Gelukkig, dan heeft haar zoontje die leveraandoening dus niet voor niets.quote:
Als we Cheyenne moeten geloven doen ze het nu nog steeds.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
Nou Natasia, je familie schijt je gewoon weer uit als je thuis bent, net als vroeger....
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heeft haar zoontje die leveraandoening dus niet voor niets.
En ik vraag me werkelijk af of de liefde van Wilgo`s kant (niet meer stuk te krijgen) echt zo sterk is.
Ja, dat het lijden van andere ook een reden heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.
Hallo, de zon draait toch ook om Natasia... jammer genoeg heeft ze zonne-allergie...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.
Zolang het haar goed uitkomt wel ja. Voor de kindjes moet het maar zo zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat het lijden van andere ook een reden heeft.
Walgelijk, alsof zij dat bepaalt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oo`k een manier om jezelf vrij te pleiten........bbllttrrggh
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ook een manier om jezelf vrij te pleiten........bbllttrrggh
Wat is dat nou weer voor flauwekul, wanneer heeft ze bedacht dat dat 'zo moest zijn'? Ze zit er vaak genoeg in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, de zon draait toch ook om Natasia... jammer genoeg heeft ze zonne-allergie...
Ja, ze schijnt het ook zelf toegegeven te hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Donnie29 het volgende:
Heej mensen ik zit nu pas achter de streams en heb de hele dag gemist.. ik zat net een video te kijken van Huub en Natas, maar beet Natas hem nou echt?? Ik kon dat op dat filmpje niet zien..
morgen pas.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef Charmian het volgende:
gaat Natasja dood of zo, dat overdreven goedenacht wensen
Nee, haar Moeder heeft tot haar gesprokenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef Charmian het volgende:
gaat Natasja dood of zo, dat overdreven goedenacht wensen
ow ja, ze heeft ook weer dat rare piepstemmetje weer, tis weer een echt kindje van Godquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, haar Moeder heeft tot haar gesproken![]()
In een vorige COs stond er een link naar VOL, met 2 prachtige commentaren!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rattenkop met krullen
[afbeelding]
hij lijkt op die rat die in harry potter zit....die rat van dat vriendje van harry...volgens mij heette dat beest scabbers ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rattenkop met krullen
[afbeelding]
'Men neme een ICT'tje, of niet.' Geraaskal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
O, o, wat heeft Brian weer een lol om zichzelf.
Schurfiequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij lijkt op die rat die in harry potter zit....die rat van dat vriendje van harry...volgens mij heette dat beest scabbers ofzo?![]()
hahahah ik had de engelse versie,jij dan de nederlandse....maar inderdaad schurfie hahahahahaquote:
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.quote:
geen betere tijd als tegenwoordige tijd,vind ik.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.
kan hij niet beter gelijk die hele uitdeel zak nemen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daar gaat het derde zakje chips ......
[afbeelding]
Lijkt mij inderdaad een beter plan. Al vraag ik me af of het toegelaten wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.
Ik ben, in eerste instantie, geneigd te denken dat de spelleiding neutraal is. Maar ze maken het me vaak verdomd lastig dat vol te houden. We zullen wel zien wat ze morgen toelaten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad een beter plan. Al vraag ik me af of het toegelaten wordt.
De knul bood aan een dildo mee te brengen, waarop Eric had geantwoord "Dat is niet nodig, daar heb ik zelf een betere oplossing voor".quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:49 schreef Day het volgende:
Eric gaat er dus vanuit dat hij zaterdag gelijk sex heeft. Die jongen is ook zo bescheiden, hè?
ja oke, dacht dat vanavond ook wel leuk zou worden, maar dan maar tot morgen wachten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Het zal een vroegertje worden vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:54 schreef Day het volgende:
Nou, die streams kunnen wel uit dan.
ik zeg toch,laat hij die hele familie zak maar meteen pakken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dat is het einde van het vierde zakje chips .......
[afbeelding]
Die familie zak zal dadelijk nog wel volgen. En ook het pakje kaas en de 2 ons verpakking ham.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zeg toch,laat hij die hele familie zak maar meteen pakken!![]()
godsamme en je dan afvragen wrm je niet afvalt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die familie zak zal dadelijk nog wel volgen. En ook het pakje kaas en de 2 ons verpakking ham.
Leuk gedaan, het zou niet eens iedereen opvallenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
Klopt dit wel?
[[url=http://aycu17.webshots.com/image/17456/2004779254567406413_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft geen slecht handschrift voor een linkshandige.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft een briefje voor Japio op het bed gelegd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij hebben de kaboutahtjes het gedaan hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk gedaan, het zou niet eens iedereen opvallen![]()
dacht dat de hangbuik zwijntjes van mn oom erg waren.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is een beker ijs geworden .......
[afbeelding]
en zijn we verplicht om naar een vretende jaap te kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat een dodo's zijn het ook, grote verhalen over Natasja wakker houden, honing over Brian...... maar om 1 uur liggen ze allemaal op 1 oor.![]()
Zullen die dodo's van achter wel weer zijn, die hebben gezegd dat Natasia een goede nachtrust moet hebben voor de zware ingreep van morgen, vergelijkbaar met de levertransplantatie van Yairo-tjuhquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat een dodo's zijn het ook, grote verhalen over Natasja wakker houden, honing over Brian...... maar om 1 uur liggen ze allemaal op 1 oor.![]()
Wie is de dodo ? De afspraak voor de terror is morgen ........quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdtquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zullen die dodo's van achter wel weer zijn, die hebben gezegd dat Natasia een goede nachtrust moet hebben voor de zware ingreep van morgen, vergelijkbaar met de levertransplantatie van Yairo-tjuh![]()
Kon jij nog draven op weg naar de hernia-operatiequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdt![]()
Hoop dat de narcose niet werktquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou, toen ik ooit eens voor een hernia-operatie op moest komen draven deed ik niet eens zo panisch. En dan gaat die trut dat stomme ingreepje van haar nog vergelijken met de operatie van haar zoontje, ik hoop dat ze morgen aan hele erge wondpijn lijdt![]()
Amanda ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:44 schreef rooie3 het volgende:
Huub is er maar weer druk mee.
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kon jij nog draven op weg naar de hernia-operatie![]()
Pfffffff zie het nu.quote:
Ze zijn aan het oefenen voor de Olympische spelen van 2008quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.
OT: zijn ze nu synchroon aan het neuken?
de horror inderdaad ja, ik verheug me er nu al niet opquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoop dat de narcose niet werkt![]()
Maar het irritante is natuurlijk dat ze zich natuurlijk vreselijk gaat aanstellen. Oh, ik heb zo'n pijn he, maar ik hou me sterk hoor, ik hou me sterk, maar ooooooohhhh die pijn![]()
Bri, haal jij m'n medicijntjes even, en een kopje thee. Niet zo schreeuwen hoor, ik heb zo'n pijn![]()
![]()
![]()
de 100 meter ver spuiten??quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze zijn aan het oefenen voor de Olympische spelen van 2008![]()
Ja, stereo-neuken op S1 en S2. Huub is duidelijk winaar, Brian kan het niet volhouden .....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja strompelen naar het ziekenhuis dan, lopen ging inderdaad niet echt lekker.
OT: zijn ze nu synchroon aan het neuken?
Brian heeft afgehaakt / is klaar en probeert nog wat bij Amanda te bewerkstelligen, maar die ligt zoals gewoonlijk weer bij als een dood vogeltjequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, stereo-neuken op S1 en S2. Huub is duidelijk winaar, Brian kan het niet volhouden .....
tja die moet nog steeds het woord orgasme leren kennen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Brian heeft afgehaakt / is klaar en probeert nog wat bij Amanda te bewerkstelligen, maar die ligt zoals gewoonlijk weer bij als een dood vogeltje![]()
Valt ook niet mee als een home je probeert te bewerkstelligen. Gaat steeds aan je klit lopen rukken enzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja die moet nog steeds het woord orgasme leren kennen....![]()
die denkt dat een orgasme een zeldzame mus is....
En zo een schattige badmutsquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach jee ze hebben toch wel een neusklemmetje op mag ik hopen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |