Het is niet aan ons om het voor de schermen te laten wetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ehm ja, maar ik weet niet of ik dat moet zeggen, iedereen doet er zo geheimzinnig over enzo....
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze mogen onderhand ook wel weer eens een nieuw album opnemen ofzo, hun oude nummers beginnen me te vervelen.
Dat dacht ik al. Ik houd m'n mondquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is niet aan ons om het voor de schermen te laten weten.
Ik telde al 2 FB-topicsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:52 schreef Lynx666 het volgende:
Met die avatars gaan er natuurlijk wel vragen gesteld worden.
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:23 schreef ElisaB het volgende:
Doe eens raden
Meestal betekent de kaars dat er iets erg onaangenaams is gebeurd. En dus nu ook. Een erge naaste van een van de crewleden is overleden. En zodra deze vindt dat de rest van de wereld dat ook mag weten, zal er best een bericht over komen.
Ik ook, maar goed dat er vragen komen is logisch natuurlijkquote:
Dat wilde ik ook net quoten. Nou, anyhow sterke voor de desbetreffende persoon.quote:
ja, ga dan niet alvast met een kaarsje lopen... dan krijg je toch specualtie...quote:
Misschien waren die avatars iets te vroeg...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed dat er vragen komen is logisch natuurlijk
Neu hoor, met een berichtje a la ElisaB's erbij was het meteen duidelijk geweest voor iedereen, ook al staat er geen crewnaampje bij. Dat er zonder zo'n melding FB vragen kwamen hadden ze zelf ook wel meteen kunnen bedenken..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien waren die avatars iets te vroeg...
precies....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Re het volgende:
ja, ga dan niet alvast met een kaarsje lopen... dan krijg je toch specualtie...
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Re het volgende:
[..]
wie is het wie is het...(als voorbeeld he)
't is eigenlijk echt weer zo'n typisch Fok goes dramatic-ding...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je niet wilt dat mensen er vanaf weten, moet je ook niet met die ava's beginnen.
Zou wel heel lomp zijn: iedereen eerst nieuwsgierig maken en dan de grote onthulling? Je gaat iemands dood toch niet hypen? Het zal wel een of ander flauw grapje zijn. En als er echt iemand dood is, dan vind ik het vrij misplaatst om daar een "teaser" voor op te zetten. Meld het dan gewoon meteen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk iemand van achter de schermen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is eigenlijk echt weer zo'n typisch Fok goes dramatic-ding...
Dat zijn ramptoeristenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:57 schreef Re het volgende:
[..]
wie is het wie is het...(als voorbeeld he)
't Is wel heel typischquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het idd ook een vreemde gang van zaken, kaarsjes als ava's, niks melden en dan vervolgens reageren met 'Dat zijn jouw zaken niet' als iemand zegt dat het dan giswerk wordt..
Je snapt toch wel dat als de helft van de crew ineens met kaars-ava's rondloopt dat dat nieuwsgierigheid opwektquote:
Mja, wij zien alleen die ava's en de geheimzinnigheid eromheen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens... er is iemand dood en jullie gaan zeiken over avatars.
Er is altijd wel "iemand dood".quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens... er is iemand dood en jullie gaan zeiken over avatars.
het gaat niet om ons hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Stel jullie hebben een naam van de persoon die dood is en die jullie totaal niet kennen. En dan?
nee die was andersom, of althans nu is het weer goed ineensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Dizer het volgende:
Oh en Re... die portrait foto van Leonie... je zegt dat ie landscape moet, maar ik heb zelf een portrait foto.
Dat is omdat men nieuwsgierig is, en waarom zou men dat niet zijn?quote:
Het gaat helemaal niet om die naam!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Stel jullie hebben een naam van de persoon die dood is en die jullie totaal niet kennen. En dan?
maar jullie kennen diegene toch ook helemaal niet?!??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Mweh, ik kan hier anders nog wel even over doorzeiken, maar dat heeft hier niet zo'n zin: ik weet wel dat Dizer het gewoon goed bedoelt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar jullie kennen diegene toch ook helemaal niet?!??
nah goed, alles is wel gezegd eigenlijk.....
Nu je het daar toch over hebt, wanneer krijg ik die grap over Theo van Gogh te horenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Zhenar het volgende:
als het onderwerp wat minder beladen is.
En theequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |