Ik vind het wel erg toevallig dat hij buiten is. Of zou hij denken dat ze met Huub bezig is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Braajen hier maar iets van meekrijgt.
Ah gut viel je prins in 't witte paard daar net in de gracht...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef nueffeniet het volgende:
wat een wanker die mitch dat ie zich zo laat gebruiken khad hem wel wat classier ingeschat
Zal hij het maandverbandje ook nog gaan vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
Mitch zoekt de borsten van Amanda...... ze zitten zowat in ziin nek.
Horse Gangsta! 187 on an undercover horse, fo rizzle.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:33 schreef Donnie29 het volgende:
Is Brian de nieuwe horse whisperer ofzo
Ik weet dat mannen wel een woorden / uitdrukkingen hebben, maar 1 tipje van de sluier, wij vrouwen ook!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:32 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ze heeft er gewoon jeuk aan zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet dat mannen wel een woorden / uitdrukkingen hebben, maar 1 tipje van de sluier, wij vrouwen ook!
En wij noemen dan:
K'heb juk aan mijn puk.
Op de seconde af gewoonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:35 schreef Villalux het volgende:
en brainlees kan weer terug........... doei
goeie screen, juiste momentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian had toch zo'n meesterlijk plan voor Amanda bedacht
[afbeelding]
Ja, maar gelijk is Aman zo nat als een vaatdoekje en Brian zometeen helemaal gelukkig omdat hij denkt dat het door hem komt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mitch gaat ..... meteen komt Brian weer terug
[afbeelding]
Kan Brian langs dat mega maandverband dan? Oh wacht, achterlangs.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Vanavond gaat Amanda weer liggen raggen met Brian..... Mitch kan zichzelf toch niet serieus nemen?
Zwanger.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef agter het volgende:
Je vraagt je wel eens af hoe Amanda zou zijn op een een onbewoond eiland met alleen Jaap...
Dan komen zo de ballonnetjes weer uit de kast voor zijn verlepte travestietenact.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:37 schreef webextreme.nl het volgende:
Hahahhaha die erik, smoooor bezopen!!
Maaaaar daat geeeeeft oooook niiiiieeeet.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
Eric vindt dat Amanda Mitch best wel lang had.
Ik ga daar wel iets beter van praten dan ditquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zitten ze aan de coke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |