Ik doe zo m'n best.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Here we go again...
Het is inderdaad exact dezelfde "discussie" als een jaar geleden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Here we go again...
Aan websites over je tegenstanders deelnemen en die uitmaken voor pedofiel is niet decadent?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef PJORourke het volgende:
Hee grappig, ik wist niet dat ik me verzette tegen het decadente westen. Ik hou nogal van dat hoerige, gore, decadente uitgaansleven dat uit het westen lijkt te komen. Kortom, ik ben verdomde decadent. Schotschriftjes over neocons lezen en dat om mij projecteren maakt nog geen werkelijkheid.
D'r is niet zoveel veranderd, wolfie, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is inderdaad exact dezelfde "discussie" als een jaar geleden.
Dat houdt in dat ik scheld? Waar?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Helemaal niets, zelfs de opbouw van de wederzijdse scheldpartijen is nog intact gebleven.
quote:Bijna de helft van de Nederlandse bevolking (48 procent) vindt dat de vrouw die door de gorilla Bokito werd aangevallen, zelf schuldig is aan het incident. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond onder 900 mensen. Ruim een op de drie (35 procent) vindt dat de directie van de dierentuin schuldig is terwijl negen procent van de ondervraagden Bokito als schuldige aanwijst.
Helft bevolking: slachtoffer Bokito zelf schuldig
Het is ook best gay om steeds maar weer je eigen wonden open te rijten. Nogal relnichterig, niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Het ligt toch altijd gevoelig bij die guys hè homofilie..
Dan te bedenken dat die site van hun (eh voorbij fok!) praktisch een rovershol van homo's is.
Waarom zou het ene het andere bijten? Je valt toch op kleine meisjes?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
Het ligt gewoon heel gevoellig hè PJ.
Je kunt proberen mij als homofoob weg te zetten natuurlijk, maar je weet wel dat dit onzin is, als je tegelijkertijd mij wegzet als pedofiel.
Of ik beter in mijn vel zit dan PJO weet ik niet, maar ik zit lekker in mijn vel inderdaad! En het is bijna weekend en dan weet je het wel he!!?!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik vind Aaah een stuk beter te pruimen dan Pjo. Volgens mij zit die ook beter in zijn vel
Ja, ik ben daar mee gekapt. Dat zou jij toch ook doen of hebben wij twee alleen een convenant door SCH laten opstellen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
Aahtje kapt daar mee, dat valt te prijzen in hem.
Dat is nog van vroeger, toen R nog pedo was. Nu niet meer he, hij is ermee gekapt en genezen.quote:
Ho ho, Wolfke is nu uit de kast gekomen, dat was toen nog niet he?!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D'r is niet zoveel veranderd, wolfie, toch?
Directe democratie welteverstaan, niet de vertegenwoordigende.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:53 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Beste argument tegen democratie ooit.
Och. Als een hond iemand aanvalt wordt hij ook afgemaakt. Dan is het wel de schuld van het dier blijkbaar en nu opeens niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:53 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Beste argument tegen democratie ooit.
Whoehoe. Gratis!quote:Minister Plasterk van Cultuur gaat de rijksmusea minimaal een dagdeel per week gratis openstellen voor het publiek. Dat meldt Trouw.
Waar?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Oh ja, goed nieuws. Ben aangenomen.
quote:
Orrrrdina.quote:
Gefeliciteerd: je bent de ellende van de softe sector dus ook ontvlucht en wordt nu de grote mensenwereld in gezogen.quote:
Het is een traineeship, en voor het eerste bedrag dat ze me aanboden word ik niet wakker. Gelukkig draaide ze al snel bij toen ik zei wat ik verdien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd: je bent de ellende van de softe sector dus ook ontvlucht en wordt nu de grote mensenwereld in gezogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |