Wees er maar trots op, verwend snotjongquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef Adsum het volgende:
Heerlijk, gereden worden in een 7-serie:
[afbeelding]
Moet jij zeggen, jij hebt ook een aardig autorepetoire achter je naam staanquote:
In een 7-serie ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Ik vind een 7 serie dus echt verrot.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:19 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Ik neem nooit openbaar vervoer iig.quote:
Ik pats totaal niet met andersmans spullen, ik zit gewoon achter in een BMW welke mij naar het Amstel Hotel heeft gereden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik neem nooit openbaar vervoer iig.
Maar wat ik nou zo jammer vind is patsen met andermans spullen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik pats totaal niet met andersmans spullen, ik zit gewoon achter in een BMW welke mij naar het Amstel Hotel heeft gereden.
Het is in ieder geval niet jouw autoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik pats totaal niet met andersmans spullen, ik zit gewoon achter in een BMW welke mij naar het Amstel Hotel heeft gereden.
Kzou er stoer mee doen net zoals dat horloge van **000 euro dat je om je klauwen had. Jammergenoeg zul je dat nooit zelf hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dan, dat het wel mijn auto is?
Dude, je bent 19...dan loop je er sowieso al niet zo bijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:07 schreef Adsum het volgende:
[..]
Zie je mij ergens zeggen dan, dat het wel mijn auto is?
Hoe scheel kun je kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:34 schreef nvido het volgende:
[afbeelding]
Tijdens uitgaan, 2 weken geleden. Beetje te enthousiast de hoek om en gelijk in de lens kijken.
En voor de mensen die zich, naast alle andere dingen, afvragen wat dat gekke zwarte ding is.
Een tunneltje ( 5 mm )
[afbeelding]
Dan kijken we even verder naar een " normale foto " 's avonds en beetje onduidelijk
[afbeelding]
Nou, dit was de aller aller aller eerste post van mij in pub.
Gelijk een beetje algemene kennismaking dus
Dat varieert natuurlijk, sommige mensen kunnen scheler kijken dan anderen. In theorie is het echter mogelijk om extreem scheel te kijken (dwz het ene oog kijkt naar rechts en het ander naar links), een hoek van 180 graden dus. Dat is denk ik het scheelst wat een mens kan kijken.quote:
Neeuh, dat is wel een goeie omschrijvingquote:Op zondag 1 juli 2007 19:35 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dat varieert natuurlijk, sommige mensen kunnen scheler kijken dan anderen. In theorie is het echter mogelijk om extreem scheel te kijken (dwz het ene oog kijkt naar rechts en het ander naar links), een hoek van 180 graden dus. Dat is denk ik het scheelst wat een mens kan kijken.
Of zie ik iets over het hoofd?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:35 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dat varieert natuurlijk, sommige mensen kunnen scheler kijken dan anderen. In theorie is het echter mogelijk om extreem scheel te kijken (dwz het ene oog kijkt naar rechts en het ander naar links), een hoek van 180 graden dus. Dat is denk ik het scheelst wat een mens kan kijken.
Of zie ik iets over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |