Hij heeft natuurlijk gelijk, eerst een half uur haar knippen etc, dan nog een half uur jacuzzi. Dat hoort toch niet bij zijn baan....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
Eric vindt dat Amanda Mitch best wel lang had.
De laatste.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef Liess het volgende:
nog 1 peukie dan..............
Stream 2, ze zitten op de trap voor het huis.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Waar zien jullie Eric? Zit ik dan toch herhalingen te kijken, ofzo?
Heb 'm nu op stream 1...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
op 1 en 2quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Één close-upje volstaat, dat is binnen 5 seconden onomstotelijk vast te stellen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij zitten ze aan de coke...
Heeft toch effect: alcohol van 3 naar 5.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:40 schreef ruby het volgende:
Amanda denkt dat het goed zit tussen Mitch en haar.
Wat is vervelend?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
Het geeft allemaal niet, maar het is eigenlijk best vervelend?
Hij werkt in een uur meer dan Melissa in de hele avond.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk gelijk, eerst een half uur haar knippen etc, dan nog een half uur jacuzzi. Dat hoort toch niet bij zijn baan....![]()
Concur!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef patist het volgende:
omg JAAP IS DRUNKUUUUUH
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef Clank het volgende:
Is NL al weg?? Wil die creep niet meer zien.
Wat Eric nu aan Amanda probeert duidelijk te maken. Hij zegt 100 keer: maar dat geeft ook niet! Ondertussen vindt ie het bloedvervelend dat de butler geen ruk uitvoert.quote:
Oftewel:ignorance is blissquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:40 schreef ruby het volgende:
Amanda denkt dat het goed zit tussen Mitch en haar.
Ik zet streams waar hij op te zien is sowieso al uit. Dus ja, ik hoop ook dat hij weg is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef Clank het volgende:
Is NL al weg?? Wil die creep niet meer zien.
Grappig dat Mitch nog even terug werd gestuurd door de redactie omdat hij vergeten was om met Amanda te zoenen....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze IS behoorlijk smerig, toe nou. Ze heeft net Mitch proberen te err. ja zoiets. En inmiddels werkt ze ernaartoe om vanavond door rat geneukt te worden. Ze is een een uitgewoon sloerie, haar meerwaarde binnen DGK.
Ah joh, dronken mensen spreken toch de waarheid. Maar ik weet daar natuurlijk niks vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat Eric nu aan Amanda probeert duidelijk te maken. Hij zegt 100 keer: maar dat geeft ook niet! Ondertussen vindt ie het bloedvervelend dat de butler geen ruk uitvoert.
Jaap herkent dit wel, hij heeft Bra al eerder kontlikker genoemt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is heel lief voor Jaap, hij heeft een glas laten vallen en gedienstig als Brian is geeft hij Jaap een glas water en ruimt later het glas wel op
Duh....... die liggen weer in 1 bed vanavond hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:44 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Grappig dat Mitch nog even terug werd gestuurd door de redactie omdat hij vergeten was om met Amanda te zoenen....
Ze denkt nog steeds dat als ze iemand op de trap zoent dat dat niet gezien wordt.
Zou ze ook nog met Brian gaan zoenen zonder hem eerst te vertellen dat ze weer met Mitch gezoend heeft?
Vind ik ook. Waarheid wie waarheid toekomt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Lijkt me wel zo vriendelijk als iemand even aan Brian vertelt dat zn neukertje de butler aan het opvrijen was, daar heeft hij recht op!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |