Ik hoop dat ze er morgen gewoon een paar rotte appels in stoppen die zich langzaam van binnen uit een weg naar buiten werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
Nu moet de operatie gewoon misgaan...............cup a ipv cup d
Ik vind t juist lief dat ie haar een knuffel geeft als ze huilt. Die laffe Brain blijft op zn hol zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef Kinga het volgende:
Huub pikt het tv moment weer in
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Nou Japio denkt wat een slijmballen zeg.
Mooi scenario......quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er morgen gewoon een paar rotte appels in stoppen die zich langzaam van binnen uit een weg naar buiten zoeken.
Misschien denkt ie wel na over de slechte band die hij met zijn moeder heeft?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap, de enige zonder schijnbelangstelling.
Of over hoe lekker oorsmeer smaakt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien denkt ie wel na over de slechte band die hij met zijn moeder heeft?
Dat heet tepelroos .......quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
Misschien krijgt ze wel wondroos rond haar tepels...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het pilletje begint te werken
[afbeelding]
Ik denk dat die zijn moeder steeds liever gaat vinden, naarmate die meer naar Natasssssja kijkt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien denkt ie wel na over de slechte band die hij met zijn moeder heeft?
In een witte bikini, en dat het dan gaat bloeden, en dat er dan hele mooie caps worden gemaaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Hopelijk gaat Natasia niet in bikini praderen bij het zwembad met haar nieuwe cup![]()
Die doet straks niet anders, koken is er niet meer bij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Hopelijk gaat Natasia niet in bikini praderen bij het zwembad met haar nieuwe cup![]()
En hopelijk ook niet zonder bikini .....quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Hopelijk niet naaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef yellowfirst het volgende:
Volgensmij gaan ze "ze" eraf snijden dus krijg je vanzelf wondroosquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heet tepelroos .......
Een mooie tepelhof is ook niet lelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heet tepelroos .......
Ja een lever-transplantatie is echt vergelijkbaar...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Nu gaat Natasia de vergelijking maken tussen haar operatie en die van Yairo...![]()
Zo èèn van met die nietjes van 20 cm...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
Zouden ze in de kliniek wonden sluiten met een nietmachine?![]()
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze bij Natasia voor 't eerst de las-methode gaan proberen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
Kutwijfquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Nu gaat Natasia de vergelijking maken tussen haar operatie en die van Yairo...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze bij Natasia voor 't eerst de las-methode gaan proberen.
hahahahhahahahahahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Ze zagen de achterkant voor de voorkant aan?
[[url=http://aycu19.webshots.com/image/17138/2005491082455012322_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Zouden ze in die kliniek niet een paar van die mooie nieten door haar mond kunnen rammenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
Hopelijk wel, dan slaat ze voorover!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Villalux het volgende:
ik weet niet wat cup D of E is, maar worden ze groter dan haar buik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |