Get of my stoopquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:34 schreef -skippybal- het volgende:
That's right cocksucker!!
geniale scene ja, phil heeft zowiezo altijd van die leuke tekstenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef dvdfreak het volgende:
phil![]()
Lorraine Calluzzo: I'll suck your cocks, all of your cocks!
(To her boyfriend) Phil: Is she any good? Ah why am I asking you for, you probably showed her how.
![]()
komop man hij kan goede tosti's makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:12 schreef planethugo het volgende:
Phil moet zeker dood
de serie heet tenslotte The Sopranos, niet The Leotardo's
Kon tony B ook in de bajes als ik mij goed herriner en we weten hoe dat af liep.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:41 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
komop man hij kan goede tosti's maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Fuckin cocksuckin memorial's day!
"He's somewhere here paulie, waiting for us"quote:
Die aflevering is geweldig! Dat ze die ketchup vreten uit die zakjesquote:Op zondag 27 mei 2007 01:30 schreef Proximo het volgende:
[..]
"He's somewhere here paulie, waiting for us"
"With what? his cock? "
Pine Barrens, met uitstek een van de leukste afleveringen
![]()
Nou, feestdagquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:36 schreef savelkoul het volgende:
60 maar? dat is slechts tien minuutjes langer.
de volgende episode, blue comet train, moest ik denken aan de modeltreintjes van bobby baccala.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zelfde hier ja, al heb ik ze S1 t/m 5 ongeveer 3 keer gezien dus wacht nog even met alles te herkijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:24 schreef =HellFire= het volgende:
Nog nooit zo gewacht op een Sopranos aflevering.... then again, ik ben pas gaan kijken toen Seizoen 1-5 er allemaal al waren. Alleen op S6 heb ik even moeten wachten... eigenlijk best lekker als alles er al is. Wel sjees je zo door die episodes heen... ben nu bij S2E5 aanbeland (kijk alles weer opnieuw, moet wat om de tijd te doden
).
Tony gaat altijd aan de bar van de Bing zitten als hij ergens van baalt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef augurkenkoning het volgende:
Even totaal wat anders: Ik ben op zoek naar een IDM nummer wat aan het einde van een soprano aflevering word gedraaid. Ik hoorde het laatst weer ergens.
IDM staat voor intelligent dance music. Het is een beetje een duister sferisch piano stukje met een vette niet recht toe recht aan beat er onder.
Het wordt gedraaid in de bada bing, het is aan het einde van een aflevering en tony baalt ergens van.(hij gaat zitten aan de bar) Weet iemand welke aflevering dat is? En eventueel welk nummer?
Je bedoelt tijdens die scene op het eind van de serie, dat Tony die strippers aan het bekijken is?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef augurkenkoning het volgende:
Even totaal wat anders: Ik ben op zoek naar een IDM nummer wat aan het einde van een soprano aflevering word gedraaid. Ik hoorde het laatst weer ergens.
IDM staat voor intelligent dance music. Het is een beetje een duister sferisch piano stukje met een vette niet recht toe recht aan beat er onder.
Het wordt gedraaid in de bada bing, het is aan het einde van een aflevering en tony baalt ergens van.(hij gaat zitten aan de bar) Weet iemand welke aflevering dat is? En eventueel welk nummer?
Ik ben ook een godsgruwelijke muziekfreak en dit soort unsolved mysteries laten me niet met rustquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef augurkenkoning het volgende:
wtff joh :|
Dat had ik nooit verwacht. Ik ga't checken. DAnkjewel!
Haha, jij zit ook niet zonder vooroordelen ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:22 schreef planethugo het volgende:
wat is dat trouwens voor debiele term, intelligent dance music
zal wel een of andere rocker in amerika bedacht hebben die nog nooit wat fatsoenlijke dance gehoord had. Alsof dance pertinent domme muziek is behalve als het onder die term valt
Uuuh... nee. In 2003 heb ik er een stukje over geschreven:quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:22 schreef planethugo het volgende:
zal wel een of andere rocker in amerika bedacht hebben die nog nooit wat fatsoenlijke dance gehoord had. Alsof dance pertinent domme muziek is behalve als het onder die term valt
Nee ok dat van die rocker heb ik maar snel geschreven, niks ertegen overigens, ben nu nog brak van een weekend pinkpopquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, jij zit ook niet zonder vooroordelen ofzo."Een of andere rocker"... tss.
![]()
IDM gaat volgens mij wel verder dan normale dance. Mix van genres, alles behalve generieke dancemuziek. Maar ik weet er verder niets van, ben ook maar een rocker....!
Gek genoeg staat muziek behooooorlijk centraal in The Sopranos.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
Nee ok dat van die rocker heb ik maar snel geschreven, niks ertegen overigens, ben nu nog brak van een weekend pinkpop
maargoed, ik ken techno, groove, club, hardcore etc kwa dance en idm had ik nog nooit van gehoord, beetje 'bedachte term'
maar ok topic gaat over de sopranos geloof ik
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]Waar haal je dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat, dat van AJ of van Coco?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:10 schreef HAL9000S het volgende:
Zoals episode 18... mischien wel m'n grootste schok in The Sopranos ooit
Ligt meer aan je wilskracht dan aan de anderen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:09 schreef planethugo het volgende:
eerst ook woordje voor woordje blauw gemaakt en heb er al spijt van, die 2de lees ik dan ook niet. Opzouten met die dingen, is toch geen fuck aan, zelfs al kloppen ze niet, de schok van zulke momenten is altijd het leukst
Phil neemt het besluit: iemand van de gang moet sterven. Die man is Bobby. En ik gok dat ie er aan gaat ook. Maar zeker weten doe ik het niet......... Ik wil dat het maandag is!!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef savelkoul het volgende:
De teaser voor zondag staat op hbo.com!
http://www.hbo.com/sopranos/?ntrack_para1=leftnav_category0_show0
Rara, wie is degene in de beige jeep. Welke beslissing neemt Phil. Wie is de man in de bruine sweater die door het moerasje rent (met een pistool in zijn rechterhand?). Waarom kijkt Janice zo verschrikt achterom. Waarom is Tony zo in paniek.
Nog vier nachtjes!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:09 schreef dvdfreak het volgende:
ik denk dat we een open einde kunnen verwachten kijk maar naar andere show van HBO
Furio en Artie leven gewoon nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij leeft Vito ook nog... en pijpt hij ze till the death.
Kijk ik niet, maar lijken me allebei wel iets 'andere' series dan Sopranos.quote:
quote:According to Sopranos creator David Chase, the character of Furio will not be returning to the show. This makes him one of the only, possibly the only, character on the show that has been written off without being killed.
Silvio wilde in het verleden ook al ooit stoppen omdat z'n pacifistische levensstijl niet past bij het geweld in de serie. Gelukkig voor ons heeft hij dat niet gedaan. Silvioquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef =HellFire= het volgende:
David Chase kon het niet zo goed met Furio vinden schijnt. En Artie schijnt nog terug te komen in de finale. Maar open einde lijkt me sterk.James Gandolfini heeft er genoeg van (is in real life een hele rustige kerel, heeft het gehad met Tony), en de Bada Bing/Satriale's gaan over de schop.
Little Steven. Wat een held! Velen vinden hem maar niets omdat hij niet kan acteren; ik vind hem persoonlijk erg tof. Het is geen Paulie ofzo, maar Sil doet z'n eigen ding gewoon - met succes! Had me trouwens niet geërgerd aan de acteerkwaliteiten van hem en z'n vrouw tijdens die vervangende boss-episode, maar als ik IMDB moet geloven waren een hoop mensen daar niet zo happy om...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Silvio wilde in het verleden ook al ooit stoppen omdat z'n pacifistische levensstijl niet past bij het geweld in de serie. Gelukkig voor ons heeft hij dat niet gedaan. SilvioEnige minpuntje van 'm was die periode dat hij de vervangende boss was.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb even de IMDB fora bekeken, je moest eens nagaan hoeveel mensen letterlijk van de bank af rolden van het lachen toen ze AJ bezig zagen.
Geweldig, die karakteristieke bek van 'm. Ik vond die vervange boss episode ook minder... normaal is hij lekker neutraal en stabiel maar toen begon z'n ego op te spelen, dat vond ik behoorlijk on-Silvio zeg maar. In S6 draait hij na de moord op die dikke ook behoorlijk door trouwens, een verhaallijn(tje) dat echt nauwelijks uitgewerkt is verder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had me trouwens niet geërgerd aan de acteerkwaliteiten van hem en z'n vrouw tijdens die vervangende boss-episode, maar als ik IMDB moet geloven waren een hoop mensen daar niet zo happy om...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:18 schreef planethugo het volgende:
nog 2 en daarin gaat het allemaal gebeuren. kan niet wachten
Ralphie zou sowieso maar 2 seizoenen er zijn, de schrijvers hadden niet meer voor hem in petto. Ik vind het ook jammer. Mis z'n filmenthousiasme wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 06:01 schreef Steve.Porter het volgende:
[afbeelding]
blijft jammer dat hij gewacked is
OOOOOOoooooooooooooooo......quote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:57 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1760783/
Bobby heeft een veel dikkere assquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Phil neemt het besluit: iemand van de gang moet sterven. Die man is Bobby. En ik gok dat ie er aan gaat ook. Maar zeker weten doe ik het niet......... Ik wil dat het maandag is!!!!!!![]()
![]()
![]()
Joh, echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:27 schreef Herodus het volgende:
Het lijkt niet goed te gaan met AJ.
Ik had het over de trailer.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding] Nog maar 2 dagen [afbeelding]
Rond de klok van vieren ongeveer, soms iets later soms iets eerder.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe laat staat ie altijd online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
opgezegd@fok.nl
No more hidingquote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef savelkoul het volgende:
De preview voor volgende week
http://www.lbracco.com/me(...)os060209previewb.WMV
Ik wens iedereen veel sterkte de komende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt phil volgende week al in minuut 1 gewhacked
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
Was de theme van Raging Bullquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef Proximo het volgende:
Boksen van Tony en Sil in restaurant op Godather III eindtheme was ook genieten![]()
Zat ook in einde van Godfather 3, vandaar dat ik er op kwamquote:
En een andere eis bij het verlengen van z'n contractquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:32 schreef =HellFire= het volgende:
Paulie is alvast geen rat. Dat was Tony Sirico's nummer één wens bij het tekenen van een contract: hij wil nooit en te nimmer verraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja...LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:57 schreef =HellFire= het volgende:
Ga je je toch afvragen hoe psychiaters na werktijd over je babbelen...
Serieusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:11 schreef Proximo het volgende:
[..]
Zat ook in einde van Godfather 3, vandaar dat ik er op kwam![]()
idd, zeker als je verwacht dat ie 2 uur ging duren, maargoed eerst zouden er 8 afleveringen zijn, nu zijn het er 9 dus eigenlijk zijn die 61 minuten al bonusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:26 schreef dvdfreak het volgende:
maar 61 min is wel er kort voor een final episode
Nee die zat al in hiding.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef neilpad het volgende:
Shit wat een aflevering.
Mên en volgende week is het al gewoon voorbij.
Ik vraag me af of ze er nog een beetje een bevredigend einde aan kunnen geven in 61 minuten.
Ik vond die scene met die modeltreintjes en de hit echt indrukwekkend.
Erg jammer van die mislukte hit op Phil... die zat dus blijkbaar gewoon boven? Lullig...
Nee, oplettenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef neilpad het volgende:
Shit wat een aflevering.
Mên en volgende week is het al gewoon voorbij.
Ik vraag me af of ze er nog een beetje een bevredigend einde aan kunnen geven in 61 minuten.
Ik vond die scene met die modeltreintjes en de hit echt indrukwekkend.
Erg jammer van die mislukte hit op Phil... die zat dus blijkbaar gewoon boven? Lullig...
Inderdaad, het lijkt mij vrij kort, maar ik denk wel dat het goed gaat komen. Phil heeft iig een goede eerste move gemaakt. Bijna de gehele top van de Sopranos weg. Het had wel leuk geweest als je nu Chris er nog bij had gehad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef neilpad het volgende:
.....
....
janice kwam niet voor niets vertellen dat het geld op is denk ik. Al mag voor mij de hele aflevering aan cocksockin' phil besteed wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef dapluiz het volgende:
Word nog druk volgende week, want ik hoop dat we ook nog closure krijgen over uncle Junior.
Made In Americaquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Trailer van de laatste aflevering:
http://www.youtube.com/watch?v=Du_Uw39uimM
quote:With Phil and Tony both in hiding, who will end up in the final coffin count? What will happen to Carmela and the kids? Will AJ step up or retreat further? Will Meadow become a criminal lawyer or a convict's daughter? Think you can predict the ending? Fuggedaboutit.
Discuss now!
Een soort Frasierquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Erasmusch het volgende:
Er moet een spinoff komen waar Silvio naar LA Vegas verhuist en intrekt bij zn zus om daar een nieuwe carriere op te starten, titel 'Silly'![]()
Vind ik ook maar James (tony) vindt het mooi geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:34 schreef planethugo het volgende:
denk dat zoiets alleen maar minder zal worden en na een seizoen dood zal bloeden. Ze moeten zich gewoon nog herpakken en een 7de seizoen maken
Volgens mij is dit hemquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:17 schreef dapluiz het volgende:
Damn, nog steeds kut dat het einde in zicht is
En weet iemand al of dat rode making-off boek ook ergens in nederland te bestellen is ?
Nu durf ik niet meer een pagina terug te kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ik negeer dit topic maar ff........
verander die ava van je aub, wil die kop van phil echt niet meer levend zien, dvdfreakquote:Op zondag 10 juni 2007 20:01 schreef dvdfreak het volgende:
nog 8 uurtjes voor dat ze het in USA gaan uitzenden![]()
That's right cocksucker! Go back to Jersey!quote:Op zondag 10 juni 2007 20:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
verander die ava van je aub, wil die kop van phil echt niet meer levend zien, dvdfreak![]()
morgen gaat het volgende gebeuren met new yorkquote:Op zondag 10 juni 2007 20:45 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
That's right cocksucker! Go back to Jersey!![]()
gelukkig een dagje maar voor mijquote:
had al zo'n vermoeden, moet de film nog zienquote:
weet ikquote:Op zondag 10 juni 2007 20:54 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Joh, voor hem ook (het was vorige week gepost)!![]()
Bobbyquote:Op zondag 10 juni 2007 21:02 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.tmz.com/tmz_main_video?titleid=987200034
Whehehe..
"stop being a whore"quote:Op zondag 10 juni 2007 21:02 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.tmz.com/tmz_main_video?titleid=987200034
Whehehe..
Had m graag in de laatste episode gezien, all guns blazing richting philquote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef csar het volgende:
Een ouwetje, maar misschien heeft iemand het nog niet gezien:
Michael Imperioli (Christopher) on David Letterman 15/05/2007
http://www.youtube.com/watch?v=ooRMkUcP8_g
haha ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 11 juni 2007 11:25 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht eerst ook dat m'n AVI'tje gewoon fucked was
wat zei ik over phill?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
morgen gaat het volgende gebeuren met new york
same herequote:Op maandag 11 juni 2007 11:25 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht eerst ook dat m'n AVI'tje gewoon fucked was
las deze reactie op TLquote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha ja dat dacht ik ook![]()
Possible outcomes:
* The suspicious man who enters the bathroom comes out and shoots Tony. The screen going dark suggests Tony has been shot as viewers are seeing through the eyes of Tony himself. This possibility is foreshadowed by a past conversation between Bobby Baccalieri and Tony Soprano in "Soprano Home Movies," where Bobby says to Tony, "you probably don't even hear it when it happens." Most of the episodes in Season 6B opened with Tony waking up, so the final cut suggests lights out.
* The family keeps on going and living their lives normally, as symbolized by the use of Journey's song "Don't Stop Believin'".
Dit staat er op wiki. Daar moet ik het dan maar mee doen.
Beste serie allertijden is niet meer![]()
Ik ga het nog vaak kijken
vorige ep herinnert tony die conversatie ookquote:About the black screen at the end, the cut to black is exactly what Bobby and Tony were talking about in the first episode of this half-season when they were discussing what it's like when your number is up. Except that Tony isn't the one who gets whacked - the audience is. Tony's story continues, but we no longer get to see any of it.
"hah! they"re realy gonna win this thing "quote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef Atyla het volgende:
Goed werk trouwens van agent Harris dat ie de locatie van Phil doorgaf. Die reactie van m toen die andere agent zei: did you see the news? was ook mooi
volgens mij was die meeting veel langer en hebben we er slechts een klein stukje van gezien, op een geg mom werd er geknipt en sprong het gesprek over op janice vervolgens handje schudden en pleitos, ging veel te snel imo en toen ze vertrokken zag je ook waterflessen op de tafel, waar niemand iets van wilde aan het beging van de meetingquote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
Die meeting op die soort van junkyard was wel old skool![]()
ach ja, die verwerpelijke bling bling hehquote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Blij ook voor AJ dat hij eindelijk normaal begint te doen en een leren jas draagt. En ook: 'No it's not an SUV', terwijl hij wegstuift in z'n BMW M3.
tja open eindes love or hate em, deze vond zeer goed gedaanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef =HellFire= het volgende:
Maar toch, als je die fora op IMDB bekijkt vna The Sopranos.. oef... niet iedereen is te spreken over het einde.
waarom lezen mensen eigenlijk spoilers?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef =HellFire= het volgende:
Leuk dat die spoilers op de vorige pagina's zowat in z'n geheel fout zijn.
Omdat mensen niet meer kunnen wachten op de uitzending en zóóóóó graag willen weten wat er gaat gebeuren?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom lezen mensen eigenlijk spoilers?![]()
maar door die spoilers te lezen word je kijkplezier dus izz verpest. wil graag overrompeld worden en lees ze daardoor ook nooitquote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Omdat mensen niet meer kunnen wachten op de uitzending en zóóóóó graag willen weten wat er gaat gebeuren?
Zo wist ik al deels hoe het zat met de vorige aflevering (Bobby en Sil), maar bij AJ's zelfmoord had ik niets gelezen. Die aflevering was voor mij de grootsche 'shocker' sinds eh... de plottwist van Adriana denk ik. Dat was wel een 'wow'-moment.
Wat dacht je van de moord op christopherquote:Op maandag 11 juni 2007 16:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Omdat mensen niet meer kunnen wachten op de uitzending en zóóóóó graag willen weten wat er gaat gebeuren?
Zo wist ik al deels hoe het zat met de vorige aflevering (Bobby en Sil), maar bij AJ's zelfmoord had ik niets gelezen. Die aflevering was voor mij de grootsche 'shocker' sinds eh... de plottwist van Adriana denk ik. Dat was wel een 'wow'-moment.
wat een gezwets zegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:33 schreef dvdfreak het volgende:
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, zag ik ook niet aankomen!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de moord op christopher![]()
Ik zat wel 3 keer te kijken ik denk wat doet ie nu dan
vond ik geforceerd eigenlijk, had zeker niet gehoevenquote:
wat?quote:
goede reviewquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef dvdfreak het volgende:
http://tv.yahoo.com/the-sopranos/show/218/news/urn:newsml:tv.ap.org:20070611:tv_sopranos__ER
het is en blijft tv uiteraard, daar komen geenquote:
krijg altijd een warm gevoel als meadow in beeld isquote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef =HellFire= het volgende:
Kreeg er wel een warm gevoel van binnen, al die happiness op het laatst!
always was always will bequote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef FoXje het volgende:
Dat met die kat was wel lachen
AJ blijft een wanker btw.
Het was alleen wel echt treffend, T en Paulie voor satriales, begin van het seizoen waren er nog zoveel mensen, Chris, Silvio, Vito etc, nu zaten ze daar echt zo als de laatste 2 overgeblevenen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Toch wel weer briljant deze aflevering. Paulie als laatste echte old school gast die wel loyaal blijft overigens. Ondanks al zijn bijgelovigheid. Wel een beetje eind goed al goed open einde.
Meadow die toch met een italiaan gaat trouwen en AJ lijkt sinds zijn M3 ook aardig bijgetrokken
Ik denk het niet, ik denk dat zijn (persoonlijke) band met Tony ook de reden was dat hij op terrorisme ipv georganiseerde misdaad gezet werd. Verklaard ook waarom zijn collega en z'n vrouw hem zo aankijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Erasmusch het volgende:
Was Harris niet gewoon blij dat Tony het overleefde en hij m dus nog kon aanklagen mbv Carlo?
Bron: www.nu.nlquote:Geen plannen voor Sopranos-film
Uitgegeven: 12 juni 2007 16:12
AMSTERDAM - De Amerikaanse serie The Sopranos wordt niet verfilmd. Het laatste seizoen sloot af met een open einde waardoor de suggestie werd gewekt dat er een film zou komen.
"We hebben alle aspecten wel behandeld in de serie", zegt bedenker David Chase. Ook het feit dat veel karakters al het loodje hebben gelegd in de serie is volgens Chase een probleem voor een eventuele film.
Investeerders
Maar Chase houdt wel een slag om de arm. "Ik zeg nooit nooit, het kan zomaar zijn dat ik ineens een briljant idee krijg en toch een film over de Sopranos ga maken", zegt hij. "Maar dan moeten er wel investeerders worden gevonden en de acteurs moeten weer mee willen doen."
Over het einde van het achtste en laatste seizoen over de maffiafamilie zegt hij dat fans hun fantasie de vrije loop moeten laten. "Ik ga het besluit van een open einde niet verdedigen", zegt de 61-jarige Chase. "We hebben geprobeerd de kijkers te vermaken en nu voelen sommigen zich genept. Dat is nooit de bedoeling geweest."
quote:Fans boos over laatste aflevering Sopranos
Uitgegeven: 11 juni 2007 16:29
Laatst gewijzigd: 12 juni 2007 12:05
LOS ANGELES - Fans van The Sopranos zijn boos over het einde van hun favoriete tv-serie. De laatste aflevering, die zondag in Amerika werd uitgezonden, was voor veel liefhebbers niet spectaculair genoeg. Dat meldde het Amerikaans showbizztijdschrift People maandag.
ANP
Bekijk video
Er was geen bloedbad, iets dat wel werd verwacht als afsluiter van de wereldwijd populaire serie over de maffiafamilie Soprano. "De personages verdienden een knallend einde, deze finale was triest", schreef een fan naar producent HBO. "Dit einde laat te veel vragen open", aldus een ander.
James Gandolfini, die acht jaar lang Tony Soprano speelde, was er wel gelukkig mee. "Het is een opluchting dat ik mijn personage nu kan loslaten."
(c) ANP
quote:Out of 'Whack': Critics Weigh In On 'Sopranos' Finale
By E&P Staff
Published: June 10, 2007 10:45 PM ET updated 12:50 AM Monday
NEW YORK It didn't take long for TV, and other, critics to weigh in online after the fade out of the final episode of "The Sopranos" on HBO.
Just minutes after the final credit, Jonathon Storm at The Philadelphia Inquirer observed, "Creator David Chase cut to black, to end his TV masterpiece 100 percent unresolved." He called the ending, with a tension-filled but ultimately bullet-free gathering of the Soprano family at a restaurant, "the genius of an ending that set up every one of the signs of Mafia doom, without pulling the trigger.
"Nondescript Baseball Cap Guy will forever be drinking coffee in that booth. Gray-Jacket Mook's permanently in the bathroom. The hip-hop gangstas will always be standing at the jukebox. Nobody's whacking anybody."
Frazier Moore of The Associated Press decided that "playing against viewer expectations, as always, [creator David] Chase refused to stage a mass extermination, put the characters through any major transformations, or provide his viewers with comfortable closure. Or catharsis. After all, he declined to pass moral judgment on Tony — he reminded viewers all season what a thug Tony is, then gave him a pass.
"But Chase was true to himself, and that's what made 'The Sopranos' brilliant on Sunday night, and the 85 episodes that went before. The product of an artist with a bleak but incisive vision, 'The Sopranos' has always existed on its own terms. It was challenging and elegant, but seldom tidy.
"The only neat development in the finale was that Leotardo was crushed. Otherwise it was perversely non-earthshaking — just one last visit with the characters we have followed so devoutly since 1999....
"Despite suspicions to the contrary, neither Paulie Walnuts nor Patsy Parisi sold out Tony. And neither was whacked. Dr. Melfi, who kicked Tony out of therapy last week, made no last-minute appearance."
Tom Shales of The Washington Post declared: "It may have been the greatest double-take -- by the audience -- in the history of American television.
"Millions of viewers who might have thought something had gone wrong with their TV sets or cable systems last night were mistaken. When the picture vanished at the end, the very end, of "The Sopranos" and the screen went black, that was producer David Chase's unorthodox and arguably ingenious way of ending the series and dispatching the Soprano family to eternity."
But Alessandra Stanley of The New York Times mused: "There was no good ending, so 'The Sopranos' left off without one.
"The abrupt finale last night was almost like a prank, a mischievous dig at viewers who had agonized over how television’s most addictive series would come to a close. The suspense of the final scene in the diner was almost cruel. And certainly that last bit of song — 'Don’t Stop Believing,' by Journey — had to be a joke....
"Nothing happens. Credits. What? Mr. Chase wanted to end his tale without melodrama or even a splashy denouement. He succeeded."
Nikki Finke of L.A. Weekly, at her Deadline Hollywood blog, said the episode "robbed the audience of closure. And if it were done to segue into a motion picture sequel, then that kind of crass commercialism shouldn't be tolerated. There's even buzz that the real ending will only be available on the series' final DVD. Either way, it was terrible. Apparently, my extreme reaction was typical of the series' fans: they crashed HBO's website for a time tonight trying to register their outrage."
Alan Sepinwall of the show's "home paper," the Star-Ledge of Newark, N.J.: "Whether you were waiting for one of the more popular predicted endings -- Tony in Witness Protection, Tony killed by Phil's guys, Furio and/or the Russian coming back for revenge, what have you -- or just for an ending, period, chances are that cut-to-black had you pulling a William Shatner in 'Wrath of Khan,' pointing your face at the heavens and bellowing, 'CHAAAAASE!!!!!!'
"And yet the finale, both the first 55 minutes of it and that sadistic last scene, fit perfectly with everything Chase has done on this show before....
"Somehow, though, it feels like the perfect final note. Why wouldn't a show that's taken such pleasure in rewriting the rules of storytelling -- from making a sociopathic thug its hero on down -- go out in the least conventional way possible? It may be maddening, but it's what David Chase does."
Charlie McCollum, San Jose Mercury News: "One thing for certain: It was just one last, brilliant example of Chase refusing to live within the conventions of television. In a world where resolution is expected, no previous great television series ever has gone out on such a high note of ambiguity, such a lack of denouement."
David Zurawik of The Sun (Baltimore): "While some viewers will see the ambiguous ending as more in keeping with the sense of realism that the series tried to capture, the case can be made that creator David Chase took an easy way out by leaving so many story lines unresolved -- not to mention the option of making future episodes or a feature film. That is likely to leave some fans feeling ripped off."
Robert Bianco, USA Today: "And now it's over, unless it isn't. Like the diner, the door to a sequel is still open. That's not very nice, but then, why would you expect 'nice' from The Sopranos?" In early voting at USAtoday.com, 58% gave the finale one or two stars, vs. 42% rating it three or four stars.
MSNBC's Gael Fashingbauer Cooper: "The episode definitely had its moments, but few of the possibilities viewers had been discussing for weeks came through. How many of these theories below had you heard bounced around in weeks past? None of them happened....
"If Tony was indeed an anti-hero, the show he helmed came to an anticlimax. There's no question fans will be frustrated. Those who've defended the show all along will claim Chase is brilliant, leaving fans to finish the plotlines in their own minds, while those who had other expectations were likely be furious."
Of een nieuw sitcom, The Johnsons.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:16 schreef Proximo het volgende:
Of volgende week gewoon ineens 6.22, dát is pas een stunt![]()
paar miljoen op zijn bankrekeningquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe willen ze een film maken als Gandolfini het heeft gehad met z'n rol als Tony?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |