Ik hoop dat ze er morgen gewoon een paar rotte appels in stoppen die zich langzaam van binnen uit een weg naar buiten werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
Nu moet de operatie gewoon misgaan...............cup a ipv cup d
Ik vind t juist lief dat ie haar een knuffel geeft als ze huilt. Die laffe Brain blijft op zn hol zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Huub pikt het tv moment weer in
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Nou Japio denkt wat een slijmballen zeg.
Mooi scenario......quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er morgen gewoon een paar rotte appels in stoppen die zich langzaam van binnen uit een weg naar buiten zoeken.
Misschien denkt ie wel na over de slechte band die hij met zijn moeder heeft?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap, de enige zonder schijnbelangstelling.
Of over hoe lekker oorsmeer smaakt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien denkt ie wel na over de slechte band die hij met zijn moeder heeft?
Dat heet tepelroos .......quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
Misschien krijgt ze wel wondroos rond haar tepels...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het pilletje begint te werken
[afbeelding]
Ik denk dat die zijn moeder steeds liever gaat vinden, naarmate die meer naar Natasssssja kijkt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien denkt ie wel na over de slechte band die hij met zijn moeder heeft?
In een witte bikini, en dat het dan gaat bloeden, en dat er dan hele mooie caps worden gemaaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Hopelijk gaat Natasia niet in bikini praderen bij het zwembad met haar nieuwe cup![]()
Die doet straks niet anders, koken is er niet meer bij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Hopelijk gaat Natasia niet in bikini praderen bij het zwembad met haar nieuwe cup![]()
En hopelijk ook niet zonder bikini .....quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Hopelijk niet naaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Volgensmij gaan ze "ze" eraf snijden dus krijg je vanzelf wondroosquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heet tepelroos .......
Een mooie tepelhof is ook niet lelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heet tepelroos .......
Ja een lever-transplantatie is echt vergelijkbaar...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Nu gaat Natasia de vergelijking maken tussen haar operatie en die van Yairo...![]()
Zo èèn van met die nietjes van 20 cm...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
Zouden ze in de kliniek wonden sluiten met een nietmachine?![]()
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze bij Natasia voor 't eerst de las-methode gaan proberen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
Kutwijfquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Nu gaat Natasia de vergelijking maken tussen haar operatie en die van Yairo...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze bij Natasia voor 't eerst de las-methode gaan proberen.
hahahahhahahahahahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Ze zagen de achterkant voor de voorkant aan?
[[url=http://aycu19.webshots.com/image/17138/2005491082455012322_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Zouden ze in die kliniek niet een paar van die mooie nieten door haar mond kunnen rammenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
Hopelijk wel, dan slaat ze voorover!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Villalux het volgende:
ik weet niet wat cup D of E is, maar worden ze groter dan haar buik?
Nee, dat lukt never nooit niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Villalux het volgende:
ik weet niet wat cup D of E is, maar worden ze groter dan haar buik?
Erger dan ergquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef JapyDooge het volgende:
wie is die natasja biatch dan wel nietis ze zo erg?
(nee ik volg DGK niet nee)
Die reet houdt haar wel in balans.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk wel, dan slaat ze voorover!![]()
Dat wordt dan een fikse dosis...meer dan voor een paard of iets dergeklijks...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze verdoven alleen rond haar keel/mond zodat ze niet te hard kan schreeuwen.
Dan weet ik genoeg denk ikquote:
Een lachende Natasiaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:58 schreef Villalux het volgende:
ze kunnen haar ook wel lachgas geven.....een beetje veel.........of juist niet?
Bokito kregen ze ook platquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat wordt dan een fikse dosis...meer dan voor een paard of iets dergeklijks...
Dats mooi, een eeuwige verdoving mag ik hopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze verdoven alleen rond haar keel/mond zodat ze niet te hard kan schreeuwen.
Gelukkig worden er de laatste tijd hoop fouten gemaakt in de gezondheidszorg...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:00 schreef kissa het volgende:
[..]
Dats mooi, een eeuwige verdoving mag ik hopen
Geen idee, ze moet om 10:00 daar zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef kissa het volgende:
Herhaalde vraag: hoe laat gaat se weg?
Zo ik vanmorgen in de COS las: 10 uur.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef kissa het volgende:
Herhaalde vraag: hoe laat gaat se weg?
Heerlijk een dag zonder Natasia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee, ze moet om 10:00 daar zijn.
En daarmee doel je natuurlijk op Darwins evolutietheoriequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Natasia is een vergelijkbaar exemplaar inderdaad. Dus dat moet wel lukken.
Dankquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee, ze moet om 10:00 daar zijn.
Sommige mensen evolueren niet (ik citeer Lieke)quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daarmee doel je natuurlijk op Darwins evolutietheorie
Want anders kun je in de problemen komen![]()
Maandag de crematie: NATASIA IS NAAR GOD.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
En om 13.00 gaat ze naar de eeuwige jachtvelden
Zou Huub er in gaan bijten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef Frasier het volgende:
Maar iedereen mag aan Natasia d'r tieten voelen als ze terug is
Dat is dan wel weer fijn om te weten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef Frasier het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik voorspel dat se gaat meppenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef Frasier het volgende:
Dàt is pas nuchter..quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maandag de crematie: NATASIA IS NAAR GOD.![]()
En dinsdag over tot de orde van de dag: een nieuwe bewoner m/v.
Dat mag niet, want Natasia heeft die tieten nog nodig voor de borstvoeding van crybaby Brianquote:
Dat is toch heel normaal,dat je het adres van je moeder niet weet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef BuffyJan het volgende:
Amandel heeft al een hele tijd niets meer van dr moeder gehoord, ze schrijft ook niet met dr want ze heeft t adres in Belgie niet![]()
Voor- of achterkant....alles moet verbouwd worden..........quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Het gaat werkelijk niet goed met mij...
[[url=http://aycu16.webshots.com/image/14015/2002573714816104144_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Het gaat werkelijk niet goed met mij...
[[url=http://aycu16.webshots.com/image/14015/2002573714816104144_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van operaties waarbij de narcose mislukt, men kan tijdens de operatie niet meer bewegen maar voelt wel alle pijn nog.![]()
Die hebben niets te klagen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
In Natasia haar leven is zovèèl veranderd..en haar kinderen dan??
Dat maakt alles goed ja...........quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben niets te klagen.
Moet je kijken wat ze van Sinterklaas hebben gekregen.![]()
'Alles gebeurt met een reden.'quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die dit geblaat van Natasia kan aanhoren
Ongelovelijk: haar band met de familie is juist steviger geworden, en nog meer drogredenaties.
Volgens Natassssja welquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat maakt alles goed ja...........![]()
Gelukkig, dan heeft haar zoontje die leveraandoening dus niet voor niets.quote:
Als we Cheyenne moeten geloven doen ze het nu nog steeds.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
Nou Natasia, je familie schijt je gewoon weer uit als je thuis bent, net als vroeger....
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heeft haar zoontje die leveraandoening dus niet voor niets.
En ik vraag me werkelijk af of de liefde van Wilgo`s kant (niet meer stuk te krijgen) echt zo sterk is.
Ja, dat het lijden van andere ook een reden heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.
Hallo, de zon draait toch ook om Natasia... jammer genoeg heeft ze zonne-allergie...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.
Zolang het haar goed uitkomt wel ja. Voor de kindjes moet het maar zo zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat het lijden van andere ook een reden heeft.
Walgelijk, alsof zij dat bepaalt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oo`k een manier om jezelf vrij te pleiten........bbllttrrggh
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ook een manier om jezelf vrij te pleiten........bbllttrrggh
Wat is dat nou weer voor flauwekul, wanneer heeft ze bedacht dat dat 'zo moest zijn'? Ze zit er vaak genoeg in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, de zon draait toch ook om Natasia... jammer genoeg heeft ze zonne-allergie...
Ja, ze schijnt het ook zelf toegegeven te hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Donnie29 het volgende:
Heej mensen ik zit nu pas achter de streams en heb de hele dag gemist.. ik zat net een video te kijken van Huub en Natas, maar beet Natas hem nou echt?? Ik kon dat op dat filmpje niet zien..
morgen pas.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef Charmian het volgende:
gaat Natasja dood of zo, dat overdreven goedenacht wensen
Nee, haar Moeder heeft tot haar gesprokenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef Charmian het volgende:
gaat Natasja dood of zo, dat overdreven goedenacht wensen
ow ja, ze heeft ook weer dat rare piepstemmetje weer, tis weer een echt kindje van Godquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, haar Moeder heeft tot haar gesproken![]()
In een vorige COs stond er een link naar VOL, met 2 prachtige commentaren!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rattenkop met krullen
[afbeelding]
hij lijkt op die rat die in harry potter zit....die rat van dat vriendje van harry...volgens mij heette dat beest scabbers ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rattenkop met krullen
[afbeelding]
'Men neme een ICT'tje, of niet.' Geraaskal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
O, o, wat heeft Brian weer een lol om zichzelf.
Schurfiequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij lijkt op die rat die in harry potter zit....die rat van dat vriendje van harry...volgens mij heette dat beest scabbers ofzo?![]()
hahahah ik had de engelse versie,jij dan de nederlandse....maar inderdaad schurfie hahahahahaquote:
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.quote:
geen betere tijd als tegenwoordige tijd,vind ik.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.
kan hij niet beter gelijk die hele uitdeel zak nemen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daar gaat het derde zakje chips ......
[afbeelding]
Lijkt mij inderdaad een beter plan. Al vraag ik me af of het toegelaten wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.
Ik ben, in eerste instantie, geneigd te denken dat de spelleiding neutraal is. Maar ze maken het me vaak verdomd lastig dat vol te houden. We zullen wel zien wat ze morgen toelaten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad een beter plan. Al vraag ik me af of het toegelaten wordt.
De knul bood aan een dildo mee te brengen, waarop Eric had geantwoord "Dat is niet nodig, daar heb ik zelf een betere oplossing voor".quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:49 schreef Day het volgende:
Eric gaat er dus vanuit dat hij zaterdag gelijk sex heeft. Die jongen is ook zo bescheiden, hè?
ja oke, dacht dat vanavond ook wel leuk zou worden, maar dan maar tot morgen wachten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Het zal een vroegertje worden vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:54 schreef Day het volgende:
Nou, die streams kunnen wel uit dan.
ik zeg toch,laat hij die hele familie zak maar meteen pakken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dat is het einde van het vierde zakje chips .......
[afbeelding]
Die familie zak zal dadelijk nog wel volgen. En ook het pakje kaas en de 2 ons verpakking ham.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zeg toch,laat hij die hele familie zak maar meteen pakken!![]()
godsamme en je dan afvragen wrm je niet afvalt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die familie zak zal dadelijk nog wel volgen. En ook het pakje kaas en de 2 ons verpakking ham.
Leuk gedaan, het zou niet eens iedereen opvallenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
Klopt dit wel?
[[url=http://aycu17.webshots.com/image/17456/2004779254567406413_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft geen slecht handschrift voor een linkshandige.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft een briefje voor Japio op het bed gelegd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij hebben de kaboutahtjes het gedaan hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk gedaan, het zou niet eens iedereen opvallen![]()
dacht dat de hangbuik zwijntjes van mn oom erg waren.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een beker ijs geworden .......
[afbeelding]
en zijn we verplicht om naar een vretende jaap te kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat een dodo's zijn het ook, grote verhalen over Natasja wakker houden, honing over Brian...... maar om 1 uur liggen ze allemaal op 1 oor.![]()
Zullen die dodo's van achter wel weer zijn, die hebben gezegd dat Natasia een goede nachtrust moet hebben voor de zware ingreep van morgen, vergelijkbaar met de levertransplantatie van Yairo-tjuhquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat een dodo's zijn het ook, grote verhalen over Natasja wakker houden, honing over Brian...... maar om 1 uur liggen ze allemaal op 1 oor.![]()
Wie is de dodo ? De afspraak voor de terror is morgen ........quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdtquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zullen die dodo's van achter wel weer zijn, die hebben gezegd dat Natasia een goede nachtrust moet hebben voor de zware ingreep van morgen, vergelijkbaar met de levertransplantatie van Yairo-tjuh![]()
Kon jij nog draven op weg naar de hernia-operatiequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdt![]()
Hoop dat de narcose niet werktquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdt![]()
Amanda ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is er maar weer druk mee.
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kon jij nog draven op weg naar de hernia-operatie![]()
Pfffffff zie het nu.quote:
Ze zijn aan het oefenen voor de Olympische spelen van 2008quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.
OT: zijn ze nu synchroon aan het neuken?
de horror inderdaad ja, ik verheug me er nu al niet opquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoop dat de narcose niet werkt![]()
Maar het irritante is natuurlijk dat ze zich natuurlijk vreselijk gaat aanstellen. Oh, ik heb zo'n pijn he, maar ik hou me sterk hoor, ik hou me sterk, maar ooooooohhhh die pijn![]()
Bri, haal jij m'n medicijntjes even, en een kopje thee. Niet zo schreeuwen hoor, ik heb zo'n pijn![]()
![]()
![]()
de 100 meter ver spuiten??quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zijn aan het oefenen voor de Olympische spelen van 2008![]()
Ja, stereo-neuken op S1 en S2. Huub is duidelijk winaar, Brian kan het niet volhouden .....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.
OT: zijn ze nu synchroon aan het neuken?
Brian heeft afgehaakt / is klaar en probeert nog wat bij Amanda te bewerkstelligen, maar die ligt zoals gewoonlijk weer bij als een dood vogeltjequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, stereo-neuken op S1 en S2. Huub is duidelijk winaar, Brian kan het niet volhouden .....
tja die moet nog steeds het woord orgasme leren kennen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian heeft afgehaakt / is klaar en probeert nog wat bij Amanda te bewerkstelligen, maar die ligt zoals gewoonlijk weer bij als een dood vogeltje![]()
Valt ook niet mee als een home je probeert te bewerkstelligen. Gaat steeds aan je klit lopen rukken enzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja die moet nog steeds het woord orgasme leren kennen....![]()
die denkt dat een orgasme een zeldzame mus is....
En zo een schattige badmutsquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach jee ze hebben toch wel een neusklemmetje op mag ik hopen??![]()
Ik ook, als ze daar denken dat een beetje rampetampen onder te dekens televisie/streams maken isquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:59 schreef Charmian het volgende:
Jaap voelt zich volgens mij eenzaam en ik ga slapen
trusten![]()
Japio zit weer eens lekker te poepen ......quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:59 schreef Charmian het volgende:
Jaap voelt zich volgens mij eenzaam en ik ga slapen
trusten![]()
Vandaag iets minder ransbak, hij gaat tenminste onder de douche. Dat hebben we lang niet gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:05 schreef MissHobje het volgende:
Wat een ransbak is die bolle toch ook heenne een vieze gluurder
Poeh hee, moet ik dan al die filmpjes afgaan tot ik het zie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Play Eend, wil jij me helpen in Het You Tube topic?
Nee, een paar dagen terug had iemand het voor me in een Cos geplaatst, maar ik zit al een uur te zoeken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Poeh hee, moet ik dan al die filmpjes afgaan tot ik het zie?
Ik heb het zelf niet gezien, dus ik kan je niet helpenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen terug had iemand het voor me in een Cos geplaatst, maar ik zit al een uur te zoeken.
toen dacht ik aan de ridder redder in nood.![]()
Iemand had het voor je in de COS geplaatst enquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, een paar dagen terug had iemand het voor me in een Cos geplaatst, maar ik zit al een uur te zoeken.
Deze ? http://www.youtube.com/watch?v=Fxi9l7gBc0Qquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach ja, de bekendste bijwerking van antidepressiva...quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lukt Amanda echter niet die nobele en edele ridder tot leven te brengen .....
[afbeelding]
Ik had het me heftiger voorgesteld..quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze ? http://www.youtube.com/watch?v=Fxi9l7gBc0Q
Zelfs dat zie ik er nog niet van komen ...... De ridder is echt doodquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:28 schreef Prospera het volgende:
Hopelijk kan zij ook een keertje klaarkomen
[afbeelding]
zal wel bij valse hoop blijven....quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:28 schreef Prospera het volgende:
Hopelijk kan zij ook een keertje klaarkomen
[afbeelding]
Als je zelf "gouden kooi brian ruzie" in de zoekfunctie van youtube intikt, heb je nog meer keuze. Ik heb geen benul welke film je zoekt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had het me heftiger voorgesteld..
Dank, voor je moeite. Had de Cos terug gevonden. Was de link die jij zei. Filmpje had ik al gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je zelf "gouden kooi brian ruzie" in de zoekfunctie van youtube intikt, heb je nog meer keuze. Ik heb geen benul welke film je zoekt.
Helaas, die "En weer wel" heeft het 10 seconden volgehouden en toen rolde Brian al weer terug.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:33 schreef Prospera het volgende:
Weer niks![]()
[afbeelding]
En weer wel
[afbeelding]
![]()
Een paar weken geleden beweerde B nog dat "ie de beste minnaar is, die op deze aardkloot rond loopt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb het idee dat 'seks' tussen Amanda en Brian altijd een en al teleurstellend gestumper is.
Heeft ze haar handen erna wel gewassen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
Nee, het lukt hem niet, ondanks handwerk van Amanda
[afbeelding]
Vraag je je af wat zijn vergelijkingsmateriaal is. Ik zie niets anders dan gestumper.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een paar weken geleden beweerde B nog dat "ie de beste minnaar is, die op deze aardkloot rond loopt.
Het begint er triest uit te zien voor Amanda :quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
Nee, het lukt hem niet, ondanks handwerk van Amanda
[afbeelding]
Het kindje is nog hoopvol dat er nog wat gaat gebeurenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heeft ze haar handen erna wel gewassen?
Of Brian van de medicatie afhalenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het begint er triest uit te zien voor Amanda :
- Eric - zal het niet worden
- Japio - een maatje te klein
- Huub - nueffeniet
Zal het een escort voor Amanda gaan worden ? Of toch Mitch ........
Brian heeft niet altijd onder de pillen gezeten en toch heeft niemand hem echt zien knallen ...... hdnkkk was het toch.quote:
Ja het wordt tijd voor een cumshot, weg met die dekensquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft niet altijd onder de pillen gezeten en toch heeft niemand hem echt zien knallen ...... hdnkkk was het toch.
Een beetje in de Koot-en-Bie stijl : Een wedstrijdje wie Japio van de rand van het zwembad kan knallen vanuit het raam van de fitness-ruimte.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd voor een cumshot, weg met die dekens![]()
![]()
En jij captured het projectiel midairquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een beetje in de Koot-en-Bie stijl : Een wedstrijdje wie Japio van de rand van het zwembad kan knallen vanuit het raam van de fitness-ruimte.
Ik zie het. Wie vertelt die mensen toch dat een riem in alle gevallen staat? En wat heeft ze met d'r haar gedaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:38 schreef Clank het volgende:
De HH is gearriveerd. Palma vandaag weer gekleed in een creatie die niet om aan te zien is.
Dat willen we te graagquote:
Good meuningquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:53 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft gisteren een gesprek gehad met haar favoriete 'opperhoofdje' en die heeft ze nog maar's op het hart gedrukt dat ze écht niet langer blijft dan 4 maanden, dat ze dat haar kinderen niet aan kan doen.
Ze heeft het er over dat ze dan ws over zou blijven met Brian, Huub en eventueel Jaap.. en dat ze daar écht niet mee in de villa wil blijven zitten.
'k Hoorde Huub gisteren ook zoiets zeggen dat ze uit mochten slapen vanmorgen. Is natuurlijk ook een beetje druk voor the Queen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef Clank het volgende:
Palma weet dat Lieke graag om kwart voor negen gewekt wil worden, maar ze laat iedereen nog even slapen. Dat wordt dus geen ontbijt om half 10??
Het kwam idd haar mond uit of als het al een zekerheid was dat Brian en Huub tot het laatst zouden blijven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ze niet scripten.![]()
Ik hoorde Huub wel zeggen dat hijlanger mocht slapen (ik weet niet meer waarom).quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef Clank het volgende:
Palma weet dat Lieke graag om kwart voor negen gewekt wil worden, maar ze laat iedereen nog even slapen. Dat wordt dus geen ontbijt om half 10??
Nou, is dat zo'n verrassende conclusie dan? Dat zijn wel twee sterke spelers die er al lang in zitten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Het kwam idd haar mond uit of als het al een zekerheid was dat Brian en Huub tot het laatst zouden blijven.
Lullig hè?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub wel zeggen dat hijlanger mocht slapen (ik weet niet meer waarom).
Maar hoe kan er nu niemand wakker zijn, wie moet straks Natasja uitzwaaien er is ook al niemand bij als ze haar in laten slapen de narcose gaan toedienen![]()
Het vlees moet niet te gestressed zijn als er wordt gesneden en de gewoonlijke ochtendspits ruzie kan dan het best worden vermeden....quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub wel zeggen dat hijlanger mocht slapen (ik weet niet meer waarom).
Maar hoe kan er nu niemand wakker zijn, wie moet straks Natasja uitzwaaien er is ook al niemand bij als ze haar in laten slapen de narcose gaan toedienen![]()
Dat kan je wel eens ontschieten toch? Zou je trouwens een beetje lief kunnen postquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
Vreemd dat je moeder je moet vertellen ,dat je oma 20 mei jarig is geweest![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Clank het volgende:
Natasia moet nuchter zijn.. Palma vraagt of ze dan ook geen thee mag![]()
Zwabberhoer!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
HET is een half uur binnen en zit nu al buiten met een peuk en koffie.
Ga poetsen, zwabberhoer.![]()
Ow ik dacht dat ze om 10 uur in de kliniek moest zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Natasia wordt om half 11 opgehaald.
quote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Weer aan het werk, dus hit me met de puntige oneliners over wat er gebeurt!
Ik denk dat je niet de enige bent die haar dat guntquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef getl0st het volgende:
Morguhhh
Weer lekker aan het werk![]()
Is het erg gemeen als ik hoop dat Natasja dur tieten enorm mislukken?
Nou, maak je niet druk. Zometeen ben je een paar dagen van haar afquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Hebben we nu tot half 11 Natasia op de streams.![]()
Die krullers zijn niet nodig.. gaat straks toch zo'n belachelijk papieren mutsje overheenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
Gaat ze zich nu mooi maken voor de operatie![]()
Mooi, dan ga ik de hond uitlaten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Ja, onbegrijpelijk, dat moet er straks toch weer allemaal af.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
Gaat ze zich nu mooi maken voor de operatie![]()
Morgenavond is ze weer terug, als het goed is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:40 schreef SvenM het volgende:
[..]
Nou, maak je niet druk. Zometeen ben je een paar dagen van haar af
De redactie denkt dat we erg geinteresseerd zijn in dit grote moment wat er in de kooi staat te gebeuren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Dit is natuurlijk ook een gebeurtenis van wereldformaat. Waarbij de landing op de maan, de val van de muur en de vrijlating van Mandela van Robbeneiland in het nietserigste niets vallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Meganog het volgende:
De redactie denkt dat we erg geinteresseerd zijn in dit grote moment wat er in de kooi staat te gebeuren.
Ik ben alleen maar blij dat ze en tijdje oprot.
Zouden die anderen daarom mogen uitslapen, zodat de camera's nu alleen maar op haar zijn gericht? Werkelijk, de redactie heeft soms toch zukke rare ideeën.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
De redactie denkt dat we erg geinteresseerd zijn in dit grote moment wat er in de kooi staat te gebeuren.
Ik ben alleen maar blij dat ze en tijdje oprot.
maar in haar hart nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia: Ik ben niet voor 1 gat te vangen
Palma:Vroeger misschien toen we nog een stuk jonger waren
Wat lult die Palma nou, die is 15 jaar ouder dan Natasia![]()
Wie is de zwabberhoer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef ericahysterica het volgende:
mogguh!
ik las net de term zwabberhoer die vind ik eigenlijk leuker dan HET![]()
WE krijgt zo ineens een andere betekenis..............wij zwabberhoeren soms?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia: Ik ben niet voor 1 gat te vangen
Palma:Vroeger misschien toen we nog een stuk jonger waren
Wat lult die Palma nou, die is 15 jaar ouder dan Natasia![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |