Je snapt toch wel dat als de helft van de crew ineens met kaars-ava's rondloopt dat dat nieuwsgierigheid opwektquote:
Mja, wij zien alleen die ava's en de geheimzinnigheid eromheen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens... er is iemand dood en jullie gaan zeiken over avatars.
Er is altijd wel "iemand dood".quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens... er is iemand dood en jullie gaan zeiken over avatars.
het gaat niet om ons hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Stel jullie hebben een naam van de persoon die dood is en die jullie totaal niet kennen. En dan?
nee die was andersom, of althans nu is het weer goed ineensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Dizer het volgende:
Oh en Re... die portrait foto van Leonie... je zegt dat ie landscape moet, maar ik heb zelf een portrait foto.
Dat is omdat men nieuwsgierig is, en waarom zou men dat niet zijn?quote:
Het gaat helemaal niet om die naam!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Stel jullie hebben een naam van de persoon die dood is en die jullie totaal niet kennen. En dan?
maar jullie kennen diegene toch ook helemaal niet?!??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef Dizer het volgende:
Mweh, ik kan hier anders nog wel even over doorzeiken, maar dat heeft hier niet zo'n zin: ik weet wel dat Dizer het gewoon goed bedoelt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar jullie kennen diegene toch ook helemaal niet?!??
nah goed, alles is wel gezegd eigenlijk.....
Nu je het daar toch over hebt, wanneer krijg ik die grap over Theo van Gogh te horenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Zhenar het volgende:
als het onderwerp wat minder beladen is.
En theequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |