Beetje jammer. en post idd maar eens foto's van jezelf.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:37 schreef andre347 het volgende:
[..]
Neeuh, dat is wel een goeie omschrijving![]()
Ik zal zo even foto's posten
Ik kan er niks aan doen maar jij komt altijd zo ongelofelijk kneuzig over dat ik je, zonder je te kennen, al kan uitkotsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dan, dat het wel mijn auto is?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:14 schreef Doemskie het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar jij komt altijd zo ongelofelijk kneuzig over dat ik je, zonder je te kennen, al kan uitkotsen.
Toch nog even over dat kostuum hè, dat kan echt niet hoor. In de veronderstelling dat dat op jou 19-jarige leeftijd je 1e kostuum is (wellicht voor een stage, je eerste officiële baantje) had je echt voor iets vlotters moeten gaan. In zo'n grijs krijtstreeppak heb ik m'n opa begraven gekquote:quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dan, dat het wel mijn auto is?
Ik vond het lange ook leukquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef Daantke het volgende:
Verbetering
Vazzundquote:
Kreeg je er nog geld voor ook?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef NoralyZ het volgende:
ik gemaakt door fotograaf voor fotoboek! whoehoe!
[afbeelding]
Om ze op site's als fok te plaatsen dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef NoralyZ het volgende:
nee, ik heb ze voor eigen gebruik laten maken.
Dacht ook al. Dan zou je wel erg zielig zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef NoralyZ het volgende:
nee omdat mijn vriend anderhalf jaar naar het buitenland gaat en ik hem wat moois mee wil geven...
waarom zou ik in godsnaam speciaal foto's laten maken om ze op een forum te zetten?
Brrr, daar wil je ook niet dood bij gevonden wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef Gesloten het volgende:
[afbeelding]
Rechtsonder met het Australische softballteam
Wat voor klok?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef Adsum het volgende:
Heerlijk, gereden worden in een 7-serie:
[afbeelding]
Longines Master Collection Chronograph, welke te koop staat.quote:
lekkere leraresquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:52 schreef Adsum het volgende:
[..]
Longines Master Collection Chronograph, welke te koop staat.
Als reactie op een eerder bericht:
Het pak op de foto is mijn 2e pak, het is idd voor werk en stage, werk bij een juwelier.
Nieuwe foto dan maar, lol @ school:
[afbeelding]
Hehehehe...die ken ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:32 schreef NoralyZ het volgende:
ik gemaakt door fotograaf voor fotoboek! whoehoe!
[afbeelding]
ja bij mij wel iets nieuws, heb hem sinds zaterdagquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef slindenau het volgende:
Is dat weer iets nieuws, een lip-piercing.
Verder een hele leuke foto hoor
bij mij zit er ook nog geel, blauw, paars, oranje, groen en zwart bijquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef Adsum het volgende:
Ik zie al dat je roze-wit gestreepte shirts niet leuk vindt ja.
kom je net uit bed, of draag je uit principe geen make-up?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:35 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
met nieuw tshirt en nieuwe lippiercing
allebei nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:08 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
kom je net uit bed, of draag je uit principe geen make-up?
Aha, een echte naturel-meidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:51 schreef saaw het volgende:
[..]
allebei niet
tis niet uit principe, vind het gewoon niet mooi en een hoop gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |