Ik kan met mijn ogen zien dat die foto waarop je op je grond ligt te poseren. dat dat er best wel gay uit ziet. ik val dan niet op gayachtige jongetjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:03 schreef Daantke het volgende:
[..]
Beargumenteer?
Lamlul, je kent me niet eens.
Ik lag gewoon op mijn bed te bellen (met een meisje jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:06 schreef F- het volgende:
[..]
Ik kan met mijn ogen zien dat die foto waarop je op je grond ligt te poseren. dat dat er best wel gay uit ziet. ik val dan niet op gayachtige jongetjes.
![]()
ow en het is lamkut voor jou
Bellen nog wel! zoo. Veel meisjes houden van jongetjes waarmee ze goed kunnen uhm Praten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik lag gewoon op mijn bed te bellen (met een meisje ja) en daarna dacht ik; laat ik eens een foto maken van mij met mijn hippe dekbedovertrekset
![]()
no offence maar die foto van jou op het bed is idd beetje gayquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik lag gewoon op mijn bed te bellen (met een meisje ja) en daarna dacht ik; laat ik eens een foto maken van mij met mijn hippe dekbedovertrekset
![]()
Kilootje of 20 is er al af, en 't is nu allemaal prima op gewicht en in verhouding, dus maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:16 schreef Jajong het volgende:
Ach ze heeft best een leuk koppie hoor, maar we weten allemaal dat die foto's speciaal zo gemaakt zijn dat we niet zien dat er wel een kilo'tje of 10 af mag.
leuke truiquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kilootje of 20 is er al af, en 't is nu allemaal prima op gewicht en in verhouding, dus maak je daar maar geen zorgen over
Of vind je dit dik?
[afbeelding]
en schimmel op je borst...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:16 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor ik heb echt zo een vierhoek om mn hoofd![]()
Waar heb jij geometrie geleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:16 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor ik heb echt zo een vierhoek om mn hoofd![]()
Br33z4H t0p!C #93 Waar JortK de scepter zwaaitquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:52 schreef Fredo55 het volgende:
Waar is dat breezah-topic gebleven?
Na 2 weken luxemburg mis ik het wel.![]()
![]()
Ik vraag het hier maar even,waar moet het anders?![]()
En ja,ik heb al een foto van me gepost.
Skinny Jeansquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kilootje of 20 is er al af, en 't is nu allemaal prima op gewicht en in verhouding, dus maak je daar maar geen zorgen over
Of vind je dit dik?
[afbeelding]
gast.. dat deed ik juist expressquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:00 schreef Hijacking het volgende:
[..]
niet whinen om kleding maar mensen die zo nodig bij een foto neer moeten zetten hoeveel hun kleding gekost heeft![]()
mooie clown.. ik maak altijd foto van bonnetjes + foto van shirt.. en die heb ik in een map op me pc... want dan kan ik pimpen bij de jongere meisjes op msn.. maak ook welles gewoon fotos in de winkelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef F- het volgende:
[..]
laat staan dat je nog weet wat het heeft gekost
Jij geeft zojuist een totaal andere betekenis aan een briljant nummer van The Arctic Monkeys.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Choo Choo! Here comes the gay train.
Eej!quote:Op zondag 22 juli 2007 07:27 schreef Lunar het volgende:
[..]
Jij geeft zojuist een totaal andere betekenis aan een briljant nummer van The Arctic Monkeys.
Imageshack doet het niet, jongeman.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Sakuraba het volgende:
Vind het hilarisch hoe jullie allemaal op die elvenera geilen, wank on!11
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Elvanera is het.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Sakuraba het volgende:
Vind het hilarisch hoe jullie allemaal op die elvenera geilen, wank on!11
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dankjewel, heb hem elsewhere gehostquote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Imageshack doet het niet, jongeman.
Idd, ik krijg daar echt de rillingen van.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:45 schreef Adsum het volgende:
Schrecklich, buttondown onder een pak...
Als iemand jouw nick/naam verkeerd spelt verbeter je die toch ook even? Dat heeft niks met nazi's te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:49 schreef Sakuraba het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook een spellingsnazi, altijd mensen verbeteren hé
Mensen die Duits, Engels en Nederlands in een zin van 5 woorden durven proppen...*brrr*.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:45 schreef Adsum het volgende:
Schrecklich, buttondown onder een pak...
je avatar waar is die van .quote:
Dat komt qua geestelijke gesteldheid ongeveer op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:43 schreef Merel1808 het volgende:
Als je die een-na-laatste bedoelt, dat was allesbehalve dronken, na 10 uur in de trein zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |