Iek *plet*quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgende week dinsdag gaan ze m'n boob inscannen.
spannend hoor, we gaan alvast duimenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iek *plet* [afbeelding]
Lees jij je pm's nooit?
quote:
Nee, ik was sowieso van plan deze zondag te gaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja!
Ja, ik kan niet waarschijnlijk.
En eigenlijk vind ik 't leuker om als we weer naar een pretpark gaan, naar een ander pretpark te gaan... Jullie niet?
Hoezo datquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knobbeltje.quote:
Oeiquote:
Eng!quote:
Nee, dan had je ook je hoofd moeten laten nakijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik hoop ook niet echt op iets anders ofzo.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dan had je ook je hoofd moeten laten nakijken![]()
Walibiquote:
Jammer!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Paltos is jarig.
Elke keer dat ik een jaartje ouder ben, kom ik dichter bij m'n dood. Je zou blij moeten zijn.quote:
Wat een mooie gedachtequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Elke keer dat ik een jaartje ouder ben, kom ik dichter bij m'n dood. Je zou blij moeten zijn.![]()
Hé, niet zo! De jongeman (hij is 18 gewordenquote:
Nee hoor, ik wens je de dood niet toequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Elke keer dat ik een jaartje ouder ben, kom ik dichter bij m'n dood. Je zou blij moeten zijn.![]()
OMG JE BENT EEN FREAK!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:13 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik heb ook onverwachts een halve dag bij de huisarts/ziekenhuis gezeten. Ineens een grote en een kleine pupil![]()
What else is newquote:
Je moet MB ook niet wegfilteren met de FQR.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Svensational het volgende:
Ik kon ShowChat niet vinden in de AT!
Eensch.quote:
Gaaf!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef Re het volgende:
swirlbitches (vrij vertaald), dat klinkt veel geiniger
Heerlijk hoe dat zo fout klinkt.quote:
quote:
Net lekker een rondje gelopen hier bij Nemoquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een lekker weer weer.
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef Zhenar het volgende:
Swirlbitches zijn ook heel lekker met wat farmerboys eroverheen![]()
Woohoooquote:
Een geest?!?!? (Arabisch)quote:
Nee, ik ben gewoon Nederlands.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
lekker veel foto's tegelijkertijd doen nu zeker
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Wok to go.
Ik had bijna de Friends-box gekocht.Maar ik moest de bus halen.
![]()
Is het heel erg als ik hier geen snars van begrijp?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Dizer het volgende:
Dual Core
3GB Geheugen
300 GB HD
120 GB Extern HD
22" TFT
Kon je niets beters vinden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef Dizer het volgende:
Dual Core
3GB Geheugen
300 GB HD
120 GB Extern HD
22" TFT
Yepzquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Dizer het volgende:
Wat, is iedereen dood vandaag of zo?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf mompelt iets over niet in iemands sig staan
quote:
MB wel danquote:
Jij zou mij nog smsenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Dizer het volgende:
Wat, is iedereen dood vandaag of zo?
Jaquote:
Oh jaquote:
Hihiquote:
Snel, zoek een andere stamkroeg! (quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij zou mij nog smsen
The Blackis verkocht
Waarschijnlijk niet op de prijsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:47 schreef Svensational het volgende:
Hé mensen, als ik een snelle computer wil, eentje die bijv. met Camtasia niet hapert en gewoon direct een programma opstart, op welk getal moet ik dan letten?
Ga eens snel richting Duitsland jijquote:
Die vind ik eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:01 schreef babette21 het volgende:
Ik heb de hele nacht liggen dromen
Van je stem, van je mond
Van je lijf, van je kont
En de dekens op de grond
Jij had mij in je armen meegenomen
Achter sterren en maan
Naar een plek waar geen tijd meer bestond
Aufsaltzen!quote:
Ja, ik weet verder geen leuke kroegenquote:
Alleen stomdronken hossend in een kroeg mag je die leuk vinden!quote:
Of een line-dance barquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef Zhenar het volgende:
Straks maken ze van The Black... The White!!![]()
![]()
Met in plaats van hardrock alleen nog maar mellow house![]()
Omg, the horrorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef Zhenar het volgende:
Straks maken ze van The Black... The White!!![]()
![]()
Met in plaats van hardrock alleen nog maar mellow house![]()
wie zegt dat ik nu niet stomdronken op kantoor zit....?!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:30 schreef Zhenar het volgende:
Alleen stomdronken hossend in een kroeg mag je die leuk vinden!Verder is het een kutlied
![]()
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nu niet stomdronken op kantoor zit....?!
Ik heb je net gePM'edquote:
Ik bied 5000 euro op Helenaquote:The Blackis verkocht
Mja, ik weet ook niet of wij gaan, ligt aan het weer.quote:
Eerst haar naam goed leren spellenquote:Ik bied 5000 euro op Helena.
Er is iemand dood denk ik?!quote:
ik denk het ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is iemand dood denk ik?!
De Blackquote:
ZEt Uhn KrUis V00r j3 naAm Uit reZpecT!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZEt Uhn KrUis V00r j3 naAm Uit reZpecT! [afbeelding]
Ah ok. Maar volgens mij gaat het hele weekend keihard regenenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook niet of wij gaan, ligt aan het weer.
Stel je voor. Straks koop ik een of andere Helga-achtige vrouwquote:Eerst haar naam goed leren spellen
Ja, daarom, we hopen dus dat het meevaltquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah ok. Maar volgens mij gaat het hele weekend keihard regenen
[..]
Stel je voor. Straks koop ik een of andere Helga-achtige vrouw
Hoe spel ik haar naam dan?.
Zal wel iemand dood zijn ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie allemaal mods met die avatar, Dizer
SHE en Tally ook.
Tisser aan de hand?
Ja, maar wie dan?quote:
Ja, dat vraag ik me nu ook wel af?quote:
Ehm ja, maar ik weet niet of ik dat moet zeggen, iedereen doet er zo geheimzinnig over enzo...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet jij wie er overleden is?
Over jouw avatar... Die kán toch niet?quote:
Zo gauw de clip van MotP uitkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over jouw avatar... Die kán toch niet?Neem weer zo'n mooie Muse-ava
Maar ik ben er net!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga dan maar weg!
quote:
Juist. Alleen duurt het nog wel tot 21 juni ofzoquote:
Slome kutband.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Juist. Alleen duurt het nog wel tot 21 juni ofzo.
Inderdaad. Ze mogen onderhand ook wel weer eens een nieuw album opnemen ofzo, hun oude nummers beginnen me te vervelenquote:
Het is niet aan ons om het voor de schermen te laten wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ehm ja, maar ik weet niet of ik dat moet zeggen, iedereen doet er zo geheimzinnig over enzo....
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze mogen onderhand ook wel weer eens een nieuw album opnemen ofzo, hun oude nummers beginnen me te vervelen.
Dat dacht ik al. Ik houd m'n mondquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is niet aan ons om het voor de schermen te laten weten.
Ik telde al 2 FB-topicsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef Lynx666 het volgende:
Met die avatars gaan er natuurlijk wel vragen gesteld worden.
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:23 schreef ElisaB het volgende:
Doe eens raden
Meestal betekent de kaars dat er iets erg onaangenaams is gebeurd. En dus nu ook. Een erge naaste van een van de crewleden is overleden. En zodra deze vindt dat de rest van de wereld dat ook mag weten, zal er best een bericht over komen.
Ik ook, maar goed dat er vragen komen is logisch natuurlijkquote:
Dat wilde ik ook net quoten. Nou, anyhow sterke voor de desbetreffende persoon.quote:
ja, ga dan niet alvast met een kaarsje lopen... dan krijg je toch specualtie...quote:
Misschien waren die avatars iets te vroeg...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed dat er vragen komen is logisch natuurlijk
Neu hoor, met een berichtje a la ElisaB's erbij was het meteen duidelijk geweest voor iedereen, ook al staat er geen crewnaampje bij. Dat er zonder zo'n melding FB vragen kwamen hadden ze zelf ook wel meteen kunnen bedenken..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien waren die avatars iets te vroeg...
precies....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Re het volgende:
ja, ga dan niet alvast met een kaarsje lopen... dan krijg je toch specualtie...
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Re het volgende:
[..]
wie is het wie is het...(als voorbeeld he)
't is eigenlijk echt weer zo'n typisch Fok goes dramatic-ding...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je niet wilt dat mensen er vanaf weten, moet je ook niet met die ava's beginnen.
Zou wel heel lomp zijn: iedereen eerst nieuwsgierig maken en dan de grote onthulling? Je gaat iemands dood toch niet hypen? Het zal wel een of ander flauw grapje zijn. En als er echt iemand dood is, dan vind ik het vrij misplaatst om daar een "teaser" voor op te zetten. Meld het dan gewoon meteen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk iemand van achter de schermen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is eigenlijk echt weer zo'n typisch Fok goes dramatic-ding...
Dat zijn ramptoeristenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Re het volgende:
[..]
wie is het wie is het...(als voorbeeld he)
't Is wel heel typischquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het idd ook een vreemde gang van zaken, kaarsjes als ava's, niks melden en dan vervolgens reageren met 'Dat zijn jouw zaken niet' als iemand zegt dat het dan giswerk wordt..
Je snapt toch wel dat als de helft van de crew ineens met kaars-ava's rondloopt dat dat nieuwsgierigheid opwektquote:
Mja, wij zien alleen die ava's en de geheimzinnigheid eromheen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens... er is iemand dood en jullie gaan zeiken over avatars.
Er is altijd wel "iemand dood".quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens... er is iemand dood en jullie gaan zeiken over avatars.
het gaat niet om ons hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Stel jullie hebben een naam van de persoon die dood is en die jullie totaal niet kennen. En dan?
nee die was andersom, of althans nu is het weer goed ineensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Dizer het volgende:
Oh en Re... die portrait foto van Leonie... je zegt dat ie landscape moet, maar ik heb zelf een portrait foto.
Dat is omdat men nieuwsgierig is, en waarom zou men dat niet zijn?quote:
Het gaat helemaal niet om die naam!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Stel jullie hebben een naam van de persoon die dood is en die jullie totaal niet kennen. En dan?
maar jullie kennen diegene toch ook helemaal niet?!??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Mweh, ik kan hier anders nog wel even over doorzeiken, maar dat heeft hier niet zo'n zin: ik weet wel dat Dizer het gewoon goed bedoelt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar jullie kennen diegene toch ook helemaal niet?!??
nah goed, alles is wel gezegd eigenlijk.....
Nu je het daar toch over hebt, wanneer krijg ik die grap over Theo van Gogh te horenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Zhenar het volgende:
als het onderwerp wat minder beladen is.
En theequote:
En hoppa: het erotische gehalte in dit topic neemt in één keer toe met 48%quote:
LeB.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm, volgens mij huppel ik hier een topic binnen, het huidige ontwerp negerend en pratend over zaken die enkel mij betreffen.
Wat vertrouwd.
Het is dat ik m'n broek aan heb.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En hoppa: het erotische gehalte in dit topic neemt in één keer toe met 48%![]()
Harde werker heh. Heel de dag naar gapende kutten kijken vergt veel tijd en moeite.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
LeB.!
Wat ben je hier nog maar weinig
Freaky; ik ga niet naar Walibi dinsdag omdat mijn neefje dan naar de begrafenis gaat van zijn buurvrouw, die gisterennacht is overleden en een man en twee kinderen nalaatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef MissBliss het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
Ik ben niet de enige nitwit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:47 schreef Svensational het volgende:
Hé mensen, als ik een snelle computer wil, eentje die bijv. met Camtasia niet hapert en gewoon direct een programma opstart, op welk getal moet ik dan letten?
Waarover? Het erotische gehalte?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben het ook met Z. eens.
Was dat nog niet bekend dan?quote:
Wat heb je het toch zwaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Harde werker heh. Heel de dag naar gapende kutten kijken vergt veel tijd en moeite.
Over al mijn opinies natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarover? Het erotische gehalte?
Buzzer woont in de buurt van onsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Freaky; ik ga niet naar Walibi dinsdag omdat mijn neefje dan naar de begrafenis gaat van zijn buurvrouw, die gisterennacht is overleden en een man en twee kinderen nalaat![]()
Maar zoals gezegd: er overlijden wel meer mensen per dag, dus het zal wel toeval zijn.
Ach, het is ook wel heel menselijk hoor: veel mensen vinden het fijn om zielig gevonden te worden (niet op de "och, wat een kneus"-manier, maar op de "oeh, kijk die interessante gekwelde ziel"-manier) - dit is een nette manier om te zeggen dat mensen bijna altijd (een beetje) attention whores zijn. Zodra een ander verdriet heeft, proberen mensen daar vaak een stukje van te claimen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik lees nu pas terug. Sjeesus zeg.
Laat maar weer zien wat een hoog dorpsgemeenschapsroddelgedoegehalte FOK! heeft.
Ik wilde net hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Je kunt het altijd zo goed verwoorden Zhenar.
't Is niet dezelfde - m'n neefje woont in A'dam.quote:
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Menselijk gedrag is de moeite van het (tot in oneindigheid) verwoorden waardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef alwaysthebest het volgende:
maar je vindt het dus wel lekker he al die aandacht...quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:46 schreef Re het volgende:
[..]
maar je vindt het dus wel lekker he al die aandacht......hoer
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:09 schreef Zhenar het volgende:
dat mensen bijna altijd (een beetje) attention whores zijn.
Bij jou kunnen 'bijna altijd' en 'een beetje' natuurlijk wel achterwege gelaten worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarmee bevestig ik tevens mijn eigen stelling:
[..]
Ik weet niet wat hierboven staat, ik bleef steken bij het woordje "jou", wat refereerde aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij jou kunnen 'bijna altijd' en 'een beetje' natuurlijk wel achterwege gelaten worden.
Een Zhenar adoratie ava! Omg, dan zijn we allemaal een beetje tofquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik een ava neem om te laten zien hoe goed ik Zhenar's verwoording vind
oh nee, geen tijd, de rosé wacht...............
En bovendien zijn we dan óók vet incrowd!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een Zhenar adoratie ava! Omg, dan zijn we allemaal een beetje tof
Dan heb je gelijk iets om over te praten en interessant over te doen! En als mensen dan niks vragen, dan ga je irritant dichtbij ze staan zodat ze je avatar beter kunnen zien, en als ze dan NOG niks zeggen dan vraag je "Valt je niks op?" terwijl je niet zo subtiel knikt naar de avatar waarin je een animatie ziet van Zhenar die zich aftrekt en klaarkomt over een foto van zichzelf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En bovendien zijn we dan óók vet incrowd!Daar is het ons immers eigenlijk om te doen
![]()
Dat klinkt als een kliekje naar mijn hart!![]()
Weet je, dit plan klinkt alsmaar beterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk iets om over te praten en interessant over te doen! En als mensen dan niks vragen, dan ga je irritant dichtbij ze staan zodat ze je avatar beter kunnen zien, en als ze dan NOG niks zeggen dan vraag je "Valt je niks op?" terwijl je niet zo subtiel knikt naar de avatar waarin je een animatie ziet van Zhenar die zich aftrekt en klaarkomt over een foto van zichzelf.
Zorg eerst maar voor de gif!quote:
Zodra ik thuis kom.quote:
quote:
Kan je gelijk samen met hem jezelf aftrekken en over de foto klaarkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef MissBliss het volgende:
Een animatie?Ik wil de real thing, ik kom eventueel wel filmen
Zhenar komt thuis in mei.quote:
Zhenar komt wel vaker thuis.quote:
quote:
Achter in meiquote:
Ook in juli.quote:
*sopsop* *fapfap*quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je gelijk samen met hem jezelf aftrekken en over de foto klaarkomen.
En ik een Zhenar-vooraper-naäperquote:
Hoe kan iets nou slecht zijn als jouw naam erin voorkomt?quote:
Wat een deceptie ben jij eigenlijkquote:
"Zhenar-termineerapparaat"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan iets nou slecht zijn als jouw naam erin voorkomt?
Ik zal jou ff deceptioneren.quote:
Kan een apparaat zijn waarmee Zhenar mensen termineert.quote:
Dat zou Zhenar nooit doen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan een apparaat zijn waarmee Zhenar mensen termineert.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Want dan horen ze Jan niet meer!
Sind wanneer ben jij grappig/sarcastischquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Want dan horen ze Jan niet meer!
De ironie ervan is stiekem wel tepelkietelend tof!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat sluit niet uit dat het kan bestaan!
Hier staat vandaag Radio 538 aan en ik leer ineens al die kwellende liedjes kennen, waar ik normaal alleen over leesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Under my umbeeeerella ella ella eeh eeh eeh
Stom nummer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
Nu kan ik helemaal niet meer ophouden!quote:
Maar door mij te "dissen" geef je mij ook aandachtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar.
Dizer is de nieuwe held.. aandacht geeft*
Hoi ATBquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar.
Dizer is de nieuwe held.
* D. aandacht geeft*
Dat was ik! Dat was ik!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi ATB. Hoorde jij net ook al een lama schijten?
Oordopjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi ATB. Hoorde jij net ook al een lama schijten?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe Dizeriaans!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Zhenar het volgende:
Nou, dan ga ik wel weg en kom ik noooooit meer terug!![]()
![]()
![]()
En ik had ook geen PI!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe Dizeriaans!Wat is Dizer toch tof!
En ik kom ook een paar minuten later alweer terug!!!!1!!1quote:
3e van de eerste rij vind ik mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En je hebt niet eens door dat ik eigenlijk Dizer adoreerde in plaats vanquote:
Ja, maar je suggereerde ook dat Dizeriaans tof was, dus toonde ik aan dat ik extreem Dizeriaans deedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En je hebt niet eens door dat ik eigenlijk Dizer adoreerde in plaats vanjou
Dizeriaans is de top voor ons gewone mensenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar je suggereerde ook dat Dizeriaans tof was, dus toonde ik aan dat ik extreem Dizeriaans deed![]()
Waarom neem je geen Dizerianistische avatar?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizerianisme.
Norton die Unagi is, dát zou Dizeriaans zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Dizerianistische avatar?![]()
Damn, ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Norton die Unagi is, dát zou Dizeriaans zijn.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit schijnt een leuke serie te zijn. Nu Lost, 24, Prison Break en Heroes, Jericho, E.R. etc. zijn afgelopen ben ik wel toe aan een nieuwe serie.
Gelukkig zijn de eps makkelijk te vinden. Ik verwacht alle eps tot nu vanavond binnen te hebben.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als je van lekkere mannen hou zit je goed!
( Zo niet, er komen ook geregeld mooie vrouwen langs)
Norton die een verrassingsaanval van Daniel Craig afwendt omdat hij Unagi isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Norton die Unagi is, dát zou Dizeriaans zijn.![]()
Wat een natte droom.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Norton die een verrassingsaanval van Daniel Craig afwendt omdat hij Unagi isEn dan gaat neuken met Charisma Carpenter
quote:
Weg natte droomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer ava
Even linkje, mocht hij het niet leuk vinden.Anders edit-ie maar.
Zullen we allemaal die ava nemen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer ava
Even linkje, mocht hij het niet leuk vinden.Anders edit-ie maar.
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef Zhenar het volgende:
BVO eenzelfde soort fase als Erik gehad:
[..]
![]()
Het begin van Het Dramaquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
Christine, heb je al wat van Dada gehoord?
Over 3 dagen is het een maand geleden dat 'ie voor het laatst postte. :[.
Al is 'ie volgens zijn profiel 4 dagen geleden nog online geweest.
Vandaar dat ik niet wist dat hij gay isquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
Weet je ZOWIEE, wij maken het perfecte stel:
Jouw naam, ZOWIEE van je poes
Mijn naam, Bar_rel van me hond
Ik zag het ook!quote:
Ergens anders vraagt hij ook nog of je wil nueckenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vandaar dat ik niet wist dat hij gay is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |