Ja dat is waar. En waar we nog opkeken van een nummertje onder de dekens in BB, is er nu dagelijks bijna geen ontkomen meer aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, die mensen zijn alle schaamte toch al voorbij. Ik zag net een filmpje van een (quasi-)masturberende Jaap in de jacuzzi en de bewoners die op dat moment rustig door converseerden met hem... Nou, dan ben je alle stations van schaamteloosheid al ruimschoots gepasseerd.
Yesssss....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef nueffeniet het volgende:
lol brian is ook tering dronken wordt lachen the next 3 houres
dat idee had ik ook, hij ging gelijk iets tegen Huub zeggen.... kon helaas niet verstaan watquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Mitch heeft instructies gehad
Hmm, toevallig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Desii het volgende:
En daar is Mitch weer...... na twaalven
Jawel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben er verder geen problemen mee dat ook Huub alles probeert te neuken wat los en vast zit?
Nee, dat zou wel erg smerig zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:26 schreef Liess het volgende:
Ze krijgt trouwens wel dikke benen zeg.... het moet niet dikker worden dan het nu is....
Jawel, waar ik vroeger alleen Braajen van beschuldigde, denken met zijn eikel, beschuldig ik ook HuuP, voor een miljoen is zelfs de brievenbus voor hem een potentieel slachtoffer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben er verder geen problemen mee dat ook Huub alles probeert te neuken wat los en vast zit?
Yep en amanda al eerder. En het is heel geloofwaardig dat Brian zomaar naar Fries gaatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jawel.
Maar van een meisje van 19 vind ik dit echt erg.
Ah joh, voor een paar goeie euro's zou ik d'r ook wel een keer neuken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef nueffeniet het volgende:
mitchie is ook een lowlife looser laat zich ook alles oplegen voor een paar euro`s moet er toch niet aan denken om dat vieze smerige vunzige wijf aan te raken
Ja wat is er mis met mijn opmerking dan? Ze krijgt toch ook dikke benen? Vergeleken met wat ze had! En als ze nog dikker zouden worden zou het zonde zijn van zo'n mooi lichaam.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel erg smerig zijn.
Ja sorry hoor, maar ik ben allergisch voor dat soort uiterlijk opmerkingen.
Als Braajen hier maar iets van meekrijgt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Ook Mitch wil nu wel eens goed proeven
[[url=http://aycu30.webshots.com/image/17629/2001473118600894056_rs.jpg]afbeelding][/URL]
En dan over te komen als een enorme hoer? Euh...... lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?
Haar vaste teaserriedel. Routineus rondbaltsen en dan na 13.47 minuten met een hese stem verklaren "je maakt me gek". Het droevige eraan is dat ze dat op haar 47e hoogstwaarschijnlijk nog precíes hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef patist het volgende:
je maakt me gek zegt amanslet
Of Mitch heeft de streams gezien waar Amanda toch regel matig zegt Mitch heel leuk te vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:27 schreef Liess het volgende:
Ja als je thuis bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat niet juist dé leeftijd om lekker te genieten van alles?
wat is een goeie euro tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ah joh, voor een paar goeie euro's zou ik d'r ook wel een keer neuken...
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Haar vaste teaserriedel. Routineus rondbaltsen en dan na 13.47 minuten met een hese stem verklaren "je maakt me gek". Het droevige eraan is dat ze dat op haar 47e hoogstwaarschijnlijk nog precíes hetzelfde doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |