? dan word je vernietigt.. en dat allemaal onder Jaaps supervisie
Huub heeft wel 20x bevestigd dat hij Jaap erin houdtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel mooi, maar Jaap weet zelf donders goed dat hij wel een risico loopt. Tot nu toe moet hij het van een twijfelachtige backup van Brian hebben... en een net zo twijfelachtige backup van Huub. Zeer onzeker allemaal dus.
+1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, dat Lieke onterecht een veel te negatief imago heeft gekregen.
De rat zijn lul die haar kontje gemist heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Is dat een maandverband?
[[url=http://aycu30.webshots.com/image/18589/2002801742019596186_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Dat lijkt me een piemel. oh mijn god, wat zijn we naïef geweest allemaal, het is een vent!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Is dat een maandverband?
[[url=http://aycu30.webshots.com/image/18589/2002801742019596186_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ze heeft vergeten haar pik naar achter op te binden..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
Is dat een maandverband?
Maar is Huub richting Jaap te vertrouwen? Daar geloof ik niets van. Als hij toen had geweten dat Brian hem eruit zou stemmen had Huub dat absoluut ook gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:17 schreef patist het volgende:
[..]
Huub heeft wel 20x bevestigd dat hij Jaap erin houdt
Mitch is weg en ze gaat maar weer over op Brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DELletje is van start gegaan
[afbeelding]
hier nog één.......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef rooie3 het volgende:
Brian is helemaal de jongen.
Hij denkt echt al dat zijn plannetjes gaan lukken.
Ik mag echt hopen van niet.
En dat hij vannacht goed op zijn bek gaat.
dat was ook een afspraak tussen brian en huub om verwarring te zaaienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar is Huub richting Jaap te vertrouwen? Daar geloof ik niets van. Als hij toen had geweten dat Brian hem eruit zou stemmen had Huub dat absoluut ook gedaan volgens mij.
Vind ik nu ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef nueffeniet het volgende:
tis eigenlijk wel een onwijs vies wijf die amanda
Die vallen er uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef Liess het volgende:
nooit van tampons gehoord...?
Ik ben heel bang dat Huub denkt dat hij hiermee Brian over de rooie kan krijgen,dus in de val van brian loopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef rooie3 het volgende:
Brian is helemaal de jongen.
Hij denkt echt al dat zijn plannetjes gaan lukken.
Ik mag echt hopen van niet.
En dat hij vannacht goed op zijn bek gaat.
Dus Brian heeft haar de hele tijd al anaal geneukt. Niet alleen die ene keerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze heeft vergeten haar pik naar achter op te binden..![]()
Zou Natrasha niet gebeuren, die is daar erg precies in![]()
Het traditionele dansje van Aman:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
THE BATTLE of THE LADIES .......
[afbeelding]
Zelfs die piemel is gescript, hoor. Alles is gescript, alles!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat lijkt me een piemel. oh mijn god, wat zijn we naïef geweest allemaal, het is een vent!
Amanda kennende lacht ze zich daar ook wel weer uit... triest genoeg. Maar het scheelde niet veel; ik snap niet dat ze het niet voelde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef Liess het volgende:
Zal wel sneu zijn als dat ding eruit valt............
Er is nu iets nieuws, dan wordt je helemaal niet meer ongesteldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:20 schreef Liess het volgende:
nooit van tampons gehoord...?
Zeer zeker niet. Toen volgde ik alles nog vrij nauwkeurig. Huub zei tegen Eric en Lieke en Amanda dat hij Jaap er niet uit ging stemmen omdat hij 100% zeker wist dat Brian dat toch ook niet zou doen. Op die manier probeerde hij een wit voetje te halen bij Jaap. Hij zei niet voor niets dat het allemaal nep was toen Brian die avond zei dat hij Jaap eruit stemde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef patist het volgende:
[..]
dat was ook een afspraak tussen brian en huub om verwarring te zaaien
Ze IS behoorlijk smerig, toe nou. Ze heeft net Mitch proberen te err. ja zoiets. En inmiddels werkt ze ernaartoe om vanavond door rat geneukt te worden. Ze is een een uitgewoon sloerie, haar meerwaarde binnen DGK.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik nu ook.
Ze word met de dag erger.
Die kop als ze zo staat te dansen.
De sletterigheid straalt er vanaf.
Ach, die mensen zijn alle schaamte toch al voorbij. Ik zag net een filmpje van een (quasi-)masturberende Jaap in de jacuzzi en de bewoners die op dat moment rustig door converseerden met hem... Nou, dan ben je alle stations van schaamteloosheid al ruimschoots gepasseerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda kennende lacht ze zich daar ook wel weer uit... triest genoeg. Maar het scheelde niet veel; ik snap niet dat ze het niet voelde.
Maar jullie hebben er verder geen problemen mee dat ook Huub alles probeert te neuken wat los en vast zit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze IS behoorlijk smerig, toe nou. Ze heeft net Mitch proberen te err. ja zoiets. En inmiddels werkt ze ernaartoe om vanavond door rat geneukt te worden. Ze is een een uitgewoon sloerie, haar meerwaarde binnen DGK.
Ja dat is waar. En waar we nog opkeken van een nummertje onder de dekens in BB, is er nu dagelijks bijna geen ontkomen meer aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, die mensen zijn alle schaamte toch al voorbij. Ik zag net een filmpje van een (quasi-)masturberende Jaap in de jacuzzi en de bewoners die op dat moment rustig door converseerden met hem... Nou, dan ben je alle stations van schaamteloosheid al ruimschoots gepasseerd.
Yesssss....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef nueffeniet het volgende:
lol brian is ook tering dronken wordt lachen the next 3 houres
dat idee had ik ook, hij ging gelijk iets tegen Huub zeggen.... kon helaas niet verstaan watquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Mitch heeft instructies gehad
Hmm, toevallig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Desii het volgende:
En daar is Mitch weer...... na twaalven
Jawel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben er verder geen problemen mee dat ook Huub alles probeert te neuken wat los en vast zit?
Nee, dat zou wel erg smerig zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:26 schreef Liess het volgende:
Ze krijgt trouwens wel dikke benen zeg.... het moet niet dikker worden dan het nu is....
Jawel, waar ik vroeger alleen Braajen van beschuldigde, denken met zijn eikel, beschuldig ik ook HuuP, voor een miljoen is zelfs de brievenbus voor hem een potentieel slachtoffer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben er verder geen problemen mee dat ook Huub alles probeert te neuken wat los en vast zit?
Yep en amanda al eerder. En het is heel geloofwaardig dat Brian zomaar naar Fries gaatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jawel.
Maar van een meisje van 19 vind ik dit echt erg.
Ah joh, voor een paar goeie euro's zou ik d'r ook wel een keer neuken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef nueffeniet het volgende:
mitchie is ook een lowlife looser laat zich ook alles oplegen voor een paar euro`s moet er toch niet aan denken om dat vieze smerige vunzige wijf aan te raken
Ja wat is er mis met mijn opmerking dan? Ze krijgt toch ook dikke benen? Vergeleken met wat ze had! En als ze nog dikker zouden worden zou het zonde zijn van zo'n mooi lichaam.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel erg smerig zijn.
Ja sorry hoor, maar ik ben allergisch voor dat soort uiterlijk opmerkingen.
Als Braajen hier maar iets van meekrijgt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Ook Mitch wil nu wel eens goed proeven
[[url=http://aycu30.webshots.com/image/17629/2001473118600894056_rs.jpg]afbeelding][/URL]
En dan over te komen als een enorme hoer? Euh...... lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?
Haar vaste teaserriedel. Routineus rondbaltsen en dan na 13.47 minuten met een hese stem verklaren "je maakt me gek". Het droevige eraan is dat ze dat op haar 47e hoogstwaarschijnlijk nog precíes hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef patist het volgende:
je maakt me gek zegt amanslet
Of Mitch heeft de streams gezien waar Amanda toch regel matig zegt Mitch heel leuk te vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Ja als je thuis bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?
wat is een goeie euro tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ah joh, voor een paar goeie euro's zou ik d'r ook wel een keer neuken...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haar vaste teaserriedel. Routineus rondbaltsen en dan na 13.47 minuten met een hese stem verklaren "je maakt me gek". Het droevige eraan is dat ze dat op haar 47e hoogstwaarschijnlijk nog precíes hetzelfde doet.
Ik vind het wel erg toevallig dat hij buiten is. Of zou hij denken dat ze met Huub bezig is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Braajen hier maar iets van meekrijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |