Ik ben ook een godsgruwelijke muziekfreak en dit soort unsolved mysteries laten me niet met rustquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef augurkenkoning het volgende:
wtff joh :|
Dat had ik nooit verwacht. Ik ga't checken. DAnkjewel!
Haha, jij zit ook niet zonder vooroordelen ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:22 schreef planethugo het volgende:
wat is dat trouwens voor debiele term, intelligent dance music
zal wel een of andere rocker in amerika bedacht hebben die nog nooit wat fatsoenlijke dance gehoord had. Alsof dance pertinent domme muziek is behalve als het onder die term valt
Uuuh... nee. In 2003 heb ik er een stukje over geschreven:quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:22 schreef planethugo het volgende:
zal wel een of andere rocker in amerika bedacht hebben die nog nooit wat fatsoenlijke dance gehoord had. Alsof dance pertinent domme muziek is behalve als het onder die term valt
Nee ok dat van die rocker heb ik maar snel geschreven, niks ertegen overigens, ben nu nog brak van een weekend pinkpopquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha, jij zit ook niet zonder vooroordelen ofzo."Een of andere rocker"... tss.
![]()
IDM gaat volgens mij wel verder dan normale dance. Mix van genres, alles behalve generieke dancemuziek. Maar ik weet er verder niets van, ben ook maar een rocker....!
Gek genoeg staat muziek behooooorlijk centraal in The Sopranos.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
Nee ok dat van die rocker heb ik maar snel geschreven, niks ertegen overigens, ben nu nog brak van een weekend pinkpop
maargoed, ik ken techno, groove, club, hardcore etc kwa dance en idm had ik nog nooit van gehoord, beetje 'bedachte term'
maar ok topic gaat over de sopranos geloof ik
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]Waar haal je dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat, dat van AJ of van Coco?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:10 schreef HAL9000S het volgende:
Zoals episode 18... mischien wel m'n grootste schok in The Sopranos ooit
Ligt meer aan je wilskracht dan aan de anderen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:09 schreef planethugo het volgende:
eerst ook woordje voor woordje blauw gemaakt en heb er al spijt van, die 2de lees ik dan ook niet. Opzouten met die dingen, is toch geen fuck aan, zelfs al kloppen ze niet, de schok van zulke momenten is altijd het leukst
Phil neemt het besluit: iemand van de gang moet sterven. Die man is Bobby. En ik gok dat ie er aan gaat ook. Maar zeker weten doe ik het niet......... Ik wil dat het maandag is!!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef savelkoul het volgende:
De teaser voor zondag staat op hbo.com!
http://www.hbo.com/sopranos/?ntrack_para1=leftnav_category0_show0
Rara, wie is degene in de beige jeep. Welke beslissing neemt Phil. Wie is de man in de bruine sweater die door het moerasje rent (met een pistool in zijn rechterhand?). Waarom kijkt Janice zo verschrikt achterom. Waarom is Tony zo in paniek.
Nog vier nachtjes!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:09 schreef dvdfreak het volgende:
ik denk dat we een open einde kunnen verwachten kijk maar naar andere show van HBO
Furio en Artie leven gewoon nogquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij leeft Vito ook nog... en pijpt hij ze till the death.
Kijk ik niet, maar lijken me allebei wel iets 'andere' series dan Sopranos.quote:
quote:According to Sopranos creator David Chase, the character of Furio will not be returning to the show. This makes him one of the only, possibly the only, character on the show that has been written off without being killed.
Silvio wilde in het verleden ook al ooit stoppen omdat z'n pacifistische levensstijl niet past bij het geweld in de serie. Gelukkig voor ons heeft hij dat niet gedaan. Silvioquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef =HellFire= het volgende:
David Chase kon het niet zo goed met Furio vinden schijnt. En Artie schijnt nog terug te komen in de finale. Maar open einde lijkt me sterk.James Gandolfini heeft er genoeg van (is in real life een hele rustige kerel, heeft het gehad met Tony), en de Bada Bing/Satriale's gaan over de schop.
Little Steven. Wat een held! Velen vinden hem maar niets omdat hij niet kan acteren; ik vind hem persoonlijk erg tof. Het is geen Paulie ofzo, maar Sil doet z'n eigen ding gewoon - met succes! Had me trouwens niet geėrgerd aan de acteerkwaliteiten van hem en z'n vrouw tijdens die vervangende boss-episode, maar als ik IMDB moet geloven waren een hoop mensen daar niet zo happy om...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Silvio wilde in het verleden ook al ooit stoppen omdat z'n pacifistische levensstijl niet past bij het geweld in de serie. Gelukkig voor ons heeft hij dat niet gedaan. SilvioEnige minpuntje van 'm was die periode dat hij de vervangende boss was.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb even de IMDB fora bekeken, je moest eens nagaan hoeveel mensen letterlijk van de bank af rolden van het lachen toen ze AJ bezig zagen.
Geweldig, die karakteristieke bek van 'm. Ik vond die vervange boss episode ook minder... normaal is hij lekker neutraal en stabiel maar toen begon z'n ego op te spelen, dat vond ik behoorlijk on-Silvio zeg maar. In S6 draait hij na de moord op die dikke ook behoorlijk door trouwens, een verhaallijn(tje) dat echt nauwelijks uitgewerkt is verder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had me trouwens niet geėrgerd aan de acteerkwaliteiten van hem en z'n vrouw tijdens die vervangende boss-episode, maar als ik IMDB moet geloven waren een hoop mensen daar niet zo happy om...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:18 schreef planethugo het volgende:
nog 2 en daarin gaat het allemaal gebeuren. kan niet wachten
Ralphie zou sowieso maar 2 seizoenen er zijn, de schrijvers hadden niet meer voor hem in petto. Ik vind het ook jammer. Mis z'n filmenthousiasme wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 06:01 schreef Steve.Porter het volgende:
[afbeelding]
blijft jammer dat hij gewacked is
OOOOOOoooooooooooooooo......quote:Op vrijdag 1 juni 2007 05:57 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1760783/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |