ik zeg toch,laat hij die hele familie zak maar meteen pakken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dat is het einde van het vierde zakje chips .......
[afbeelding]
Die familie zak zal dadelijk nog wel volgen. En ook het pakje kaas en de 2 ons verpakking ham.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zeg toch,laat hij die hele familie zak maar meteen pakken!![]()
godsamme en je dan afvragen wrm je niet afvalt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die familie zak zal dadelijk nog wel volgen. En ook het pakje kaas en de 2 ons verpakking ham.
Leuk gedaan, het zou niet eens iedereen opvallenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
Klopt dit wel?
[[url=http://aycu17.webshots.com/image/17456/2004779254567406413_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft geen slecht handschrift voor een linkshandige.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft een briefje voor Japio op het bed gelegd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij hebben de kaboutahtjes het gedaan hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk gedaan, het zou niet eens iedereen opvallen![]()
dacht dat de hangbuik zwijntjes van mn oom erg waren.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een beker ijs geworden .......
[afbeelding]
en zijn we verplicht om naar een vretende jaap te kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat een dodo's zijn het ook, grote verhalen over Natasja wakker houden, honing over Brian...... maar om 1 uur liggen ze allemaal op 1 oor.![]()
Zullen die dodo's van achter wel weer zijn, die hebben gezegd dat Natasia een goede nachtrust moet hebben voor de zware ingreep van morgen, vergelijkbaar met de levertransplantatie van Yairo-tjuhquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat een dodo's zijn het ook, grote verhalen over Natasja wakker houden, honing over Brian...... maar om 1 uur liggen ze allemaal op 1 oor.![]()
Wie is de dodo ? De afspraak voor de terror is morgen ........quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdtquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zullen die dodo's van achter wel weer zijn, die hebben gezegd dat Natasia een goede nachtrust moet hebben voor de zware ingreep van morgen, vergelijkbaar met de levertransplantatie van Yairo-tjuh![]()
Kon jij nog draven op weg naar de hernia-operatiequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdt![]()
Hoop dat de narcose niet werktquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdt![]()
Amanda ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is er maar weer druk mee.
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kon jij nog draven op weg naar de hernia-operatie![]()
Pfffffff zie het nu.quote:
Ze zijn aan het oefenen voor de Olympische spelen van 2008quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.
OT: zijn ze nu synchroon aan het neuken?
de horror inderdaad ja, ik verheug me er nu al niet opquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoop dat de narcose niet werkt![]()
Maar het irritante is natuurlijk dat ze zich natuurlijk vreselijk gaat aanstellen. Oh, ik heb zo'n pijn he, maar ik hou me sterk hoor, ik hou me sterk, maar ooooooohhhh die pijn![]()
Bri, haal jij m'n medicijntjes even, en een kopje thee. Niet zo schreeuwen hoor, ik heb zo'n pijn![]()
![]()
![]()
de 100 meter ver spuiten??quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zijn aan het oefenen voor de Olympische spelen van 2008![]()
Ja, stereo-neuken op S1 en S2. Huub is duidelijk winaar, Brian kan het niet volhouden .....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.
OT: zijn ze nu synchroon aan het neuken?
Brian heeft afgehaakt / is klaar en probeert nog wat bij Amanda te bewerkstelligen, maar die ligt zoals gewoonlijk weer bij als een dood vogeltjequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, stereo-neuken op S1 en S2. Huub is duidelijk winaar, Brian kan het niet volhouden .....
tja die moet nog steeds het woord orgasme leren kennen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian heeft afgehaakt / is klaar en probeert nog wat bij Amanda te bewerkstelligen, maar die ligt zoals gewoonlijk weer bij als een dood vogeltje![]()
Valt ook niet mee als een home je probeert te bewerkstelligen. Gaat steeds aan je klit lopen rukken enzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja die moet nog steeds het woord orgasme leren kennen....![]()
die denkt dat een orgasme een zeldzame mus is....
En zo een schattige badmutsquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach jee ze hebben toch wel een neusklemmetje op mag ik hopen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |