Hoe Dizeriaans!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Zhenar het volgende:
Nou, dan ga ik wel weg en kom ik noooooit meer terug!![]()
![]()
![]()
En ik had ook geen PI!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe Dizeriaans!Wat is Dizer toch tof!
En ik kom ook een paar minuten later alweer terug!!!!1!!1quote:
3e van de eerste rij vind ik mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En je hebt niet eens door dat ik eigenlijk Dizer adoreerde in plaats vanquote:
Ja, maar je suggereerde ook dat Dizeriaans tof was, dus toonde ik aan dat ik extreem Dizeriaans deedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En je hebt niet eens door dat ik eigenlijk Dizer adoreerde in plaats vanjou
Dizeriaans is de top voor ons gewone mensenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar je suggereerde ook dat Dizeriaans tof was, dus toonde ik aan dat ik extreem Dizeriaans deed![]()
Waarom neem je geen Dizerianistische avatar?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizerianisme.
Norton die Unagi is, dát zou Dizeriaans zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom neem je geen Dizerianistische avatar?![]()
Damn, ja...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Norton die Unagi is, dát zou Dizeriaans zijn.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit schijnt een leuke serie te zijn. Nu Lost, 24, Prison Break en Heroes, Jericho, E.R. etc. zijn afgelopen ben ik wel toe aan een nieuwe serie.
Gelukkig zijn de eps makkelijk te vinden. Ik verwacht alle eps tot nu vanavond binnen te hebben.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als je van lekkere mannen hou zit je goed!
( Zo niet, er komen ook geregeld mooie vrouwen langs)
Norton die een verrassingsaanval van Daniel Craig afwendt omdat hij Unagi isquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Norton die Unagi is, dát zou Dizeriaans zijn.![]()
Wat een natte droom.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Norton die een verrassingsaanval van Daniel Craig afwendt omdat hij Unagi isEn dan gaat neuken met Charisma Carpenter
quote:
Weg natte droomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer ava
Even linkje, mocht hij het niet leuk vinden.Anders edit-ie maar.
Zullen we allemaal die ava nemen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer ava
Even linkje, mocht hij het niet leuk vinden.Anders edit-ie maar.
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef Zhenar het volgende:
BVO eenzelfde soort fase als Erik gehad:
[..]
![]()
Het begin van Het Dramaquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
Christine, heb je al wat van Dada gehoord?
Over 3 dagen is het een maand geleden dat 'ie voor het laatst postte. :[.
Al is 'ie volgens zijn profiel 4 dagen geleden nog online geweest.
Vandaar dat ik niet wist dat hij gay isquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:27 schreef bar_rel het volgende:
Weet je ZOWIEE, wij maken het perfecte stel:
Jouw naam, ZOWIEE van je poes
Mijn naam, Bar_rel van me hond
Ik zag het ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |