Truste schatjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Brian vannacht de lul zou zijn, maar het is dus Huub.
Eigen schuld van hem omdat hij zo nodig Jaap moest taggen. En natuurlijk was daar een Brian om foto's te maken van Huub de schuldige.
Ik ga maar naar bed.
Ik vrees dat je gelijk hebt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap al die tijd met Huub een rol heeft gespeeld en nog altijd zijn geld zet op Brian
Die er 5 seconden na de trap al zat. Dat is dus onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Toch had NL een blauwe plek, liet hij ook zien toen hij de eerste keer op bezoek kwam...
LSD-schermpjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
Zit er geen lsd schermpje op dat dure fototoestel of is het stoer om je oog er tegen aan te houden?
Bang dat ze met Mitch bezig was misschien? (was even weg dus heb het niet gezien)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuk para-momentje tijden de vorige COS: Braajen was Amanda kwijt en rende als een dolle door de hele villa om haar te zoeken.( hihi...![]()
![]()
)
Moet ik ook (maar ik doe het nog niet). Trustequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
Mensen ik moet slapen...
Toch weer een leuk avondje na lange tijd....
Vergeet niet dat bRian Jaap verraden heeft met de stemming, en Huub hem er toen in hield...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt!
Vind Huub een arrogante persoon, maar Brian maakt echt slechte gedachten in mij los.
En .......... gewoon just for the fun of it, zou ik zo graag Brian een keer radeloos zien![]()
De duurdere camara's hebben een finder naast dat lcd-schermpje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef Liess het volgende:
Zit er geen lsd schermpje op dat dure fototoestel of is het stoer om je oog er tegen aan te houden?
ok laatste dan, dus jij bent een Brainlees FAN.........................................quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niets mis mee hoor. Lees hem zelf nog eens zou ik zeggen.
Dat heb ik gemist, maar is wel positief. Goeie jongen die Joris. Lieke heeft gewoon richting Huub nog niets fout gedaan, ondanks haar negatieve imago op vele forums/fora. Klasse dat Joris dat dus ook ziet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
Scan... ik heb Huub zelf horen zeggen dat tie in het begin niet wist wat hij met der aan moest.... maar dat hij zegt al een paar dagen dat tie der echt leuk vind...
Gisteren zei .... Joris dat Lieke wel oké was... en dat was voor Huub de bevestiging die hij nodig had.
En wees eerlijk... ze kan soms behoorlijk zeuren...(vrouw eigen, zegt mijn man)
Nee, voelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat doen ze "achter" bij Amanda?? Borsten bijvullen?
Ze heeft daar ook nog wat "verplichtingen"...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Klopt, maar ze heeeel veel voor hem (te veel vind ik eigenlijk)... Ik zou het stiekem toch nog steeds prachtig vinden als ze Huub straks knetterhard laat vallen en het allemaal een groot spel wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar is wel positief. Goeie jongen die Joris. Lieke heeft gewoon richting Huub nog niets fout gedaan, ondanks haar negatieve imago op vele forums/fora. Klasse dat Joris dat dus ook ziet.
Ze heeft wel wat irritante trekjes inderdaad, dat kan ik niet ontkennen.
Ik vind Jaap wel geil... Die rondingenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
Ik vind Joop afstootwekkendJe zult hem maar
over je heen krijgen
![]()
Absoluut niet juist. Je hebt dus niet goed gelezen. Bright side schreef dat het wel eens andersom zou kunnen zijn. Dat Jaap dus een rol speelt bij Brian en in werkelijkheid aan de kant van Huub staat. Daarop reageerde ik dat ik dat hoop omdat ik Huub, ondanks ze foute reacties richting Lieke, nog altijd leuker vind dan Brianquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef Villalux het volgende:
[..]
ok laatste dan, dus jij bent een Brainlees FAN.........................................![]()
Ik ben het met je eens, dat Lieke onterecht een veel te negatief imago heeft gekregen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar is wel positief. Goeie jongen die Joris. Lieke heeft gewoon richting Huub nog niets fout gedaan, ondanks haar negatieve imago op vele forums/fora. Klasse dat Joris dat dus ook ziet.
Ze heeft wel wat irritante trekjes inderdaad, dat kan ik niet ontkennen.
Ik denk dus dat Jaap dat wel wist. Zijn reactie toen kwam ook heel erg gespeeld over. Brian wist dat Huub Jaap er niet uit zou stemmen en kon hem dus zelf risicoloos er wel uit stemmen, voor de spanning.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bRian Jaap verraden heeft met de stemming, en Huub hem er toen in hield...
Ze leggen haar het script de sturing nog maar eens een keertje uit...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap staat niet aan een kant, mensen kunnen zich bij hem aansluiten.. zo niet? dan word je vernietigt.. en dat allemaal onder Jaaps supervisiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet juist. Je hebt dus niet goed gelezen. Bright side schreef dat het wel eens andersom zou kunnen zijn. Dat Jaap dus een rol speelt bij Brian en in werkelijkheid aan de kant van Huub staat. Daarop reageerde ik dat ik dat hoop omdat ik Huub, ondanks ze foute reacties richting Lieke, nog altijd leuker vind dan Brian
Braajen wil Jaap zijn kont likken, maar zelfs die zoekt hij op de verkeerde plaats, kan hij dan echt niks...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rattestuctie's ....... Japio moet zich voor het karretje laten spannen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |