quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef Swashy het volgende:
Geef mij Elvanera maar.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:46 schreef Mich92 het volgende:
[..]
.
Vandaag in Bobbejaanland;
[afbeelding]
Jij met je botergeile blauwe ogen mogen me zo op komen halen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
zo die elvanera is echt fokking geil gek doemijdiemaar
Het lijkt net alsof je geen Nederlands kan man!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:27 schreef ericajax het volgende:
[afbeelding]
Met Liiszle![]()
edit; op die foto lijkt het net of ik wat in mn haar heb gescheerd![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:32 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof je geen Nederlands kan man!
En ik dacht je nog wel een plezier te doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jij met je botergeile blauwe ogen mogen me zo op komen halen!Jorgentol, ik ben niet weggeefbaar!
Toevallig familie in Enschede wonen? Je lijkt echt sprekend op het zusje van een vakantiescharrel van jaaaaaaaren geleden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Jij met je botergeile blauwe ogen mogen me zo op komen halen!Jorgentol, ik ben niet weggeefbaar!
Nopquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:58 schreef Japin het volgende:
[..]
Toevallig familie in Enschede wonen? Je lijkt echt sprekend op het zusje van een vakantiescharrel van jaaaaaaaren geleden.
Idemquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]!
Ik lig krom van het lachen
Jou ken ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij had ik deze nog nooit gepost![]()
ahw wat schattigquote:Op maandag 28 mei 2007 16:02 schreef Monotomo het volgende:
[afbeelding]
Vriendinnen die ongemerkt screenshots maken..
wanneB mooiboyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:12 schreef .neon het volgende:
net al gepost in show hier met je zonnebril topix. Mooi weer ftw
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:41 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Jou ken ik
[..]
ahw wat schattig![]()
![]()
ontopic;
[afbeelding]
()
Aww, jij bent echt het perfecte vriendinnetje voor mstr!quote:Op maandag 28 mei 2007 17:41 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Jou ken ik
[..]
ahw wat schattig![]()
![]()
ontopic;
[afbeelding]
()
My thoughts exactlyquote:Op maandag 28 mei 2007 21:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Aww, jij bent echt het perfecte vriendinnetje voor mstr!![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:47 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Dat vond zij dus ook, blijkbaar.![]()
[..]
Jij mag er best wezen, enzo.![]()
quote:
Jij ookquote:Op maandag 28 mei 2007 21:12 schreef mstr het volgende:
[..].
Lijkt het nou eigenlijk zo of houd je nou echt je lach een beetje erg in?
Oja, gelukkig heb je het gezicht van die linker eraf gelaten hoe ze daar erop kijkt
Maar verder leuke foto, maar ben je ook.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Aww, jij bent echt het perfecte vriendinnetje voor mstr!![]()
Toevalligquote:
Ja ik weet hoe de orginele foto eruit zietquote:Op maandag 28 mei 2007 21:39 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Jij ook![]()
.
Ja ik houd mn lach in; heb aan de linkerkant een stukkie foto er af geknipt; vriendin van me deed zo:![]()
.
hihiquote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe de orginele foto eruit ziet
nee doe maar niet posten hier; vind vriendin niet zo tof denkquote:Op maandag 28 mei 2007 21:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal ik 'm posten hier?
Whehe, de foto in z'n geheel is wel droog.
Welke foto?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:47 schreef Mich92 het volgende:
[..]
nee doe maar niet posten hier; vind vriendin niet zo tof denk.
wel n briljante lach-foto trouwens![]()
*foto achterhoud als chantagemiddel![]()
die van hierboven waar ze zon maf gezien op trektquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Welke foto?
Nee, tuurlijk doe ik dat niet![]()
Whehequote:Op maandag 28 mei 2007 21:57 schreef Mich92 het volgende:
[..]
die van hierboven waar ze zon maf gezien op trekt![]()
Je bent vergeten ganz geil in de camera te kijken, nep breezerquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent vergeten ganz geil in de camera te kijken, nep breezer![]()
dudeson, haal d'r eens een kam doorheenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef PastoorPeter het volgende:
[afbeelding]
Ik ben die linker met al dat haar.
Ahh, wat een lief meisjequote:
Heet jij niet toevallig Roy en woon je in Anna-Pauwlona?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef PastoorPeter het volgende:
[afbeelding]
Ik ben die linker met al dat haar.
Nee ik heet Peter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 05:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heet jij niet toevallig Roy en woon je in Anna-Pauwlona?
Kenker wat lijk jij veel op hem (Roy uit Anna-Pauwlona dus)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef Weggeslet het volgende:
[afbeelding]
Vett0rze kwaliteit. Gothicje spelen met isa is tof.
Geilquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:34 schreef Bernard0s het volgende:
Laat ik mezelf dan gelijk maar goedachtig voor spreekwoordelijke lul zetten
[afbeelding]
Zo ga ik door het dagelijks leven
Je kijkt wel blijquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:36 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Verjaardag@centerparcs@pinksteren... Net uit bad meteen cadeau's, geen van die waren trouwens voor mij
kreeg alleen brieven met poen, rest was voor me moeder
![]()
Inkoppertjequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:26 schreef Wouser het volgende:
Normaal is relatief... Kan je misschien iets specifieker zijn![]()
Je lijkt op een jongen op die foto.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:49 schreef Zonnebril het volgende:
[afbeelding]
Ik en mijn italiaanse neus..![]()
Ben ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:28 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je lijkt op een jongen op die foto.![]()
Haha, toffe foto RJquote:
quote:
Nou ze proefde als mijn vriendin hoor. Dus ik ga er vanuit dat ik de goede te pakken had.quote:
Mmh ok, jij zal het wel wetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ze proefde als mijn vriendin hoor. Dus ik ga er vanuit dat ik de goede te pakken had.
Wat doe je met mijn moeder?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ze proefde als mijn vriendin hoor. Dus ik ga er vanuit dat ik de goede te pakken had.
Whaaaah dat hondjequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef garnage-patrick het volgende:
waarom doe ik dit toch![]()
vooruit maar weer![]()
3
[afbeelding]
heb er nou alweer spijt van
Hoe heerlijk was het geweest om jou bij foto 2 een trap te gevenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef garnage-patrick het volgende:
vooruit maar weer![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
haha, dat zou pas prachtfotos opleverenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Hoe heerlijk was het geweest om jou bij foto 2 een trap te gevendat was pas lachen zeg!
![]()
Wel dubbele manchetten maar geen das of in ieder geval een t-shirt onder je overhemd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef Adsum het volgende:
Foto'tje van gisteren, ging naar de Juwelenbeurs in het Amstel Hotel:
[afbeelding]
Sirieus jij lijkt hard op m'n ex in mannelijke vorm!quote:
Nee... normaal kijk ik ook niet zo, ik lach normaal gezien nooit.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Sirieus jij lijkt hard op m'n ex in mannelijke vorm!Familie in Zoetermeer?
aantal dagen later, zat er bij vrouwtjeszwaan een visdraad om der nek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Hoe heerlijk was het geweest om jou bij foto 2 een trap te gevendat was pas lachen zeg!
![]()
Zo'n beest is toch best gevaarlijk hèquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
aantal dagen later, zat er bij vrouwtjeszwaan een visdraad om der nek.
toen we die er aan het afhalen waren, viel het mannetje ons aan. die kan klappen geven joh![]()
Al brak voordat je er was?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Brak naar Fields of Rock.
Jupquote:
Ja rofl ik zag het jaquote:
Het ziet er best appart uit zeg maar..quote:Op maandag 25 juni 2007 17:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja rofl ik zag het ja
Shirt hang ook al op me kont![]()
Maar het lijkt ook als of ik dan borst kanker heb. Wank heb er maar eentjequote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Het ziet er best appart uit zeg maar..![]()
![]()
dude, SICK!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Maar het lijkt ook als of ik dan borst kanker heb. Wank heb er maar eentje![]()
Haha, tof gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef thijsltc het volgende:
[[url=http://img38.picoodle.com/img/img38/8/6/26/t_megabreezerm_f15c4ac.jpg]afbeelding][/URL]
um, woon jij in wassenaar? ik zat laatst namelijk met een vriend een ijsje te eten, en toen zag ik een jongen die behoorlijk op jou leek, met precies zo'n schattig hondje...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef garnage-patrick het volgende:
vooruit maar weer![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
Wees er maar trots op, verwend snotjongquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef Adsum het volgende:
Heerlijk, gereden worden in een 7-serie:
[afbeelding]
Moet jij zeggen, jij hebt ook een aardig autorepetoire achter je naam staanquote:
In een 7-serie ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Ik vind een 7 serie dus echt verrot.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Ik neem nooit openbaar vervoer iig.quote:
Ik pats totaal niet met andersmans spullen, ik zit gewoon achter in een BMW welke mij naar het Amstel Hotel heeft gereden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik neem nooit openbaar vervoer iig.
Maar wat ik nou zo jammer vind is patsen met andermans spullen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik pats totaal niet met andersmans spullen, ik zit gewoon achter in een BMW welke mij naar het Amstel Hotel heeft gereden.
Het is in ieder geval niet jouw autoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik pats totaal niet met andersmans spullen, ik zit gewoon achter in een BMW welke mij naar het Amstel Hotel heeft gereden.
Kzou er stoer mee doen net zoals dat horloge van **000 euro dat je om je klauwen had. Jammergenoeg zul je dat nooit zelf hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dan, dat het wel mijn auto is?
Dude, je bent 19...dan loop je er sowieso al niet zo bijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
Hoe scheel kun je kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:34 schreef nvido het volgende:
[afbeelding]
Tijdens uitgaan, 2 weken geleden. Beetje te enthousiast de hoek om en gelijk in de lens kijken.
En voor de mensen die zich, naast alle andere dingen, afvragen wat dat gekke zwarte ding is.
Een tunneltje ( 5 mm )
[afbeelding]
Dan kijken we even verder naar een " normale foto " 's avonds en beetje onduidelijk
[afbeelding]
Nou, dit was de aller aller aller eerste post van mij in pub.
Gelijk een beetje algemene kennismaking dus
Dat varieert natuurlijk, sommige mensen kunnen scheler kijken dan anderen. In theorie is het echter mogelijk om extreem scheel te kijken (dwz het ene oog kijkt naar rechts en het ander naar links), een hoek van 180 graden dus. Dat is denk ik het scheelst wat een mens kan kijken.quote:
Neeuh, dat is wel een goeie omschrijvingquote:Op zondag 1 juli 2007 19:35 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dat varieert natuurlijk, sommige mensen kunnen scheler kijken dan anderen. In theorie is het echter mogelijk om extreem scheel te kijken (dwz het ene oog kijkt naar rechts en het ander naar links), een hoek van 180 graden dus. Dat is denk ik het scheelst wat een mens kan kijken.
Of zie ik iets over het hoofd?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:35 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dat varieert natuurlijk, sommige mensen kunnen scheler kijken dan anderen. In theorie is het echter mogelijk om extreem scheel te kijken (dwz het ene oog kijkt naar rechts en het ander naar links), een hoek van 180 graden dus. Dat is denk ik het scheelst wat een mens kan kijken.
Of zie ik iets over het hoofd?
Beetje jammer. en post idd maar eens foto's van jezelf.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef andre347 het volgende:
[..]
Neeuh, dat is wel een goeie omschrijving![]()
Ik zal zo even foto's posten
Ik kan er niks aan doen maar jij komt altijd zo ongelofelijk kneuzig over dat ik je, zonder je te kennen, al kan uitkotsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:14 schreef Doemskie het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar jij komt altijd zo ongelofelijk kneuzig over dat ik je, zonder je te kennen, al kan uitkotsen.
Toch nog even over dat kostuum hè, dat kan echt niet hoor. In de veronderstelling dat dat op jou 19-jarige leeftijd je 1e kostuum is (wellicht voor een stage, je eerste officiële baantje) had je echt voor iets vlotters moeten gaan. In zo'n grijs krijtstreeppak heb ik m'n opa begraven gekquote:quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik vond het lange ook leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef Daantke het volgende:
Verbetering
Vazzundquote:
Kreeg je er nog geld voor ook?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef NoralyZ het volgende:
ik gemaakt door fotograaf voor fotoboek! whoehoe!
[afbeelding]
Om ze op site's als fok te plaatsen dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef NoralyZ het volgende:
nee, ik heb ze voor eigen gebruik laten maken.
Dacht ook al. Dan zou je wel erg zielig zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef NoralyZ het volgende:
nee omdat mijn vriend anderhalf jaar naar het buitenland gaat en ik hem wat moois mee wil geven...
waarom zou ik in godsnaam speciaal foto's laten maken om ze op een forum te zetten?
Brrr, daar wil je ook niet dood bij gevonden wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef Gesloten het volgende:
[afbeelding]
Rechtsonder met het Australische softballteam
Wat voor klok?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Longines Master Collection Chronograph, welke te koop staat.quote:
lekkere leraresquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef Adsum het volgende:
[..]
Longines Master Collection Chronograph, welke te koop staat.
Als reactie op een eerder bericht:
Het pak op de foto is mijn 2e pak, het is idd voor werk en stage, werk bij een juwelier.
Nieuwe foto dan maar, lol @ school:
[afbeelding]
Hehehehe...die ken ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef NoralyZ het volgende:
ik gemaakt door fotograaf voor fotoboek! whoehoe!
[afbeelding]
ja bij mij wel iets nieuws, heb hem sinds zaterdagquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef slindenau het volgende:
Is dat weer iets nieuws, een lip-piercing.
Verder een hele leuke foto hoor
bij mij zit er ook nog geel, blauw, paars, oranje, groen en zwart bijquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Adsum het volgende:
Ik zie al dat je roze-wit gestreepte shirts niet leuk vindt ja.
kom je net uit bed, of draag je uit principe geen make-up?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:35 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
met nieuw tshirt en nieuwe lippiercing
allebei nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:08 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
kom je net uit bed, of draag je uit principe geen make-up?
Aha, een echte naturel-meidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:51 schreef saaw het volgende:
[..]
allebei niet
tis niet uit principe, vind het gewoon niet mooi en een hoop gedoe
nee , k keek gewoon ergens heen en opeens was et flitssquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:08 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
vind je dat deze foto je karakter tot zijn recht laat komen? ik niet namelijk.
Och, ik lach mezelf op mn eigen foto's ook altijd uit, dus zoveel zegt het ook weer nietquote:
beter haal je hem weg en plaats je een andere keer een leuke spontane fotoquote:
Wat een mooie, dikke, lange, ruige, imposante en sexy boom.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
[afbeelding]
Curacao 2007.
Nogal ver weg, dat wel.![]()
Duh. Hij mocht niet voor niets naast me staan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een mooie, dikke, lange, ruige, imposante en sexy boom.
Daar heb ik patent op!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:48 schreef Chriz2k het volgende:
En Dark_Angelus, echt gaaf dat je het voor elkaar krijgt om op élke foto vaag te kijken, respect.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:24 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[afbeelding]
Zo, ik en mijn broertje (de kleine met het witte shirt) hebben een doel gebouwd. Dit is het resultaat. 17 jaar lang puberen en dan dit.. hopelooos..
Mag ik je aanraken met al die merkspulletjes van je?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
Kos 2007
ohja voor het plebs onder ons
rugzak: Burton 70euro..
Shirt: Oxbow 50euro..
Zwembroek: Brunottie.. destijds 60euro
slippers: geen merk 15euro
rj bij een lantaarnpaal op een pier, priceless
omgquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
Kos 2007
Heb je voor ¤200 aan spullen aan, zie je er nog uit als een kankerpauperquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
Kos 2007
Quasi artistieke foto :pquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:32 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat is niet kansloos, wou je zeggen?
Nouja foto erbij anders wordt ie weer verwijderd
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc1057/th_27250_Afb002_122_1057lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ssst.![]()
Voel je je nu beter dan anderen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef Ipho het volgende:
[..]![]()
Zwaar kansloos.
+ het ziet er niet uit
+me polo alleen is duurder dan dat
EEN WTF HEB JE GEEN MERK SLIPPERS DAN![]()
Ja, leuke meid hè!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:08 schreef CoT het volgende:
Elvanera is een mooie meid
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:52 schreef Olep het volgende:
Ik ben het eens met CoT. Heel zeker. Echt heel zeker. Nu verwacht ik een Elvanera fantopic. +foto's natuurlijk.
zijn jullie nu echt zo kanker dom?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef Ipho het volgende:
[..]![]()
Zwaar kansloos.
+ het ziet er niet uit
+me polo alleen is duurder dan dat
EEN WTF HEB JE GEEN MERK SLIPPERS DAN![]()
je bent ook al zo kanker domquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb je voor ¤200 aan spullen aan, zie je er nog uit als een kankerpauper.
Btw: Je shit is kankerskir, en goedkope rommel.
mwa iddquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:30 schreef Daantke het volgende:
Sst RJ, wat boeit jou die hoertjes
Choo Choo! Here comes the gay train.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:32 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat is niet kansloos, wou je zeggen?
Nouja foto erbij anders wordt ie weer verwijderd
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc1057/th_27250_Afb002_122_1057lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ssst.![]()
Ah, je hebt hem gemist?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Choo Choo! Here comes the gay train.
Ik wilde het eigenlijk zelf niet zeggen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
niet whinen om kleding maar mensen die zo nodig bij een foto neer moeten zetten hoeveel hun kleding gekost heeftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
btw.. Burton.. wsl kent maar 1/18e van jullie dat merk.. so care..
en nee dit kon niet in 1 post.. kan je wel weer zien dat in PUB is... whinen om kleding![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:00 schreef Hijacking het volgende:
[..]
niet whinen om kleding maar mensen die zo nodig bij een foto neer moeten zetten hoeveel hun kleding gekost heeft![]()
Ik kan met mijn ogen zien dat die foto waarop je op je grond ligt te poseren. dat dat er best wel gay uit ziet. ik val dan niet op gayachtige jongetjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:03 schreef Daantke het volgende:
[..]
Beargumenteer?
Lamlul, je kent me niet eens.
Ik lag gewoon op mijn bed te bellen (met een meisje jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:06 schreef F- het volgende:
[..]
Ik kan met mijn ogen zien dat die foto waarop je op je grond ligt te poseren. dat dat er best wel gay uit ziet. ik val dan niet op gayachtige jongetjes.
![]()
ow en het is lamkut voor jou
Bellen nog wel! zoo. Veel meisjes houden van jongetjes waarmee ze goed kunnen uhm Praten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik lag gewoon op mijn bed te bellen (met een meisje ja) en daarna dacht ik; laat ik eens een foto maken van mij met mijn hippe dekbedovertrekset
![]()
no offence maar die foto van jou op het bed is idd beetje gayquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik lag gewoon op mijn bed te bellen (met een meisje ja) en daarna dacht ik; laat ik eens een foto maken van mij met mijn hippe dekbedovertrekset
![]()
Kilootje of 20 is er al af, en 't is nu allemaal prima op gewicht en in verhouding, dus maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:16 schreef Jajong het volgende:
Ach ze heeft best een leuk koppie hoor, maar we weten allemaal dat die foto's speciaal zo gemaakt zijn dat we niet zien dat er wel een kilo'tje of 10 af mag.
leuke truiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kilootje of 20 is er al af, en 't is nu allemaal prima op gewicht en in verhouding, dus maak je daar maar geen zorgen over
Of vind je dit dik?
[afbeelding]
en schimmel op je borst...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:16 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor ik heb echt zo een vierhoek om mn hoofd![]()
Waar heb jij geometrie geleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:16 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor ik heb echt zo een vierhoek om mn hoofd![]()
Br33z4H t0p!C #93 Waar JortK de scepter zwaaitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:52 schreef Fredo55 het volgende:
Waar is dat breezah-topic gebleven?
Na 2 weken luxemburg mis ik het wel.![]()
![]()
Ik vraag het hier maar even,waar moet het anders?![]()
En ja,ik heb al een foto van me gepost.
Skinny Jeansquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kilootje of 20 is er al af, en 't is nu allemaal prima op gewicht en in verhouding, dus maak je daar maar geen zorgen over
Of vind je dit dik?
[afbeelding]
gast.. dat deed ik juist expressquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:00 schreef Hijacking het volgende:
[..]
niet whinen om kleding maar mensen die zo nodig bij een foto neer moeten zetten hoeveel hun kleding gekost heeft![]()
mooie clown.. ik maak altijd foto van bonnetjes + foto van shirt.. en die heb ik in een map op me pc... want dan kan ik pimpen bij de jongere meisjes op msn.. maak ook welles gewoon fotos in de winkelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef F- het volgende:
[..]
laat staan dat je nog weet wat het heeft gekost
Jij geeft zojuist een totaal andere betekenis aan een briljant nummer van The Arctic Monkeys.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eej!quote:Op zondag 22 juli 2007 07:27 schreef Lunar het volgende:
[..]
Jij geeft zojuist een totaal andere betekenis aan een briljant nummer van The Arctic Monkeys.
Imageshack doet het niet, jongeman.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Sakuraba het volgende:
Vind het hilarisch hoe jullie allemaal op die elvenera geilen, wank on!11
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Elvanera is het.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Sakuraba het volgende:
Vind het hilarisch hoe jullie allemaal op die elvenera geilen, wank on!11
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dankjewel, heb hem elsewhere gehostquote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Imageshack doet het niet, jongeman.
Idd, ik krijg daar echt de rillingen van.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:45 schreef Adsum het volgende:
Schrecklich, buttondown onder een pak...
Als iemand jouw nick/naam verkeerd spelt verbeter je die toch ook even? Dat heeft niks met nazi's te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:49 schreef Sakuraba het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook een spellingsnazi, altijd mensen verbeteren hé
Mensen die Duits, Engels en Nederlands in een zin van 5 woorden durven proppen...*brrr*.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:45 schreef Adsum het volgende:
Schrecklich, buttondown onder een pak...
je avatar waar is die van .quote:
Dat komt qua geestelijke gesteldheid ongeveer op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:43 schreef Merel1808 het volgende:
Als je die een-na-laatste bedoelt, dat was allesbehalve dronken, na 10 uur in de trein zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |