Bobby heeft een veel dikkere assquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Phil neemt het besluit: iemand van de gang moet sterven. Die man is Bobby. En ik gok dat ie er aan gaat ook. Maar zeker weten doe ik het niet......... Ik wil dat het maandag is!!!!!!![]()
![]()
![]()
Joh, echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:27 schreef Herodus het volgende:
Het lijkt niet goed te gaan met AJ.
Ik had het over de trailer.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding] Nog maar 2 dagen [afbeelding]
Rond de klok van vieren ongeveer, soms iets later soms iets eerder.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe laat staat ie altijd online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
opgezegd@fok.nl
No more hidingquote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef savelkoul het volgende:
De preview voor volgende week
http://www.lbracco.com/me(...)os060209previewb.WMV
Ik wens iedereen veel sterkte de komende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk wordt phil volgende week al in minuut 1 gewhacked
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
Was de theme van Raging Bullquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:05 schreef Proximo het volgende:
Boksen van Tony en Sil in restaurant op Godather III eindtheme was ook genieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |