Ik denk dat je niet de enige bent die haar dat guntquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef getl0st het volgende:
Morguhhh
Weer lekker aan het werk![]()
Is het erg gemeen als ik hoop dat Natasja dur tieten enorm mislukken?
Nou, maak je niet druk. Zometeen ben je een paar dagen van haar afquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Hebben we nu tot half 11 Natasia op de streams.![]()
Die krullers zijn niet nodig.. gaat straks toch zo'n belachelijk papieren mutsje overheenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
Gaat ze zich nu mooi maken voor de operatie![]()
Mooi, dan ga ik de hond uitlaten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Ja, onbegrijpelijk, dat moet er straks toch weer allemaal af.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
Gaat ze zich nu mooi maken voor de operatie![]()
Morgenavond is ze weer terug, als het goed is...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:40 schreef SvenM het volgende:
[..]
Nou, maak je niet druk. Zometeen ben je een paar dagen van haar af
De redactie denkt dat we erg geinteresseerd zijn in dit grote moment wat er in de kooi staat te gebeuren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Dit is natuurlijk ook een gebeurtenis van wereldformaat. Waarbij de landing op de maan, de val van de muur en de vrijlating van Mandela van Robbeneiland in het nietserigste niets vallen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Meganog het volgende:
De redactie denkt dat we erg geinteresseerd zijn in dit grote moment wat er in de kooi staat te gebeuren.
Ik ben alleen maar blij dat ze en tijdje oprot.
Zouden die anderen daarom mogen uitslapen, zodat de camera's nu alleen maar op haar zijn gericht? Werkelijk, de redactie heeft soms toch zukke rare ideeën.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
De redactie denkt dat we erg geinteresseerd zijn in dit grote moment wat er in de kooi staat te gebeuren.
Ik ben alleen maar blij dat ze en tijdje oprot.
maar in haar hart nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia: Ik ben niet voor 1 gat te vangen
Palma:Vroeger misschien toen we nog een stuk jonger waren
Wat lult die Palma nou, die is 15 jaar ouder dan Natasia![]()
Wie is de zwabberhoer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef ericahysterica het volgende:
mogguh!
ik las net de term zwabberhoer die vind ik eigenlijk leuker dan HET![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |