Ik kreeg daarbij een flashback naar de thriller Secret Window waar Johnny Depp de hoofdrol in speelt. Praat hij ook zo tegen zichzelf in meerdere gedaantes van zichzelf zeg maar.. Ik vond het in elk geval van die film gejatquote:Op zondag 27 mei 2007 23:57 schreef Molluck het volgende:
[...]
Verder vond ik onduidelijk wat al die Jacks opeens deden? In die Locket kon ik me er nog wel een beetje waarderen want dat moest gewoon iets extreem wazigs voorstellen, maar daarna twee Jacks in zijn baard (zijn geweten?) en 4 Jacks in de cel, wat was daar de toegevoegde waarde van?
[...]
Er zaten nog wel meer knipogen naar oude Depp-films in, zoals Arizona Dream en The Brave.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ik kreeg daarbij een flashback naar de thriller Secret Window waar Johnny Depp de hoofdrol in speelt. Praat hij ook zo tegen zichzelf in meerdere gedaantes van zichzelf zeg maar.. Ik vond het in elk geval van die film gejatTja 1x was leuk, maar dat werd iets van 3x herhaald in de Pirates film, dan wordt het een beetje vervelend
Ik zat in de grootste zaal van de bioscoop, helemaal vooraan dus het duurde nog wel even voordat ik naar buiten was, maar toch heb ik het niet gezien, wat heb ik gemist dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:29 schreef Marty het volgende:
Is Elisabeth nu op het eiland gebleven? (met haar zoon)
Aangezien ze als kapitein en later zelfs als koning(in) van de piraten werd benoemd nam ik eigenlijk aan dat ze daarmee verder zou gaan terwijl Will de Flying Dutchman bestuurde.
Bij ons bleven er ook erg weinig mensen zitten om de scene na de aftiteling te kijken, maar wanneer de lichten niet aan gaan kun je verwachten dat er nog iets na komt.
En helemaal wanneer je weet dat er na 1 & 2 ook nog een scene kwam!
Was het nog niet duidelijk genoeg? Jack Sparrow is compleet en totaal (en niet half zoals iemand al eerder zei) krank en krankjorum. Dat werd er toch echt met een voorhamer ingeramd naar mijn idee. het hele Terry Gilliam-esque Locker deel, het idee dat hij dan maar Davy Jones' baantje in wou pikken om voor eeuwig piraatje te kunnen spelen en het schizofrene met zichzelf-geruzie: knet-ter-gek. Niks meer, niks minder.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:57 schreef Molluck het volgende:
Verder vond ik onduidelijk wat al die Jacks opeens deden? In die Locket kon ik me er nog wel een beetje waarderen want dat moest gewoon iets extreem wazigs voorstellen, maar daarna twee Jacks in zijn baard (zijn geweten?) en 4 Jacks in de cel, wat was daar de toegevoegde waarde van?
This video is no longer available due to a copyright claim by The Walt Disney Companyquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef magnifor het volgende:
Hier de scene na de credits:
http://www.youtube.com/watch?v=xVXle4khS78
Ja ik ook, echt verschrikkelijk slecht geacteerd. Dat was dan ook het enige waar ik me echt aan ergerde...quote:Op zondag 27 mei 2007 11:19 schreef Secretus het volgende:
Vond niemand anders de dialogen (Vooral tussen Will en Elisabeth) ongelooflijk cheesy ?
Dat moest Davy Jones van Beckett. Eerste scene dat je die 2 samen ziet.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:36 schreef Re het volgende:
Enige wat ik niet begreep is wie de Kraken heeft doodgemaakt?
owww die heb ik dan gemist... thnx!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat moest Davy Jones van Beckett. Eerste scene dat je die 2 samen ziet.
Sorry hoor, maar als je deze film niet kan volgen heb je het IQ van een stoeptegel, de attentiespanne van een goudvis en het inlevingsvermogen van een badslipper.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef SunChaser het volgende:
Opletten? Deel 2 was al niet te volgen omdat t van de hak op de tak springt, het verhaal is gewoon compleet losgeslagen. Lees je ook overal in recensies. POTC moet t hebben van de effecten en de slapstick
Immers recensies hebben altijd gelijk en gelden voor iedereenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef SunChaser het volgende:
Opletten? Deel 2 was al niet te volgen omdat t van de hak op de tak springt, het verhaal is gewoon compleet losgeslagen. Lees je ook overal in recensies. POTC moet t hebben van de effecten en de slapstick
Wel stom dat toen die andere hondereden schepen dan dachten, nou laten we het mar opgeven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:47 schreef Garble het volgende:
Die trouwerij. En de moeder van Jack
.
Mooiste scene vond ik die aan het eind wanneer de Black Pearl en de Flying Dutchman het schip van de slechterik aan stukken schieten... Echt ongelooflijk mooi gemaakt met al die brokstukken en zo die om hem heen vliegen voordat hij opgesloktwordt door de vlammen.
Was er ook een scene na de aftiteling. Heb ik weer gemistquote:Op maandag 28 mei 2007 12:29 schreef Marty het volgende:
Is Elisabeth nu op het eiland gebleven? (met haar zoon)
Aangezien ze als kapitein en later zelfs als koning(in) van de piraten werd benoemd nam ik eigenlijk aan dat ze daarmee verder zou gaan terwijl Will de Flying Dutchman bestuurde.
Bij ons bleven er ook erg weinig mensen zitten om de scene na de aftiteling te kijken, maar wanneer de lichten niet aan gaan kun je verwachten dat er nog iets na komt.
En helemaal wanneer je weet dat er na 1 & 2 ook nog een scene kwam!
Het is alsnog een kutfilmquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je de film normaal had gevolgd, dan had je zelf antwoord kunnen gevenAl jou vragen worden beantwoord in de film
Dus, het is geen kutverhaal
Wat gebeurde er dan nog?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Serieus, als je de eerste twee films gezien hebt, WEET je toch dat er nog iets achteraan komt??
Als ik me niet vergis zei die gast (pfffffff weet even de naam niet) die door beide piratenschepen werd gebombardeerd dat nét voor de spectaculaire scene waarbij hij van het trappetje afliep en de stukken hout om hem heen vlogen.. (dan weet je vast wel wie ik bedoelquote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Er zaten nog wel meer knipogen naar oude Depp-films in, zoals Arizona Dream en The Brave.
En een héél dikke knipoog naar de Sergio Leone-spaghettiwesterns (inclusief Morricone-muziek).
Ik heb hem even gemist, maar er moet ook een quote uit The Godfather in zitten ("Just good business"), volgens een mailvriendin van me. Ik ken The Godfather, maar zal hem nodig opnieuw moeten zien, of dit werkelijk zo is.
Die gedaantes van Sparrow waren zijn persoonlijke hel in Davy Jones' Locker: hij kwam steeds zichzelf tegen...!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |