que?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien zodra een dichte deur ze van meer leven berooft dan het ontberen van een tv.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien zodra een dichte deur ze van meer leven berooft dan het ontberen van een tv.
Nee, zo'n Noord-Koreaanse cel van 2 kubieke meter waar je niet rechtop in kan staan, dat zal ze leren!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
De beste cel is een lege betonnen ruimte van 5 bij 5.
Voor mensen die meer waarde hechten aan een tv dan aan bewegingsvrijheid klopt de analyse dat een tv op een cel heerlijk is en die dichte deur niet straffend is.quote:
Het lijkt mij dat zelfs die mensen er snel achter zullen komen dat een tv toch van minder waarde is dan bewegingsvrijheid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor mensen die meer waarde hechten aan een tv dan aan bewegingsvrijheid klopt de analyse dat een tv op een cel heerlijk is en die dichte deur niet straffend is.
Blijkbaar zijn er véél mensen die meer waarde hechten aan hun tv dan aan hun bewegingsvrijheid.
Welke mensen schaar je daar in deze analyse onder?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor mensen die meer waarde hechten aan een tv dan aan bewegingsvrijheid klopt de analyse dat een tv op een cel heerlijk is en die dichte deur niet straffend is.
Blijkbaar zijn er véél mensen die meer waarde hechten aan hun tv dan aan hun bewegingsvrijheid.
Dat weet iedereen wel, maar dat die deur dicht zit betekent niet dat je recht op een TV hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef problematiQue het volgende:
wanneer leren die rechtse donderstenen nou eens dat het niet gaat om of er wel of geen tv in de cel staat maar om het feit dat die deur op slot zit.
Lui als Wilders...quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke mensen schaar je daar in deze analyse onder?
Ach, weet je, dat verschilt. Ook in de gevangenis zitten mensen die die deur zo'n ramp niet vinden, en die erg blij zijn met hun kamertje, hun tv, hun rust.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:17 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat zelfs die mensen er snel achter zullen komen dat een tv toch van minder waarde is dan bewegingsvrijheid.
Maar goed, zoals RdB al zei, lekendeskundigheid.
Dus?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat weet iedereen wel, maar dat die deur dicht zit betekent niet dat je recht op een TV hebt.
Het blijven mensen. Zonder iets om ze bezig te houden komt een groter deel misschien gefrustreerder terug in de maatschappij dan het eruit kwam.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat weet iedereen wel, maar dat die deur dicht zit betekent niet dat je recht op een TV hebt.
Dat het geen afweging vrijheid vs TV is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dus?
De mensen die vinden dat Nederlandse gevangenissen luxehotels zijn, omdat er tv op kamer is. Die bevinden zich overigens buiten en binnen gevangenissen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welke mensen schaar je daar in deze analyse onder?
Als die de Hond nou eens (in een keer goed sigme, ik ben genezen) zou peilen welk percentage van de gevangen valt in welke groep (incluus de groep die wel liever vrij rond wil lopen), dan hebben we nog eens (weer!) wat aan die gast.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, weet je, dat verschilt. Ook in de gevangenis zitten mensen die die deur zo'n ramp niet vinden, en die erg blij zijn met hun kamertje, hun tv, hun rust.
En met een voldoende grote geest zit je uiteindelijk ook in een gevangenis niet opgesloten. Maar dan is het niet de tv die belangrijk is, denk ik.
Ik zit daar niet zo mee, maar wasknijpers maken of desnoods stenen hakken zijn ook bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef problematiQue het volgende:
Het blijven mensen. Zonder iets om ze bezig te houden komt een groter deel misschien gefrustreerder terug in de maatschappij dan het eruit kwam.
Ik vind het kwalijk dat bejaarden het vaak veel slechter hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
De mensen die vinden dat Nederlandse gevangenissen luxehotels zijn, omdat er tv op kamer is. Die bevinden zich overigens buiten en binnen gevangenissen.
bejaarden in bejaardentehuizen zijn hulpbehoevender. Misschien valt het daarom meer op?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk dat bejaarden het vaak veel slechter hebben.
Zit je daar ook niet meer zo mee als het recidivepercentage omhoog schiet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zit daar niet zo mee, maar wasknijpers maken of desnoods stenen hakken zijn ook bezigheidstherapie.
Dat je oud bent geeft je nog niet het recht op een ontbijt of dat je aangekleed wordt. Kom nou.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het recidivepercentage blijft laag omdat ze tv hebben? Omdat ze terug de bak in willen? Wat is dit voor verwrongen logica?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:29 schreef problematiQue het volgende:
Zit je daar ook niet meer zo mee als het recidivepercentage omhoog schiet?
Fijn! Van je genezing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Als die de Hond nou eens (in een keer goed sigme, ik ben genezen) zou peilen welk percentage van de gevangen valt in welke groep (incluus de groep die wel liever vrij rond wil lopen), dan hebben we nog eens (weer!) wat aan die gast.
Ja oer-Hollands was ze wel, die moslimfundamentalistische Bouchra El Ha.quote:
2 man 6 weken in Marokko kost 30 ruggen. Das een mooi hotel zeker.quote:''Sinds twee jaar sturen we twee medewerkers voor zes weken naar Marokkaanse ziekenhuizen. Daar leren ze hoe ze in die cultuur met bepaalde problemen omgaan en zij leren wat van ons. Als onze medewerkers terugkomen, delen zij hun ervaringen weer met de medewerkers hier.'' Ook kost het project volgens hem geen miljoenen maar zo'n 30.000 euro per jaar.
De TV staat, wat mij betreft, hier symbool voor de in stereotypisch rechtse ogen superluxe behandeling die onze gevangen zouden ontvangen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het recidivepercentage blijft laag omdat ze tv hebben? Omdat ze terug de bak in willen? Wat is dit voor verwrongen logica?
Vergeleken met de huidige situatie van de mevrouw was ze met haar make-up en strakke spijkerbroeken aardig oer-Hollands.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja oer-Hollands was ze wel, die moslimfundamentalistische Bouchra El Ha.
Maar dat slechter hebben is nogal dicutabel. Ik ben in bejaardentehuizen (verzorghuizen, aanleunwoningn, weet-ik-veel hoe ze ze allemaal noemen) geweest, en in gevangenissen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus mensen gaan over het randje omdat ze geen tv hebben? Absurde stelling. Hard werken, en om negen uur het licht uit. Dat is straf.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef problematiQue het volgende:
Mijn logica is dat als je gevangenen in een smerige cel gooit en ze af en toe een bakje lauwe rijst toeschuift ze niet, na vrijlating, het licht zullen zien en een brave burger worden, maar dat dit enkel een al gefrustreerd persoon over het randje gooit.
Een Marokkaanse griet die Bouchra El Ha heet is per definitie niet oer-Hollands.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:41 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Vergeleken met de huidige situatie van de mevrouw was ze met haar make-up en strakke spijkerbroeken aardig oer-Hollands.
Alles is relatief, jeweettoch.
Wat jij wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een Marokkaanse griet die Bouchra El Ha heet is per definitie niet oer-Hollands.
En X-Ray demonstreert hier nu het verschil tussen Amerika en Nederland. Ook al heet je daar Zoeloebab Mnankee, je bent Amerikaan.quote:
Ik wil chaos, vernietiging, destructie.quote:
Ik kan mij best voorstellen dat als je niet een beetje afleiding hebt tijdens de weetikveelhoeveel jaar die je mag zitten, dat je dan helemaal verknipt terug in de samenleving komt, en misschien intussen je heil hebt gevonden in een of andere enge ideologie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus mensen gaan over het randje omdat ze geen tv hebben? Absurde stelling. Hard werken, en om negen uur het licht uit. Dat is straf.
Begrijpelijk, heeft iedereen wel eens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wil chaos, vernietiging, destructie.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En zo'n luchtverfrisser die om de 9, 18 of 36 minuten spuit.
In de VS wordt je dan ook geacht je Amerikaan te voelen, op school het volkslied te zingen en niet te zeiken om een uitkering.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En X-Ray demonstreert hier nu het verschil tussen Amerika en Nederland. Ook al heet je daar Zoeloebab Mnankee, je bent Amerikaan.
Ik denk dat niet veel allochtonen alhier zouden weigeren om het volkslied op school te zingen of iets in die richting. Er heerst gewoon enorm verschil als het om allochtonen gaat, je praat daar niet over allochtonen, dat woord bestaat daar niet eens. Wat dat betreft heeft Amerika een superieure cultuur.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In de VS wordt je dan ook geacht je Amerikaan te voelen, op school het volkslied te zingen en niet te zeiken om een uitkering.
Hier gaan de Marokkanen door het volkslied heen fluitenMoet je daar eens proberen. Maar dan gaan de Mutantjes huilen dat het zo fascistisch is om trots te zijn op je land.
Ik heb die beslissing van de overheid om door middel van dat woord apartheid in te voeren nooit begrepen. En dat er nu de aandrang is om dat woord te vervangen met een onbevlekte term, is helemaal absurd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat niet veel allochtonen alhier zouden weigeren om het volkslied op school te zingen of iets in die richting. Er heerst gewoon enorm verschil als het om allochtonen gaat, je praat daar niet over allochtonen, dat woord bestaat daar niet eens. Wat dat betreft heeft Amerika een superieure cultuur.
Er is een verschil tussen trots zijn op je land op een normale, lieve, een knuffelbare manier, en trots zijn op je land zoals het stereotype Amerikaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In de VS wordt je dan ook geacht je Amerikaan te voelen, op school het volkslied te zingen en niet te zeiken om een uitkering.
Hier gaan de Marokkanen door het volkslied heen fluitenMoet je daar eens proberen. Maar dan gaan de Mutantjes huilen dat het zo fascistisch is om trots te zijn op je land.
O ja?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:59 schreef problematiQue het volgende:
Er is een verschil tussen trots zijn op je land op een normale, lieve, een knuffelbare manier, en trots zijn op je land zoals het stereotype Amerikaan.
Oh kom op zeg, lul niet zo uit je nek. Je weet dondersgoed dat het gezeik en geziek enorm zal zijn. Tot en met procedures tot aan de Hoge Raad aan toe wegens 'het opdringen van de NLe bla bla bla'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet veel allochtonen alhier zouden weigeren om het volkslied op school te zingen of iets in die richting.
He, van mij mogen ze het zo hier invoeren hoor. Maar dat betekent dus ook het afschaffen van al die subsidies, uitkeringen en meer onzin waarom al jouw Marokkanenvrienden zo graag naar Nederland verhuizen. Dat betekent dus dat je maar lekker doodgaat als je te beroerd bent om een klotebaan aan te nemen. Prima. Ik ben voor.quote:Er heerst gewoon enorm verschil als het om allochtonen gaat, je praat daar niet over allochtonen, dat woord bestaat daar niet eens. Wat dat betreft heeft Amerika een superieure cultuur.
Zelfs de VS heeft minimumbehoefte regelingen en daar maken de migranten ook gebruik van. Alleen hoor je daar de andere Amerikanen nooit over zeiken. En wat betreft het procederen, dat komt omdat we nooit zoiets vanaf het BEGIN hebben gehad. DAT is het probleem. En nu ga ik southpark kijken dat gaat over hybride auto's en shitquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, lul niet zo uit je nek. Je weet dondersgoed dat het gezeik en geziek enorm zal zijn. Tot en met procedures tot aan de Hoge Raad aan toe wegens 'het opdringen van de NLe bla bla bla'.
[..]
He, van mij mogen ze het zo hier invoeren hoor. Maar dat betekent dus ook het afschaffen van al die subsidies, uitkeringen en meer onzin waarom al jouw Marokkanenvrienden zo graag naar Nederland verhuizen. Dat betekent dus dat je maar lekker doodgaat als je te beroerd bent om een klotebaan aan te nemen. Prima. Ik ben voor.
Nee, maar jij doet alsof de Amerikaanse manier fout is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:01 schreef problematiQue het volgende:
Vind jij van niet dan? Is er maar één gradatie trots zijn op je land?
Wat een onzin. Dat zou toch niets uit moeten maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfs de VS heeft minimumbehoefte regelingen en daar maken de migranten ook gebruik van. Alleen hoor je daar de andere Amerikanen nooit over zeiken. En wat betreft het procederen, dat komt omdat we nooit zoiets vanaf het BEGIN hebben gehad. DAT is het probleem.
Die was eergisteren al.quote:En nu ga ik southpark kijken dat gaat over hybride auto's en shiten de milieulobby.
Ik had het over het stereotype Amerikaan die alles slikt voor 'de vlag' en dat soort ondoordachte onzin.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar jij doet alsof de Amerikaanse manier fout is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |