dudeson, haal d'r eens een kam doorheenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef PastoorPeter het volgende:
[afbeelding]
Ik ben die linker met al dat haar.
Ahh, wat een lief meisjequote:
Heet jij niet toevallig Roy en woon je in Anna-Pauwlona?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef PastoorPeter het volgende:
[afbeelding]
Ik ben die linker met al dat haar.
Nee ik heet Peter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 05:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heet jij niet toevallig Roy en woon je in Anna-Pauwlona?
Kenker wat lijk jij veel op hem (Roy uit Anna-Pauwlona dus)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef Weggeslet het volgende:
[afbeelding]
Vett0rze kwaliteit. Gothicje spelen met isa is tof.
Geilquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:34 schreef Bernard0s het volgende:
Laat ik mezelf dan gelijk maar goedachtig voor spreekwoordelijke lul zetten
[afbeelding]
Zo ga ik door het dagelijks leven
Je kijkt wel blijquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:36 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Verjaardag@centerparcs@pinksteren... Net uit bad meteen cadeau's, geen van die waren trouwens voor mij
kreeg alleen brieven met poen, rest was voor me moeder
![]()
Inkoppertjequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:26 schreef Wouser het volgende:
Normaal is relatief... Kan je misschien iets specifieker zijn![]()
Je lijkt op een jongen op die foto.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:49 schreef Zonnebril het volgende:
[afbeelding]
Ik en mijn italiaanse neus..![]()
Ben ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:28 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Je lijkt op een jongen op die foto.![]()
Haha, toffe foto RJquote:
quote:
Nou ze proefde als mijn vriendin hoor. Dus ik ga er vanuit dat ik de goede te pakken had.quote:
Mmh ok, jij zal het wel wetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ze proefde als mijn vriendin hoor. Dus ik ga er vanuit dat ik de goede te pakken had.
Wat doe je met mijn moeder?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ze proefde als mijn vriendin hoor. Dus ik ga er vanuit dat ik de goede te pakken had.
Whaaaah dat hondjequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef garnage-patrick het volgende:
waarom doe ik dit toch![]()
vooruit maar weer![]()
3
[afbeelding]
heb er nou alweer spijt van
Hoe heerlijk was het geweest om jou bij foto 2 een trap te gevenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:56 schreef garnage-patrick het volgende:
waarom doe ik dit toch![]()
vooruit maar weer![]()
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
heb er nou alweer spijt van
haha, dat zou pas prachtfotos opleverenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Hoe heerlijk was het geweest om jou bij foto 2 een trap te gevendat was pas lachen zeg!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |