Gelukkig, dan heeft haar zoontje die leveraandoening dus niet voor niets.quote:
Als we Cheyenne moeten geloven doen ze het nu nog steeds.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
Nou Natasia, je familie schijt je gewoon weer uit als je thuis bent, net als vroeger....
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heeft haar zoontje die leveraandoening dus niet voor niets.
En ik vraag me werkelijk af of de liefde van Wilgo`s kant (niet meer stuk te krijgen) echt zo sterk is.
Ja, dat het lijden van andere ook een reden heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.
Hallo, de zon draait toch ook om Natasia... jammer genoeg heeft ze zonne-allergie...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's het gore van zulke redenaties. Maar Natasia redeneert alleen maar vanuit zichzelf, wat het haar oplevert.
Zolang het haar goed uitkomt wel ja. Voor de kindjes moet het maar zo zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat het lijden van andere ook een reden heeft.
Walgelijk, alsof zij dat bepaalt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oo`k een manier om jezelf vrij te pleiten........bbllttrrggh
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ook een manier om jezelf vrij te pleiten........bbllttrrggh
Wat is dat nou weer voor flauwekul, wanneer heeft ze bedacht dat dat 'zo moest zijn'? Ze zit er vaak genoeg in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, de zon draait toch ook om Natasia... jammer genoeg heeft ze zonne-allergie...
Ja, ze schijnt het ook zelf toegegeven te hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Donnie29 het volgende:
Heej mensen ik zit nu pas achter de streams en heb de hele dag gemist.. ik zat net een video te kijken van Huub en Natas, maar beet Natas hem nou echt?? Ik kon dat op dat filmpje niet zien..
morgen pas.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef Charmian het volgende:
gaat Natasja dood of zo, dat overdreven goedenacht wensen
Nee, haar Moeder heeft tot haar gesprokenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef Charmian het volgende:
gaat Natasja dood of zo, dat overdreven goedenacht wensen
ow ja, ze heeft ook weer dat rare piepstemmetje weer, tis weer een echt kindje van Godquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, haar Moeder heeft tot haar gesproken![]()
In een vorige COs stond er een link naar VOL, met 2 prachtige commentaren!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rattenkop met krullen
[afbeelding]
hij lijkt op die rat die in harry potter zit....die rat van dat vriendje van harry...volgens mij heette dat beest scabbers ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rattenkop met krullen
[afbeelding]
'Men neme een ICT'tje, of niet.' Geraaskal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
O, o, wat heeft Brian weer een lol om zichzelf.
Schurfiequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hij lijkt op die rat die in harry potter zit....die rat van dat vriendje van harry...volgens mij heette dat beest scabbers ofzo?![]()
hahahah ik had de engelse versie,jij dan de nederlandse....maar inderdaad schurfie hahahahahaquote:
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.quote:
geen betere tijd als tegenwoordige tijd,vind ik.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.
kan hij niet beter gelijk die hele uitdeel zak nemen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En daar gaat het derde zakje chips ......
[afbeelding]
Lijkt mij inderdaad een beter plan. Al vraag ik me af of het toegelaten wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft bedacht dat het beter is daar morgen mee te beginnen. Dan kan Natasia niet bijspringen om Brain te helpen, ze is dan immers in de kliniek.
Ik ben, in eerste instantie, geneigd te denken dat de spelleiding neutraal is. Maar ze maken het me vaak verdomd lastig dat vol te houden. We zullen wel zien wat ze morgen toelaten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad een beter plan. Al vraag ik me af of het toegelaten wordt.
De knul bood aan een dildo mee te brengen, waarop Eric had geantwoord "Dat is niet nodig, daar heb ik zelf een betere oplossing voor".quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:49 schreef Day het volgende:
Eric gaat er dus vanuit dat hij zaterdag gelijk sex heeft. Die jongen is ook zo bescheiden, hè?
ja oke, dacht dat vanavond ook wel leuk zou worden, maar dan maar tot morgen wachten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Het zal een vroegertje worden vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:54 schreef Day het volgende:
Nou, die streams kunnen wel uit dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |